Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu este mult 700 lei. Am plãtit 1000 lei sã-l scoatã, aºa cã, nu-i mult!?
Skip ads

  • agg111

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare. Detin un Opel Astra J (A17DTS-96kw) Sports Tourer din 2013. M-am alaturat si eu problemei cu regenerare filtru particule, as zice ca regenerarea se face la sub 100km si cateodata, ajung si in stadiul de "DPF Full....continue driving" si aia cu "mandatory driving" desi am fost prezent la toate regenerarile iar stilul de mers practicat "nu este la consum".

Sunt in permanenta atent la "Rear defrost" cand apare in consola, ma uit la consum (1.8L/100km de la 0.5L/100km) iar functionalitatea de Start/Stop este suspendata, practic, astea sunt cele 3 elemente dupa care ma ghidez cand motorul intra in regenerare.

Am fost la Di-bas, toate testele au iesit ok (injectoare,senzori - l-am pus sa se uite la tot ce s-a vehiculat pe forum) iar concluzia lor a fost ca filtru de particule este terminat si trebuie schimbat. Usor de concluzionat pentru ei.
Filtru de particole a ajuns la curatat la o firma din Odorheiul Secuiesc, dupa ce l-am montat pe masina, a tinut cam o saptamana pana la o noua regenerare. Mentionez ca nu am constatat nici o diminuare a puterii si nu-mi vine sa cred ca singura solutie ieftina este anularea filtrului. (solutie ieftina in comparatie cu pretul unui filtru OEM)

O sa ma programez si eu la service-ul EDS (am vazut ca au recenzii/rating bun).
Poate am noroc sa gasesc problema, ca tare drag imi este modelul asta de Opel.

@palanraducristian: Ti-ai montat noul filtru de particule?

Seara buna tuturor
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pe site-ul piese auto .Ro am cerut oferte de preț. O firma din București mi-a fãcut oferta (de la 2.200 la 2.000 am negociat).
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Încã nu l-am montat. Plec în Germania sãptãmâna viitoare. Când mã întorc (sã nu risc sa rãmân pe acolo).
Skip ads

  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Filtrul este nou?
Mi se pare tare puþin faþã de preþul de magazin.
La Opel Rãdãcini - B.dul Timiºoara, pentru maºina mea, un filtru costa 10600 lei, fãrã montaj.
Aºteptãm pãrerea dupã montare, pânã atunci îþi doresc drum bun.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Al meu este Walker. Poate cei de la Rãdãcini au Bosal. Și Walker are 2 tipuri SiC (siliciu-carbon/mai scump) sau Cordierit (main ieftin). Oricum dealerii de Opel din Ro au preturi exagerate la Dpf. Iar prețul manoperei la Erebus spune totul. Mulțumesc de urare.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Prețul de la Walker (dupã cod) nici în Anglia sau Germania nu ajunge la 2.300 euro (cum este la Rãdãcin).
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulþumesc frumos pentru lãmurire, dar sunt "afon" la denumiri ºi mai ales la producãtori, pentru cã am maºina din luna mai 2017, o lunã am a fost în service, aºa cã, nu prea ºtiu mare lucru. Codul acela de unde se aflã?
Oricum îþi mulþumesc din nou ºi dacã mã bate gândul la remontarea filtrului, te voi ruga, dacã nu te superi, sã mã sprijini cu câteva sfaturi.
Numai bine ºi ne auzim.
Skip ads

  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Și eu sunt "poet". Google: Walker dpf Zafira B A17DTR. Cod 93085 - calitate mai bunã și Cod 73085 calitate buna. Daca cauți doar Walker și codul vei gãsi oferte și din Ro și din Europa.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vineri 10.11.2017, am scapat si eu de nenorocirea aia care se cheama filtru de particule, iar luni 13.11.2017, am fost la baietii de la EDS pentru resoftare. Ce pot sa va spun este ca, desi scoate putin fum la accelerari in forta, nu as mai pune filtrul la loc pentru nimic in lume. Am fost sfatuit de catre baiatul de la Opel Scanner, iar baietii de la EDS au confirmat, sa bag ulei 2T in motorina dupa eliminarea filtrului si vreau sa va spun ca desi am fost sceptic la inceput, am bagat de proba 150 mililitrii la 50 litrii de motorina si am constatat ca fumul a scazut considerabil la accelerari bruste, motorul este si mai silentios decat inainte, iar injectorul 4, care la accelerari in forta scotea un sunet de avans de Dacia, acum si-a diminuat considerabil acest zgomot si a scazut si consumul cu peste 1%, in situatia in care conduc mult mai agresiv decat inainte de eliminare pentru ca pe langa faptul ca am mai multi cai putere, motorul pare mult mai "elastic".
Acum nu mai stau cu ochii pe LED-ul de regenerare, nu mai am grija ca inainte sa o opresc sa fiu atent daca nu cumva este aprins, asa ca sfatuiesc pe toata lumea sa renunte la filtru atunci cand a ajuns sa trebuiasca inlocuit.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am mai auzit faza cu uleiul 2T,dacã te-a sfãtuit sã pui ulei nu ti-a zis cat trebuie pus la o anumitã cantitate de motorinã?
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Aproximativ 200 mililitrii la un plin, dar pentru mai multe informatii arunca un ochi si AICI.
Skip ads

  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
La filtrul de particule inainte de al scoate vezi daca poti anula EGR-ul scotandu-i mufa (daca nu iti da eroare) si vezi la cat isi face regenerarea dupa aceasta operatiune.

Eu de exemplu de 15 mii km merg cu ulei 2T ratie 1:300 ( un litru ulei la 300 litri de motorina), filtru nu mai este, masina isi facea regenerare la 100 km, si masina avea 100 de mii de km la momentul inlaturarii filtrului deci nu stiu de ce a tinut asa putin.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Poate provoca inundarea filtrului întrarea mașinii în safe mode? In seara asta mi s-a întâmplat, e limitata la 3000, și nu mai trage, eu nu am ledul montat ca sã urmãresc regenerarile! Am mai avut o problema acum vreo 10000km cu safe mode, și am rezolvat cu un regulator de presiune pe care l-am gãsit doar în Ungaria, și Marius Napcori de la Ploiești m-a ajutat dupã ce am studiat problema, pe tester dãdea un cod de presiune înaltã în rampa de injecție desi la test nu era nici urma de asa ceva!am vorbit și cu bãiatul de la Opel scanner și a fost o tema grea și pentru el! Cunoașteți pe cineva în Constanța pentru o diagnoza profesionista, cineva priceput la Opel astra j?
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am fost acum și am fãcut o tura de vreo 10 km prin oraș, a pornit bine, nu am auzit zgomote ciudate, foarte puțin din când în când fluctua puțin relantiul cât am stat 7-8 min în parcare pana sa plec, gen de 3 ori s-a ridicat o sutime! Am mers prin oraș mai turat, am schimbat la 3700-4000,si a fost totul ok! A mers bine, nici un mesaj, nici un zgomot, nici o lipsa de putere, nimic! Când mi-a apãrut mai devreme "service vehicle soon " nu s-a auzit semnalul sonor care mi se auzea de fiecare data cana am avut problema cu regulatorul, și nici nu a rãmas pe ecran mesajul, a dispãrut în 5 sec sa zic! Iar turația era limitata la 3000,data trecuta ajungeam cu greu la 2000 parca! În fine o sa încerc sa caut mâine pe cineva ori la reprezenta ori pe cineva privat sa vad dacã ii apare vreo eroare legata de fenomenul de azi!
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dar procesul de regenerare cine îl face.in ce mod cã am înțeles cã trebuie sã ajungã motorinã in filtrul fap sa ia foc si sa elimine depunerile
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cum ajunge motorina in fap ca nu am vãzut nici un injector dar pe internet si chiar la demolãri am vãzut motoare si mașini insignia luate foc.nu e de glumit cu aceste filtre fap.sint prea multe motoare gripate oare de ce .este un motiv
  • Davos

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2014 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Motorina ajunge in DPF prin metoda "divizarea injecției și întârzierea post-injecției" foarte mult astfel încât arderea combustibilului sã se producã în filtru sau prin prezenta unui al cincilea injector montat pe sistemul de evacuare, inaintea de DPF.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Divizare.Dar injecția pentru fap o fac tot cele 4 injectoare care se aflã în chiuloasa adicã in capul pistonului.Injectoarele pulverizeaza motorina cînd motorul este in fazã de evacuarea cu supapele de evacuare deschise si așa motorina ajunge in fapt.Dar înainte de a ajunge in fapt .motorina trece prin pistol si apoi in fap asta este problema ca puținã motorinã mai scape si in baia de ulei si il cam subțiazã pe ulei.de aceia int multe motoare gripate
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La.motoarele de insignia nu are nu al 5 injector.ar fi fost minunat
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR