- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
CGM84
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- **
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
La vectra mea daca ma urc in masina fara sa bag cheia in contact si tin apasat pe acel buton/baț iesit in afara pentru resetarea chilometrajului imi arata cat mai am pana la urmatoarea revizie..vezi ca desteptii de la service chiar daca schimba uleiul si filtrele nu reseteaza intervalul de service..asa ca nu te lua dupa martor decat daca esti bazat pe ce zice. Cu placere!
izbasa
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2004 Z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
alex20682
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2016
- Mesaj Privat
salut.
Am si eu o problema cu masina, am Vectra c 2.2 dti .
Mi se aprinde masina cu cheia in bord .
La drum lung, cand este motorul cald, imi apare eroarea si nu se mai tureaza , daca am 120 km/h nu mai trece de 120 . opresc motorul scot cheia din contact si nu mai are nimic pot sa merg si cu 160km/h. face cateodata, mai des. Am si un cod de eroare :
P0234 . Boost Pressure Control Negative deviation. Ce as pute face este enervant cand pleci la drum lung?
Am si eu o problema cu masina, am Vectra c 2.2 dti .
Mi se aprinde masina cu cheia in bord .
La drum lung, cand este motorul cald, imi apare eroarea si nu se mai tureaza , daca am 120 km/h nu mai trece de 120 . opresc motorul scot cheia din contact si nu mai are nimic pot sa merg si cu 160km/h. face cateodata, mai des. Am si un cod de eroare :
P0234 . Boost Pressure Control Negative deviation. Ce as pute face este enervant cand pleci la drum lung?
vaiku12
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
vaiku12
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
vaiku12
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2016
- Mesaj Privat
- filip.cris
- *
- 4 mesaje
- din 08 Dec 2007
- Astra 1995 1.7 DTL
- Dambovita
filip.cris
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1995 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna seara! Am urmatoarea problema daca ma poate ajuta cineva. Codul motorului este Z19DTH si la drumuri mai lungi, exemplu peste 200 300 km , mai ales autostrada masina începe sã intrerupa undeva la 2000 rpm la accelerãri. Codul pe tester este p0002 - rail pressure control range/performance (52) - not present . Pe drumuri scurte se întâmplã foarte rar dar cu cât distanta creste cu ata devine mai evidentã problema. Oare sã fie senzorul de pe rampa comuna ?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- filip.cris
- *
- 4 mesaje
- din 08 Dec 2007
- Astra 1995 1.7 DTL
- Dambovita
filip.cris
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1995 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
- filip.cris
- *
- 4 mesaje
- din 08 Dec 2007
- Astra 1995 1.7 DTL
- Dambovita
filip.cris
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1995 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cred cã am rezolvat problema intr-un mod destul de ciudat. Am gãsit colierul furtunului ce intrã în epuratorul de ulei sãrit și epuratorul murdar de ulei. Am pus alt colier bine strâns și am fãcut 1000 de km pânã acum fãrã pierderi de putere sau erori înregistrate. ÃŽncã sunt în probe desi la 1000 de km fara probleme ....înainte, la un drum de 100 de km avea 2 , 3 întreruperi.
Fanezzz
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare lume,sunt nou pe aici dar nu stiam unde sa scriu dar poate primesc un raspuns si poate mai au si altii aceasta problema.Am un Vectra C din 2008 diesel combi si dupa ce am schimbat la mecanic racordul flexibil(partea care vine din galerie deci teava cu totu) am plecat cu masina si de atunci ramane aprins in bord martorul cu o masina cu cheia verticala.Nu stiu ce poate sa insemne sau ce a putut sa faca mecanicul dar dupa ce am citit in forum pot fi mai multe cauze.Mentionez si faptul ca am facut smecheria cu pedalele si se pare ca la nr de km parcursi am avut codul 005 05 exact asa scria la codul de eroare.As cam evita diagnoza ca sa nu platesc aiurea o problema care poate e de la o mufa sau alte minusculozitati.Cu OBD 2 pot sa vad ceva, e compatibila interfata cu Vectra C? Daca ma ajuta cineva poate ajut si eu la randul meu vreodata.Mersi anticipat.
culae
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
Buna seara am si eu o problema la un vectra c din 2003 motor 1.8 (benzina +gpl)
Am fost nevoit sa schimb bateria la aceasta ca nu mai era buna iar la 2-3 zile am constatat ca au inceput sa se aprinda uni senzori ( antigel , ulei , bec ars etc. )
Cand ajunge temperatura la 95 grade se aprinde chieiea de servis iar când scade se stinge . A mai pãțit careva asa ceva ?
Am inteles ca trebuie sa asocieze bateria noua cu masina ca nu mai recunoaste sursa de alimentare . Nu stiu ce sa cred . Ma poate ajuta careva cu o idei E o informație ?
Am fost nevoit sa schimb bateria la aceasta ca nu mai era buna iar la 2-3 zile am constatat ca au inceput sa se aprinda uni senzori ( antigel , ulei , bec ars etc. )
Cand ajunge temperatura la 95 grade se aprinde chieiea de servis iar când scade se stinge . A mai pãțit careva asa ceva ?
Am inteles ca trebuie sa asocieze bateria noua cu masina ca nu mai recunoaste sursa de alimentare . Nu stiu ce sa cred . Ma poate ajuta careva cu o idei E o informație ?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- GGeorge146
- *
- 1 mesaje
- din 19 Apr 2017
GGeorge146
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am cumparat de curand OPEL Vectra C 2,2 din 2004. Merge bine sunt multumit dar am o problema, la turatie mare se aprinde in bord un martor ca o cheie mecanica si numai trage motorul. Am fost la service dar parerile sunt impartite EKR sau pompa injectie. Daca ati avut o astfel de problema dati-mi un sfat. Multumesc.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ioanliviu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2016
- Mesaj Privat
fbanica
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
filip.cris a scris:Buna seara! Am urmatoarea problema daca ma poate ajuta cineva. Codul motorului este Z19DTH si la drumuri mai lungi, exemplu peste 200 300 km , mai ales autostrada masina începe sã intrerupa undeva la 2000 rpm la accelerãri. Codul pe tester este p0002 - rail pressure control range/performance (52) - not present . Pe drumuri scurte se întâmplã foarte rar dar cu cât distanta creste cu ata devine mai evidentã problema. Oare sã fie senzorul de pe rampa comuna ?
Poate-ti dau niste informatii.
https://www.clubopel.com/vie...15&highlight=