NChivu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2017
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
vezi in manual de utilizare sau in date tehnice sunt scrise turatiile in plaja de cuplu maxim .De exemplu la diesel 1750 2500 depinde de motorizari.Daca mergi cu masina intre turatiile astea nu o sa ai niciodata probleme .Restul gogosilor si sfatirilor ca trebuie ss turezi motorul diesel sa nu le iei de bune.
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sa nu faci asa ceva .deoarece saturatia care o ai se sterge si.o ia de la zero dar filtru ramane asa infundat + 104% deci risti sa nu mai poata sa-si faca regenerarea automat .Deci daca ai inteles las-o asa .si regenerarea se face automat la 104% La mine nu tine cont de temp. senzorillor porneste si rece cand o scot din garaj porneste si pe autostrada saturatia este prioritara.
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
NChivu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2017
- Mesaj Privat
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
manu66
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut...
Vectra C, 1.9 CDTI (motor Z19DTH)...
Problema mea:
- martor spirala palpaie de 3 zile si nu reuseste regenerarea nici la drum intins (60 km la 3500-4000 ture in treapta II-a) nici fortat cu tech2 (softul a initiat -prima data, apoi nu a mai vrut- procesul, a crescut consumul si turatia la 3500 dar nu a sarit de 250 grade temperatura gazelor pe esapament, desi luchidul de racire sarea de 85);
- cand e motorul cald, in cursa si la relanti, scoate fum alb si consum la relanti marit...cca 1l/h;
- nicio eroare pe tester, doar martorul care continua sa palpaie;
- motorul merge "rotund" si "trage" ca si inainte, adica foarte bine.
Pareri, sfaturi, solutii?
Multam fain...
Vectra C, 1.9 CDTI (motor Z19DTH)...
Problema mea:
- martor spirala palpaie de 3 zile si nu reuseste regenerarea nici la drum intins (60 km la 3500-4000 ture in treapta II-a) nici fortat cu tech2 (softul a initiat -prima data, apoi nu a mai vrut- procesul, a crescut consumul si turatia la 3500 dar nu a sarit de 250 grade temperatura gazelor pe esapament, desi luchidul de racire sarea de 85);
- cand e motorul cald, in cursa si la relanti, scoate fum alb si consum la relanti marit...cca 1l/h;
- nicio eroare pe tester, doar martorul care continua sa palpaie;
- motorul merge "rotund" si "trage" ca si inainte, adica foarte bine.
Pareri, sfaturi, solutii?
Multam fain...
- CDumitru619
- *
- 34 mesaje
- din 30 Oct 2017
CDumitru619
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici asa ca îmi cer scuze de la început dacã a mai fost discutat subiectul pe care urmeazã sa vi-l prezint, deși la o cãutare rapida, nu l-am gãsit! Pe scurt, Opel astra j sport tourer, 1.7,DTS, 130 CP, 6 trepte, an fabricație 2013 noiembrie! Achiziționatã anul acesta la 178000 km, reali, cel puțin asa a ieșit din toate testele efectuate și verificãrile fãcute online! Am avut la început o problema cu regulatorul pompei de combustibil, nu prea ii dãdeau de cap mecanicii, pana când nu am observat ca fiecare pompa funcționeazã doar cu un anumit tip de regulator, corespunzãtor seriei pompei! A fost o perioada de vreo 2 luni de zile, de corvoada, și nici un mecanic nu știa ce are mașina, ei susținând ca nu conteazã modelul pompei și ca merge orice regulator care este pentru acest motor! ÃŽn fine, în cele din urma s-a rezolvat, dupã multe seri de lectura! Acum întâmpin o alta problema, pe scurt, temperatura scãzutã, sub 15 grade, pornesc motorul, îl las de regula cam 7-8 min sa își facã ungerea dupã care pornesc! La scurt timp, observ ca relantiul creste undeva la 1300 de turații, consumul de la 0,5/h se duce la 2,4/h, și pornește încãlzirea pe luneta, singura, fãrã sa fie activata în vreun fel din meniu, și fãrã sa o pot opri fizic din buton! Mi s-a întâmplat probabil de vreo 5 ori pana acum, în una din ocazi aparandu-mi și avertizarea de filtru dpf înfundat, și ca trebuie sa continui sa conduc sau ceva de genul!își revine cam dupã 20 de min de condus, când scade și consumul și turajul, și se oprește și încãlzirea lunetei!nu știu dacã are vreo importanta dar ultima data când s-a întâmplat am observat ca s-a oprit în momentul în care temperatura apei a ajuns la 70°C! Acum din cãutãrile mele, am gãsit 2 posibile explicații:
1. Calculatorul încearcã sa încãlzeascã motorul mai repede, forțând acest lucru cu un consumator mare cum este luneta!
2. Se inițiazã curãțarea filtrului de particule, și pentru a se putea asigura un turaj constant pe întreaga perioada a procesului, dar se pornește încãlzirea lunetei, ați mai intampinat asa ceva?
1. Calculatorul încearcã sa încãlzeascã motorul mai repede, forțând acest lucru cu un consumator mare cum este luneta!
2. Se inițiazã curãțarea filtrului de particule, și pentru a se putea asigura un turaj constant pe întreaga perioada a procesului, dar se pornește încãlzirea lunetei, ați mai intampinat asa ceva?
- CDumitru619
- *
- 34 mesaje
- din 30 Oct 2017
CDumitru619
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2017
- Mesaj Privat
De regula merg turat cu mașina în oraș, încerc sa o țin peste 2000 de turatii, și schimb destul de des vitezele peste 3000 de turatii! Totodatã, ies cu ea pe autostrada o data pe sãptãmânã, și de obicei merg cu 140km/h, 3000 de turatii, în treapta a 5, cu un consum de 5,6-6,0, pe o distanta de 100 km, cam o ora de condus dimineața, și încã 100 de km la întors dupã amiaza în aceleași condiții precizate mai sus!
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare da am mai intalnit exact asa facea si a mea 1.7 dte 110 cai intra in regenerare porneste si dezaburirea ca sa forteze motoru sa se incalzeasca mai repede am cheltuit o gramada de bani anu trecut cu teste curatat filtru dpf verificat tot ce se putea verifica nu am rezolvat nimik pana nu lam dat jos si anulat din soft de atuncea nu mai am stres mie imi facea asa numa cand era rece afara ajunsese un stres pentru mine dar am scapat daca faceam asta de la onceput nu mai cheltuiam atatia bani pe teste si alte curatari inutile si apropo dpf cand lam dat jos era curat nu avea nimik infundat