Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alliens

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
alliens a scris:

Am un Astra G, Z16 SE, nu la prima tinerete si azi , imediat dupa ce am plecat din parcare, nu am mers mai mult de 3-400 metri si in masina a patruns un miros puternic de ars (impresia mea ca era parea produs de izolatie arsa). Am oprit imediat, am oprit si AC-ul, si am deshis capota. Mirosul se simtea sub capota, in zona compresorului de AC dupa parerea mea. Dupa ce am stat vreo 10 minute sa dispara, am pornit masina m-am intors in parcare. Am pornit AC-ul si am constatat ca nu mai raceste si nici nu mi se pare ca ar mai cupla compresorul, si nici nu pare sa mai miroasa (ce-i drept nu am mai plecat de pe loc)
Sa ma astept sa fi cazut compresorul de AC, de la el sa fi fost mirosul de ars?Ma risc pana la service mergand cu ea?



Am ajuns la service cu masina, concluzia a fost ca s-a gripat compresorul, si mi l-au schimbat(+spalare instalatie+curatare supapa). Din pacate insa aventura nu s-a ncheiat, dupa nici doua saptamani, m-am trezit ca iar nu merge ceva: cand pornesc aerul conditionat se opreste pur si simplu motorul, pare ca e blocat iar compresorul ....Azi ma duc din nou la service,cu garantia, sa vedem ce mai are....Nu prea imi vine sa cred totusi ca sunt asa ghinionist sa imi crape asa repede doua compresoare, e posibil sa fie o alta problema si blocarea compresorului sa fie doar efectul?
Skip ads

  • alliens

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii: cei de la service nu mi-au oferit informatii clare despre ce s-a intamplat, doar ca ar fi blocata fulia la compresor (ma intreb , daca ar fi asa, puteam sa merg cu masina fara AC peste 100 km?) si ca asteapta raspuns de la furnizor, ca e posibil sa fie o alta defectiune la masina care sa conduca la stricarea compresorului...
  • alliens

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Din pacate aventura continua. Dupa ce au incercat sa nu imi ofere garantia sub pretextul ca nu am schimbat si radiatorul la ei, desi ei au zis sa nu il schimb (il schimbasem cu 2 saptamani mai devreme), dupa o saptamana de discutii au acceptat inlocuirea compresorului cu conditia sa schimb din nou radiatorul. In final am acceptat, si au pus alt compresor, care surpriza nu a mers, concluzia lor fiind ca e in scurt (bobna propbabil), asa ca am asteptat altul Dupa o zi a venit, astfel ca l-au montat pe masina. Cand am pornit masina insa si apoi AC, am constatat ca acest compresor scotea un zgomot foarte ciudat, ca si cum se freca ceva cand pornea. Le-am spus acest lucru si au cpncluzionat ca e ok, ca asa e acest model de compresor. In final am luat masina dupa ce le-am spus ca daca va crapa iar tot la ei dupa garantie, si am facut un drum de proba. Dupa nici 10 km d emers cu AC pornit, au inceput sa se auda zgomote ca de frecare. dupa ce am oprit AC, au disparut. Cum porneam AC-ul, cum se auzeau aceste zgomote. In final am fost la un alt service in drum pentru o constatare. Concluzia lor a fost ca la pornire compresorul arunca freon , desi presiunea in instalatie era 15 bar, si ca ambreiajul compresorului scoate zgomote ciudate, si recomandarea lor este sa nu mai folosesc AC-ul deoarece in caz de blocare risc sa rup cureaua de accesorii si sa ma intorc la cei care l-au montat, fiind foarte posibil sa fie reconditionat...Concluzia mea e ca nu mai am incredere in ei, si dupa ce am aruncat o gramada de bani si nu pot folosi AC-ul la masina, ma orientez spre ce reclamatii pot sa fac impotirva acestui service. Nu stiu daca pot da numele service-ului, sa nu ajunga si altii la ei din greseala si sa regrete apoi
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Dragi colegi, am nevoie de ajutor, ca mi-au mai iesit niste(multe) fire albe de cand ma lupt cu sistemul AC de la corsa mea 1.7dth.

Pe scurt, masina am cumparat-o cu un furtun AC lipsa.
S-a gasit si cumparat furtunul, montat receicer/dryer nou, vidat, umplut cu r134a.
N-a mers - la verificari am facut autopsia compresorului care era ruginit (da, ruginit!) in interior.
Am incercat un compresor SH; din pacate era praf si ala, iesea o pasta de aluminiu cu ulei din el.

Mai nou - am achizitionat compresor, supapa de expansiune si receiver dryer, toate noi.
S-a curatat instalatia veche, s-au montat toate; vidat, umplut cu r134a+ulei la service (eu le-am furnizat pag46, insa nu-s convins ca l-au folosit pe ala).

Rezultat:
- compresorul nu cupleaza decat daca lovesc fulia cu ceva (sa zicem la aici am gasit ceva rezolvare pe net, reducerea distante dintre fulie si flansa - la mine are 1 mm acum)
- compresorul, daca incerc sa ii invart flansa cu mana are un punct in care parca agata, parca freaca in interior; e o singura zona dintr-o rotatie completa. Daca il las in acel punct si pornesc motor,buton ac+lovitura in flansa, ambreiajul patineaza, pur si simplu nu-l poate urni.
- ambele tevi intrare/iesire din compresor sunt fierbinti, sa zicem pe la 60-70 grade
- compresorul se incalzeste destul de tare
- daca il ajut sa cupleze - face rece in masina

In afara de partea de cuplare(pe care sper sa o rezolv cu reducerea distantei intre fulie si flansa), e normal comportamentul instalatiei (tevi fierbinti, compresor fierbinte, o zona in care compresorul se invarte mai greu) ?

Tind sa cred ca "baietii" din service n-au verificat daca compresorul are ulei in el, l-au montat pur si simplu si au adaugat agentul frigorific si ulei de-al lor si din cauza asta compresorul nu are lubrifiere corespunzatoare in zona interna. O sa incerc sa il demontez si sa-l desfac zilele astea sa vedem ce se intampla...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Compresorul ar trebui sa aiba vreo 200 g de ulei separat de circuitul de freon.
Daca e nou, a avut in el tot ce trebuie.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Una din tevi trebuie sa fie rece .cea groasa.
  • nastasaflorin

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ok, m-am tot gandit zilele astea la problema.
E posibil sa fie infundat radiatorul condensator?
Ar putea asta sa explice ambele tevi calde la compresor?
La partea de ungere, am elucidat problema - cei din service au folosit dracu` stie ce ulei, ca cel pag46 furnizat de mine nici nu l-au desfacut.

Urmeaza - din nou - deschiderea instalatiei; demontare compresor si verificat/ remediat pe acolo; verificare radiator condensator (cum? ma gandeam sa suflu cu aer, eventual sa bag ceva alcool izopropilic si sa suflu iar) - ma gandesc ca poate vechiul proprietar a bagat ceva solutii minune de infundat porii....

Nu ma mai las pe baza service-urilor, ca m-am lamurit (chiar daca e vorba de o retea mare).
  • TVasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la un astra g 1.4 cu clima.Daca dau drumul la ac baga o perioada cam 15 minute apoi se arde siguranta .Ce ar putea fi?
Skip ads

  • ravjohn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Am un astrag 1.8 2001.
Am incarcat cu freon de la butelcute, merge bine pana la 3500-4000 turatii. La drum drept cand merg cu peste 4000 turatii, nu mai baga rece nici sa-l bati. Ati avut probleme de acest fel? ce ar putea fi?
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am parcurs cele 18 pagini si vad ca nimeni nu a patit problema care o am eu. Dublu climatronic, pe partea soferului (ambele guri) temperatura alterneaza, cand cald, cand rece. Pe partea cealalta temperatura e ok, la cat e setata. Asta vara am fost si am completat freonul sau ce gaz este, aveam 400 g, nu 720 sau 740 g cat trebuia. Acum 5-6 ani am mai fost la o completare. Nu cred ca e lipsa gazului, totusi mai fac o verificare. Ce ar putea sa fie si daca a mai patit cineva? Multumesc anticipat. Masina din semnatura.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil clapetele de directionare aer sa nu functioneze cum trebuie.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am patit si eu la masina mea. Pe grila stanga la geam aer cald iar restul erau cu aer rece. Am fost la service si la recuperare freon au fost 350g din 730 cat bagasem anul trecut. La constatare se pierdea pe la supapa de pe compresor. Pana la urma s-a rezolvat. Asa ca verifica cantitatea de R134a. Multa bafta.
Skip ads

  • AndreiRobert

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am si eu un astra g din 2002, toamna trecuta cumparata, si dupa ce i-am facut incarcarea de freon, am tot umblat cu ea vara aceasta sa vad din ce motiv AC-ul nu este functionabil, presiunea si instalatia fiind foarte ok. Pe tester mi-a dat mai multe erori printre care releu ventilator pe treptele 1, 2, 3, l-am schimbat dar degeaba, si senzor presiune ac, la fel, l-am schimbat dar fara rost. Un electrician a verificat sigurantele si mi-a spus ca instalatia cu sigurantele e ok, si mi-a mai zis ca s-ar putea sa fin din ECU, pentru ca desi sterge eroarea, ea ramane, si nu mi le recunoaste. V-ati confruntat cu astfel de cazuri? Precizez ca acum cand pornesc din buton ac-ul, ventilatorul AC porneste din cand in cand cam vreo 15 secunde, dar nu baga nimic. Si inca ceva, de pe orice tester ai porni ac-ul, el funcioneaza normal, si nu imi vine sa cred cat de rece baga. Insa din apasarea butonului nici un gest... Multumesc!
  • DKrise

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare. Am cumparat si eu un opel astra h Z14XEP 16 V 90 CP. Am observat ca numai merge AC adica imi baga dar nu rece. Am fost sa bag freon cei de acolo au spus ca nu cupleaza compresorul precizez ca nu este blocat . Am fost la un mecanic i-am explicat ce si cum a deafacut mufa la compresor a verificato cu 2 fire a invartit de el cu mana si a zis ca nu este problema se rezolva 350 de lei. Alt mecanic a zis ca trebui sa schimb compresorul. Pe cine sa cred? Cel care a zis sa schimb compresorul ma gandesc sa nu fie hotoman sa faca si el un ban daca celalalt a zis ca se rezolva usor si relativ ieftin.Care ar putea fi cauza ? Eu ma gandeam la releu sa il schimb eu singur sau o piesa care poate o pot si eu schimba decat sa dau niste bani aiurea . O parere ceva... ?
  • ioanastraj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2017

  • Mesaj Privat
@DKrise, am avut si eu o problema cu compresorul dupa un huruit foarte ciudat la fulie. Am fost la Radacini Opel, iar baietii de-acolo sunt cam varza. Mi-au dat doar varianta de schimbare compresor, iar unul nou pentru un Astra J e peste 1500 de ron. Pe langa asta, cei de la Opel nici nu au reusit sa imi desfaca surubul de la ambreiajul comresorului, am mers aiurea la ei. In schimb, tot cautand un ambreiaj, am dat peste tipii de la One Car Solution, in 30 de min mi-au rezolvat problema, mi-au schimbat ambreiajul, ii recomand. Sper sa te ajute, asta daca nu ti-ai rezolvat problema.
  • Mutati

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut

Am si eu o problema cu un Opel Astra J de 1.6, benzina, dublu climatronic.

Daca las aerul conditionat pe treptele 1,2,3,4 la temperatura de 22 - 23 de grade imi baga doar aer rece.
Daca pun pe treptele 5 si 6 la temperaturi mai mari de 24 de grade atunci imi baga aer cald, insa are un miros `incins`.

Ceva idei?

Multumesc.
  • manaw

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, scriu în speranța cã mã puteți ajuta cu informații. Am cumpãrat un Astra H 1.4 benzina din 2006. Astãzi am fost de am încãrcat ac cu freon și spre dezamãgirea mea nu funcționeazã. Cei de la service mi-au zis ca e bobina arsa. Pana la bobina am curent. Ce pot face? Aștept rãspuns, mulțumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti inlocui siguranta termica a bobinei.
In acelasi timp trebuie sa descoperi motivul arderii sigurantei ca sa nu se repete problema.
  • manaw

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am mãsurat bobina exact ca în tutorial și arata o valoare mai mica de 3 ohmi. Ce e de fãcut?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi daca se invarte fulia. Sa nu fie blocat compresorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR