Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
De Motul 5w30 C3 cu norma dexos 2 ce parere aveti? a folosit cineva?
Skip ads

  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da..eu..e foarte bun.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
As dori sa trec de la Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 la un ulei cu norma 5w-40w care sa fie folosit vara pe un opel insignia 2.0 160 cp.
Un sfat , recomandare ce ulei as putea folosi, uleiul sa fie premium ,de calitate .
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am folosit 5W40 de la Aral ( High Tronic ) si Motul ( X Clean ). Ambele cu norma Dexos2 si ACEA C3.
Am fost multumim de ambele, dar acum am trecut la Mobil 1 ESP 0W40.
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
SKA cum se comporta motorul sunet , ungere , consum cu Mobil 1 ESP 0W - 40W, este mai bun decat Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30W ? Nu ai folosit si LM ?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu am folosit LM.
Nu am remarcat vreo diferenta majora de zgomot la motor.
Teoretic ar trebui sa-i faca mai bine motorului avand in vedere ca la rece are vascozitate mai buna.
Ce am remarcat ( si nu cred ca e placebo ) se incalzeste motorul o idee mai repede ( cel putin apa ajunge la 90grd putin mai repede ).
Oricum, e doar primul schimb cu 0W40. O sa mai vad pe la al 2-lea, sau al 3-lea.
Eu schimb uleiul cam la 10.000km.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul se incalzeste mai repede cu un anume ulei, poti concluziona ca au crescut fortele de frecare dintre componentele motorului.
Frecare=caldura.
Sau poate un transfer mai bun al caldurii?
Probabil ca la tine este placebo Smile.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Se prea poate. Nu sunt o persoana foarte tehnica.
Skip ads

  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
E o vorba romaneasca: "cate bordeie, atatea obiceie". Eu am masina de 4 ani si in tot acest timp am bagat doar GM 5W30 Dexos 2. Numai ca se apropie schimbul (am deja 28% oil life) si ma gândesc serios sa incerc cu altceva.
Sunt foarte multe pareri mai sus (45 de pagini), a facut cineva un rezumat si poate spune : "deci se recomanda brandul X care este mai bun decat ceea ce recomanda producatorul, adica GM" ?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Baxt.... de cand ai masina ai avut probleme cu motorul , presiune scazuta ulei ? Ai schimbat oringul buclucas care duce la griparea motorului cumulat si cu regenerari dese ? Din ce am e insignia pe care o ai si cati KM ?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Fabricatie 2009, achizitionata in 2013 de catre mine. In 4 ani doar ulei GM, schimbat oring acum 2 ani, fara martori de presiune scazuta and so. Problema majora pe care am avut-o a fost la plecarea unei clapete de la galerie prin admise (turbina praf, clapeta ajunsa in capul pistonului, dar indepartata fara mari pagube, adica nu s-a schimbat mare lucru in afara de galeria de admisie si reconditionat turbina)
Schimbat ambreiaj+volanta de curând. In rest numai reviziile la 10000 km cu ulei GM.
Dpdv regenerari merg pe consum instant si deja stiu când masina este in regenerare, fara probleme. Regenerarile se fac undeva intre 300 si 400 km, functie de regimul de condus.
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Deci nu chiar toate motoarele de pe insignia se gripeaza . Cati KM are masina ? Multumesc de raspuns .
Sunt nou posesor de insignia .
Skip ads

  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Luata de mine la 145000 km, acum are 201000 (proaspat schimbat prefixul Smile ) km absolut reali, verificati cu istoric service.
Am inca 3 prieteni cu Insignia 2010, sau 2011 care nu au avut nicio problema de gripare si ruleaza zilnic, mai ales urban
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc inca o data . M-am mai linistit . De cand am luat- o citesc pe internet numai probleme cu griparea motoarelor , anulare DPF etc. O sa-i schimb si eu oringul cat mai repede posibil .
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si cu masina e ca in viata reala, daca te doare ceva si citesti pe net vei afla ca in 3 zile o sa mori Smile Nu e o regula ca, daca ai Insignia sigur se va gripa motorul. Sau daca ai Passat sigur nu vei avea nicio problema.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
baxt a scris:Luata de mine la 145000 km, acum are 201000 (proaspat schimbat prefixul Smile ) km absolut reali, verificati cu istoric service.
Am inca 3 prieteni cu Insignia 2010, sau 2011 care nu au avut nicio problema de gripare si ruleaza zilnic, mai ales urban

Ai luat-o din Romania la 145.000km?
Istoric verificat, adica revizii la 10/max 15k km?

Nu stiu daca exista neaparat un ulei mult mai mult ca altul.
GM n-o fi cel mai rau, si nici cel mai stralucit, dar daca-l schimbi des ( gen 10k km ) nu cred ca fie o tragedie. Daca vrei sa tii masina, pt 50-80lei in plus pui un ulei de calitate. oricum mult fac 1, max 2 revizii pe an... iar 100-150lei in plus pe an pt un ulei mai bun nu cred ca e un capat de tara. nu e totusi o dacie Smile
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pai daca tot am schimbat de curand ambreiaj si volanta (undeva la 1000 euro) nu prea mai ma indur sa o dau. Cu toate ca ma batea gandul, dar nu voi lua pe ea cat sa justifice investitia. Plus ca am investit si in anvelope noi, pe 18 inch.
Masina a fost adusa din afara, Belgia mai exact, dar cu istoric service complet.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si apropo, da si tu un nume de ulei, altul decat GM, care sa corespunda specificatiei motoarelor diesel E5 cu DPF
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am mai scris, poate si aici.
Din experienta proprie, am folosit fara nicio pb pana acum Aral HighTronic 5W40, Motul X Clean 5W40 si momentan am in masina Mobil 1 ESP 0W40. Toate sunt cu aprobare Dexos2 si ACEA C3.
Acuma fiecare alege in consecinta.
Am vazut foarte multi multumiti si de Liqui Molly parca.
Repet, fiecare cu experienta lui.
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Datorita faptului ca nu am mai gasit sa cumpar Valvoline Synpower 5W30MST (cica nu se mai fabrica), astazi am trecut pe Liqui Moly Top Tec 4600 5w30.
Sper sa fie un ulei ok!

PS: Voi ce ulei mai folositi? Doream da merg in continuare cu Valvoline MST dar sunt dezamagit ca nu am gasit!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR