Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Stie cineva valoarea termistorului de la blocul de rezistente la astra g z17dtl? (este modelul cu 3 pini, o rezistenta spirala si un termistor). Se pare ca am si eu probleme cu venitlatorul de la radiatorul de AC mergand intrerupt (nu porneste odata cu pornirea AC-ului si cand porneste, merge cateva secunde si se opreste), rezistenta spiralata pare a fi buna si banuiesc ca ar fi acel termistor de vina.
Skip ads

  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sal, am același motor ca al tãu și astãzi am demontat acea rezistenta dar nu scrie nimic pe termorezistorul respectiv.
În opcom când pornesc Ac-ul treapta unu merg ambele ventilatoare, treapta doi merge intermitent doar ventilatorul AC, treapta 3 merg amândouã.
Citind pe forum am înțeles ca dacã ai mufa cu 3 pini ai doar doua viteze dar în opcom îmi apar 3..
  • Calin Marius

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut! La fel ca voi, am avut probleme cu rezistenta aceea de la electroventilator, motor Z16XE, blocul de rezistente acela cu 4 pini, 2 rezistente de nichelina. Din ce am reusit eu sa vad una avea 8 spire(cea care comanda prima si a doua treapta) iar cealalta 10. Pe acel bloc de rezistente scria si ohmaj-ul, prima, cea care se rupe de obicei are 0.34 ohmi, iar cea de-a doua 0.42. Mie mecanimul mi-a anulat o spira, spre norocul meu se rupsese aproape de locul in care este prinsa, si momentan nu mai am probleme. Din ce am auzit, nu stiu daca este fix acea rezistenta, pretul ei ar fi in jur de 300-350 de lei. Chiar nu a gasit nimeni nici un electronist care sa refaca acea rezistenta din nichelina, ?
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Problema mea s-ar putea sa fie din ceva parte de comanda, am pus ventilatorul pe direct la baterie si merge neintrerupt. Banuiesc a fi senzorul de presiune zapacit sau ECM-ul, ceva nu il comanda cum trebuie... ceva idei?
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ai verificat daca ambele trepte merg?
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Da, am verificat, merg ambele trepte.
  • costelus_2006

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut mi-am rezolvat problema la AC de la mașinã era din cauza bobinei care nu îmi cupla compresorul am rezolvat repede cu 120ron 2 ore .
  • metrix4you

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa comand asta. Ce ziceti ? Este foarte bine la pret

Skip ads

  • metrix4you

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,
Inca nu mi-a venit blocul de rezistente de la chinezi , dar astazi am avut putin timp liber si am desfacut blocul meu.
Am gasit o rezistenta mare intrerupta la un capat si o suguranta termica. Banuiesc ca electroventilatorul are doar 2 trepte. Am reusit sa o carpesc si acum merge ventilatorul odata cu AC
Problema este ca blocul masinii are doar 3 pini iar cel comandat are 4 pini. Se poate modifica cumva sa pot folosi rezistenta noua ?
  • F10RYN1204

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Am rezolvat intr-un final problema, era de la senzoru de presiune AC, cum banuiam, l-am schimbat si functioneaza totul ok.
  • iliemirea

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am o problema cu o eroare la ventilator.
Este vorba de P1482(testul pedalei), inteleg ca nu mai merge in treapta 2 ventilatorul.
Acul in bord nu trece de 93-95 de grade in aglomeratia din Bucuresti iar la drum liber scade sub 90.
Mentionez ca becul din bord(masina cu cheita se aprinde cand apa trece de 90) apoi se mai stinge iar se aprinde si tot asa.
Este sigur sa circul cu ea asa sau se poate intampla ceva mai rau?
Opel Astra G z16xep din 2007.
  • vladmoto

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am ventilatorul cu rezistorul cu 4 pini, am comandat elementul vinovat de aici http://www.ebay.co.uk/itm/171236622118 . A venit din polonia, livrat la usa prin GLS in mai putin de o saptamana. I know, wow!


Intrebarea mea este unde conectez firele de la ventilator cand le scot de pe varianta veche, cu fire din nichelina.

Gracias!
Skip ads

  • bogdan.sarbusca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut vladmoto aceeasi rezistenta am pus.o si eu pe masina si a mers aprox 0.1 sec si mi.a ars si siguranta din tabloul electric care costa 17 lei.sau poate am avut eu ghinion .
  • metrix4you

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
vladmoto a scris:Salutare,

Am ventilatorul cu rezistorul cu 4 pini, am comandat elementul vinovat de aici http://www.ebay.co.uk/itm/171236622118 . A venit din polonia, livrat la usa prin GLS in mai putin de o saptamana. I know, wow!


Intrebarea mea este unde conectez firele de la ventilator cand le scot de pe varianta veche, cu fire din nichelina.

Gracias!


Salut , firele motorului se conecteaza pe cei doi pini care se afla pe un capac al rezistentei ( chestia aia rotunda )
  • vladmoto

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@bogdan.sarbusca sa nu fi fost vreun scurt in rezistenta. Mai ai rezistenta veche sa ii faci niste poze sa vad si eu unde a avut buba? Ce solutie ai folosit dupa ce s-a bulit asta?

@metrix4you inca n-am apucat sa desfac obiectul. Care din pini ?

  • vladmoto

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@bogdan.sarbusca in video-ul cu becul de dacie - http://www.youtube.com/watch?v=atIyVpOblls - apar pinii laterali (masa si directul) inversati, cred ca de-asta s-a ars la tine siguranta.
  • metrix4you

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Legi motorul acolo unde am scris eu 1 si 2

  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Vladmoto-Rezistenta aia ai cumparato degeaba,nu merge,nu se arde degeaba,va pacalit mufa ca arata la fel.Ce ai comandat este de Meriva,nu merge pe xep.
Pentru cine este din Bucuresti exista cineva care iti inlocuieste rezistenta cu ce trebuie,costa undeva la 250lei rezistenta+manopera.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut stie cineva ce modificare trebuie facuta pentru tipul nou de rezistenta?
  • SDoruStan

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Am o problema cu AC-ul pe un opel astra g twinport, motor Z16XEP. Porneste doar cand vrea el. Intr-o dimineata a plecat cu masina rece, afara fiind 19 grade. A doua zi, dimineata erau 21 de grade, nu a mai plecat. Cand afara este foarte cald, pornesti motorul, dai drumul la aer conditionat, se aprinde becul de pe buton, dar nimic, nici macar vreo modificare a mersului motorului. Daca mergi prin oras vreo 10 minute, creste temperature apei in jur de 90 de grade, apesi pe butonul de AC ca sa il stingi (AC-ul nu functiona dupa cum am zis), il apesi din nou si AC-ul porneste si el, facand rece. Deci, de fiecare data, cand este cald afara, sau chiar vreo 24 de grade,dupa 10 minute de mers in oras AC-ul functioneaza. Daca acum, iesi din oras, prinzi viteza, dupa vreo 5 minute, AC-ul se opreste, si nu mai porneste decat daca ajungi iar in oras sau, tragi pe dreapta, stai vreo 5 minute cu motorul pornit si asa porneste si AC-ul. O alta chestie pe care am observant-o, nu stiu daca are vreo legatura, cateodata, chit ca ventilatorul este pe treapta 0, daca apesi pe butonul de AC, incepe sa bage aer (ori cald, ori rece dupa cum am spus mai sus) Si o alta chestie, v-am zis ca a pornit AC-ul la 19 grade afara, cu masina rece, cu treapta 0 la ventilator, si nici macar electroventilatorul nu se invartea, decat dupa ce s-a incalzit putin motorul. Deci baga aer mult mai rece ca afara cu electroventilatorul oprit. Ce problema ar putea sa aiba AC-ul meu ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR