Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • marius.iacob1980

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat inca problema . Masina e in service la opel sibiu . Au spus ca e termoflotul ( racitorul de ulei ) ...infundat .
De vreo sapt sta masina dupa piesa ... originala .. costa o caruta de bani ..
Nu mai zic nimic , m-am resemnat .
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Marius ....ce treaba are termoflotul cu caldura in masina ,el raceste uleiul ,nu face caldura in masina .Masina merge si fara el si nu prea cred ca se poate infunda un termoflot,eu unul nu am mai auzit asa ceva.Asa ti-au spus de la service ca de vina e termoflotul de nu ai caldura in masina.....sper ca nu .
Mai bine schimba radiatorul de caldura din bord.
  • marius.iacob1980

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut ! Masina e de 1 saptamana in service la opel , au zis ca e termofltul infundat ...
Asteapta piesa originala care costa o caruta de bani ..

Am schimbat pana acum ...termostatul , pompa de apa , radiatorul din bord si acum racitorul de ulei ( termoflotul) la o astra j din 2011 1.7 cdti
Va tin la curent cu rezultatul ...oricum sunt dezamagit la cum se pune problema in servisurile din Romania ( in loc verifici din aproape in aproape ,schimbi toate piesele ca e mai simplu.. )
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt curios cand ai schimbat radiatorul din bord , ai verificat si functionarea clapetelor de inchidere si deschidere a aerului cald de la radiator? Si mai sunt curios de ceva ....cum au dedus mecanicii ca termoflotul este infundat ,pt.ca stiu ca era o problema cu termofloturile la y17dt ,care scapau ulei in antigel,nicidecum sa se infunde.La astra j nu am auzit de probleme cu termoflotul si cum spuneam se pot anula dar trebuie schimbat uleiul mai des.Daca intradevar este infundat ,sa zicem ca ar fi in sectiunea pe unde trece antigelul prin termoflot.Dar asta numai daca nu s-a respectat antigelul ,sau s-a folosit apa calcaroasa si atunci se poate infunda si termoflotul si radiatorul din bord.Asta ar fi singura explicatie.Inca ceva ,dupa ce s-a scos radiatorul din bord a fost verificat daca era intradevar infundat sau nu.Se poate chiar demonta capacele laterale si verifica si dupa caz desfunda.Bafta.
Skip ads

  • marius.iacob1980

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Da ,ai dreptate , masina are rugina in instalatia de incalzire .. nu stiu ce i-a facut fostul propietar , dar cei din service au zis ca antigelul din returul din radiatorul de caldura ce intra in termoflot este blocat ..., si atsfel circuitul nu mai are loc ...

Cine stie sa-mi zica circuitul antigelului pe circuitul mic - adica pe unde circula antigelul care intra in radiatorul din bord care da caldura ..
Circuitul mare versus circuitul mic sunt independente ? SAU s-ar putea sa schimb si radiatorul din fata in cazul in care este infundat ...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Circuit mic ....motor ,radiator caldura din bord .
Circuit mare ...motor ,radiator din bord ,radiator racire motor.Circuitul mare intra in functie dupa deschiderea termostatului.
Lasa in pace radiatorul mare ca daca era infundat aveai probleme cu racirea motorului ,mai ales vara,urca temperatura la apa.
Cum am spus mai sus poti anula provizoriu termoflotul cu o teava .Scoti cele 2 furtune care vin pe termoflot si pe care circula antigel si le unesti cu acea teava si fixate cu coliere.Teava trebuie sa aive diametrul furtunelor si asa vezi daca iti baga caldura in masina .Daca tot nu ai caldura in masina ,lasa termoflotul in pace,ca nu cred ca te da banii afara din casa sa il schimbi degeaba.
Nu mi-ai zis daca ai verificat radiatorul din bord la schimbare si mai ales dupa ce l-ai scos daca ai verificat functionalitatea clapetelor ,pana sa il montezi pe cel nou.Bafta.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Marius, ai rezolvat problema?
  • i.bogdan

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ce ai pe masina aer conditionat manual sau clima? poate fi oi problema electrica la comenzi. Daca ai schimbat pompa de apa si caloriferul..nu vad o alta problema decat una electrica la butoanele care dau comanda
Skip ads

  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Zafira B - 1.7 cdti. Cam aceeasi problema: conducte reci la intrarea in bord. Schimbat pompa de apa, calorifer bord. Motorul sta la temperatura normala (termostatul deschide). Nu vad niciun robinet pe tevile radiatorului. WTF?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca amandoua tevi de la intrarea in bord la calorifer , nu este caloriferul de vina , pompa sau termostatul, daca era termostatul care deschide circuitul mare , tocmai pt. a avea caldura in masina , fierbea apa sau daca era ramas pe deschis baga caldura mai putin ,se incalzea motorul greu , daca era caloriferul din bord infundat , tot trebuia sa fie turul lui cald si daca era pompa , fierbea motorul , eu zic ca nu este aerisit corespunzator circuitul de racire , in cazul asta , da , tevile de tur retur calorifer sunt reci , nu vad alta problema , nu are robinet la calorifer , inchiderea deschiderea se face cu clapete in bord , dar si atunci tevile trebuiau sa fie calde.
Parerea mea.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mulțam. Si eu inclin spre aerisire necorespunzatoare. Dar am lãsat-o sa mearga / am mers cu ea 8km cu 90 grade apa / am completat (au intrat aprox. 5 litri). Dar ma gandesc si la un blocaj pe unul din furtune.... sau in motor (bloc)
  • VChiric

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Vezi chiuloasa sa nu fie ciupita. Aceleași simptome descrise mai sus le-am vãzut la o Laguna 3.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca exista un "dop" (un element infundat) oriunde pe circuitul caloriferului (furtun de tur, racord, calorifer, furtun de retur), ambele furtunuri/tevi care duc in calorifer, vor fi reci.
Asta pentru ca lichidul nu isi va putea face circuitul, deci nu va putea sa inainteze lichid cald, nici macar pe furtunul/teava de intrare.

Se poate verifica prin deconectarea furtunurilor de pe calorifer si intercalarea unui calorifer "pe afara" sau chiar a unui furtun transparent de bypass (provizoriu).
Furtunul transparent ne va permite sa observam clar si daca se formeaza gaze in instalatie (chiulasa sau racitor de gaze cu defect) si totodata, observam si daca circula lichid si acesta mai este si cald.
Furtunul sau caloriferul extern, este necesar sa fie amplasate la nivelul la care este caloriferul de habitaclu, pentru un rezultat obiectiv.

Daca totul este in regula asa si suntem siguri ca doar caloriferul este de vina, se trece la o spalare a caloriferului, pe pozitie, prin introducerea in acesta de substante de curatare (nu dau exemple, poate fi riscant) si limpezirea cu apa sub presiune (cu furtunul, din reteaua de apa). Doar daca nu reuseste spalarea acestuia (din cauza unor impuritati prea mari, de genul resturi de silicon, etc.) se trece la inlocuirea acestuia.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a mancat sufletul...am strans furtunele de la calorifer cu mana (motor cald) si pana la urma s-a incalzit caloriferul. E nou deci deocamdata am rezolvat o problema. Acum am alta: fluxul de aer de la aeroterma este "anapoda". Nu da caldura desi caloriferul e cald (baga aer rece). Nu stiu care e fluxul (directia/sensul) in carcasa si cum sa verific clapetele. Cand am schimbat caloriferul este posibil sa fi avut vreo clapeta pe dedesupt pe care sa o fi blocat accidental?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu mesajele ca m-a adus la disperare caloriferul....deci: schimbat pana acum caloriferul, pompa de apa si termostatul. Se incalzeste foarte greu furtunul de tur. Motorul cand ajunge la 88 si deschide termostatul furtunul de tur e cald doar 10cm dupa iesirea din termoflot (furtunul de retur rece). Caloriferul rece. Dupa mers aproximativ 20-30minute apa normala ca temperatura (90). Furtunele tur /retur (ambele) calde (cateodata fierbinti) pana la intrarea in calorifer. Caloriferul rece (cald doar primul cm din partea intrarii/iesirii). Am sa incerc in weekend sa pun caloriferul "original" pe care l-am spalat cu: detergent, detartrant, otet, peak de tevi...poate nu curge...am comandat si cele 2 furtune tur/retur sa le schimb dar inca nu au venit. Daca nici acum nu reusesc ... nu mai am solutii. A avut cineva vreun "dop" pe conductele de la motor (returul de la calorifer sau in termoflot)? Am sa incerc si cu un furtun transparent in locul caloriferului (am vazut ceva similar pe un forum din Bulgaria).
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pentru a face caldura in habitaclu, voi activati si AC-ul(semnul cu fulgul) sau bagati caldura doar de la motor(de la ventilatie), cu AC oprit?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca vremea este umeda (si asa este vremea cand e nevoie de caldura in masina) fara AC pornit se cam aburesc geamurile....cu AC pornit sigur nu se aburesc...si daca folosesti si recircularea (doar aerul din masina e recirculat prin calorifer) atunci sigure nevoie de AC pentru a scapa de condens..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Celor care aveți clima, va recomand sa folosiți modul auto: face atât cald, cât și rece, dupã cum e setata temperatura.
Referitor la problema colegului, dacã ai pus mereu antigel și apa distilata în sistemul de rãcire, nu are de unde asa aparã mizerie în sistem. La tine ori nu se aeriseste bine, ori termostatul nu inchide: poate nu e așezat bine și trece apa pe lângã el.
Asta vara nu ți-a crescut temperatura peste normal?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu a crescut. Nici acum nu creste...drum intins 88...aglomeratie 106 si scade...azi am facut 700km....la un moment dat s-a incalzit caloriferul...a um e rece...apa 90...
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu a crescut. Nici acum nu creste...drum intins 88...aglomeratie 106 si scade cand pleaca ventitalorul...azi am facut 700km....la un moment dat s-a incalzit caloriferul...acum e rece...apa 90... Am 3 variante in cap: 1. Furtunele de la motor la calorifer cumva blocate (asta o rezolv -le-am luat noi si le voi schimba oricum). 2. Caloriferul nou (Nisenss) nu face fațã si am sa incerc cu cel original (l-am curatat cu toate solutiile posibile).3. Termoflotul - sa nu se fi infundat cumva (desi e relativ simplu circuitul in el).
Am senzatia (ca explicatie a fenomenului) ca atunci cand in merg in oras, la inceput, cand motorul este pana la prima deschidere a termostatului caloriferul se incalzeste un pic (cand spun asta ma refer la o temperatura mica un timp limitat -pana la 88grade). Cand deschide termostatul, apa o ia pe circuitul mare si nu vine prin calorifer - si ramane pe la 88-86-88 grade. Atunci caloriferul e rece. Cand apa ajunge, in oras, la 92-98-92 grade, AMBELE tevi sunt fierbinti pana la calorifer si atat. Eu nu imi dau seama (tehnic) cum circula apa cand temperatura e de 40, 50, 60, 70, 80 grade (caloriferul nici atunci nu e foarte cald). Am mers cu webasto dat jos si pot pune mana pe calorifer (in mers): pe la 88-90 de grade caloriferul e rece....
Antigelul e curat acum (au iesit mici impuritati la curatare - ca piperul macinat - un virf de cuțit la 5litri)..
Aseara am curatat sistemul cu LiquiMolly - nimic spectaculos..ca mizerie..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR