Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Shaft a scris: De mentionat (daca are vreo importanta), cand facea clank nu imi lua din intensitatea luminilor de la bord sau faruri.
'' Nu stiu exact explicatia, nu ma pricep la electrica: era in scurt si dadea in releul de pornire.''...Cind nu stii...,mai bine taci! Cum sa fie in scurt,daca intensitatea luminilor era OK in momentul actionarii electromotorului...?! Cauza reala era in releul de cuplare si consta in uzura fizica a contactelor de forta(fixe si mobile) in asa fel incit in momentul cuplarii(de regula dupa o perioada relativ mare de timp15-20 ore),tensiunea ce ajungea la comanda releului de cuplare nu atingea pragul necesar unei cuplari ferme a contactelor de forta,caz in care se realiza cuplarea mecanica a bendixului(de unde si zgomotul specific,clank...!),dar contactul electric de forta,ramine deschis si curentul nu trece din baterie in electromotor(dupa o pornire norocoasa,motorul pornea
de o sumedenie de ori,deoarece alternatorul ridica acel prag al tensiunii in baterie)...,simplu ca ...,buna ziua! PS. De regula orice contact slab,oxidat,imperfect,etc.,pe circuitul de comanda al electromotorului(in contactul cu cheie,cuple si chiar la releul de cuplare),are ca efect aceeasi manifestare,cauza fiind pragul de tensiune redus,functie de care este si fermitatea redusa a actionarii releului de cuplare(nu are loc o cuplare electrica corecta)...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR