Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
Solutie
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema la Astra G Y 17 DT. Am schimbat electrovalva turbo si am reconditionat turbina si tot imi da eroarea P1125, iar la turatii mici pânã în 2000 rot/min trage greu si scoate fum negru.Nu stiu cum sa-i mai dau de cap
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Încearcã o proba cu alt EDU.
..,...
Turbina recondiționatã nu întotdeauna e fãcutã cum trebuie.
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La EDU am refãcut lipiturile reci acum 1 an.
  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Tot ce vreau sa fac acum este sa curat cumva si evacuarea k o fi jale si acolo
Skip ads

  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Daca pot rezolva ceva o sa postez sa va spun de unde era problema
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Așteptãm sã ne spui ce ai rezolvat.
  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
As elimina catalizatorul sa vad ce se intampla. Pt ca noi majoritatea curatam numai admisia dar nu si avacuarea. Mie mi se pare normal ca daca ai depuneri pe admisie automat si pe evacuare de la mersul subturat.
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da. Poti incerca si vezi ce se întâmplã.
Skip ads

  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Maine daca am timp o sa ma ocup de treaba asta
  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Va salut am zis ca revin daca pot rezolva ceva! Am rezolvat problema era pompa de vacuum de vina
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai depistat-o?Cat ai dat pe ea?
  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Am depistat usor! Am scos fortunasul subtire care intra in pompa de vacum am suflat pe el si nimic! Pe acel furtun tre sa sufli pt k pompa trage! Am comandat alta pompa dar sh pt k noua in alba iulia nu am gasit am montat si gata merge ceas! Dupa montarea pompei am desfacuto pe cea cu probleme si surpriza o supapa blocata! Am curatat si merge la fel de bn ca si cea cumparata! Acum am doua pompe de vacum daca vrea cineva?
Skip ads

  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Daca stiam de prima data ca e supapa blocata nu mai era nevoie sa cumpar alta! 150 de lei a fost pompa + 30 de lei transportul deci 180 de lei total
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Colegule pai daca aveai pompa dusã decat atat afecta ca dãdea eroare la 120 si nu mai trãgea? Ma gandesc ca daca nu ai vaccum deloc nu iti merge nici la viteze mici, trebuie sã nu-ti meargã nici turbo nici EGR. Pompa de vaccum e pe alternator nu? Când o demontezi nu curge ulei ceva? Ai schimbat si bucsa? Cã am inteles ca se schimba si o bucsa acolo cand desfaci pompa.
  • SViorel909

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Da colegu dar eu nu am avut vacuum doar pe furtunasul subtire din cauza ca a ramas blocata supapa dar pe cel gros aveam vacuum. Pompa este montata pe alternator asa cum ai spus tu dar in schimb nu ai ce bucsa schimba pt k eu nu am vazut nici o bucsa in ambele pompe. Daca vrei iti trimit nr meu si vorbim pe wattap sa iti trimit poze cu pompa ca sa te convingi
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am si eu erorile astea, porneste foarte greu uneori la prima cheie, in rest masina merge normal, i-M schimbat senzorul map, dar degeaba. Astra g 1.7 dti 75 cp

P1125 Boost pressure solenoid valve Voltage low
P1105 Barometric pressure sensor voltage low
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

uite cum se verifica

a) barometric presure sensor



b) boost presure:


  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
@gabimilo1 Presupun ca boost pressure era senzorul vinovat de pornirea greoaie dimineata ? Mi-a facut-o un mecanic da nu mi-a zis ce senzor a schimbat.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
erorile duc la senzorii ce ti i-am aratat.

daca acum nu le mai ai iar masina merge bine inseamna ca unul din cele doua a fost (parerea mea).

nu stiu sa-ti zic mai multe, nu prea ma pricep, daca era masina mea si voiam sa o repar singur faceam verificarile din poze (daca dai click pe ele se maresc si poti sa citesti ce trebuie sa faci, eventual google translate - eu asa fac) - sint verificari electrice cu aparatul de masura si pe alea le stiu bine face, probabil ca as fi gasit ceva diferit la masuratoare si atunci mi-as fi dat seama ca acolo e buba.

sau schimbam senzorii pe rind fara masuratori, aveam sanse de 50% sa nimeresc din prima, dar costa mai mult daca nu puteai sa mai returnezi piesa schimbata degeaba (sau te alegeai cu doi senzori noi pe masina....sint variante).
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Eu citisem ca era de la MAP, dar n-a fost sa fie, pe ala l-am schimbat eu, am si ramas cu el. Deja ma gandeam la pompa de injectie. Mai scoate uneori fum albastrui in mers, dar reprize scurte si foarte rar la pornire cand rulez cu viteza mica. Oricum la pornire da asa un noricel mic de fum negru sau albastru nu prea -mi dau bine seama.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR