Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
aia crezi tu ca are 210000km sau ai luat-o de noua
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Asa cred eu, doar nu suntem toti asa priceputi ca tine.Ce zici daca are 300000 km sa pun ulei 10w sau 15w?
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
10w40 sintetic este cel mai indicat!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc, prefer sa respect ce spune fabricantul, iar daca masina incepe sa consume ulei voi remedia problema.Faptul ca pui alt tip de ulei este doar o amanare a rezolvarii problemei, cu riscul sa mai strici si altele.
Cum am mai spus: Fiecare face ce vrea cu masina lui.Din pacate dupa ce o distruge, o vinde si o cumpara un om de buna credinta care trebuie sa bage o gramada de bani sa o repare.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Iata ce spun altii mai priceputi ca mine:

Utilizarea de uleiuri 10W-40 in motoare cu peste 100,000 de km este un mit favorizat de mecanici fara experienta in domeniul lubrifiantilor. Aceasta practica provine din vremurile cand metalurgia la Dacii era de foarte proasta calitate iar uzura la 100,000 de km era extrem de avansata, necesitant utilizarea unui ulei mai gros care sa amelioreze simptomele uzurii si sa previna consumul de ulei. In momentul de fata metalele utilizate in motoarele moderne sunt de calitate foarte buna iar utilizand uleiul recomandat de producator din fabrica, de obicei 5W-30 sau 5W-40 poate fi folosit pentru un timp foarte indelungat, peste 300,000 km fara probleme daca masina este intretinuta.

Daca masina ta are din fabrica recomandat 5W-40 sau 5W-30 si tu incepi sa folosesti 10W-40 fara sa fi avut simptome de uzura, aceasta va incepe sa consume ulei. Majoritatea utilizatorilor cred ca acest consum este datorat uzurii masinii cand de fapt este invers. Iti consuma ulei pentru ca ai inceput sa foloseti 10W-40 si vei uza motorul relativ rapid, consumul va deveni din ce in ce mai pronuntat. Acest consum este datorita catorva factori.

10W-40 mineral sau semi sintetic nu are aceeasi stabilitate ca un ulei full sintetic - provocand uzura rapida
10W-40 este mai "gros" si nu ajunge in locurile cu tolerante foare mici, in speciali cuzineti si segmenti, care au fost proiectati pentru ulei sintetic. Ne-avand lubrifiere acestia se uzeaza foarte rapid producand si mai mult consum de ulei.
Concluzie: nu folosi 10W-40 pentru simplu fapt ca masina are 100,000 km. Foloseste in continuu ce ulei iti da cartea din fabrica.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
iti mai zic ceva si pe urma te las in lumea ta...fabricantul zice sa folosesti 0wsau 5w deoarece este un ulei full sintetic si Atentie fiind full sintetic contine foarte multi detergenti cu scopul de a mentine motorul curat cu cat mai putine depuneri el fiind inghesuit de egr si filtru de particule pe cand 10w e semisintetic si creste riscul de depuneri in motor...eu i-am spus la om ce are la masina...turbo cu probleme cel mai probabil segment spart sau uzat poate simplu sa verifice...desface furtunul de la turbo cel ce vine spre admisie curata bine de ulei ca e posibil sa fie putin porneste motorul si vede daca apare alt ulei...nu-l costa nimica nici macar diagnoza
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ai luat decizia corecta, oricum avem moduri diferite de a vedea lucrurile si tu te-ai luat de mine in momentul in care i-am sugerat sa faca si alte verificari sa nu se arunce sa schimbe turbina, motorul o sa-l schimbe daca continua sa puna ulei aiurea.Iar legat de cati km are masina mea, crede-ma ca stiu foarte bine cati are, sau cel putin stiu mai bine decat tine.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nu degeaba esti din covasna...trebuie sa stii
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Credeam ca pe forum se discuta despre masini, dar cand nu ai dreptate este greu sa accepti alta parere, este mai usor sa ataci persoana.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:nu degeaba esti din covasna...trebuie sa stii
Folositi argumente in a va sustine parerea asupra subiectului discutiei! Conform regulamentului(pe care probabil l-ati citit),nu se aduc atingeri persoanelor,sub nici o forma...,deci,atentie...!
  • Remus97

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am pus masina pe un asfalt curat si am turat-o de vreo 3-4 ori la 2000rpm(stiu ca nu e recomandat). Am vazut ca, dupa ce am oprit masina, asfaltul era plin de ulei.. concluzia mea, cum au spus si unii dintre voi este ca "scuipa" uleiul direct pe esapament.[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2017-11/118328_hxcrppsgd.jpg]
  • Remus97

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
REDESCHID TOPICUL PENTRU CA POATE CINEVA MAI ARE PROBLEMA PE CARE EU AM AVUT-O.


TURBINA este in stare absolut perfecta, am fost cu ea la verificare, un nenorocit de furtun si anume FURTUNUL DE TUR DE LA BLOCUL MOTOR LA POMPA DE VID era de vina pentru toate scurgerile, au observat baietii cand au pornit o si au ridicat o pe elevator. Multumesc tuturor pentru pareri si raspunsuri Smile Aveti poza atasata cu "nenorocitul" Very Happy toata treaba (cu tot cu manopera) m-a costat in jur de 500 de lei, 400 fiind numai furtunul. Pe esapament mi s-a spus ca nu este ulei ci condens cu multa funingine
Skip ads

  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Felicitãri. E bine de știut.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
400 lei furtunul
e jale...il sertizai pe al tau cu 50 lei
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cand ma gandesc ca unii m-au jignit ca am indraznit sa spun ,,nu te arunca sa schimbi turbina" ....
Se pare ca nu degeaba sunt din Covasna.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
vezi-ti de drum
  • Remus97

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu o noua veste intr un fel asteptata de mine, la o verificare mult mai atenta, pe stand benchflow, turbina e cam distrusa, eu ma asteptam la treaba asta pentru ca, cum am spus si mai sus, turbina avea un "huruit" (nu fluierat) care mi a pus destule semne de intrebare, ieri a fost verificata doar la mana, cu mine de fata, mi s a spus ca axul n are joc si ca geometria functioneaza. Ma repet, azi, am cerut expres sa mi se demonteze si sa se verifice pe stand. Mi au dat dreptate si mi-au spus ca scote niste sunete destul de urate.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
turbina poate sa nu aiba joc dar sa scape ulei...asa la o simpla vedere nu prea ai ce observa doar din partea compresorului...am avut cazuri in care avea putin joc si omul a cerut sa ii schimb in interior bucsa si segmenti de ulei...i-am schimbat bucsa si el avea uzura la ax..si sati sa te intrebi cum s-a uzat axul cand e otel tratat si nu s-a uzat bucsa de alama...si nu recomand nimanui sa schimbe doar interiorul ci mai bine sa isi ia un cartdrige nou pentru ca de multe ori nu sunt bani pentru o turbina noua..
  • Remus97

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Fratilor dati TC aici, masina e dusa, pentru mine e adio, imi pierde ulei pe partea de evacuare, daca doriti piese, imi spuneti, eu nu mai bag bani in ea Smile
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
e tare asta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR