Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vasilegl

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Caz rezolvat: Regulatorul de debit de pe pompa defect (sau infundat nu am mai insistat asupra lui dupa inlocuire ).
Masina nefiind a mea nu am inteles si nu am expus de la inceput simptomele cu claritate, de aici probabil si inducerea pe pista falsa cu supapa de presiune rampa. Oricum, multumesc tuturor celor care au venit cu idei si incurajari.
Am facut ceva masuratori, iata si cateva concluzii:
- pornire cu motorul rece (20 - 25 grade afara) tensiunea pe regulator aprox 3,6 V
- pe masura ce se incalzea motorul, tensiunea urca usor spre 3,8 V. Nu am avut rabdare sa astept incalzirea completa, probabil a urcat maxim 3,9 V.
- la accelerari scurte (pe loc), tensiunea scade in jurul valorii de 3,5 V iar la eliberarea pedalei sare rapid la aprox 4 – 4,1 V apoi coboara imediat la valoarea de ralanti functie de temperatura motorului.
Pe scurt:
- pentru scadere debit motorina – tensiunea creste
- pentru crestere debit motorina – tensiunea scade
Acum inteleg de ce la mine tensiunea scadea constant – motorul (ECU) cerea motorina, regulatorul nu oferea iar apoi ii dadea brusc prea multa dupa care ECU i-o taia cu tensiunea de peste 4 V … ( vezi post din 20 iunie)
Pentru masurare am infipt doua fire subtiri in mufa. Masuratorile descrise in postul din 20 iunie le-am facut intre minusul controlat de ECU si plusul de pe borna bateriei. Valorile sunt apropiate insa cu o eroare de 0,2 V in plus daca se foloseste plusul direct de pe baterie.
Rog un moderator sa stearga datele extrase din log din postarea din 06 iunie fiindca nu sunt relevante, ele arata doar efectul si nu ajuta pe nimeni, e doar "balast" pe forum.
  • enemarian20

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut si eu aceasta problema si a fost de la egr. Intrerupea in mers intre 1500 si 2500 de turatii. Mergea in suturi in acest interval de turatii.Trebuie demontat integral si spalat bine, eu am spalat cu carburol. Am demontat si clapeta cu tija care inchide si deschide valva egr. Inainte se demontez si tija l-am dat jos si l-am spalat de vreo 3 ori dar nu am rezolvat nimic. De cand am demontat si spalat bine tija si gaura prin care culiseaza am rezolvat problema. Eu am astra h an 2008 motor z17dtr 125 cp.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR