Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mcatalinux

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pentru cei interesati de preturi piese, iata lista de preturi pentru ce-am cumparat eu:
1. GHID SUPAPA ADMISIE = 11 LEI
2. SUPAPA ADMISIE = 22 LEI
3. SUPAPA EVACUARE = 33 LEI
4. GARNITURA CHIULASA = 82 LEI
5. SIMERING SUPAPA = 2 LEI
6. POMPA ULEI COMPLETA CU SIMERING = 451 LEI
7. SET SEGMENTI STANDARD = 272 lei
8. SET CUZINETI BIELA STANDARD = 75 LEI
9. SIMERING AX CAME ELRING = 11 LEI
10. GARNITURA CAPAC TACHETI ADMISIE = 10 LEI
11. GARNITURA CAPAC TACHETI EVACUARE = 10 LEI

Numai bine.
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
foarte interesanta discutia ,astept episodul 2.
  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
P.S. Apropos n-am intalnit nicodata motor distrus de legatura prea lunga a moleculei de ulei,ci doar din lipsa,mizerie,consum....etc stii la ce ma refer.[/quote]

Chiar nu am inteles nimic din fraza ta de mai sus. Daca in prima fraza ai vrut sa te ridici un pic mai mult decat poti in a doua fraza esti foarte ambigu in exprimare. De aceea te rog sa mai imi adresezi odata intrebarea.
  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:eBaghera ne spui si noua la cate chiulase diagnosticate de tine,reparate si care sa si functioneze impecabil se rezuma experienta ta? ca sa nu ne mai contrazicem aiurea? daca se rezuma la ce-ai citit pe net si la acea intamplare atunci este de inteles inversunarea ta,daca tu chiar lucrezi in domeniu si sustii asemenea enormitati e timpul sa-ti schimbi domeniul de activitate.
P.S. Apropos n-am intalnit nicodata motor distrus de legatura prea lunga a moleculei de ulei,ci doar din lipsa,mizerie,consum....etc stii la ce ma refer.


Chiar nu am inteles nimic din ultima ta fraza de mai sus. Daca in prima fraza ai vrut sa te ridici un pic mai mult decat poti in a doua fraza esti foarte ambigu in exprimare. De aceea te rog sa mai imi adresezi odata intrebarea.
Skip ads

  • mcatalinux

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Iar am masina noua; este in perioada de rodaj acum.
Problema s-a rezolvat.
  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Te felicit ! ai dat ceva logodele dar ti-ai facut motorul blitz Very Happy
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare natiune
am si eu o prob cu buburuza mea si in sensul ca:
plec de acasa cu ea si merge perfect. ajung la destinatie o parchesz si revin dupa 10 min
e atunci intervine surpriza. dau la cheie si dupa vreo 10 sec se aprinde masina cu cheita.
sun pe cineva cu un tester si fugi la el.
eroare pe tester p0340 cica senzorul de pe vibrochen
problema la mine e in felu urmator: daca merg cu masina in acea zi e aprins pe bord martorul respectiv si nu se mai accelereaza mai mult de 3500 rpm.
daca plec a doua zi cu ea merge perfect fara eroare aprinsa si se accelereaza pana la 6000rpm.
daca sa incalzit motorul nu mai merge fata. nu mai trece de3500 rpm
stie ciineva unde este pozitionat acest senzor .?
sau are cineva o poza cu o sageata sa il caut si eu?
se poate curata sau trebuie schimbat direct?
o poza cu el sa stiu si eu dupa ce ma uit?
astept si parerile voastra. multumesc frumos.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@marcus24007
P 0340 e de la senzorul de ax cu came (camshaft).
Verifica mufa senzorului si cureaua de distributie, insa 99% ai ECU defect.
Daca vrei poti sa-l repari aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
Bafta.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poate te ajuta

  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
multumesc frumos iulian1971 si luciraica pentru ajutor
voi vedea ce si cum si va anunt.
de faza cu eroare pe tester p0340 cica senzorul de pe vibrochen asa mi-a spus nebunu ala de mecanic ca ar fi de pe vibrochen n u de pe ax-ul cu came.
multumesc pentru ajutor.
  • AttilaE

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am și eu o problema cu mașina (Opel Meriva z16xe), când se încãlzește motorul se aprinde mașina cu cheița și nu se mai tureazã peste 3000-3500 (intra in Limp Mode), am schimbat senzorul ax came, am cumpãrat unul nou, mașina nu vroia sa porneascã, am luat altul second și face la fel ca si cu cel original, am curat EGR, la fel mașina, am curãțat clapeta de acceleratie, mașina aceleași simptome, am primit împrumut o clapeta, am schimbat-o și nimic, ca și erori îmi apare P0340, P0220, P0110 și P1550 , mersi anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR