Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind nu esti deacord cu ceva,si esti in masura sa argumentezi...,e normal sa contrazici! Referitor la problema ta,e nevoie de verificari,in special avind in atentie caderile de tensiune care pot fi maxime cu consumatori pe maxim,se vor cauta punctele problematice(contacte slabe,oxidate,etc)...,verificarile se vor face in diferite regimuri de turatie. Pentru cine are osciloscop pentru vizualizarea semnalului(si a factorului de umplere) PWM,in paralel cu celelalte verificari...,e foarte bine!
Skip ads

  • remmopnt

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la un opel signum z19dth 2006. Am ramas in drum, fara curent in baterie. Am schimbat bateria ( varta noua) si alternatorul cu unul sh. Dupa un an (25000km parcursi) am aceeasi problema. In acest timp am constatat ca alternatorul cand incarca 14,0_14,1 cand nu, mergand pe baterie. Urmaream incarcarea pe computerul de bord. De regula prin oras nu incarca decat la pornire, iar la primul semafor cand franam scadea la 12_, apoi ramanea pe baterie. Poate cineva sa imi explice ce se intampla? Am al doilea alternator prajit...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
verifica starea cablurilor intre alternator si baterie, sa nu fie vreunul frant, sa nu fie vreunul cu mufa sertizata naspa (se incalzeste, poti verifica la bornele bateriei de exemplu)
reconditioneaza alternatorul initial si pune-l pe masina.
  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am o problemã la un Opel Astra H 1.9 150 cai din 2006. Se tot opreste ºi reporneºte(aprox în 5 secunde) muzica atât când nu utilizez nimic cât ºi când pornesc un consumator (de ex faza lungã). La pornirea maºinii ºi ºi în timpul mersului, câteodatã se estompeazã lumina de la tot bordul ºi încep sã pâlpãie vreo 3-4 martori ºi tot porneºte ºi opreºte ESP-ul. Nu ºtiþi de unde ar veni problema? Ar putea fi alternatorul?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@CAttilaZoltan.... CIM cu probleme.
  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulþumesc mult. Nu ºtii cam cât costã înlocuirea? Dacã îl pun pe tester, trb sã aratã care îi problema? Îi ca ºi cum nu poate sã producã destul curent maºina.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se reconditioneaza sau se inlocuieste...nu e foarte scump...undeva la 800 ron parca + programarea lui pe masina
  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulþumesc mult, înca o data! 😁
Skip ads

  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am încå o problema. Tureazã singur motorul pânã la 1100 RPM sau când staþionez tot scade la 600-700 ºi urca pânã la 800, parcã se sufocã motorul. Când face figura asta consuma de vreo 4 ori mai mult. Tot de la CIM ar veni problema sau ce ar putea fi? Cu cât umblu mai mult cu maºina cu atât îi din ce-n ce mai rãu.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu ar fi rau sa citesti macar manualul utilizatorului.
Mai mult decat sigur ai filtru de particule care este foarte infundat .
El se regenereaza singur...dar trebuie sa mergi in continuare cu masina cu turatia peste 2000.
Iesi rapid la o plimbare cu ea vreo 20-30 de km si mergi turat ( 2500 -3000 rpm) ca sa faca regenerarea DPF-ul. De aceea creste si consumul pentru ca incepe regenerarea
  • CAttilaZoltan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulþumesc pentru rãspuns! 😀 Aºa ºtiam cã Astra H din 2006 nu are DPF.
  • valorikutz1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2016

  • Mesaj Privat
salutare ! am si eu o problema cu o corsa D 1.3 cdti 75 cai . ieri cand am iesit cu masina dupa apx 3 strazi si mai putin de 2 km de mers am simtit un miros de incins care venea de la motor si un zgomot ciudatel mai ales cand deceleram . ajuns in parcare am ridicat capota si am vazut cateva fire de fum din partea dreapta a motorului (curea accesorii etc. ) si la fel degaja caldura foarte mare motorul cu totu .astazi de dimineata m-am trezit am coborat la masina , cu motorul rece am verificat cureaua de accesorii sa vad daca este slabita sau ceva in genu si nimic pare teapana si ok . i-am dat o cheie si dupa apx 1 minut de functionare am pus mana pe alternator care frigea ca dracu si se simtea acelasi miros de fier incins , cauciuc , plastic , pana mea ! este normal ca dupa 1 minut sa friga carcasa la alternator in asa fel incat sa nu poti sa tii mana mai mult de 2 secunde ? acum apx 2 ani am fost si i-am schimbat carbunii ca ma lasase in pana .

P.S. Nu am nici un martor aprins in bord , nimic !
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Jos cureaua si verifica ....rola intinzatoare.....fulie comoresor aer conditionat si fulie alternator
  • dj.12.lwv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sal.Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva cu o informatie.La rece imi incarca 14.2,dupa ce se incalzeste scade pana la13.7 cu faza scurta aprinsa la relanti in mers la drum intins 14-14.1.Ce ar putea fi ? Am verificat toti papucii +si - .am verificat si bateria la un mag de baterii este foarte buna.De citit citesc de vreo doua luni dar nu am gasit nimic.Multumesc Astra g z16 se
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nici nu gasesti pentru ca la astra h asa se mnifesta incarcarea . Lasa- o in pace si nu umbla la alternator.Problema este atunci cand scade sub 13.7 si nu mai urca.
  • dj.12.lwv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am o astra g .Dacã nu șanț diferite la încãrcare ar trebui sa fie ok.Am încãrcarea ãsta de vreun an și nu am rãmas fãrã baterie cel puțin pana acum. Mulțumesc prin raspuns
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
un lucru zic...
cand se incalzeste motorul pornesc ventilatoarele sa raceasca antigelul.
asta e motivul pentru care incarcarea scade dupa ce se incalzeste motorul.
daca insa incarcarea scade "cam mult" verificati sa nu fie papuci slabi intre baterie si alternator (ambele trasee, masa si +)
  • dj.12.lwv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu pleaca ventilatorul . De pe 80 de grade începe sa scadã dar numai cu ea la relația când merg intinu încarcã Bine. Bornele șanț verificate.
  • dedebz

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut prieteni
Am si eu o problema la masina !In urma cu cateva zile ( mai exact 7 zile ) datorita caldurilor foarte mari am mers cu aer conditionat toata ziua cum era si normal , seara am parcat masina si dimineata cand am vrut sa o pornesc am constatat ca nu mai aveam baterie.A trebuit sa iau curent de la alta persoana.Mentionez ca alternatorul a fost reparat in urma cu 6 luni , i-am schimbat dioadele ...Am fost la un service si am veirifcat baterie gandindu-ma ca are ea o problema..surpriza cei de acolo mi-au zis ca bateria are viata 93% si ca este intr-o stare ff buna doar ca a fost descarcata.Am mers de atunci fara probleme cu masina dar cifrele din meniul ascuns al masinii arata altfel : Mode - NONE U-TERM30 - 13.0v si urca pana la maxim 13.7 fara ac ventilator doar cu faruri si coboara pana la 12.0 V. U reference 13.5 V.Este normal sa imi arate asa ? eu stiam ca ar trebuii sa incarce 14.1 sau ceva de genu.Ce ar putea avea ?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verifica bornele de la baterie daca se incing puternic. Cu timpul oxideaza firul in interiorul lor si trebuiesc resertizate.
In cazul in care nu ai cleste special exista o varianta de ,,urgenta" cu un spiral de 2 sau 3 dai gaura in borna(acolo unde intra firul) si dupa bagi prin infiletare un holsurub.

Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR