Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Beni AR

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
salut,
La Z19DTH cat ar trebui sa fie consumul in stationare si cat in orash! mentionez ca at cand accelerez mai tare pt a schimba viteza(2in3 sau 3in4) consumul instant sare si peste 30! care ar putea fi problema?
Skip ads

  • nolob

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Nu știu în Arad, dar în București consumul de oraș este peste 10 în condițiile "normale" de trafic.
Nu te alarma de consumul instant. Chiar ar trebui sã îl ignori, schimbã afișajul pe consumul mediu.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
De exemplu in oradea desi nu este bucuresti eu scot media de viteza de 20-24 de km/h (ce inseamna sa ai peste 100 de santiere deschise in oras, organizare proasta, sincronizoare si mai proasta, daca as putea as zice cateva despre primar de mamica dar iau ban apoi Very Happy), deci la 1.9 sa nu te astepti sa manance 5% cum se lauda unii pe aici la vale. In mod normal ca si consum real la asa viteza media iei consumul dat de producator +50%, deci daca te incadrezi in 10.5% nu ai de ce sa iti faci griji.
Consumul instant se ignora, uneori sare 30l daca o mai birjalesti.
La relanti cu motorul cald (>50°C) 0.3-0.4 sau 0.7-0.9 in functie de starea injectoarelor.
  • Beni AR

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
nolob a scris:Salut
Nu știu în Arad, dar în București consumul de oraș este peste 10 în condițiile "normale" de trafic.
Nu te alarma de consumul instant. Chiar ar trebui sã îl ignori, schimbã afișajul pe consumul mediu.


as vrea sa schimb afisajul dar am tot incercat si nu am reusit Very Happy ma poti ajuta?! Smile
Skip ads

  • Beni AR

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
horaa a scris:De exemplu in oradea desi nu este bucuresti eu scot media de viteza de 20-24 de km/h (ce inseamna sa ai peste 100 de santiere deschise in oras, organizare proasta, sincronizoare si mai proasta, daca as putea as zice cateva despre primar de mamica dar iau ban apoi Very Happy), deci la 1.9 sa nu te astepti sa manance 5% cum se lauda unii pe aici la vale. In mod normal ca si consum real la asa viteza media iei consumul dat de producator +50%, deci daca te incadrezi in 10.5% nu ai de ce sa iti faci griji.
Consumul instant se ignora, uneori sare 30l daca o mai birjalesti.
La relanti cu motorul cald (>50°C) 0.3-0.4 sau 0.7-0.9 in functie de starea injectoarelor.


pai la mine e si 1,4 afisat cateodata,oscileaza cnd 0,7 cnd 1,2 cnd 0,9...tot felul! Ar fi ceva de facut?ce zici tu la mine nu e aplicabil,din pacate...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ai verificat sa vezi daca ai filtru de particule? Poate isi face regenare, in teorie nu ar trebui sa oscileze. Cand e cald vezi cat arata
  • Beni AR

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
am si filtru de particule...nu chiar tot timpu oscileaza da consumu e 1,1 rar 0,9...
  • nolob

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca instantul la relanti depinde si de consumatorii activi, cum ar fi AC.

Nu stiu cum se schimba afisajul, eu am din acela fara instant Smile
Skip ads

  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara si la multi ani!Am un opel astra 1.7 motor z17dtj din 2011si incepand de ieri scoate f mult fum alb,a crescut consumul la relanti la 3l/h si la acceleratie la 39.8l/100km,nu face asa tot timpul,cateodata isi revine la normal si altadata o ia razna. Nu scade puterea motorului,se accelereaza normal,nu s-a aprins nici un martor la bord doar scoate mult fum care miroase a incins,un miros intepator si creste consumul.Masina are filtru de particule,eu am circulat cu ea vreo 3luni-8000km dar a stat pe dreapta de la inceputul lui noiembrie pana inainte de Craciun.Oare face regenerarea filtrului de particule sau nu-i place sa stea pe loc si s-a stricat ceva la ea?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Regenerare filtru de particule
  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos de rãspuns.Credeam cã a înnebunit mașina.Ma pregãteam de o vizitã la mecanic.Un an bun !
  • Adrian06

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu Astra 1,7 DTH iar consumul nu imi place deloc.
8 si ceva in Oras
6-6,5% mixt - foarte rar mai jos - Arad-Buc-Arad - din 1300 kg, cam 200-300 in oras
Iar cand vad la voi consumuri de 5-5,5% imi vine sa o dau si sa trec la Astra J 1,6
Skip ads

  • Goblin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi,

Chiar daca sunt membru nou pe acest forum, sunt detinator de Opel-uri de mai mult timp, dar detaliez incolo un pic.
Recent am devenit posesorul unui Opel Astra Caravan, 1.7 Ecoflex, 110 CP, an 2009, cu DPF, 6+1 trepte viteza, adus din Olanda, 240.000 km. Masinuta imi da mare placere, are putere, trage foarte bine, porneste la sfert de cheie. Toate frumoase si bine, dar cred ca am probleme la consum.
Toate date care va zic sunt din BC, inca nu am efectuat consum plin-plin. De la data achiztiei am parcurs un total de 810 km, din care aprox 650 km in afara orasului, restul fiind inter-oras si datele arata in felul urmator:
KM total 810.1; viteza medie 52 km/h; consum mediu 7.1/100km
Dintre acesti km, calatorie pe drum lung (fara autostrada) pe drumurile patriei, km parcursi 458; viteza medie 63 km/h; consum mediu 6.8/100km.
Din 810 km parcursi s-a efectuat regenerare de DPF o singura data. Stilul meu de condus este una medie (nici la consum si nici sport), pana la max 140 km/h in reprize si unde se poate (evident in putine locuri), incerc sa tin la 110-120 pe cat se poate. Schimb viteza in general intre 2500 - 3000 de ture, in depasiri cat trebuie.

Asa cum am scris mai sus, detin Opeluri de mai mult de 7 ani, am inceput cu Opel Vectra A 1992, 1.7 Isuzu, consum 5.5 pe drum lung, test plin-plin. Am scos si 5 fix, dar era mers pe consum.
Am schimbat la Opel Astra G Hatchback 2001, 1.7 DTI, consum 4.8 - 5l/100km drum lung, test plin-plin cu autostrazi incluse, fara sa merg pe consum, stil de condus descris mai sus.

Evident nu ma astept la un consum de Astra G, dar mi se pare un consum mare, luand in considerare si consumurile raportate la acest tip de motor.

Mi-as dori sa investighez problema, va rog din partea voastra niste pareri pe unde sa incep?

Multumesc si respect.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Stai putin.
1. Nu ai facute metoda plin-plin
2. Compari fostele tale opeluri cu consumuri pe autostrada cu h-ul ce a umblat doar pe drumurile mioritice
3. Este normal sa iti consume nitel mai mult, caroserie mai grea putere mai mare...
4. Nu uita ca, consumul raportat este in conditii de laborator perfect. 2-3 accelerari pe stand fix, temperatura constanta, fara depasiri etc
5. Este un consum normal
  • Goblin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
1. Corect. Încã.....
2. Printre altele. Adicã consumurile respective conțin și drumuri pe autostrãzi, dar vorbim de consum combinat, dar total extraurban. Gen Budapesta și întors.
3. Iarãși corect. Am zis cã nu mã aștept la același consum, dar mi se pare un pic exagerat.
4. La consum raportat inteleg ceea ce s-a raportat aici, pe forum de cãtre ceilalți colegi.
5. Da, s-ar putea, nu stiu. Momentan nu așa îmi pare 😊
Mulțumesc.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Goblin, am trecut prin ce treci tu acum...am avut G, si consumam 5-6, am trecut la H si am 8-11...Stai sa faci km doar in oras, sa ajunga regenerarile la fiecare 100km (la fiecare regenerare mai "toaca" 1,5 litri de motorina) sa vezi unde ajungi. Vrem ecologie, avem ecologie...
  • Goblin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut gra,
Din ce am observat, din km pe care le-am fãcut inter-oraș, consumul e de 8. Ceea ce mi se pare rezonabil.
În ceea ce privește regenerãrile și în general DPF-ul, pe termen lung îmi fac griji, e adevãrat. Probabil o sã ajung la o eliminare fizicã și din soft. Am citit mult pe forum despre asta și cam toți zic cã scade consumul dupã.
Cât despre ecologie, no comment sincer. Putem sã discutãm despre asta zile întregi.
Dar, în afarã de consum, regenerare DPF etc, ai fost mulțumit sau ești în continuare?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu sunt multumit de masina, nu este fiabila..(cutie de viteza, ambreiaj-volanta, injectoare, dpf, toate cu costuri mari de remediere) Oricum masinile diesel nu mai merita achizitionate datorita dpf-ului...Nici varianta cu scosul nu o sa mai tina in curand (se schimba regulile la ITP)
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pana se vor schimba regulile la itp sa tina cont si de dpf mai sunt ani de zile daca nu zeci de ani. Sa nu uitam ca itp-ul il treci cu un extra itp in buzunarul omului. Cutie de viteze M32, problema comuna, a mea la 270k mergea brici cu exceptia sincron tr3 din exploatare necorespunzatoare, volant- toate vin cu masa dubla acum problema comuna la toate motorizarile pe motorina, injectoare la 1.7 erau problematice si pe astra g nu doar pe astra h.
DPF-ul se anuleaza fizic si soft, vezi pe google.ro ca sunt n ofertanti pentru asa ceva.
Consumul este in regula. Nu are rost sa citesti toate cele 70+ pagini, multi anunta consum de 5% in oras...
  • Goblin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu pot sã mã exprim în general despre fiabilitate în ceea ce privește H-ul. Ceea ce am deținut pânã acum, se inscrie în parametrii normali. Ceea ce ai enumerat sunt costisitoare, chiar foarte. Dacã ai avut probleme cu toate sincer nu te invidiez.
Revenind la consum, eu sunt de partea diesel-urilor pt consum (se pare cã nu mai este cazul cu modelele mai noi) și din punctul meu de vedere, un diesel este mai plãcut de condus decât unul cu benzinã.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR