Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Incearca la colegul Cristian_TM.
Skip ads

  • cristi69tm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2016

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Cam greu de rezolvat atat timp cat nu ai versiunea de baza, ar trebui sa mergi la reprezentanta Opel si faci o rescriere a softului(versiunea initiala) pe baza seriei VIN a masinii.
Odata cu rescrierea softului se reinitializeaza si filtrul cu particule.
Altãdatã alege si tu o firmã romaneasca care te poate ajuta oricând.
Baftã in rezolvarea problemei.


S-a rezolvat problema....am revenit la softul original. Sad
Multumesc!
  • danielpuiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am achizitionat si eu in urma cu o saptamana un Opel Insignia 2.0 160 cp si as dori cateva pareri din partea voastra.Astazi pentru prima data masina a cerut regenerarea filtrului de particule.Toate bune si frumoase,am tras pe dreapta si am tinut-o turata la 3500 - 4000 turatii aproximativ 5 minute.Dupa 4 minute cred,a inceput sa scoata un fum de zici ca era tractor,iesea fum de sub masina , de sub roata dreapta spate,iar cand am plecat dupa loc mi s-a parut ca iese foarte putin fum si pe langa duzele de parbriz.Initial am crezut ca masina a luat foc.

Please help me cu ceva sfaturi sau ce trebuie inlocuit.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Data viitoare incearca sa "mergi" cu masina, faptul ca o tii pe loc si in plus turata nu este benefic pentru motor, are de suferit, iar in timp pot aparea probleme din cauza supraincalzirii...
Skip ads

  • florin.and

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu oInsignia 2.0 cdti 2009 si vreau sa va intrebdaca e normal sa aiva consumul instant pe loc 0,8-0,9 l/h dupa ce si-a facut regenerarea.In timpul regenerarii am condus aprox 30 min cu 3000 turatii/min,pe la min 15 am tras pe dreapta sa vad daca mai e in procesul de regenerare si inca era la 1,5 l/h si scotea un miros puternic de fum,asa ca am mai rulat inca 15 min cu ea la 3000 turatii.Masina abia am cumparat-o si nu mi-am dat seama inainte ce consum avea pe instant,doar cu vreo ora inainte de regenerare am vazut aceleasi valori de 0,8-0,9 l/h.Mi se pare totusi cam mult...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este un consum normal mai ales daca mai ai si ceva consatori porniti...
  • florin.and

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Dar imi pot da seama cumva daca s-a facut regenerarea?Am citit aici ca dureaza 8-10 min iar la mine in 15 inca era in lucru...e posibil sa se fi intrerupt cand nu am mai accelerat-o?Exista vreo metoda sa-mi dau seama cand se termina procesul fara sa intrerup accelerarea?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Montezi un led la degivrare oglinda si stai linistit..... daca ai drum prin Bucuresti il montez eu
Skip ads

  • florin.and

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009 2.0 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am inteles.Multumesc!
  • gabriel33

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Bunã,dupa 2 ani apare si la mine prima problema:
Am o insignia automata A20dth 160cv problema a inceput cu regenerarea in timpul mersului incepuse sa faca regenerarea dupa care masina nu mai acelereaza si se opreste motorul.
In bord apare de contactat asistenza
Opresc de tot masina si o repornesc unde dupa un timp de mers reuseste sa isi faca regenerarea
Mi sa intamplat de cateva ori faza asta
Am incercat sa merg mai turata si nimic azi a inceput sa porneasca regenerarea si sa oprit imediat
Am montat beculetul acela la oglinda pentru a sti cand isi face regenerarea
In ultimul timp bag si motorina mai buna si nimic
Se mai intampla cateodata sa isi faca regenerarea fara probleme am impresia ca la viteze mari reuseste mai bine
Ce trebuie facut in cazul meu?
Va multumesc anticipat
  • Nicusor34

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Montezi un led la degivrare oglinda si stai linistit..... daca ai drum prin Bucuresti il montez eu
cum se monteaza ledu acela, as vrea si eu, e costisitor dureaza mult?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=3SFGJzfTxpU daca nu ai doua maini stangi..o poti face singur
Skip ads

  • Nicusor34

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Merci pt video da la ce am vazut acolo nu cred ca o pot face singur mai ales in conditiile in care eu chiar is afon la capitolu asta electrica. Si am vazut ca dupa ce a pornit motoru ledu se aprinsese, intrebarea e cand incepe regenerarea ledu ce mai face se stinge ca sa ne dam seama ca se face regeneratea?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ledul ala are functie duala..se aprinde cand e activat circuitul de degivrare oglinzi... Daca nu ai activat degivrarea si ledul se aprinde, inseamna ca e regenerare. Ce facea in clip..proba ledul ..sa nu fie montat invers..ledurile tin cont de polaritate..si probabil verifica si montajul...
  • Nicusor34

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am inteles si multhmesc mult ca ai avut rabdarea de ami explica. Iar acum am inca o rugaminte e cineva din bucuresti care mar putea avuta si pe mine cu ledu acesta, sa il monteze.
  • jonnz

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Edit: Am gresit topicul, am incercat sa sterg dar nu pot.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Dupã ce am avut eroare de debitmetru...am descoperit cã furtunul de intercooler e spart. Ãsta s-a schimbat. Acum a apãrut o nouã eroare pe Opcom. De genul Regeneration time... nu an reținut codul. încãrcare dpf 53% și ultima regenerare acum 90km. Mașina de abia trage cu viteza 1 sau 2. Nu am reușit sã inițiez o regenerare forțatã. Ce rahat sã-i fac? Am Opcom mai nou versiune soft 2014.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Cum n-am mai putut sa editez. Din amintiri e vorba de P2458 DPF Regeneration Time
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Pânã la urmã s-a rezolvat tot cu Opcom, regenerare inițiatã. Nu știu exact motivul pentru care a mers acum, fie pt cã am selectat 2010 anul fabricației (Mașina e 2009) sau pentru cã tocmai fãcusem un drum de 8km. Motorul s-a turat pânã la 3500rpm, a scos ceva fum inițial. Dupã 5 minute am ieșit din meniul respectiv, regenerarea s-a oprit.
Probabil ar mai fi vrut sã continue.
A dispãrut eroarea P2458-57 dar la status regenerare tot apare ceva...ca fiind incompletã. Mașina merge ok acum, inainte de abia se tura spre 3000rpm.
Știe cineva cât ar trebui sã dureze procesul de regenerare forțatã inițiat din Opcom? Cum v-am zis eu l-am oprit dupã vreo 5 min, nu mai scoate fum.
Si se poate face în mers? Sã nu se încãlzeascã și alte chestii pe acolo.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o faci in mers...mergi la marginea orașului, o declansezi si o tai la drum...10 km dus, 10 km întors... Nu stiu cat dureazã cea declansata. Si verifici nivel ulei dupa...si miros. Sacs sunt semne de contaminare cu motorina...nu mai pornesti decat sa mergi la service sa il schimbi. Am intekes cs la regenerarile declansste creste riscul contaminarii uleiului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR