Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ok, ms pt rãspuns .
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
florin250... de asta te-am intrebat de masina. Sunt pline site-urile de oameni care blameaza marca X si modelul Y de la producatorul Z. Asa e cand cumperi epava altuia. Daca o luai de noua, sau cat mai noua si aveai probleme astea, atunci da, era o masina de toata jena.
Gandeste-te pe viitor inainte sa acuzi ca Insignia ar fi slaba calitativ, mai sunt si altii care pot citi scos din context si vor face o alegere gresita.
Sa te intreb ceva: stiai ca furtunele de intercooler se sparg la toate diesel-urile, dupa cam 90-100.000km? Hai sa spunem, atunci, ca toate masinile diesel sunt praf si ne luam benzinare, nu?
Ma tot gandesc ce o fi fost in capul astora de la DEKRA sa bage Insignia in topul masinilor ca fiabilitate? Smile
Asculta sfatul lui CCarp951 - nu mai cumpara vreodata de la samsari, din tara si du-te tu si adu-o singur.
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Toate defectiunile pe care le-am scris acolo le are majoritatea Insigniilor ,nu are nici o legãturã cu faptul ca am cumparat masina noua sau second , dupã 150 000 de km începe distractia , de unde stiu asta ? cititi forumurile Smile , nu trebuie sa gândim ca mi-e nu mi se poate intampla , eu intretin masina etc poti sa intretii cat vrei ca clapetele de la admisie vor ceda , rulmenti in cutie se vor sparge (când începe sa se miste schimbatorul de viteze cand accelerezi ești pe drumul cele bun Smile ), simeringul pompei de ulei , avertizare cu presiunea de ulei slaba vine uneori prea tarziu etc . Cititi forumurile fratilor .Am împãrtãșit unele din experientele mele si a altora + ce am mai citit pe forumuri și de afara. . Eu am scris cine vrea sa inteleaga bine cine nu nu .Drumuri bune
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Fii atent aici: o cutie M32, statistic (cauta pe forumuri, ca tot ai mentionat si, deci, ar trebui sa stii deja), are un interval de defectare cuprins intre 90 si 120.000km. Daca tu ai deja simtomele astea la a ta, ceva ma face sa cred ca esti la a doua, poate a treia servisare a cutiei, deci, pe cale de consecinta, masina are minim >200.000 km reali, la momentul achizitiei.
Secundo: tu ai luat o masina de flota, adusa de la o licitatie, de pe undeva din Germania - media de km/an la ei este de 50-80.000km. Deci, la minim, 6 ani x 50.000km = 300.000 km parcursi pana acum.
Furtunul de intercooler se sparge la toate masinile, pentru ca, atunci cand accelerezi, se face un pic de vacuum si il strange; in timp, apare oboseala materialului si se "taie". Al meu a crapat la 91.000km. Eu zic ca a tinut suficient pentru o piesa supusa la tensiuni continue.
Referitor la cei 950 de lei pe care i-ai dat la reprezentanta pentru NIMIC, asta e spaga ta. Vezi si tu cat te costa piesa, 4 litri de ulei si un filtru, vezi la un service multi-marca cat e manopera si du-te si intreaba pentru ce te-au taxat DUBLU?

Eu nu cred ca masina ta are 181.000km reali. Sunt multe exemplare cu km astia care nu au absolut nici o problema. Numarul defectelor pe care le ai tu si localizarea lor, ma fac sa cred ca masina are aproximativ 300.000km rulati. Acum, daca tu vrei sa hulesti Opel, e fix treaba ta, dar, macar, fi cinstit si spune ca nu stii nimic despre istoria masinii tale, unde a fost, cine a condus-o si in ce fel, ca nu ai istoria de service (ca nu o ai) si ca ai avut ghinion sa cumperi una care a fost hingherita de altii...
Chiar imi pare rau ca ai avut atatea probleme cu ea (dar sa stii ca daca aveai VW sau BMW sau Audi, erai uscat de bani pana acum!).
Skip ads

  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nici nu mã mai obosesc sa-ti rãspund, nu pt ca ai avea dreptate, nici pe departe, dar pur si simplu m-am plictisit de oameni care cred ca au dreptate tot timpul. Hai pa
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cum sa se crape furtunul de la intercooler la toate masinile diesel? Eu, dintre cate masini am avut, niciuna nu a avut asemenea probleme. E clar ca la insignia se intampla prea des. Iar vacuum nu se face la accelerare: presiune da, e altceva.
Iar referitor la cutie, statisticile mint de multe ori: stiu cutie m32 cu 300 mii fara interventie. Ca e sensibilã, sunt de acord. Dar nu o poti lega de nr de km. Conteaza enorm modul de exploatare.
Povestea asta ca "sigur are 300 mii de s-a stricat", nu are fundament. Însã pretul de achiziție iti poate da de inteles starea reala a masinii: nu vinde nimeni o masina noua la pret de cãruta.
Si, mai mult decat sigur, nu mai sunt masinile de altãdatã.
  • florin250

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A 20 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daniel ai perfecta dreptate .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cum sa se crape furtunul de la intercooler la toate masinile diesel? Eu, dintre cate masini am avut, niciuna nu a avut asemenea probleme. E clar ca la insignia se intampla prea des. Iar vacuum nu se face la accelerare: presiune da, e altceva.
[...]
Si, mai mult decat sigur, nu mai sunt masinile de altãdatã.

Furtunul de la intercooler crapa la toate masinile turbo-diesel. Mai repede sau mai tarziu. La mine la Vectra B 1.7TD unde turbina e limitata la 0.72bar maxim furtunul de la iesirea din intercooler spre admisie a crapat la 185.000km, in mod clar daca presiunea care o produce turbina e mai mare va crapa mai repede (la km mai putini). La accelerare cand turbina produce boost furtunul se umfla, iar daca are doua coturi ca al meu acesta se intinde si cedeaza la unul din coturi.

Ultima afirmatie e 100% corecta, masinile de azi nu mai sunt masinile de alta data... cine isi cumpara Opel SH turbo-diesel de generatie 2006+ va avea parte de ,,distractie,, pe bani buni la service.Mai bine un benzinar, e mai rentabil pe termen lung.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Florine, cam la toate masinile dupa 150.000/200.000km incepe distractia... nimic nu mai e facut sa tina.
Vesticii pe la valorile astea incep sa la dea.
Doar flotele si taxiurile mai duc spre 300.000km sau peste.
Si eu am stat in balanta sa iau o Insignia mai putin dotata si cu km mai multi sau o astra j mai dotata si cu km mai putini... am ales astra pana la urma Smile
Motorul A20DTH fiind acelasi ca si la insignia, sper sa nu fie probleme ( in afara de cele cunoscute )
Oricum, o intretinere corespunzatoare are un cuvant bun de zis in cum va tine masina spre 200.000km Smile
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca e corect sa afirmam ca modelul X al marci Y este prost atata timp cat se vorbeste de experiente cu masini SH.

La cate probleme ai avut cu masina ta Florin, tind sa cred ca proprietarul anterior nu a avut multa grija de masina. Cu siguranta nu are km afisati si nici nu prea ai cum sa sti cu certitudine ca sunt reali asa ca afirmatiile acestea ca "km reali" sunt irelevante si false in majoritatea cazurilor.

Eu tot insignia am, A20DTH 160cp cumparata din Germania (nu am fost personal dar a fost o cunostinta acolo) si de cand o am (1 an de zile +/-) nu am bagat nici un ban pe defectiuni pentru ca absolut nimic nu sa stricat. De tinut cont ca am cumparat masina la 190k km in bord deci a fost fugarita destul de mult (masina fiind din 2013).

Era clar de la o posta ca proprietarul anterior a avut mare grija de masina la cum arata interiorul si exteriorul ... Masina merge impecabil chiar acum la 230k km. Totul depinde de proprietarul anterior.

Furtunul intercooler a fost inlocuit cam pe la 170-180k km de proprietarul anterior (are carte service completa). Furtun intercooler, care se sparge la multe masini la un moment dat ... la mine mi sa spart la un ford fiesta din 2001 la 190k km (a tinut ceva)


Sunt sigur ca voi avea si eu probleme pe viitor, are deja 230k km pana la urma dar asta se aplica la orice masina fabricata dupa 2005+ si asta este un risc pe care mi l-am asumat atunci cand am luat decizia de a achizitiona o masina SH la un nr mare de km precum a mea.

Personal sunt foarte multumit de achizitie. Raman la opinia ca nu putem sa vorbim de masina X/Y/Z ca e proasta ca nu e buna atata timp cat masina in chestiune este SH si cu origini dubioase.


Ultima modificare facuta de code01011 la Mar 20 Jun, 2017 10:20 am
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu se supere si pe tine, ca ai tot timpul dreptate! Smile
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Very Happy

Nu are decat. Eu mi-am impartasit propria mea experienta cu aceasta masina care nu e buna de nimic.
Skip ads

  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

In urma discutiilor citite pe forum, m am decis sa
ma despart de Corsa noastra si sa trecem la o masina mai mare.

Am facut nenumarate cautari si vizualizari, iar in cele din urma am ajuns la asta.

http://sixtsh.ro/masina/ope...signia-if-06-ugk/

Nu are foarte multe dotari, insa mi a placut ca este mai noua de ani si are putini km, verificati.
Masina a fost a unui director de firma, cel putin asa zic cei la care am vazut o.
Am condus o, in jur de 20 km, se misca bine din punctul mei de vedere.
Ei promit o garantie de 2 ani de zile la cutie si motor.

Din punctul vostru de vedere, merita sa dau banii pe masina?

Multumesc anticipat.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cam saracuta in dotari dar se mai poate face retrofit pe ici pe colo.
Daca tie iti place, sa o porti sanatos. Smile
Spor.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca dintre toate insigniile ce le au la vanzare, cea alba la 10950 euro merita achizitionata. Are motorul este cel de 140cp, care este considerat unul dintre cele mai fiabile si economice. Atat ca are aer conditionat manual si nici macar simplu climatronic cum vad la altele. Mai bine iei Ford Kuga cel au. Very Happy
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru pareri, insignia cel alb are dublu km, intradevar mai ieftin cu ceva, dar are doar 6 luni garantie si nu 2 ani, iar fordul nu mi place.

Daca mai aveti si alte pareri vis a vis de raport calitate pret, v as fi recunoscator.

Multumesc.
  • jonnz

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Indiferent ce alegi, sa citesti bine "garantia"
  • ADascalu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Garantia cuprinde asa:

2 ani si 30000 km.

Motor: Bloc Motor, chiuloasa, pistoane, biela, arbore cotit si pompa ulei;
Cutie viteza: Integral ( doar pt componentele interne);
Servo directie: pompa hidraulica;
Sistemul de racire: radiator, senzor de temperatura apa si electroventilator;
Sistem de franare: pompa centrala, cilindri, etrieri si conducte metalice;
Alimentare cu combustibil: pompa de injectie, injectoare, pompa de combustibil si rezervor;
Sistem electric: bobina inductie, claxon, alternator, electromotor, acumulator;
Aerul conditionat: filtru dehidrator, compresor, electroventilator condensor si vaporizator.

Este suficient?

Multumesc.
  • DSiMioara

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2017

  • Mesaj Privat
salutare! care este cel mai ieftin si complet site pt a afla istoricul auto, atat cat este el inregistrat ? https://www.autodna.ro/vin/W0LGS6EK4A1053347
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Te duci la reprezentanta si iti iei istoricul. Pe site-uri, AutoDNA ar fi mai ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR