Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune un aparat de masura pe pinul E de la EGR (extremitate) sau unul de la valva purjare, trebuie sa ai tensiunea de pe masina 13,XX-14,xx cat incarca altenatorul. Restul codurilor de lambda etc sunt generate de astea, teoretic...
Atentie, este valabil la SZR nu XE !
Skip ads

  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multumes de informatie dl dan.o sa incerc sa vad dc am tensiune pe aceste mufe.pe mufa de la purjare am pus un bec de far ca sa fac proba,mufa avand 2 fire am pus plus si munus la bec si nu s-a aprins acel bec.o sa incerc totusi sa le masor,sper sa ma descurc,sunt la panant cu partea electrica,cred ca o sa rog un prieten.revin cu informatii.o zi buna la toata lumea
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dl dan am masurat valva de purjare si egr.intradevar am 13-14 v si pe valva si pe egr cu motoru pornit.problema e ca cu toate ca pe valva am 14v,ea lucreaza(pusa direct la baterie),pe masina nu deschide nici la relanti nici cand o turez.electricianu care a masurat-o a pus o lampa de control pe mufa valvei si mi-a zis ca nu are amperaj deloc,niciodata.masina a inceput sa mearga ffff rau si mai nou nu mi se mai aprinde becul de ckec in bord cu toate ca masina are eroari pe tester.ce sfat imi dati?va rog mult.multumesc
inca ceva.cu testerul pus in mers,acea valva(pe tester ii zice ventil aerisire rezervor,cred ca despre ea este vorba) indica ca se deschide cam 8-20% dar doar atunci cand o turez mai tare...de fapt atunci cand nu mai da in nas,cam dupa 3000 de ture.o zi buna
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
revin cu noi informatii.masina merge fff rau,de fapt porneste dar nu pot merge cu ea,merge in suturi.la relanti fluctueaza fff tare,da sa moara motoru.cu toate astea NU am ckecul aprins.am pus-o pe tester si nu imi mai da nici o eroare cu toate ca eu nu am schimbat nici un senzor sau o alta piesa care mi-o dadea inainte defecta.in schim am gasit pe tester o optiune sa testez valva de purjare,cea care o banuiam ca nu lucra.cu motorul pornit am dat sa ii fac test si imi dadea eroare ca nu se poate conecta cu ecu.in schimb,cu motorul oprit si cu contactul pus puteam sa ii fac test si ea se deschidea pana la 99%.ce parere aveti?astept orice fel de sugestii.
inca ceva:masina nu se tureaza la relanti decat pana la aprox 3000 de ture,apoi i se taie turatia si scade relantiu.
SA FIE ECU?
Skip ads

  • ionutcatalin93

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am o problema asemanatoare.
Nu tine relanti-ul... Ai verificat clapeta de acceleratie sa nu fie ea de vina?
Poate vorbesc prosti dar cam aceleasi simptome le are si a mea si mi s-a spus ca e de la clapeta de acceleratie.
Catalin.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
alintalaban anuleaza egr cu tabla otel sau baga pistonul inauntru si scoate mufa...merge ?

ionutcatalin93 fa singur diagnoza metoda pedale = pseudoagrafa si mai vorbim...la clapeta curatare gaurica ... CAUTARE !
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
egr-ul l-am testat(pe tester) in mers si la relanti si imi deschide,lucreaza pana pe la 75%.cand ii dau din tester sa ii fac test la egr imi zice ca nu lucreaza decat 19%.mentionez ca am probat egr la bateria masinii si lucreaza frumos.pistonul egr-ului e bagat inauntru,adik el lucreaza.inainte de a avea simptomele astea dubioase mergea si cu mufa scoasa.doar ca inainte masina mergea destul de bine si aveam mereu pe tester eroare egr si alte eroari mai sus mentionate dar acestea din urma mergea sterse pe cand egr il stergeam si aparea din nou.acum masina merge ffff rau dar nu imi mai stocheaza nici o eroare nici becul martor nu imi mai sta aprins.nu stiu ce sa ii mai fac......
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune o tabla si mai vorbim
Skip ads

  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
revin cu informatii.am dat ecu jos si l-am verificat vizual ca altfel nu ma pricep.totul parea nou nout in el,pe toate piesele alea minuscule se putea citii ce scrie mai putin pe una(bobina sau rezistenta)care parea ca un bidon care se strange de la caldura.pe aceasta piesa nu se mai putea citii ce scrie,se vedea un scris indescifrabil.nu i-am facut nimic altceva la ecu decat sa-l examinez vizual.l-am tinut o zi dat jos de pe masina.astazi l-am montata la loc si i-am dat cheie.a pornit dar relantiul tot fluctua;nu am accelerat-o deloc.in timp ce imi venea sa ii dau foc.....m-am dus si am scos mufa de la sonda lamba.MASINA TORCEA CA O PISICA Smile.dupa ce am scos mufa de la lamda nu sa aprins ckecul.am plecat in proba,masina tragea ff bine,nu mai dadea in nas,era ok.doar ca mi se aprinde becul din cand in cand.am pus-o repede pe tester dupa ce sa aprins becul si am gasit iar 1045,EGR.merge sters din tester dar reapare.acum intrebarea mea este:sa fie sonda lambda vinovata.acum merg cu mufa scoasa de la sonda insa nu imi apare eroare decat la egr.sonda nu o mai da cu toate ca inainte o dadea.sonda e noua,am pus-o de vreo 2 luni.
  • sandu1954

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
ar tb sa verifici debitmetrul de aer. eu asa am facut, la sugestia unui prieten sambata seara > am scos debitmetrul (f f f simplu) si l-am montat din nou in pozitie opusa de cum era initial ... si! surpriza! masina merge bine, nu mai da in nas, doar relantiul fluctueaza. becul check este aprins, dar acum singura eroare este 1405 Manifold Air Pressure, eroarea 0105 EGR nu s-a mai aprins, desi nu am sters nici o eroare! saptamana viitoare voi verifica masina cu debitmetrul de la un prieten care are tot un Opel Vectra (sper sa fie acelasi motor Z16XE). daca nu mai am eroare, iar motorul toarce asa cum facea acum 3 luni, superrr! ma duc si cumpar un debitmetru nou, aprox 300 lei.
bafta
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
vezi ca ai incurcat codurile intre ele:).eu nu am debitmetru de aer.am doar senzor map,care l-am masurat si e bun.la mine cred ca problema e sonda lambda.dc merc cu ea conectata masina merge rau,dc deconectez mufa masina merge super.am masurat-o cu cu motoru cald si la relanti am o valoare de 0.80-0.85.din cate am vazut in autodata e in limite normale.trebuie sa fie intre 0.04 si 1 v.nu stiu ce sa mai cred despre aceasta sonda care e una noua,de vreo 2 luni.inradevar e una ieftina,de 100 ron.ce ar trebui sa indice una buna cu motoru cald si la relanti?multumesc.o seara buna
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
are cineva idee de ce imi da lambda o valoare mare(o.80) la relanti?o fi dusa sau chiar am un amestec bogat din cauza aerului fals?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
masoara la relantiu si accelereaza pe la 4000 ptr. vreo 20 secunde .. sonda trebuie sa dea cam 0.5V... daca lasi la relanti ar trebui sa scada tensiunea sub 0.4V.. daca sonda reactioneaza inseamna ca e buna...
  • alintalaban

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1998 16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat-o prin inlocuirea sondei lambda cu una de la dezmembrari.aceasta lucreaza ok.sonda veche era alba cand am scos-o.sper sa nu se duca si asta care am pus-o acum.
  • johnopel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2014

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra g 1.6.16v 2001 benzina ...problema este urmatoarea ,cum accelerez smuceste si parca nu are forta in a 2-a daca bag piciorul in ea sta cam o secunda si dupa aceea pleaca dar tot smucind,am schimbat bujii,ulei egr nou,filtru benzina pe tester nici o eroare daca va-ti intalnit cu asemenea problema si aveti idei si rezolvari va multumesc
  • sorin5644

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Astra g z16 xe cu urmatoarele probleme:
- la rece masina porneste bine,se tureaza normal dupã câțiva km dupa ce se incalzeste motorul nu mai porneste pana nu se raceste motorul si daca poneste nu se tureaza mai mult de 2000 si moare motorul
-dupa testul cu pedala mi-a dat eroare 0105,0340,0220,1550,1559,0120
-schimbat egr pus unul nou,aceleasi simptome si doar eroare 0105
-schimbat senzorul map cu unul second hand aceleasi simptome si aceiasi eroare.,ati mai avut careva asa ceva
-uni zic ca poatr fi senzorul vibrochen,altii bobina ,alti problema pe instalație, astept pareri
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU defect, se poate face
  • sorin5644

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc dl.Dan era ECU defect,problema e ca, am pus alt ECU de pe masina cu AC pe Climatronic si nu mai am clima.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie reprogramat ECU
  • sorin5644

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Imi puteți spune mai multe in ce consta reprogramea .Se poate face din tester?Este complicat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR