Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Turbo verificat, in parametrii, nu are pierderi de ulei. Injecție verificata, in parametrii. Compresie verificata, egr curatat, flotor ulei verificat, dpf verificat, grad incarcare 3%. Alte cauze? Motorina proasta in Romania. Am facut 7000km in 6 luni si am alimentat de la toate statiile peco, la fel. Verificare Opel, regenerare cu 10 km inainte de verificare, pe tester ultima regenerare in urma cu 870 de km. Cauze?
Skip ads

  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
N-are treaba motorina. Probabil e mai proasta decat cea din afara, dar mai sunt si alte masini care au DPF si merg in Ro si nu au probleme. Parerea mea e ca te-ai orientat gresit din start spre diesel, care nu e un motor cu care sa mergi 4-5km si dupa aia sa il opresti. In stilul asta nu consuma mai putin decat unul pe benzina, pentru ca nici nu apuca sa ajunga la temperatura de regim. Eu as fi pariat pe senzorul din DPF care comanda regenerarile, asta daca esti sigur ca regenerarile alea chiar au avut loc. Poate pe terster arata ca e OK, dar in realitate...Din pacate problemele astea in care trebuie sa dai cu presupusul sunt cele mai nasoale. Faptul oricum e consumat acum, daca zici ca ai scos DPF-ul.
  • bogdan pandrea

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013 17dtc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Dpf-ul este anulat doar din soft si inlocuit pe masina cu o toba. Il pot monta pe masina oricand. Nu l-am spart pentru ca nu el este vinovatul.
  • RSavin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2011 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Traiesc in uk am impresia ca noxele sunt loate in considerare pentru taximetristi, se face un mot mai amanuntit din cate am vazut la service. Toate ca toate dar in legatura cu regenerarea la fel ca bogdan am cumparato si mergea ok, da dupa 2 sapt de mers isi facea regenerarea din 80 in 80 de km si tot scadea, ieri mi-a facut de 6 ori in 70 de mile Smile) am zis ca o dau de zid. Nervos pe ea ma durea in.... De clienti ca ii duc ca la raliu Smile)) si ce zici nu am mai avut regenerari, am acuma 40 de mile si nu regenereaza, inca. 🙃 adica schimb viteza ea find 1.7 ecoflex la 2500 2800 sa cada undeva la 2000. Eu acum imi aduc aminte ca mergeam foarte prost schimbam si in 1500 ca sa fac masina mai silentioasa. Iar cu rezolvatul zgomotelor din interior, am dat comanda de daynamat un silicon cu o folie de aluminiu, lipite bucati pe tabla masini, usi, capota, pordbagaj. Cost 500 lei. O zi buna va doresc.
Skip ads

  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
faceti drumuri externe saptamanale daca rulati mult in trafic neaparat macar 100 km pana la munte. este masina de exterior.. nu oras.o sa vedeti diferente. asa am avut si eu regenerari dese ulei peste nivel etc,, mergeti la munte mare o plimbarica de week end... aerisiti o...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pentru cei ce vor sa stie cand se face regenerare ,mai ales in mers (cineva spunea mai sus ca nu ne intereseaza cand se fc regenerare in mers....ba ne intereseaza la cati km. se fc. regenerare ) , in momentul cand porneste regenerarea ,porneste si dezaburirea lunetei si a oglinzilor laterare,dar atentie nu se va aprinde martorul din bord de la dezaburire luneta si in acest caz putem demonta carcasa oglinzii larerale stanga si monta un led cu o rezistenta de 470 ohmi pe firele de la incalzire oglinda .Sunt 2 fire negre la astra j si dat o gaura in carcasa oglinzii pentru pozitionare led spre driver (asta dupa preferinta fiecare il pozitioneaza cum vrea de cuviinta) . Si asa vom vedea de fiecare data cand avem regenerare chiar si in mers.Oricum s-a mai discutat aici pe forum , cautati si ve-ti gasi. Spor la treaba si drumuri sigure.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am cumparat si eu un Opel Zafira 1,7 cmc, diesel, 125 cp. motor A17DTR LPL și are acelați simptome. Am cumparat-o vineri 06.05.2017, și pe 07.05.2017 de 4 ori în 10 km. a ieșit acel fum alb înecãcios. Pe 08.05.2017 am fost la diagnozã, cineva a umblat la filtrul de particole, kilometri de pe bord sunt mai puțini cu aproape 50.000, și bãiatul de acolo a spus cã asta e, sã merg turat între 2000 și 3000 rot. atunci când intrã în regenerare. Problema este cã în București dacã începe regenerarea ești terminat.
Eu aș anula acest filtru, dar nu știu ce avantaje sau dezavantaje am, și sã nu am probleme la ITP.
Numai bine tuturor.
  • Dany2016

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Da eu sunt in Germania, si de multe ori mergeam si pe autostradã unde atingeam usor si 180 km/h, însã acum Opelul meu este deja acasã.
Dupã ce m-am informat de pe forum referitor la modul cum identificam cînd are loc regenerarea filtrului de particule, am observat acest proces si la Opelul meu însã doar la relanți.
Am ieși într-o bunã zi sã circul cu el prin oraș, am ajuns de la în fața blocului și la relanți aveam un consum instantaneu de 2,6 l/h, plus ca motorul funcționa zgomotos - agresiv și funcționa la maxim ventilatorul de rãcire a motorului.
Motorul a funcționat în acest regim timp de vreo 5 minute, dupã care totul a revenit la normal.
De la aceasta data, am mai circulat cu mașina prin oraș aproximativ vreo 50 km, dupã care am ieși la un drum național și am facut aproximativ 400 km în total. Viteza medie de deplasare era de 100 km/h, iar turațiile la aproximativ 2200.
ÃŽn timpul deplasãrii nu am observat în nici o schimbare care sã mã facã sã înțeleg ca are loc regenerarea filtrului de particule.
Dupã ce am revenit în oraș am mai fãcut încã aproximativ 15 km, și cînd am oprit la relanți motorul iarãși a început a funcționa zgomotos, s-a pornit ventilatorul și aveam consumul de 2,6 l/h timp de 5-6 minute.
Deci, daca nu a avut loc regenerarea filtrului de particule in timpul deplasãrii, înțeleg ca la Opelul meu regenerarea se face aproximativ la fiecare 460-470 km.
Mulțumesc mult tuturor pentru ajutorul acordat!
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da foarte adevarat ce ai spus si la masina mea este la fel doar ca am observat ca face regenerari cam la 600 km cu toate ca am 186000km in bord si nu stiu daca si reali .Ramane de vazut cand voi ajunge acasa daca sunt reali sau nu.O am dim noiembrie anul trecut si din februarie cand am plecat sta in garaj .Cand ajung ma voi ocupa de ea ca am mai multe probleme ,dar primul lucru va fi montarea ledului la oglinda pentru regenerari.

Apropo un este pozitionat dpf-ul la astra j 17cdti 81kw 110cp ,este cel din fata motorului deasupra turbinei,sau undeva pe sub masina?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Este sub masina,in loc la toba de mijloc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da multumesc am aflat ,eu traiam cu impresia ca e chestia de deasupra turbinei , dar atunci acea piesa ce este?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Rãcitor de gaze
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Thanks. Daniel 👍👍👍👍
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@Sorinachos zici ca e o alegere proasta ca am cumparat diesel si mergem cu el pe distante scurte si ca nu se justifica consumul in compatatie cu benzinarele, sa o crezi tu ....vad ca ai tot diesel si chiar cu mot.mai mare ( 2l) ....am avut astra g 17 dti 9 ani fara nici o problema la motor ,decat bujii si alternatorul si motorina a vazut numai la galeata.De consum imi lua 7 in oras la drum 5 si am mers cu ea in fiecare zi la serviciu cam 6km dimineata si plecam seara inca 6km .Am cumparata cu105k km si am vandut-o cu 150k km si inca merge ceas. Am avut si benzinar 16 16v 101cp si din 9..10l la 100k in oras nu o scoteam ,asa ca eu zic ca nu e chiar la fel consumul , iarna benzinarul nu papa pana se incalzeste?
Acum am tot diesel si are 186000 km in bord si face regenerari la 550..600km tot mers in oras si merge la fel ceas ....

@Bogdan pandrea zici ca ai scos dpf-ul si l-ai anulat din soft ,dar zici ca nu are nimic dpf-ul atunci ce a fost de aveai regenerari dese ca m-ai facut curios.
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Calarasiul n-are 6km de la un capat la celalalt Smile)
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai dreptate dar eu stau intr-o comuna invecinata.Apropo de unde esti? sa nu zici ca esti din Calarasi.
  • PNechifor

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salutare.am un Opel Astra j 2012, 1.7 /130cp,și de doua sãptãmâni își face regenerarea din 50 in 50 de km,ceea ce nu cred cã e normal.e drept cã circul mult pe oraș. Așa cred cã e regenerare pt cã consumul se dubleazã și începe sã scoatã fum (cam mult ). Știe cineva dacã e vreo problema și cum o rezolv ?
Cod(uri) eroare:
----
Model:
An fabricatie:
Cod motor:
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Cum iti dai seama ca isi face regenerarea?
  • Hombridu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bogdan pandrea a scris:Problema este ca in 1000 km "viata" uleiului a ajuns la 75%. Am dat pe 5 l ulei 200 ron. La 4000 km sa-l schimb? Nu te lasa inima in situatia asta? Eu zic ca da. Inca o problema este faptul ca nu pot sa-i fac regenerarile corect. Stau in Predeal si unde sa merg cu intins?


Si eu patesc acelasi lucru. iarna trecuta am vazut ca dupa 5000 de km trebuia sa schimb uleiul si cum spui tu dadusem peste 200 le ipe ulei . iarna asta am facut altceva. la inceputul lui decembrie am trecut pe ulei de origine GM ( cam 100 lei) si merg cu el pana in martie cand trec din nou pe ulei mai de soi. ( folosesc Liqui Molly 5w30 dexos 2)pe care il folosesc pana in decembrie cand trec iarasi pe GM.
Treaba cu anulatul DPF mi se pare cam aiurea
  • DLuca896

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salu! Am si eu un astra j din 2012 2.0l dtci si la mine este chiar invers cu filtrul de particule! Face foarte rar regenerare dar tre sa mebtionez ca circul mai mult in afara cu ia in Germania!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR