Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • NChivu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2017

  • Mesaj Privat
daca masina este euro 6 ,si foloseste Ad blue in functionarea ei ,mai sunt probleme cu turatia motorului si filtru de particole,adica trebuie respectata acea turatie de 2000 sa u peste , stie cineva sa mi raspunda
multumesc frumos
Skip ads

  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vezi in manual de utilizare sau in date tehnice sunt scrise turatiile in plaja de cuplu maxim .De exemplu la diesel 1750 2500 depinde de motorizari.Daca mergi cu masina intre turatiile astea nu o sa ai niciodata probleme .Restul gogosilor si sfatirilor ca trebuie ss turezi motorul diesel sa nu le iei de bune.
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ce se intampla daca se da resetare dpf din op-com fara ca filtrul dpf sa fie inlocuit fizic pe masina si la cat la suta saturatie dpf incepe regenerarea la un z19dt?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sa nu faci asa ceva .deoarece saturatia care o ai se sterge si.o ia de la zero dar filtru ramane asa infundat + 104% deci risti sa nu mai poata sa-si faca regenerarea automat .Deci daca ai inteles las-o asa .si regenerarea se face automat la 104% La mine nu tine cont de temp. senzorillor porneste si rece cand o scot din garaj porneste si pe autostrada saturatia este prioritara.
Skip ads

  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am inteles, bun atunci daca il resetez imediat dupa 104% imediat ce si-a facut regenerare ce are?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca te mananca buzunarul si nu ai ce sa faci joaca-te cu calculatorul masinii
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca aveam de jucat nu mai postam aici. cautam niste explicatii de la cineva in tema.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Lasa masina sa-si faca treaba cum este ea programata ,alti merg de ani de zile si nici nu stiu daca au dpf daca nu ai probleme , nu te inteleg daca vrei sa stii cum functioneaza softul si alte subansamble cauta in carti de specialitate nu cred ca o sa gasesti pe forumuri
Skip ads

  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
aha, sa caut in carti, ok, caut, nu e pb...dar forumul atunci pt ce mai e?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Pai vad ca nu ai gasit nimic pe forum si daca chiar vrei sa afli absolut tot si tehnic si cum sa repari descarca TIS 2000.
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ms, o sa iau si tis, am mai auzit de el dar nu l-am luat inca.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
andarez
daca gasesti TIS2000 trimite-mi si mie linku,te rog
Skip ads

  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
https://thepiratebay.org/tor...Opel.TIS.2000.DVD
  • NChivu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2017

  • Mesaj Privat
multumesc frumos
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut spunetimi si mie cum se poate reseta valoarea senzorului dpf cu op com daca se poate?
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
da nu-i resetezi valoarea, ai o programare care se face cand inlocuiesti senzorul de presiune cu unul nou.
  • manu66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut...
Vectra C, 1.9 CDTI (motor Z19DTH)...
Problema mea:
- martor spirala palpaie de 3 zile si nu reuseste regenerarea nici la drum intins (60 km la 3500-4000 ture in treapta II-a) nici fortat cu tech2 (softul a initiat -prima data, apoi nu a mai vrut- procesul, a crescut consumul si turatia la 3500 dar nu a sarit de 250 grade temperatura gazelor pe esapament, desi luchidul de racire sarea de 85);
- cand e motorul cald, in cursa si la relanti, scoate fum alb si consum la relanti marit...cca 1l/h;
- nicio eroare pe tester, doar martorul care continua sa palpaie;
- motorul merge "rotund" si "trage" ca si inainte, adica foarte bine.

Pareri, sfaturi, solutii?
Multam fain...
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici asa ca îmi cer scuze de la început dacã a mai fost discutat subiectul pe care urmeazã sa vi-l prezint, deși la o cãutare rapida, nu l-am gãsit! Pe scurt, Opel astra j sport tourer, 1.7,DTS, 130 CP, 6 trepte, an fabricație 2013 noiembrie! Achiziționatã anul acesta la 178000 km, reali, cel puțin asa a ieșit din toate testele efectuate și verificãrile fãcute online! Am avut la început o problema cu regulatorul pompei de combustibil, nu prea ii dãdeau de cap mecanicii, pana când nu am observat ca fiecare pompa funcționeazã doar cu un anumit tip de regulator, corespunzãtor seriei pompei! A fost o perioada de vreo 2 luni de zile, de corvoada, și nici un mecanic nu știa ce are mașina, ei susținând ca nu conteazã modelul pompei și ca merge orice regulator care este pentru acest motor! ÃŽn fine, în cele din urma s-a rezolvat, dupã multe seri de lectura! Acum întâmpin o alta problema, pe scurt, temperatura scãzutã, sub 15 grade, pornesc motorul, îl las de regula cam 7-8 min sa își facã ungerea dupã care pornesc! La scurt timp, observ ca relantiul creste undeva la 1300 de turații, consumul de la 0,5/h se duce la 2,4/h, și pornește încãlzirea pe luneta, singura, fãrã sa fie activata în vreun fel din meniu, și fãrã sa o pot opri fizic din buton! Mi s-a întâmplat probabil de vreo 5 ori pana acum, în una din ocazi aparandu-mi și avertizarea de filtru dpf înfundat, și ca trebuie sa continui sa conduc sau ceva de genul!își revine cam dupã 20 de min de condus, când scade și consumul și turajul, și se oprește și încãlzirea lunetei!nu știu dacã are vreo importanta dar ultima data când s-a întâmplat am observat ca s-a oprit în momentul în care temperatura apei a ajuns la 70°C! Acum din cãutãrile mele, am gãsit 2 posibile explicații:
1. Calculatorul încearcã sa încãlzeascã motorul mai repede, forțând acest lucru cu un consumator mare cum este luneta!
2. Se inițiazã curãțarea filtrului de particule, și pentru a se putea asigura un turaj constant pe întreaga perioada a procesului, dar se pornește încãlzirea lunetei, ați mai intampinat asa ceva?
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
De regula merg turat cu mașina în oraș, încerc sa o țin peste 2000 de turatii, și schimb destul de des vitezele peste 3000 de turatii! Totodatã, ies cu ea pe autostrada o data pe sãptãmânã, și de obicei merg cu 140km/h, 3000 de turatii, în treapta a 5, cu un consum de 5,6-6,0, pe o distanta de 100 km, cam o ora de condus dimineața, și încã 100 de km la întors dupã amiaza în aceleași condiții precizate mai sus!
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salutare da am mai intalnit exact asa facea si a mea 1.7 dte 110 cai intra in regenerare porneste si dezaburirea ca sa forteze motoru sa se incalzeasca mai repede am cheltuit o gramada de bani anu trecut cu teste curatat filtru dpf verificat tot ce se putea verifica nu am rezolvat nimik pana nu lam dat jos si anulat din soft de atuncea nu mai am stres mie imi facea asa numa cand era rece afara ajunsese un stres pentru mine dar am scapat daca faceam asta de la onceput nu mai cheltuiam atatia bani pe teste si alte curatari inutile si apropo dpf cand lam dat jos era curat nu avea nimik infundat
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR