Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@Aantonio unde zici ca auzi batai pe fata sau pe spate si Kyb-urile unde le-ai schimbat pe fata sau pe spate.....pe spate @Oli42 are dreptate daca franezi nu ai cum sa mai auzi batai pe spate ,poate fi din suportii sistemului de evacuare sa nu bata pe undeva , sau din amortizoare sau bucsi .....pe fata e mai complicat ,poate fi suportii motorului sau etrieri sau bucsi bara torsiune sau bucsi cadru motor sau vreun radiator,bara fata slabita , amortizoare , flanse si rulmenti amortizoare ,de obicei cand schimbi amortizoarele se schimba si si farfurioarele de sub capota de la amortizoare credema ca stiu ce zic am patit si eu si multi altii chiar de aici de pe forum.Si apropo de zgomote stii si tu ca se transmit si asta face greu depistabil problemele.Pe fata poate mai fi bucsi bascule si pivoti,sau capetele de bara, sau chiar suruburi slabite la amortizoare ,caseta directie sau suporti motor.....bafta.
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Atat pe fata cat si pe spate se aud niste zgomote infundate, iar la trecerile peste sine de tramvai mai prost facute acolo unde e diferenta de nivel intre sina si asfalt sau gruri de canal zgomotul devine metalic si din cate am testat nu se estompeaza daca trec cu frana calcata. Acum ca s-a incalzit afara, nu prea se mai aude, adica socul trebuie sa fie mult mai puternic ca sa produca zgomot. Cand se racise acum o saptamana, pe spate la viteze mici troncanea si la peticele sau crapaturile din asfalt pana am parcurs cativa km si revenise la zgomotele asa zise normale. O parte din cele mentionate au fost verificate la dibas si eds, printre care si evacuarea. Stiu ca ai mai zis de farfurioarele alea, dar cred ca e normal sa stea cativa mm ridicate. Era asa de noua, cam de cand au inceput sa ma irite zgomotele si chiar si dupa ce am schimbat flansele in garantie. Am vazut ca ele se aseaza pe caroserie doar cand ambele roti de pe fata sunt ridicate, daca ridic pe cric una din ele ramane acel spatiu.
@oli42: poti verifica te rog, daca mai exista acest spatiu?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sa stii ca am mai vazut si eu masini cu amortizoare originale cu un anumit spatiu la farfurioarele acelea da parerea me este ca nuu ar trebui sa aibe nici un spatiu acolo ...eu am schimbat la astra g tot sistemul de amortizare pe fata si pe stanga si farfurioara si acolo nu avea nici un spatiu (nu stiu daca stii farfurioarele sunt metalice imbracate in cauciuc) si pe dreapta nu am schimbat si farfurioara ca nu o avea service-ul pe stoc si cu cea veche avea spatiu de circa 1,5 cm .Dupa ce am schimbat-o sa asezat ca cealalta fara spatiu.Acum ce sa zic cu zgomotele tale nu stiu ce ai verificat la service ca sa vedem ce a ramas neverificat.Ziceai ca ai pus amortizoare noi kyb dar nu stiu unde ,fata sau spate ca daca de exemplu le-ai schimbat pe spate nu stiu ce sa zic dar nu prea as crede sa bata tot amortizoarele .Cati km aveai cand le-ai schimbat si cati ai acum .Pe spate sa zicem ca amortizoarele sunt noi ...nu a mai ramas decat bucsile si etrierii alceva nu cred ca ar mai fi .Pe fata insa ,ce spuneam e cam cotoioasa treaba ca sunt cam multe de verificat si la fel spun nu stiu ce sa verificat ca sa facem o lista cu ce a mai ramas neverificat.Pe mine la astra g parca am mai spus ma disperase cu troncanelile ,schimbasem aoroape tot si nu ii dadeam de cap si cand colo ce a fost ...bucsile de la jug motor.......dar doar cele doua din spate nu toate 6 ,bine ca nu am mai apucat sa le schimb ca am vandut-o cu toate ca le aveam noi GM.Fa si tu o lista cu ce ai verificat si ce ai schimbat si pe fata si pe spate si mai vorbim.Apropo la tine bara fata sta cum trebuie si e fixata bine ca la mine sta lasata si are cam 2 cm spatiu in partea de jos a farurilor si bara si daca trag de bara de jos in sus se ridica si vine bine ,deci are joc mare ,ce ar putea fi ,o fi slabita din suruburi ...nu stiu ce sistem de prindere are ,sau o fi ceva rupt habar nam ,dar oricum o dau jos ca am si grila sparta de la o piatra si trebuie sa o schimb.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles ca la G nu aveai spatiu, dar la J e alt sistem. De asta tot intreb, pentru ca m-am uitat la unul nou si avea acel mic spatiu acolo si imi pare ciudat pentru ca ma gandesc ca poate sa genereze batai?! Incep sa cred ca asa au fost proiectate cu acel mic spatiu. Pe fata se aude ca si cum ceva nu ar fi strans bine, are mici sunete care imi dau impresia de "spart", bocnit, ceva nelegat, nu e sunetul acela curat de suspensie care lucreaza. Nu cred ca pot sa descriu mai bine. Pe fata a fost verificat cam tot ce ati mentionat si voi: bucsi bara stabilizatoare, bielete, capete de bara, tamponul de balans motor, am pus cheia pe mai multe suruburi din zona rotilor si amortizoarelor, bara fata e ok etc. In principal are aceleasi zgomote pe care le avea de noua, mai putin cel de etrieri care bateau la gropi si se ameliora cand franam. E posibil sa aiba in continuare batai din sistemul de franare si sa nu se estompeze la franare?
Pe spate am schimbat amortizoarele acum 3 ani si am facut vreo 30k km cu ele, dar acum ca s-a incalzit afara, foarte greu reusesc sa reproduc zgomotul. Ma gandesc ca poate produce zgomot si protectia aia de plastic rasuflat de la amortizoare, chiar nu stiu.
Am fost si in proba de drum cu seful de service de la reprezentanta si evident ca nu a facut decat de vreo 2 ori, iar in ambele cazuri mi s-a zis ca nu s-a auzit nimic, ba mai mult ca merge "foarte bine". Poate sunt eu prea pretentios si ii caut acum defectele, dar cel mai tare ma deranjeaza ca nu a mers niciodata ca o masina noua, nu s-a simtit niciodata atat de legata pe cat mi-ar fi placut.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Deci ai sa o luam metodic, pe fata zici ca ai verificat cam tot ce tine de jocuri si nu ai gasit nimic .....zici ca ai avut probleme cu zgomotele de noua , la astra j au fost probleme cu masinile de noi cu amortizoarele si cu vestitii etrieri ...bun, ce ai schimbat pana acum pe fata ....ai schimbat amortizoarele si culisantii la etrieri in garantie ? Sau doar culisanti si amortizoarele nu ..parca asa am inteles ....atunci este posibil sa ai probleme cu amortizoarele.Ok pana aici ...ca sa stii eu nu aveam distanta aceea de sus la farfurioarele amortizoarelor la g ,dar tin sa spun ca nici la astra j pe care o am acu nu am distanta aceea (nu stiu cum este la una noua ,dar nu si repet nu trebuie sa existe aceea distanta ,pt.ca apar zgomote ....si vb.din experienta nu din auzite ) .Verifica si etrierii fata chiar daca probabil i-ai schimbat pe fata pt.ca e posibil sa se fi uzat intre timp din nou.
Ok pe spate zici ca ai schimbat amortizoarele si etrierii sau culisele ...acum ai mai facut ceva km pe drumurile din frumoasa noastra tara ,ma gandesc ca poate sau uzat si au aparut zgomotele din nou.Poate fi si din camasile acelea de plastic de protectie la amortizoare dar poate fi chiar si din amortizoare ,nu stii ce se intampla atunci cand lucreaza ele in timpul mersului(una e cand le verifici pe stand si alta e cand mergi cu masina )intelegi ce vreau sa zic.
Apropo de fata ...tampoanele antibalans au alta treaba ,trepideaza motorul la pornire si mai ales la oprire deci nu cred ca este de acolo ,dar suportii de la motor de sus da ....poate produce zgomote.Mai poate fi vreo un radiator care joaca, sau bara fata ca am vazut ca este cam greuta (a mea joaca cum vrea ea) .
Pe spate am mai spus nu poate fi decat amortizoarele ,etrierii si bucsile care sunt pe acolo (nu cunosc prea bine sistemul pe spate la j.
Altceva nu stiu ce ar mai putea fi.
Bucsile de la cadru motor sau jug cu i se mai spune au fost verificate?
Sistemul de amortizoare fata la j nu difera mult fata de g ,doar flansele sunt cu tot cu rulment la j ,la g sunt separate.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu unde sunt situate aceste bucse de la cadrul motor la Astra J. Cum ar trebui verificate?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Se vad doar de sub masina ,dupa ce dai scutul jos ,daca ai se vede un cadru patrat sa zic asa de care se fixeaza basculele fata ,caseta de directie deci este capul sasiu ca sa zic asa si este fixat cu 6 bucsi.De obicei pica cele din spate .


  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Mi s-a luat sa tot alerg cu ea si sa ma intreb ce sa mai verific la ea. Nu mi se pare normal sa ma duc cu ea in service si sa le zic mecanicilor ca aud niste zgomote si ei sa-mi spuna ca masina nu are nimic. Sincer nu stiu daca au fost verificate. Ma exaspereaza.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Te cred stiu cum e , dar nu prea cred ca poate fi bucsile de la jug ,ele se uzeaza la franari puternice mai ales daca masina e incarcata,viraje in viteza si ce o mai fi si nu cred ca mergi asa sportiv ca sa se duca acele bucsi.Eu la g le aveam uzate dar am vandut-o si nu am apucat sa le schimb mai ales ca e cam mult de munca pt.ca trebuie dat jos jugul si trebuie presa dupa cate stiu .Am si acum bucsile ale ca apucasem sa le cumpar si nu le-am dat noului proprietar.Cati km zici ca ai in bord acum ?eu am 186k .
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Merg linistit de obicei. Masina are 64k.
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Si ce an de fabricatie?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La km care ii ai nu poate fi jug motor eu nu cred ,deci daca nu ai schimbat amortizoarele fata cred ca de acolo e problema si pe spate le ai schimbate deja eu banui tot etrierii .Oricum stiu ca reprezentantele sau confruntat cu problemele astea 2 si stiu ca a durat ceva pana au realizat ca de fapt amortizoarele bateau la astra j in garantie (aveau frigiderele pline pe vremea aia ) .Stiu asta de la un fost mecanic de reprezentanta opel de atunci ,care tot el mia spus la masina mea ,dupa un test de drum cu el la volan ca si mie in bat amostizoarele.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Rezolvat problema cu troncanelile...defect amortizor stanga fata ,era original ,flansa originala si rulment Sfk,cred ca a fost schimbat.Amortizoare am montat Kyburi Excel G.si flanse cu rulmenti Lemforder.Acum e liniste in masina .Pentru cine intereseaza amortizor Kyb 246 lei si flansa cu rulment cu tot 136 lei.Pe dreapta fata am tot Kyb care pare nou ,dar o sa il schimb sa fiu sigur si o sa il tin de rezerva .Bafta si drumuri bune va doresc.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Schimbat si amortizorul dreapta fata si flansa cu rulment.Manopera 0 ,montate personal.Pe dreapta a fost schimbat si parea ok asa ca o sa il tin de rezerva ,mai ales ca este aceasi marca kyb excel g.Se pare ca nu mai sunt zgomote dar vedem pe parcurs.
Apropo cum se numeste farfurioara aceea de la amortizor de sus de sub capota unde se prinde piulita la amortizoarele fata.Trebuie sa schimb pe cea din stanga si nu o gasesc nicaieri,nu stiu cum sa o caut .
Multumesc pentru ajutor.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu impresii ,cam repede si cam dezamagit......Kyburile sunt foarte dure pur si simplu duduie sau bubuie nu stiu cum sa zic si tot am senzatia de troncaneala din cauza ca sunt prea tari.Asta e oricum am scapat de troncaneli si astept poate se mai lasa ,ramane de vazut ......si la drumurile din Calarasi care sunt varza de la un cap la altul cred ca trebuia sa aleg niste amortizoare mai moi.Acum vedeti si voi ce alegeti in viitor si in functie de drumurile care le aveti in orasul vostru.Bafta.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu telescoapele in primavara. La fel ca tine, tot KYB-uri, iar flansele si rulmenti, Lemforder. Vreau sa spun ca de aprox 2 luni au inceput sa scartaie cand virez pe loc de zici ca este caruta. Greseala mea este ca le-am montat cu un prieten si nu am garantie la ele ca sa le schimb. In prima faza am crezut ca scartaie flansele, dar le-am demontat, le-am uns si tot degeaba.
Ce am observat la flanse, este ca rulmentii nu au toate bilele, adica au cate o bile din doua in doua gauri. Eu nu cred ca este normal sa fie asa. Voi ce parere aveti?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ba da este normal ,depinde si de marca si sa stii ca ai dreptate cu rulmentii din flnsele lemforder cam urlau cand ii invarteam la mana in comparatie cu ce aveam pe masina si care nici nu se auzeau.Nu e o greseala ca le-ai schimbat tu si eu am facut la fel ,dar eu cred ca rulmentii scartie.Cum ti se par amortizoarele sunt ok sau tot ca la mine bubuie din cauza ca sunt prea tari.S-au mai lasat sau tot asa sunt de tari ca mie mi se pare ca pe dreapta bate ceea ce inainte nu batea,decat pe stanga ca era original si am schimbat primadata cel de pe stanga si nu mai troncanea asta alaltaieri si ieri zic ai sa il scimb si pe dreapta care era deja schimbat si era aceeasi marca kyb excel g.Dupa asta am iesit cu ea si parca acum pe deeapta parca bate sau bubuie draci so ia ca nici nu mai stiu ce sa ii fac.La tine daca scartie poti schimba doar rulmentii sau demontezi din nou si le pui vaselina.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am desfacut rulmentii si i-am gresat, dar tot asa scartaie. Am pus putin ulei pe unde iese tija din amortizor si cateva zile nu a mai facut galagie, dar dupa ce a ramas fara ulei a incepeut din nou sa faca. Mai mult decat atat, uneori, cand trec peste denivelari mai mari se aude arcul de pe dreapta trosnind ca si cum ar fi rupt, desii l-am verificat in 2 service-uri si nu are nimic, adica nu este nici rupt si nici deplasat de pe taler.
Amortizoarele par ok, dar eu am un zgomot pe fata de cand am luat masina si tocmai ca sa scap de acel zgomot am schimbat toata mecanica pe fata, inclusiv amortizoarele si flansele cu rulmenti, mai putin capetele de bara si pivotii. Nu am reusit nici sa elimin si nici sa diminuez acel zgomot. Dupa parerea mea este un tampon de motor sau de cutie, dar au verificat mai multi mecanici si nu au gasit nimic suspect. Zgomotul se aude atunci cand trec peste denivelari marunte si nu-i da nimeni de cap.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine am mers cu ea azi si chiar bate pe stanga fata si inainte sa schimb amortizorul si flansa rulment nu se auzea .E de belea astra j .Dar bine ca merge motorul cu toate ca si cutia de viteze are inceput de sfarsit ,discuri uzate si rulmentul de la ambreiaj chiuie.Ma bate gandul sa schimb amortizorul pe dreapta cu cel care a fost ,dar o mai las putin sa vad cum evoluiaza.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat pe fata amortizoarele si flansele cu GM si parca e mai ok masina. In schimb, am depistat si eu problemele cu scartaitul/paraitul suspensiei la virajul stanga-dreapta pe loc. La inceput se auzea ca un arc care se detensioneaza, apoi sunetul a devenit mai subtil si cateodata face, alteori nu. Le mai monitorizez sa vad, dar daca nu se estompeaza sunetul voi pune flansele vechi. Sunt dezamagit de masina per ansamblu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR