Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • FLV

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
S-a fisurat chiulasa cand a lovit pistoanele in valvele de evacuare...uhhh..ce urat. Ai pus chiulasa din dezmembrari si ai refacut motorul?
@pustiu_pst : o segmentare + refacut chiulasa te ajunge cu tot cu manopera in jurul sumei de 20...20 si ceva de mil, asta daca sunt numai segmenti, ghiduri, simeringuri + alte nimicuri. Daca ai uzura la cilindri/pistoane insa asta la motoare cu multi km (peste 3,4 sute de mii) am inteles ca nu se merita R1 cu atat mai mult R2...alt motor sau alta masina.
Si eu sunt interesat de RK-ul unui Z16XE si nu stiu unde sa-l fac, ca tare as vrea sa scap de consum Crying or Very sad
Skip ads

  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
da am pus chiuloasa din dezmembrari si am refacut motorul, dar....
acum la cateva luni dupa reparatie se pare ca am din nou ceva probleme cu motorul la modul ca la turatii mici (la plecarile de la semafor ) imi da ceva fum pe teava...tind sa cred ca au cedat semeringurile de supapa
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
care este cuplul de strangere al suruburilor fuliei de pe vibrochen si cam cat ajunge o fulie pentru z16xe?
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut, fulia de vibrochen la z16xe are decat un surub cu o piulita zdravana
pretul ei poate varia in functie de producator si de locul unde alegi sa mergi pt a cumpara (dak citeai mai in urma, pe mine ma costat 300 ron Corteco fiind, dar asta acum un an )
momentul de strangere : 95Nm + 30 + 15 ultimele doua valori fiind grade
Skip ads

  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut, cat te a costat cu totul?
ca mie astazi mi a sarit distributia de la punct din cauza ca s-a rupt pompa de apa, si am toate cele 16 supape indoite, s-au lovit de pistoane, si trebuie toate schimbare, plus garnituri, plus ulei, plus filtru, plus antigel, si ma astept la cateva zeci de milioane, asa mi au spus in service Sad
  • Jon90

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna am un opel astra g z16xe de ceva timp se auzea ceva la cureaua de acesori am duso la un mecanic si a zis ca da cureaua jos de acesori si o porneste dupa sa vada daca nu se aude de la distributie ceva dar el mia dat jos si gulia cea mare de pe vibrochen si dupa fara sa puna surubul inapoi la rola de pe vibrochen a pornito si mi sa oprit brusc dupa care mi sa rupt pana de pe rola de la vibrochen.Inainte sa o porneasca trebuia pus surubul inapoi ?
  • Jon90

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Problema ii ca de la o bataie am ajuns sa rectific chiulasa si 4 supape. As vrea sa stiu cauza care a determinat sa se rupa pana
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La montajul pinionului nu s-a asezat perfect pana in canal si apoi ori doar din acest motiv .......nu a fost stransa corect.Acea pana se mai rupe la griparea axei cu came in lagare ori ruperea distributiei.
In cazul tau vina apartine 100% mecanicului,surubul tine strans pinionul si nu lasa vibratii si toata sarcina in carca penei ,pune-l sa repare motorul pe banii lui ca scoala se plateste.
Skip ads

  • Jon90

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Ok merci mult
  • Jon90

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Ce vreu sa te intreb ce trebe sa schimbe daca mia lovit 4 supape mai exact sa mearga bine sa nu am probleme?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca explicatia este deficitara,acest lucru face ca raspunsul sa fie inexact.Termenul "a rupe" suporta doua acceptiuni,prima este ruperea avind consecinta scurtarea(dar forma paralelipipedica raminind intacta) sau ruperea,avind consecinta forfecarea,rotirea pinionului pe axul vilbrochenului... Dupa cum stiti,exista motoare ce nu au pana la acest pinion.
  • Jon90

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Sa rupt putin din bolt fiindca nu a pus surubul in capat la rotita si a pornit motoru dupa care sa oprit brusc
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca pinionul era pe axul vilbrochenului cu cureaua pe el si pana era in intregime,in pinion,conform rolului unei pene intr-un lant cinematic,trebuia sa faca fata efortului cerut de consumatorii de putere actionati de curea.Calitatea materialului penei a permis uzura avansata(culminind cu rupere din material) si rotirea pinionului pe axului vilbrochenului.Intr-o situatie identica,avind o pana corect calitativ,nu se petrecea evenimentul.Stringerea pinionului este cu adevarat importanta,acolo unde nu exista pana. De regula,mecanici demonteaza fulia si monteaza surubul cu un distantier,pentru a putea roti usor motorul,nu pentru a bloca pinionul pe vilbrochen,acesta se bazeaza pe pana.
  • larygrig

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Cam tarziu reinviu acest topic dar poate fi de folos altor colegi cu z16xe,deci aceasta fulie cu pinon pana dadea simptomul de lipsa putere la demaraj,relantiu usor instabil si ceva pufaituri in toba care la cateva testere nu arata niciun cod de eroare asa ca am curatat clapeta,egr aproape toate mufele si piniu posibili ,schimb cu alta bobina si in final cand am ajuns la distributie jos la locul cu pricina dupa ce am dat jos fulia si am curatat praful si rugina Sa vazut cum pana mancase din ax si se mancase si ea jumate deci daca mai circulam asa riscam sa cedeze Si se ducea dracu tot motorul
  • nick84

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Off-topic, merge si in ziua de azi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR