Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mariuson

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Eu zic sa se înceteze cu discuțiile despre cat de citiți suntem unii sau alții. Nu despre asta e vorba. As vrea sa cred ca oricât de puțin cultivat este cineva, tot are dreptul sa primeascã un rãspuns vis-a-vis de problema pe care o are cu autoturismul lui Opel...
Skip ads

  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ba exact despre asta este vorba!
In alt topic zicea ca i-a crapat motorul in DE, si cand colegii i-au dat un sfat, l-a apucat pe analfabet crizele, ca ei sunt prosti si el e destept.
P.S
Nu e o rusine sa nu stii sa scrii, se rezolva simplu, pui mana pe carte si aia e!
In rest, noi sa fim sanatosi.
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
mariuson a scris:Eu zic sa se înceteze cu discuțiile despre cat de citiți suntem unii sau alții. Nu despre asta e vorba. As vrea sa cred ca oricât de puțin cultivat este cineva, tot are dreptul sa primeascã un rãspuns vis-a-vis de problema pe care o are cu autoturismul lui Opel...

Eu inteleg ca un om care are nevoie de ajutor trebuie indrumat catre o solutie care il poate ajuta, dar cand nu intelegi ce vrea sa spuna din cauza ca este analfabet util si in plus mai este si arogant, atunci sa ma ierte Domnul, consider ca nici macar nu trebuie bagat in seama.
Aceasta este umila mea parere!
  • NCiolacu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ascultati-mã voi ãºtia destepții, scriitori, si citiþii care scrieþi cu predicția activatã pe telefoane.... in celãlalt topic efectiv nu am putut sa cred... am refuzat practic sa cred ca poate sa se strice un motor asa repede ! Nu am fost arogant efevtiv nu am vrut sa accept, dar asta nu inseamna cã nu am ascultat parerile si sfaturile voastre, si nu dau doi bani pe scrisul literar pe un site informativ, nu cred ca nu ar fi înteles cineva ce am vrut eu sa spun, dar sunteți cațiva deºtepți pe siteul asta, plictisiți de viața cu 10 clase sau mai puține care scrieți cu predicția activatã la telefon, si in care uitãm efectiv tema subiectului si ne legam de câcaturi ! Alți scriu pe grabã, de la lucru, ultima mea grijã e cine se uitã la greselile mele gramaticale... vrei sa ajuți cu un sfat .. Fa-o ... vrei sa fi destept ? Du-te la scoalã.. cãci cu nu 9 clase nu esti vreun Profesor cum vã dați voi aici!
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca incepem acum sa ne certam nu rezolvam nimic. Da, trebuie sa fim atenti cum scriem, dar hai sa ne concentram la topic si la problemele ce apar pe la masinile noastre ca sa putem preveni. Avem admini care pot sanctiona daca nu respectam regulile forumului si-i lasam sa-si faca treaba.
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut ! Sunt posesorul unui Opel Insignia A20DTH varianta ecoflex...am refacut anul trecut motorul am rulat aproximativ 30.000 km iar saptamana trecuta am avut mesajul oil pressure low stop engine...am fost la mecanic am verificat preiunea este de 0,7 bar la ralanti ceea ce nu este in ordine...mi-a desfacut baia de ulei si am constatat ca, cuzinetii trebuiesc inlocuiti..dar mare dilema este din ce cauza a scazut presiunea uleiului ? Mecanicul sustine ca pompa si oringul acela sunt in regula si ca problema nu ar fi de la acel oring..din cauza cuzinetilor uzati cica a pierdut presiunea de ulei precum si datorita blocului motor care la caldura prea mare sustine el va deplaseaza arborele si apare uzura cuzinetilor....a ajuns cineva la o concluzie din ce cauza scade presiunea si a rezolvat cineva aceasta problema si are mai mult de 30.000 km de cand a facut reparatia ?! Va multumesc !
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ideea e în felul urmator; in 95% din cazuri schimbarea oringului a fost rezolvarea mesajului cu presiunea scazuta (inclusiv la mine). Ar fi o coincidenta prea mare, e drept nu imposibila. Oringul a fost schimbat odata cu rectificarea, eventual daca pompa a fost verificata, etc.?
Oricum, indiferent cum o dai e nasoala situatia si imi pare rau pentru tine.
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Totul a fost schimbat si verificat...e ciudat sa tina decat un an de zile sau 30.000 km si sa nu mai am preiune de ulei...
Skip ads

  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Unde ai facut rectificarea? La ce cota?
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Am luat alt arbore..am mers pe cota de fabrica..
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Dar blocul motor a fost rectificat? Pare destul de ciudat. Ce garantie ai primit? Ar trebui sa ai garantie si sa il repari pe garantie.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Scriu si eu aici despre o problema care a aparut azi si poate ma ajuta cineva. In timp ce mergeam mi-a aparut pe computerul de bord mesajul
"indicator
!
On" . Dupa aproape un minut sa zic a disparut. Stie cineva ce ar putea fi ? Multumesc.
Skip ads

  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
omefro a scris:Ideea e în felul urmator; in 95% din cazuri schimbarea oringului a fost rezolvarea mesajului cu presiunea scazuta (inclusiv la mine). Ar fi o coincidenta prea mare, e drept nu imposibila. Oringul a fost schimbat odata cu rectificarea, eventual daca pompa a fost verificata, etc.?
Oricum, indiferent cum o dai e nasoala situatia si imi pare rau pentru tine.

Poti sa-mi spui si mie te rog daca ai verificat presiunea inainte si dupa schimbarea acelui oring ?
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Scriu si eu aici despre o problema care a aparut azi si poate ma ajuta cineva. In timp ce mergeam mi-a aparut pe computerul de bord mesajul
"indicator
!
On" . Dupa aproape un minut sa zic a disparut. Stie cineva ce ar putea fi ? Multumesc.

Posibil sa fi avut unul din semnale stanga sau dreapta pornit..
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Dar blocul motor a fost rectificat? Pare destul de ciudat. Ce garantie ai primit? Ar trebui sa ai garantie si sa il repari pe garantie.

Orice garantie se acorda 6 luni..da a fost rectificat in zona palierului..la pistoane nu a fost nevoie..
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Robencando a scris:
omefro a scris:Ideea e în felul urmator; in 95% din cazuri schimbarea oringului a fost rezolvarea mesajului cu presiunea scazuta (inclusiv la mine). Ar fi o coincidenta prea mare, e drept nu imposibila. Oringul a fost schimbat odata cu rectificarea, eventual daca pompa a fost verificata, etc.?
Oricum, indiferent cum o dai e nasoala situatia si imi pare rau pentru tine.

Poti sa-mi spui si mie te rog daca ai verificat presiunea inainte si dupa schimbarea acelui oring ?


Am verificat inainte dar dupa nu.
La mine s-a manifestat doar la temperaturi de -10 C° si doar la prima cheie.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da semnalizam stanga ca depaseam o combina. Multumesc.
Doar 6 luni garantie mi se pare putin. Cred ca nu au facut cum trebuie rectificarea. Nu ar trebui sa se miste arborele atunci cand se incalzeste motorul.
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
omefro a scris:
Robencando a scris:
omefro a scris:Ideea e în felul urmator; in 95% din cazuri schimbarea oringului a fost rezolvarea mesajului cu presiunea scazuta (inclusiv la mine). Ar fi o coincidenta prea mare, e drept nu imposibila. Oringul a fost schimbat odata cu rectificarea, eventual daca pompa a fost verificata, etc.?
Oricum, indiferent cum o dai e nasoala situatia si imi pare rau pentru tine.

Poti sa-mi spui si mie te rog daca ai verificat presiunea inainte si dupa schimbarea acelui oring ?


Am verificat inainte dar dupa nu.
La mine s-a manifestat doar la temperaturi de -10 C° si doar la prima cheie.

Si la mine a fost la prima pornire doar ca erau 24 de grade afara..
  • Robencando

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2013

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Da semnalizam stanga ca depaseam o combina. Multumesc.
Doar 6 luni garantie mi se pare putin. Cred ca nu au facut cum trebuie rectificarea. Nu ar trebui sa se miste arborele atunci cand se incalzeste motorul.

Stiu si eu ca este putin dar mai mult nu da nimeni..mecanicul spune ca blocul motor este facut dintr-un material prost care la calduri mari se dilata prea mult si din cauza asta misca si arborele..acum nu stiu ce sa mai cred ai din ce cauza s- a intamplat sa scada presiunea uleiului asa mult...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A mea are 300 de mii de km si e motorul original si am schimbat doar oringul axum 100 de mii si e ok. Imi pare rau de ghinionul tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR