- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
mossul@ nu vrea mecanicu sa se complice,este ceva de munca,dar nu exagerat,si eu am departat ECU de motor si am pus intre placuta de plastic si ECU un material care nu lasa caldura sa treaca de el
in genu cum au pompierii cand se echipeaza sa intre in cladiri in flacari,nu imi aduc aminte acum cum se numeste acest material
in genu cum au pompierii cand se echipeaza sa intre in cladiri in flacari,nu imi aduc aminte acum cum se numeste acest material
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am o Zafira motor Z18XE ... initial ECU este prins in 3 suruburi pe motor cam in spatele clapetei de acceleratie. Am incercat varianta cu o bucata de azbest intre ECU si motor cu distantiere. Nu a dat rezultate. Am adoptat o varianta mai simpla. Am dat o gaura in cartonul despartitor al intrarii aerului in habitaclu, am pus un carlig iar pe ECU am prins in surubul de sus un belciug. Pur si simplusta agatat. Am lasat firul de masa prins. Astfel daca se doreste accesul la cartonul despartitor pt a demonta clapeta de pe motor, doar dau ECU jos din carlig. O sa pun si poze ...
- Marius Popescu
- ***
- 699 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 699
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@mossul La mine ECU era prins direct pe admisie , fara nici un deflector de plastic . Am luat alte suruburi si cu niste piulite am realizat distantarea .Apoi am pus si un cooler mai mare (nu este de PC) pe el, alimentat in paralel cu pompa de benzina. Inainte de operatiune dupa un drum prin oras bara la bara nu puteam sa pun mana pe ECU , frigea. Acum este doar cald .
Daca tot nu e clar cum am facut , revin cu alte poze. Numai sa tinem cont ca eu am Z16SE , nu imi mai aduc aminte exact prinderea la Z16XE.
Numai bine !
Daca tot nu e clar cum am facut , revin cu alte poze. Numai sa tinem cont ca eu am Z16SE , nu imi mai aduc aminte exact prinderea la Z16XE.
Numai bine !
mossul
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 z 16 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri.la 16 XE , cel putin la masina mea are acel deflector. Mecanicul zice ca ar putea sa-mi ia banii. Nu e problema dar tocmai acel ,,disipator de plastic" face sa nu se incalzeasca ecu asa tare. si in plus NU ajung cablurile sa-l mai distantam nitel. Asta e. O sa pelc cu el asa, am un drum de vreo 2500 de km. Avand in vedere ca am cu masina facuti vreo 5000 de cind am cumparat-o si nu am avut problema cu ea, o sa merga asa. tot mecanicul mi-a recomandat si ce ulei sa pun si la 5000 de km nu am completat 1 gram ( SE STIE PROBLAMA LUI 16 Xe CU ULEIUL CONSUMAT). Asa ca o sa merg pe mana lui. Nu vreau sa caut de treaba la masina atat timp cat nu-mi face probleme. Era asa ca sa plec la drum cu inima impacata.
LA FEL A ZIS SI DE CURATAREA EGR SI A CLAPETEI DE ACCELERATIE...MERGE MASINA BINE? TREMURA? BALBAIE? CE CONSUM ARATA LA COMPUTER? (EU 0,7 L LA STAT PE LOC,NU AM PROBLEME LA MOTOR ). DU-TE OMULE SI VINO LA MINE CIND AI PROBLEME......bOALA LOR SUNT SIMERINGURILE LA SUPAPE CIND SE DAU LA CONSUM DE ULEI ..DAR NU E CAZUL LA TINE ACUM.)
ASA CA....RAMAN FARA ECU DEPARTAT..SI FARA EGR CURATAT CA SI ASA NU MA DAU BANII AFARA DIN CASA..)
LA FEL A ZIS SI DE CURATAREA EGR SI A CLAPETEI DE ACCELERATIE...MERGE MASINA BINE? TREMURA? BALBAIE? CE CONSUM ARATA LA COMPUTER? (EU 0,7 L LA STAT PE LOC,NU AM PROBLEME LA MOTOR ). DU-TE OMULE SI VINO LA MINE CIND AI PROBLEME......bOALA LOR SUNT SIMERINGURILE LA SUPAPE CIND SE DAU LA CONSUM DE ULEI ..DAR NU E CAZUL LA TINE ACUM.)
ASA CA....RAMAN FARA ECU DEPARTAT..SI FARA EGR CURATAT CA SI ASA NU MA DAU BANII AFARA DIN CASA..)
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut.Astept si eu sa mi soseasca un ecu sh,dupa ce m am chinuit cu cel vechi.Pe cel vechi dupa a doua reparatie am montat distantat de suportul de plastic cu cate o piulita de 10.Nu stiu daca tot din cauza caldurii sau din alta cauza dar s-a stricat definitiv(suspectez un tranzistor )As fi curios de pareri,oare daca montezi distantat cu tot suportul de plastic e mai bine?Mai mult de 15mm nu pot aduce spre acumlator ca atinge deja mufele.Amplasarea unei ventilator cam unde ar fii mai eficient,din fata,pe la spatele la ecu,sau dinspre acumlator?
- Amilo2727
- **
- 183 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- RStandolariu
- *
- 1 mesaje
- din 16 Mai 2017
RStandolariu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2017
- Mesaj Privat
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Combo 1.6 pe benzina din 2004, Z16SE. Am fost la service, si mi-au spus ca probabil ecu are probleme, au pus tester si nu sesiseaza niste senzori sau ceva.... Problema e ca dupa un timp ce pornesc, vitezometrul, turometrul si apoi termometrul cade la zero, apoi, revine, iar cade..apare martorul cu acumulator sus dreapta, si daca opresc, nu e sigur daca pot s-o pornesc. Am comandat un tester OBD2, maine trebuie sa soseasca, sper sa pot citi codurile de eroare. Am icercat metoda pedalelor pentru citirea codurilor, n-am reusit.
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
U2107: Cod necunoscut
P0110: Intake Air Temperature Circuit
P1615: [Chrysler] Loss of VTD Serial Data
[Mitsubishi] Starter fail safe relay
[Dodge] Loss of VTD Serial Data
[Jeep] Loss of VTD Serial Data
[Seat/Audi/Volkswagen] Engine Oil Temperature Sensor Circuit range/performance
[Volvo] Control module, internal fault. Faulty signal. Permanent Fault.
P1616: [Seat/Audi/Volkswagen] Glow Plug/Heater Indicator Circ. Short to B+
Acestea am citit pe tester.
P0110: Intake Air Temperature Circuit
P1615: [Chrysler] Loss of VTD Serial Data
[Mitsubishi] Starter fail safe relay
[Dodge] Loss of VTD Serial Data
[Jeep] Loss of VTD Serial Data
[Seat/Audi/Volkswagen] Engine Oil Temperature Sensor Circuit range/performance
[Volvo] Control module, internal fault. Faulty signal. Permanent Fault.
P1616: [Seat/Audi/Volkswagen] Glow Plug/Heater Indicator Circ. Short to B+
Acestea am citit pe tester.
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Si au trecut 8 luni de atunci. Am gasit un service in Bucuresti, care mi-a reparat ECU, si dupa ce mi l-au trimis inapoi, l-am montat si s-a pornit deodata! Eram foarte fericit. Si a functionat ireprosabil 8 luni. Acum 2 saptamani iar a inceput sa-mi faca figuri, aproape la fel. iar am trimis ECU la reparat, fiind in garantie. Vreau sa salvez masina mea Combo 1.6, tare-mi place.
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- scosmyn
- **
- 248 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
edmund
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Combo 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- scosmyn
- **
- 248 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
ilie71- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2011
- Mesaj Privat
Dragi prieteni , majoritatea calculatoarelor au aproape 18 ani , constructia lor este destul de firava , iar parerea mea este ca problemele apar din cauza curentilor care trec prin conectorii acestia confectionati din aluminiu . Majoritatea au baterii de proasta calitate , care de multe ori dupa 2 zile de stationare nu mai porneste masina iar socurile cu ia curent , da curent nu sunt deloc pe placul componentelor electronice. Multi dau curent altei masini ,cu motorul pornit care dupa parerea mea este o alta mare prostie . Fotopolimerul ( gelul din ecu ) are rolul de a disipa caldura si de a fixa conexiunile pentru a nu fi afectate de vibratii . Mutarea lui in alta locatie nu cred ca rezolva problema . Aceasta este parerea mea.