Trebeca
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2017
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
kllass
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
kllass
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2017
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
Salut la mine e foarte interesant am gradu de încãrcare al dfp 72%cu 900 de kilometri efectuați...
Cati kilometrii maxim se poate merge cu o încãrcare a dpf-ului?eu folosesc o interfațã Elm27 prin bluethoot și monitorizez mereu regenerarea
Când dpf ajunge la 80% și motorul este cald la mașina( 90 grade) incepe regenerarea..
Cati kilometrii maxim se poate merge cu o încãrcare a dpf-ului?eu folosesc o interfațã Elm27 prin bluethoot și monitorizez mereu regenerarea
Când dpf ajunge la 80% și motorul este cald la mașina( 90 grade) incepe regenerarea..
aditalpes
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
aditalpes
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 379 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 379
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
- alcatrazcj
- *
- 21 mesaje
- din 31 Jul 2017
- Astra 2013 A17DTS
- Cluj
alcatrazcj
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2017
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Florin Andrei
- *
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare
Doresc sa va spun eu cum.procedez cu regenerarile la DPF, astra j 110cp cu dpf si egr active.
Masina o foloseste sotia in fiecare zi din sector 3 pana la job in Otopeni, aprox.60 km.dus intors
O data la 4 zile, acu cand este mai frig ies cu ea pe A2, ca este aproape.
Ma dau la ea, cum.se spune, pedala la fund in masura posibilitatilor de drum, 4000-4500 rot/min sa se incinga evacuarea.
In max 10 min de mers asa turat , si la 600 *C cat ajunge sa aibe evacuarea , incepe regenerarea si dureaza intre 5-8 minute.
In timpul regenerarii o tin undeva intre 2500-2800 rot/min.
Si totul.e foarte ok.
Daca ai posibilitatea sa faci asta periodic este ideal.
Oricum si pe alte drumuri in afara de autostrazi functioneaza.
In rest este ok, turata in oras, sub 3000 rot/min nu prea vede ea.
Super masina si motor.
Multumesc
Doresc sa va spun eu cum.procedez cu regenerarile la DPF, astra j 110cp cu dpf si egr active.
Masina o foloseste sotia in fiecare zi din sector 3 pana la job in Otopeni, aprox.60 km.dus intors
O data la 4 zile, acu cand este mai frig ies cu ea pe A2, ca este aproape.
Ma dau la ea, cum.se spune, pedala la fund in masura posibilitatilor de drum, 4000-4500 rot/min sa se incinga evacuarea.
In max 10 min de mers asa turat , si la 600 *C cat ajunge sa aibe evacuarea , incepe regenerarea si dureaza intre 5-8 minute.
In timpul regenerarii o tin undeva intre 2500-2800 rot/min.
Si totul.e foarte ok.
Daca ai posibilitatea sa faci asta periodic este ideal.
Oricum si pe alte drumuri in afara de autostrazi functioneaza.
In rest este ok, turata in oras, sub 3000 rot/min nu prea vede ea.
Super masina si motor.
Multumesc
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Inteleg ca, "in numele DPF-ului", te-ai hotarat sa omori motorul!
Sau ii inveti pe altii sa faca asta?!
Imi inchipui ca, exploatata cum spui tu, masina ta este foarte ecologica!
In ce carti scrie ca trebuie sa mergi cu 4000 - 4500 rot/min cu motorul diesel, pentru a face regenerarea DPF?
De cand dieselurile merg mult mai turate decat benzinarele?
Sau ii inveti pe altii sa faca asta?!
Imi inchipui ca, exploatata cum spui tu, masina ta este foarte ecologica!
In ce carti scrie ca trebuie sa mergi cu 4000 - 4500 rot/min cu motorul diesel, pentru a face regenerarea DPF?
De cand dieselurile merg mult mai turate decat benzinarele?
- Florin Andrei
- *
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Din ce am inteles eu a zis ca merge mai turat pana se incalzeste evacuarea si temeperatura in filtru creste pana la temperatura necesara pentru a incepe regenerarea, iar in timpul regenerarii o tine la o turatie corespunzatoare, constant, ceea ce e ok pt DPF si pentru a regenera cat mai repede si corect.
N-are nimic dieselul daca mai vede din cand in cand 4000rpm, stati linistiti.
N-are nimic dieselul daca mai vede din cand in cand 4000rpm, stati linistiti.
- Florin Andrei
- *
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
florin1z
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2018
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut!
Am un Zafira cumparat recent din afara si in ultima vreme, odata cu frigul(cred) a crescut consumul pana la 10l/100km si filtru de particule isi face regenerarea foarte des si lung. Am stat si 20 minute in seara asta. Care e putea fi cauza problemei?
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2009
Cod motor: A17DTR
Salut!
Am un Zafira cumparat recent din afara si in ultima vreme, odata cu frigul(cred) a crescut consumul pana la 10l/100km si filtru de particule isi face regenerarea foarte des si lung. Am stat si 20 minute in seara asta. Care e putea fi cauza problemei?
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2009
Cod motor: A17DTR
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat