Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dr_agosh82

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca nu au stiut ei de rulmentii dn cutia M32 ... sau nu a luat atitudina cind a aflat, au mers asa mai departe
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Au luat atitudine: au schimbat motorul si au vândut marca.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Viorel da stiu ca este schema pistonasului facut de tine si am si spus ceva mai sus ca trebuie si corpul regulatorului nu numai pistonasul atunci cand il duci la meserias pt ca difera cotele.
Mirel da regulatorul exista si pe motoarele de de generatie putin mai veche cele de 1.7 si chiar pe alte marci de masini .Gm parerea mea ca de ce nu au luat masuri pentru problema asta este ca totusi cateva zeci de mii de km au rezistat regulatoarele dar ,acu sa fim seriosi la ce motorina avem in Ro. ......nu se compara cu motorina de afara unde cred si sunt convins ca regulatoarele din cauza rezistau mult mai mult ...corect? Si acum se tot spune ca se strica si din cauza spanului produs de pompa de inalta,dar aici nu prea inteleg nici eu ,cu adica pompa produce span care se intoarce in rezervor ...ok asta sa zicem ca am inteles ,dar acum spanul care ajuns deja in rezervor ,cum trece de filtru si sa ajunga inapoi in pompa si respectiv in regulatorul cu pricina😏😏😏 e aici poate stiti voi ca eu nu nu sunt prea lamurit.Am mai citit pe forum ca cineva cica ar fi incercat sa vada daca acel span este metalic si poate fi atras cu magnetul,dar spunea ca nu il atrage magnetul ceea ce inseamna ca nu este span metalic este aluminiu .Acum acel span de aluminiu sa zicem ca totusi ajunge in regulator ,poate uza pistonasul?Eu inca nu am desfacut regulatorul ,dar am inteles ca pistonasul este uzat prin frecare cu corpul regulatorului intr-o parte ,deci eu unul nu prea cred ca ar fi de vina spanul,asta numai daca spanul este de aluminiu.Daca era span metalic eu cred ca se putea rezolva cu un magnet ,sau mai multi pe filtru de motorina.Oricum daca am gresit pe undeva va rog corectati-ma sau completati daca am uitat ceva .

Ps. Am postat mai sus o poza cu un alt model de regulator cu tot cu adaptor si inca nu a raspuns nimeni daca se potriveste in locul regulatorul nostru si am inteles ca totusi sa fabricat un regulator care sa inlocuiasca vechiul regul.si care nu mai are problema asta ,dar nu il gasesc nicaieri si nici nu stiu cum arata sau ce cod are ,poate stie cineva.
  • rusraduioan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2017

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare. Am un opel vectre a cu motor isuzu si asa dintr-o data se tureaza pe la 3000-4000. are acceleratie . deci pot sa-l mai turez. imi poate spune cineva cam ce probleme ar putea avea. mercy mult
Skip ads

  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am aplicat si eu metoda de slefuire cu pasla a pistonasului si a corpului interior, a tinut vreo 10.000 Km.
L-am demomntat iarasi , am constatat ca avea zgaraeturi , l-am slefuit, am umblat si la arc , l-am lungit un pic , l-am monttat la loc si surpriza , nu mai mergea cum trebuie motorul, nu mai avea putere, smuncea inainte si inapoi exact ca dacia de pe vremuri cand nu se alimenta.
Rezolvare am cumparat un al reguloator nou cu 400ron , masina merge bine dar porneste mai greu , De ce ?
Atentie daca il desfaceti nu umblati la lungirea arcului.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@acidutu ce marca e regulatorul ,l-ai cumparat exact pt. motorul tau ,ca poate de aceea nu merge bn.motorul .Si eu am cumparat de pe ebay original denso made in japan,original zic ei ,acum nu stiu dupa ambalaj nu prea pare ,dar nu l-am montat inca .Dar eu le-am trimis Vin-ul si in baza lui am cumparat piesa .Esti sigur ca regulatorul cel nou e cel corect pt.motorul tau?poti verifica ce serie are nou regulator si vezi ce serie ai pe pompa de inalta si verifici compatibilitatea .Eu sunt sigur ca nu este compatibil ......cu cel vechi pornea greu sau usor ?

@rusraduioan topicul asta este pentru astra h poti folosi funtia cautare,sigur vei gasi raspunsuri la problema ta dar nu ar strica sa dai si mai multe detalii gen ce motor ai ce coduri de eroare ai si atunci poate vei primi si raspunsuri.Sorry.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvare Motor Z 17dtj 1.7 cdti fabric in 2009.
Pornirea greoaie era de la pierderea de combustibil pe langa semering.
Cu OP com nu dadea nici o eroare.
Am demontat regulatorul, am mpus garniturile de la regulatorul vechi si nu mai pierde motorina.
Concluzie masina porneste la sferd de cheie , ca si inainte., Mi se pare ca semeringul cel mare, este mai subtire cu 0,5mm ca si cel original si de aceea pierdea motorina.
Toate cele bune, motoare fara probleme.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok thanks @acidutu ,e bine de stiut problema asta .
Skip ads

  • ATeusdea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2017

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:@ Florin schimba regulatorul cit mai repede,mai ales ca a inceput sa se opreasca motorul.In cel mai scurt timp nu o sa mai poti sa pornesti deloc.
Si eu am avut aceleasi probleme cu regulatorul,dar nu l-am schimbat,am facut alt piston si merge ca nou.

Cum adica ai facut alt piston?
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am mai gasit pe OLX pe cineva din Botosani care reconditioneaza regulatoare ca ale noastre. Omul mi-a spus la telefon ca procesul de reconditionare este un proces chimic si mecanic care dureaza aproximativ 9 ore si costa 120 lei. A zis ca a facut cateva regulatoare din diverse zone ale tarii si ca nu a avut probleme decat cu un taximetrist din Timisoara care ia trimis un alt regulator spunand ca este cel reconditionat si ca nu a functionat, dar in rest nu a mai avut probleme.
As vrea sa stiu parerea voastra, daca credeti ca merita sa incerc o reconditionare sau daca credeti ca aceste regulatoare reconditionate pot sa functioneze la fel de bine ca unele noi, asa cum sustine omul despre care va ziceam mai sus.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca mesterul care il reconditioneaza sau mai bine zis care face alt pistonas dintr-un material mai tare si se respecta cotele exact si mai ales pistonasul nou construit sa fie la fel de meted ca cel original nu vad de ce nu ar merge mult si bine.....eu nu am avut unde sa il reconditionez,asa ca l-am schimbat cu unul nou denso cumparat in baza seriei Vin de pe Ebay.Dar l-am schimbat de doar 3 zile si deocamdata merge....acum ramane de vazut cat...Oricum cel vechi il tin care de fapt mai merge folosit .L-am demontat si nu e decat o mica portiune pe pistonas care parca e putin slefuit cu smirghel fin.Eu zic ca merita la bani aia sa il reconditionezi,dar cum ziceam depinde de materialul folosit si de mester.Bafta.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ma dezabonasem din greseala de la topic. Am citit din urma. Am vb si eu cu asta de la botosani anul trecut. Nu face alt pistonas. Au aparut iar oscilatiile la mine dupa vreo 15000 km cu regulator de ala ieftin.
Sper sa reusesc inlocuirea sistemului de filtrare si sa pun regulator de ala imbunatatit de la opelscanner. Va tin la curent. In rest masina se comporta bine.
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu face alt pistonas, ii face intregului regulator o curatare chimica si mecanica, dar zice ca nu acorda garantie. Cel de la Cluj, scrie in anunt ca acorda si garantie, dar nu spune ce anume ii face regulatorului, iar pretul este de 89 lei fata de acesta la care pretul este de 120 lei.

Am luat si eu legatura prin mail cu cei de la Opel Scanner pentru o programare, dar vad ca ma "aburesc" cum ca nu mai au decat 16 kituri pentr Astra H si 7 pentru Astra J, dar nu-mi spun nici ca mai aduc in viitorul apropiat, nici ca au dat faliment... nu stiu ce sa zic. Pe siteul lor fac apel la toti posesorii de opel cu injectie Denso sa ia legatura cu ei pentru inlocuirea sistemului de filtrare si a SCV-ului, dar daca iei legatura cu ei constati ca de fapt nu sunt in masura sa-ti rezolve cererea.
Este oare vreun coleg care a schimbat asa ceva la ei?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si bine bine , daca mai au 16 nu iti fac si tie? Mie mi s-a spus acelasi lucru. Eu vreau in sept cand vin din concediu, dar la fel...nu stiu, sa vedem, un pic de lasa-ma
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Le-am cerut sa-mi spuna cum trebuie sa procedez ca sa fac o programare, dar inca nu am primit raspuns.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mai baieti cu treaba asta cu schimbatul regulatorului cu unl modificat mai inteleg ,dar cu treaba cu prefiltrare ca span ca nu stiu ce ,parerea mea e ca nu are nici o treba spanul cu regulatorul .De ce zic adta pt.ca l-am demontat pe al meu si se vede putin frecat pistonasul pe o parte ca si cand il freci putin cu smirghel fin sinu mai are luciul acela , nu am vazut zgarieturi sau alteceva si nu prea vad cum ar ajunge spanul acela care cineva zicea ca nu este atras de magnet ,deci nu e metal ,intre pistonas si corpul regulatorului din moment ce pistonasul intra perfect fix .....da ,spanul poate provoca probabil alte probleme dar nu defectarea regulatorului.El se uzeaza din cauza frecarii la presiune mare a pistonasului cu corpul unde intra el, a motorinei mai proaste si probabil a materialului din care e confectionat regulatorul ,fiind probabil mai moale ,desi pare destul de tare si pare si tratat ca are culoarea vanata.Binenteles este doar parerea mea si nu vreau sa conving pe nimeni.Acum daca spanul ajunge inapoi pe retur in rezervor cum naiba trece de filtru iar in pompa si ce rost mai are inca un filtru. Bafta.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Iti impartasesc parerea in ceea ce priveste spanul si motivul nefunctionarii regulatorului si mai mult decat atat, eu cred ca adevaratul motiv pentru care aceste regulatoare functioneaza prost, este solenoidul prea mic si fara puterea de a misca pistonasul atunci cand apare o frecare mai mare. Spun asta deoarece regulatorul de Meriva are solenoidul mult mai mare si din cate am inteles, cei cu Meriva nu se plang de probleme cu regulatorul.
As incerca si eu sa pun regulator de Meriva, dar ca sa se potriveasca la motorul meu trebuie o flansa de adaptare si nu stiu unde sa-l gasesc echipat cu tot cu flansa si garniturile aferente. Poate a facut cineva aceasta adaptare si nu este atat de egoist sa tina secretul doar pentru el.
Toate cele bune.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Spanul e produs de o pompa de injecție uzatã și poate strica Injectoarele. Pe retur, spanul se duce in rezervor.
In regulator nu ajunge Span deoarece nu trece de filtrul de motorinã.
Regulatorul este montat la intrarea pompei de injecție si regleazã cantitate de motorinã necesara pompei de injecție. In el nu este presiune mare. Presiunea e pe iesirea pompei.
Ce va zice tipul ala cu prefiltrarea e vrajeala.
Daca apare Span mult, se schimba pompa de injecție, nu se fac artificii.
Solutie este filtrul de meriva, care este mai lung si se monteaza cu o flansa de adaptare. Alta solutie ar mai fi refacerea pistonului din alt material.

Însã, fluctuațiile pot aparea si din alte cauze,inclusiv din cauza injectoarelor. Asa ca, inainte de orice, trebuie facuta o investigație serioasa.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este f.adevarat ce spuneti si asa stiam si eu in legatura cu spanul ,nu afecteaza regulatorul ci injectoarele si de aceea ziceam ca e cam vrajeala cu ce zic cei de la opelscaner sau cum ii spune cum ca trebuie neaparat pus un al doilea filtru ca se va strica din nou regulatorul dupa schimbare si apropo de regulatoare exista pe ebay si regulatoare varianta mai lunga cu flansa adaptoare cu tot si inclusiv oringuri si ce mai trebuie ,dar nestiind daca merg pe pompele noastre de inalta nu m-am riscat si am cumparat tot unul denso ca cel care il aveam pe masina si cu care merg acum.Cam asa arata cel de care vorbesc.
  • danutzzzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi , am achizitionat si eu un opel astra h 1.7 cdti ecoflex Y17DTJ 110 cai , imi oscileaza la relantiu , cand e rece scade iar cand se incalzeste da tendinta ba ca urca ba ca scade , am avut decat 2 erori in calculatorul masini : EGR si Bujiile , am schimbat prima data EGR si tot la fel si am decis sa schimb si bujiile dar cand am ajuns cu ea la service baieti imi au transmis ca 2 dintre bujii se invart in gol si ca ura era arsa . Tin sa mentionez ca masina este in U.K , pretul pentru inlocuire bujii si scoatere este de 450 de lire .
Credeti ca de la bujii sa oscileze relantiul? este prima data cand achizitionez opel si nu am habar de nimic la ea , am mers pe remiza stiind ca sunt ieftine la piese dar este o mare vrajeala. Multumesc si astept raspunsurile voastre .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR