Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multam ...o sa incerc si cu injectoarele pe bank sa vad daca am probleme cu ele...nu am inteles" or avea ata"...
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Regula de baza, pe banc, injectorul trebuie sa pulverizeze(sa fie nor) motrina. Daca pica sau tasneste cu ai stropi cu seringa, nu este de bine(asta este ata)! Smile)
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Verifica înainte de injectoare regulatorul de presiune de pe pompa de înaltã presiune!
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ok am sa verific intai ce ai sugerat ...multam pentru explcatie( nu am de unde sa stiu)... va tin la curent cu ce am gasit si rezolvat....
Skip ads

  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu fumul negru...
Egr super inbagsit,ful de mizerie ,dupa curatare(baieti de la eds)nici pic de fum sau vre o alta pufaiala...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru remedierea "defectului"!
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
E cineva care a spãlat vreodatã motorul la Opel insignia?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
In ce sens sa il speli?
Skip ads

  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
La spãlãtorie , de praf, exterior......
  • Alexandru Claudiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut...am și eu o Insignia 2.0 cdti , 130 de cai, tip motor A20DTH....care ar fi cauza uzura pe cuzineți și arbore și joc in arbore ? Mulțumesc
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Lipsa ungerii din cauza celebrului oring de la pompa de ulei.
  • Alexandru Claudiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc.....ce s-ar putea face in cazul asta , se poate schimba doar arborele și cuzineții , este indicat ?
Skip ads

  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
am si eu la masina de ceva timp acelasi tremurat enervant si mers neregulat dar doar la prima cheie, dimineata; masina este la baietii de la EDS si am convenit cu baietii de acolo in urma diagnozei si comportamentului observat si de catre ei al motorului sa schimbam regulatorul de debit carburant si sa curatam EGR-ul; va tin la curent sa vad daca i-am dat de cap sau nu; in rest, sunt foarte multumit de masina...este o masina robusta solida si ieftin de intretinut referindu-ma aici la piese aftermarket sau din dezmembrari;
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
salut! am o insignia A20DTH cu o problema la care nu gasesc solutie. De anul trecut am probleme cu puterea motorului: cand i se pune pata, imi taie puterea si nu se mai tureaza. Am crezut ca e vorba de filtrul de particule. Anul trecut l.am curatat/spalat cu solutii speciale, am schimbat actuatorul de la turbina, am schimbat o bobina care are legatura cu turbina (nu stiu exact denumirea), si acum 2 saptamani am scos filtrul de particule dar problema cu puterea a revenit subit... ce poate fi? multumesc
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cum "ai crezut ca e vorba de filtru de particule"? L-ai anulat si din soft?
Poate fi electrovalva turbo, furtun intercooler, senzor DPF, turbina etc
Fara un cod de eroare, care sigur e generat si memorat in momentul in care puterea motorului e limitata, nu ai cum sa stii de unde sa o apuci.
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Scuze de intarziere dar acum am reusit sa pun un tester pe masina. Erorile sunt urmatoarele:1) P0234 - Engine Boost Condition - Limit Exceeded; 2) P003A-O - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit; 3) P2265-O - Water in Fuel Sensor Circuit Range/Performance. (eroarea 3 apare cand si cand...) Am anulat filtrul de particule si fizic si din soft (cel putin asa mi s-a spus, nu am asistat la operatiune). Turbina mi s-a spus ca e ok, furtunele la fel, electrovalva turbo si actuatorul de la turbina le-am schimbat anul trecut... Mersi frumos
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie geometria variabila a turbinei care datorita depunerilor ramane la un moment dat blocata intr-o pozitie.
Cand ai inlocuit actuatorul de la turbina ai procedat la reinvatarea turbinei?
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu nu s-a facut procedura asta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
If any service has been performed on the turbocharger or on the turbocharger components, a turbocharger relearn must be performed. Failure to perform the turbocharger learn procedure may cause other DTCs to set.
The turbocharger learn procedure is required when the following service procedures have been performed:
• Turbocharger vane position control solenoid valve replacement
• Turbocharger vane position sensor replacement
• ECM replacement
• Turbocharger replacement
• Any service that disturbs the turbocharger components
  • RaduMRA

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am înțeles. Si reinvatarea asta se face pron soft/resoftare sau din tester?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR