Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
patraulea2 a scris:Salut colegi !
Am si eu un Opel Vivaro 1.6 125 CP din 2016 am cu ea 48 000. acum 3 saptamani dimineata la - 5* a pornit la a treia cheie si parca era tractor.
Azi la - 9* la fel nu a vrut sa o ia deloc,abea la a zecea chieie a pornit si atunci o tineam din pedala ca se oprea, nu dadea nici un semn ca ar porni. ...

Verifica daca ai 12 V pe fisele bujiilor. Pare ca nu o ajuta bujiile.
Skip ads

  • patraulea2

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2016

  • Mesaj Privat
La service au spus ca totul este OK la injectoare . In seara aceasta o las la service si maine sunt calare pe ei la prima pornire. eu zic ca am un injector care se blochiaza in timpul noptii . Aaaa inca un simptom,dupa ce porneste la a-speaa chieie trebuie sa o tin din pedala de acceleratie ca sa nu se opreasca ,exact ca la daciile cu soc
Am facut si un film dar nu stiu cum sa-l pun aici
  • sergiu8830

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Va salut, domnilor. Am un Opel Astra G, 2.0 diesel.Acum 3 zile am vrut sa plec cu ea si surpriza, nu pleca de pe loc dar se tura( rezolvarea a fost ca planetara stanga fata era facuta zob).Dupa 2 zile nu a vrut sa mai porneasca.Am citit informatiile spuse de voi si am fost la mecanic cu ea, astazi fiind a 2 a zi consecutiv.Mi-a fost schimbat bendixul si bobina( paguba nu prea mare).Initial am crezut ca sunt periile insa acestea erau intr-o strare foarte buna.Astazi am ajuns acasa si dupa 5 ore cand am vrut sa plec cu ea.....pauza.Cupleaza, invarte dar nu porneste motorul.Sunetul produs cand incerc sa pornesc este acela ca al unui tractor care merge ( alta comparatie mai plauzibila nu gasesc).A fost pusa pe tester azi si a fost o eroare de la EGR dar a fost curatat filtrul care arata execrabil.Intrebarea mea este: cand o las parcata pe un damb, nu inalt, in perioada cand mergea pornea greu, este posibil sa se dezamorseze pompa de inalta? As vrea sa cred ca nu este "decedata"pompa de injectie.Mai are cineva aceste simptome? Am inteles de la fel si fel de mecanici ca problema la acest model de 2.0 diesel ar fi pompa care crapa dintr-o data.Nu stiu ce sa ii mai fac, bag bani zilnic in ea si sta in fata blocului.Multumesc, stimati colegi!
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
patraulea2 a scris:La service au spus ca totul este OK la injectoare . In seara aceasta o las la service si maine sunt calare pe ei la prima pornire. eu zic ca am un injector care se blochiaza in timpul noptii . Aaaa inca un simptom,dupa ce porneste la a-speaa chieie trebuie sa o tin din pedala de acceleratie ca sa nu se opreasca ,exact ca la daciile cu soc
Am facut si un film dar nu stiu cum sa-l pun aici

ai rezolvat-o? ce a avut?bujiile?injectoarele?ai schimbat de curand filtrul de motorina?ai mai golit filtrul de motorina de apa?sunt multe cauze sa porneasca asa de greu, a mea porneste la fel ca inainte,adica invarte de 2-3 ori si porneste,la prima cheie indiferent ce temp este afara,pe mine ma enerveaza ca nu mai porneste la prima invartitura,tie cum iti pornea inainte?am un vivaro 2,5 dti
Skip ads

  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
sergiu8830 a scris:Va salut, domnilor. Am un Opel Astra G, 2.0 diesel.Acum 3 zile am vrut sa plec cu ea si surpriza, nu pleca de pe loc dar se tura( rezolvarea a fost ca planetara stanga fata era facuta zob).Dupa 2 zile nu a vrut sa mai porneasca.Am citit informatiile spuse de voi si am fost la mecanic cu ea, astazi fiind a 2 a zi consecutiv.Mi-a fost schimbat bendixul si bobina( paguba nu prea mare).Initial am crezut ca sunt periile insa acestea erau intr-o strare foarte buna.Astazi am ajuns acasa si dupa 5 ore cand am vrut sa plec cu ea.....pauza.Cupleaza, invarte dar nu porneste motorul.Sunetul produs cand incerc sa pornesc este acela ca al unui tractor care merge ( alta comparatie mai plauzibila nu gasesc).A fost pusa pe tester azi si a fost o eroare de la EGR dar a fost curatat filtrul care arata execrabil.Intrebarea mea este: cand o las parcata pe un damb, nu inalt, in perioada cand mergea pornea greu, este posibil sa se dezamorseze pompa de inalta? As vrea sa cred ca nu este "decedata"pompa de injectie.Mai are cineva aceste simptome? Am inteles de la fel si fel de mecanici ca problema la acest model de 2.0 diesel ar fi pompa care crapa dintr-o data.Nu stiu ce sa ii mai fac, bag bani zilnic in ea si sta in fata blocului.Multumesc, stimati colegi!

ati schimbat de curand filtrul de motorina?sau macar s-a mai dat drumul jos la filtru la condensul cer se acumuleaza acolo?este posibil ca iarna pe temp joase sa inghete acea apa rezultata din condens,si deaici problemele,ar mai fi bujiile incandescente , l-ea verificat cineva? releu bujii
  • sergiu8830

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Acum am venit de la service si am cumparat o noua carcasa de filtru motorina care a fost si inlocuita.Voi astepta cateva ore si ma duc jos sa o pornesc sa vedem cum se prezinta.Bujiile sunt ok.Multumesc
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
deci caracasa era,si de la ce nu ti-au spus?sa spart de la apa care sa acumulat inauntru?trebuie sa existe o cauza,nu asa schimbi carcasa mereu
  • MRogojanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
azi am deconectat bateria ,si am schimbat-o ,dupa reinstalare,porneste la fel cu acel delay de 1-2 invartiri de electromotor,mai pun si eu testerul sa vad daca totul e ok,si cand colo imi apare
P0105 - Boost pressure sensor circuit low input
- Intermittent
P0400 - Exhaust gas recirculation (EGR) circuit low input
- Intermittent
P0400 - Exhaust gas recirculation (EGR) circuit low input
- Intermittent
P0113 - Intake Air Temperature Circuit High Input
- Intermittent
P0100 - Mass air flow sensor circuit low input
- Intermittent
P1635 - Glow device circuit general error
- Intermittent
P1125 - Boost pressure solenoid valve voltage low
- Intermittent
Fault codes

asa dintr-o data toti senzorii au luat-o razna?dar am bagat testerul dupa ce vad cu mirare la bord tem ext -45 grade,inainte sa schimb bateria imi arata 2 grade,si dupa -45 , dar pe senzorul asta de ce nu il vede ca a luat-o razna?dar e ceva ce nu inteleg,multa electronica la o masina nu e prea buna
Skip ads

  • sergiu8830

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2018

  • Mesaj Privat
MRogojanu a scris:deci caracasa era,si de la ce nu ti-au spus?sa spart de la apa care sa acumulat inauntru?trebuie sa existe o cauza,nu asa schimbi carcasa mereu


Nu au demontat carcasa, in urma pornirii si a zgomotului produs de motor au presupus ca asta era.Din cate am inteles de la mecanic, probabil supapele acelea ramaneau blocate,In orice caz, pana acum masina se comporta bine, au trecut doar cateva ore de la reparare dar sper sa fie de durata.Bendixul si bobina de cuplare au fost schimbate ieri ( erau siguri ca acestea erau cauzele) dar uite ca se inseala si ei cateodata.Probabil cei care sunt in situatia mea isi vor putea reglementa problema cititind postarile.Va doresc o seara frumoasa, multumesc pentru sfaturi.
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna dimineata, dețin un Opel signum 1.9 cdti 150 cp, vara trecutã am fost in concediu cu caravana trasa dupa mine, am parcurs doua drumuri de circa 600 de km dus si 600 intors, in rest am mers fara caravana. Cand m-am intors a doua zi am pornit masina ( masina stea acuma 144000km) a pornit ca un tractor, m-am si speriat, pornește ...o tine asa vreo 30 40 de secunde si apoi isi revine. Am fost la un service s-au verificat bujiile si injectoarele, filtru de motorina l-am schimbat, si vroiam ca saptamana viitoare sa o duc si la Opel sa imi zicã aia cam ce ar putea avea, recunosc la filtru de motorina furtunurile de motorina nu stau foarte fixe ce-i drept. In fiecare dimineata cand o pornesc de atunci face asa ca tractorul si evident nu pornește la sfert , daca merg mult cu ea, o opresc o pornesc din nou, e totul ok, odata ce sta mai mult de 3-4 ore fara sa o pornesc, face figura. Are cineva idee ce ar putea avea mașinuța mea? Multumesc anticipat
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am uitat da Menționez faptul ca si consumul a crescut de la 7-7,2 la 8/100km, si cand o opresc miroase si a diesel nears culmea ca sub masina nu am gasit nici o picãtura de diesel, si fum nici vorba sa scoatã, in cazul in care este necesar am sa pun si un video cu pornirea, ca pana acuma de aseara nu am pornit-o
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
O diagnoza nu ti-ar strica.
Pune codurile de eroare aici.
Skip ads

  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Problema e ca am fost si am facut diagnoza, bãiatul de la service a folosit programul Delphi , spre mirarea mea, nu da nici o eroare...a verificat injectoarele si bujiile, e totul ok...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu Delphi, e de mirare ca s-a putut conecta la calculatorul masinii.
Incearca un Opcom, Tech 2 sau MDI. Sau macar un test cu pedalele, daca merge.
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si in caz ca nu apare nici o eroare cu opcom-ul , trebuie sa fac un anumit test din opcom? Am sa fac in dupã-masa asta, bine ca il am cumparat Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Imposibil sa nu ai ceva erori pe motor.
Filtrul de particule, EGR, admisie...
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu opcom, nicio eroare...la motor acolo i-am dat sa imi citeascã erorile si nimica, nu a gasit nimica
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cat e gradul de saturatie DPF ?
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Aici m-ai prins....nu m-am uitat, ai idee cam cat trebuie sa fie? Si cat nu ar trebui sa fie? Si unde as putea sa ma uit in opcom 😁 fie vorba intre noi isi face in ultimul timp mai des curãțare DPF
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Si la ce Ar mai trebui sa ma uit daca ma tot ma duc din nou cu laptopul la masina?Smile) multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR