Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Radu Haz.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Opel Astra J 2011 A17DTR 125 CP, imi oscila acceleratia la ralanti (se misca acul de la turometru si se auzea ciudat ca si cum ar fi gafait motorul) si imi statea aprins martorul cu masinuta si cheita.
Am verificat bujiile, una se pare ca era arsa. Le-am inlocuit pe toate, oscilatia a disparut, martorul s-a stins, totul functioneaza perfect!
Skip ads

  • alinpicasso

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Fraților.... Salut... Ajutați ma... Am schimbat jegul de regulator luat de la GM denso cred... Am dat 300si ceva pe el....si tot oscileazã relanti ul.... Ce dracu sa i mai fac! Alimentez doar de la rompetrol motorina aia cu s... Cred ca super.... Am ieșit cu ea sâmbãta și duminica pana la fetești și înapoi 20 km am mers doar cu a patra și 3500 ture aproximativ.... Se. Simte ceva dar relanti ul când o apuca tot oscileazã! Ii dau foc în morții ei de mașinã.... Mai și fluiera în deaccelerare... Ciudat asa... O am de 1 luna mașina un astra H 1.7 ecoflex 110 cai 2009....ce sa i mai fac! Plssss
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Smile)) pai alegi sa o pastrezi sau sa o vinzi. eu am ales sa o pastrez.

ca sa vezi daca oscileaza de la regulator, se urmareste presiunea in rampa . daca oscileaza, e de acolo. daca nu , e din alta parte
  • alinpicasso

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Pai și cum fac asta.... Ce sa i mai schimb... Senzorul de presiune! 😁
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cu opcom se poate vedea. Tester. Poate gasesti vreun coleg cu opcom. Sunt o gramada in buc
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Ieri mi-a venit randul sa-mi schimb regulatorul actual cu noul regulator imbunatatit de la Opel Scanner. Pot sa spun ca este o diferenta imensa in ceea ce priveste functionarea la relanti a motorului. Daca ma tine 3 ani, cat este garantia, ma declar multumit. Acum astept sa-mi vina si noul sistem de filtrare ca sa scap si de "zgomotul fantoma" si de problema amorsarii la inlocuirea filtrului de motorina.
Sper sa fi scapat de oscilatia la relanti pentru multa vreme, dar astept sa fac mai multi kilometrii ca sa fiu sigur de acest lucru.
Va voi tine la curent.
  • alinpicasso

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut... Aha... Pai o sa vad unde n-aibã gãsesc un opelist bun și cu opcom ca sunt satul de paratii de ãștia care se dau mari mecanici și sunt praf😂
Pai nik m... Da ne și nou un link ceva sau ceva despre astea noi ce spui tu... Ca am și fluierat ul ala de ma apuca crizele... A dracu zici ca i avion cu reacție 😂😂
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am luat legatura cu ei prin E-mail (info@opel-scanner.ro), in luna iulie si de atunci tot astept sa-mi vina randul. Tipul asta de regulator este modelul inbunatatit si ei sunt singurii care aduc asa ceva in Romania (cel putin asa am inteles eu). Eu am crezut in prima faza ca este vorba despre regulatorul de Meriva, dar nu este asa. Acest regulator este ca si marime, intre cel de Meriva si cel care l-am avut pe masina. Are tot ca cel de Meriva o flansa de adaptare, dar si un alt adaptor care se monteaza pe capul care intra in pompa de inalta presiune si se foloseste si la Toyota, Mitsubishi si alte marci cu injectie Denso de care nu am auzit sa aiba problema noastra cu oscilatia.
Sper sa nu se considere reclama si sa "mi-o iau de la moderatori", faptul ca am dat aici adresa de mail.
Skip ads

  • alinpicasso

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ms... Ar fi culmea... Nu de aceea suntem aici sa ne ajutam😁eu l am schimbat acum o luna scrie denso parca pe el. Și GM.... Și a dracu tot asa face... O sa încerc sa ajung și la un tester opcom..... Aveți careva pe aici asa ceva.... Avem vreo un coleg. Meserias😁
  • alinpicasso

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Hai ca am dat de ei.... Cicã trebuie curãțat rezervorul înainte sa pui sonda aia.... Dar o sa încerc prima data sa o pun pe un tester bun sa i curat egr ul și admisia și vedem dupã ca dracu abia o luna am de când am dat 300 și ceva pe sonda aia de am schimbat o..... 😣
CAREVA PE AICI AVEȚI TESTER BUN OPCOM MESERIAS CAREVA.... SUNT DIN BUCUREȘTI! 😁
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca zici ca regulatorul este nou, nu cred ca fluctuatia este de la el. Cauzele pot sa fie multe, ca de exemplu: EGR-ul care nu lucreaza bine si ramane partial deschis, galeria de admisie infundata, injectoare defecte, senzor de presiune de pe rampa comuna, DPF infundat, etc. Daca ai reusit sa iei legatura cu ei, roaga-i sa-ti faca o diagnoza si sigur au sa-ti descopere care iti este problema. La mine a venit un baiat pe nume Tavy, care inainte sa-mi monteze regulatorul mi-a facut o diagnoza sa se asigure ca el este de vina. Omul mi-a lasat impresia ca este un bun specialist si stie ce vorbeste. Mi-a verificat inclusiv injectoarele si toti parametrii de functionare ai masinii. Eu cred ca nu te va refuza pentru ca este un baiat foarte de treaba. Mie mi-a spus ca-l pot deranja la orice ora din zi si din noapte, asa ca, suna-l si roaga-l sa te ajute.
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut am avut și eu probleme cu oscilații la motor la Opel astra h an 2011 motor 1.7 81 KW și am luat legãtura cu Opel scanner un bãiat foarte de treaba mia înlocuit regulatorul de presiune și acum mașina merge ok nu mai am nici o problemã. Luați legãtura cu el știe despre ce vorbește și cred ca va poate ajuta. Multa bafta.
Skip ads

  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Si eu am fost la Tavi (Opel-Scanner.ro) , am schimbat regulatorul cu unul mai lung si cu flansa respectiva, nu pot sa ma pronunt deocamdata decat ca am mers 1000 km aproximativ si oscilatiile nu mai sunt, motorul merge rotund are vana.Anulasem schimbarea regulatorului de aproximativ 2 ani, de atunci tot vorbeam cu Tavi dar nu au fost bani si pana sa schimb regulatorul am dat si rezervorul jos si l-am curatat sa stau eu cu gandul implinit ca este treaba facuta bine.
Regulatorul este 600 de lei (kit-ul respectiv cu flansa).Eu mai merg in motorina si cu ulei 2T (30 ml la 10 litri motorina), sa unga instalatia de injectie, am aproximativ 10-12mii de km, pe regulatorul care il aveam vechi observasem ca daca ii maresc ratia de ulei se reduc oscilatiile la relantiu asta pe timpul verii, eu iarna nu prea folosesc masina.

Spor si apelati cu incredere, poate ca exista si altii care aduc aceste regulatoare dar avand in vedere ca Tavi are si o editura in spate eu cred ca este de incredere.
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut bãieți am și eu o întrebare la voi și sper sa ma lãmuriți am un Opel astra h an 2010 .81kw 110 cp. motor 1.7.ecoflex am auzit de la mai mulți ca are o funcție când motorul este rece baga cãldurã cum fac sa aflu? Mașina are climaterice. Aștept rãspunsuri de la voi.
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Scz. Climatizare am vrut sa scriu.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si chiama webasto si nu au toate. Cred ca il poti vedea cand ridici capota
  • adra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Bunã dimineata "Opelisti"!. Am tot citit pe forumuri despre probleme cu oscilatii în "ralanti". Am un Z17DTR Astra H si nu se mai întelegea cu mine. Se oprea motorul, cand era în ralanti, la semafor sau la.. 'coada' cea de toate zilele în Bucuresti. Datorita acestui forum am rezolvat problema! Am fost la diverse firme (dealer Opel) au scanat motorul, dar nu ai gãsit nimic... Am schimbat regulatorul de presiune, va mulțumesc pentru postãrile de pe acest forum. Astazi am pus un Scv DENSO și mașina merge de rupe. Acum sa vedem cât tine. Datorita vouã cei care a ți postat aici am rezolvat problema.
Va Mulțumesc!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Super. La reprezentanta trebuia verificata variatiia presiunii in rampa. Dar la ce buni sunt mecanicii...
  • adra

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Dacã, de la o prostie de piesa atât de micã, îmi venea sa dau foc la o mașinã (atât de mare) vreau sa spun ca s-a redus și consumul și întra și în regenerare mai rar(app. 250km în București) și motorul parca nu mai este zgomotos ca și înainte de schimbarea piesei.
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Intreb si eu ca sa nu dau o caruta de bani pe regulatorul respectiv (pana nu stiu daca sigur ala e de bai): am un Opel Astra H din 2009, cod motor Z17DTJ.
Pana acum cateva zile, aveam mici oscilatii la relanti, si pe ideea "asa face toate" si nefiind extrem de deranjant, am lasat problema nerezolvata.
Acum a inceput sa aiba fluctuatii mai mari relantiul, indiferent ca motorul e rece sau cald, culminand cu vreo 3 situatii in care mi s-a oprit motorul.
Coduri de eroare memorate nu are (cel putin nu vad nici unul cu metoda pedalelor).
Daca am intrat in "meniul ascuns", in momentul in care am fluctuatiile respective vad pe display variatii la valoarea Inj-RC (cam de la 120 la peste 200 ml/s).
Martea viitoare am programare in service pentru o diagnoza, dar ca sa nu fiu "jumulit" direct am zis ca va cer si voua parerea: poate fi si altceva de vina decat regulatorul ala?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR