Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • VTarcovnicu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Vreo idee? Ma gandeamca poate sa fie de la egr murdar?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica in borcanasul Easytronic starea lichidului de frana DOT4 si daca e la nivel.
Pentru a gasi problema cauta un meserias bun care stie sa se uite la valorile motorului in mers cu testerul
  • SCornel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Salutare tuturor , am achizitionat recent un Opel Vectra din 2009 18 benzina cutie easytronic , am o problema cu vestita cutie: in mers cam peste 60 km/h îmi sminteste când schimb vitezele si îmi apare F in bord câteva secunde , dacã o las in frâna de motor apare aceeasi problema , dupã câteva secunde dispare si pot merge in continuare , am fost la service si mi-a schimbat cãrbunii de la motorase si lichidul de frâna , nu mai stiu de ce anume sa ma leg având in vedere ca la reprezentanta Opel galati mi-au spus ca nu repara asa ceva , nici nu au fost de acord sa demonteze cutia mãcar... dar in fine ... trebuie sa o repar si apelez la toti posesorii de Opel sa ma ajute! Multumesc
Pe tester am urmãtoarele coduri de eroare

Cod(uri) eroare: P1710,P1711,P1712
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verificarile incep cu
-----Patinarea ambreiajului
-----Verificarea senzorilor ABS de la ambele roti din fata....semnal pe tester...mufe....fire....
-----Verificarea in ECU daca programareea circumferintei rotii corespunde cu tipul jantelor si cauciucurilor folosite
Skip ads

  • SCornel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2018

  • Mesaj Privat
semnalul pe tester al senzorilor de ABS e perfect ( pe ABS nici o eroare) mufele și firele sunt verificate de electrician, rotile sunt ceea ce scrie și pe caroserie, nu am idee cum pot verifica dacã patineaza ambreiajul fiind automata, vreau sa completez ca la plecarea de pe loc tremura mașina ca și când , la manuala , ai da drumul la ambreiaj fãrã acceleratie, iar când schimba treapta smucește , mulțumesc !
  • Valipufosul76

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2009 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut am o vectra din 2008 cu cutie esytronic si am o intrebare in momentul in care franez n-ar trebui sa iasa din viteza ? si alta problema stau cu piciorul pe frana ea fiind in A vrea sa plece tremura un pic isi revine si la interval de circa 10-15 secunde iar o apuca tremuratul daca trag frana de mana ea fiind tot in A se linisteste . Am fost la un tester si mi-a zis ca nu stie in ce viteza se afla nu a aparut F in bord si masina o am de un an multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In momentul cand franezi...in functie de ce viteza ai ea va retrograda in viteza corespunzatoare....cand te vei opri pe loc va ramane in viteza 1
Cand stai cu piciorul pe frana.....regula este sa pui pe liber N....altfel adio ambreiaj in scurt timp. De fapt la orice oprire se pune pe liber.

Domnul cu testerul ti-a spus si el prima minciuna care i-a venit in minte. De fapt il interesau doar banii tai.
Daca totusi doresti sa faci ceva cauta pe cineva priceput sa iti faca o adaptare a punctului de contact ambreiaj
  • CD.Tufis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Corsa D din 2008, nu a mai pornit. Am dus-o la service la Rãdãcini, unde am fost cu ea mereu de când o am și mi-au spus cã trebuie sã îi schimb actuatorul de ambreiaj (7700 lei doar piesa).
Aveți idee de o soluție alternativã? Merge reparat? A mai avut cineva probleme similare și ați gãsit altã soluție? Parcã nu îmi vine sã bag 2000 de euro într-o mașinã de zece ani.

Mulțumesc pentru orice sugestie.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se repara
De unde esti?
  • CD.Tufis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2018

  • Mesaj Privat
București
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scrie te rog erorile care au aparut pe calculatorul cutiei.
In functie de ele luam o hotarare. Ilpoti trimite prin curier si va veni tot asa
  • CD.Tufis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2018

  • Mesaj Privat
O sã îi întreb pe cei de la Rãdãcini, cã nu mi-au zis codurile de eroare, doar cã trebuie schimbat actuatorul de ambreiaj. Întreb luni și spun. Mulțumesc pentru rãspunsuri.
Skip ads

  • Valipufosul76

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2009 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc ptr.raspuns o sa te tin la curent momentan ma deranjeaza felul in care retrogradeaza pe franare smuceste cand intra in viteza 1 pe franare doar si cateodata si a 2 a mersi
  • Ursy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut dragi forumisti! Detin o Corsa C cu cutie Easytronic si ma cam supara de la o vreme. Dupa 30 minute de mers bara la bara prin oras incepe sa plece de pe loc sacadat, sau chiar sa bruscheze cand cupleaza ambreiajul. Am schimbat lichidul de frana, am aerisit instalatia prin metoda presiune prin borcanas si prin N-A, am refacut atat touching pointul cat si aditional touching pointul, dar se pare ca fara succes. Precizez si valorile regasite la adaptare, poate cineva imi poate da vreun "hint".
Shift Position Request : 11.66 mm
Shift Position Actual : 11,50 mm
Select Position Request : -8.30 mm
Select Position Actual: -8.31 mm
Apreciez sfaturile.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dragul meu.....touchpoint-ul nu are nici o treaba cu Shift si Select....
Fa o proba la urcarea unei borduri cu rotile din fata perpendicular pe ea . Este posibil sa ai ambreiajul uzat. Cati km are?
Daca tot ai pus testerul verifica Clutch Slip si temperatura ambreiaj
  • Ursy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat am sa fac testul la bordura si o sa verific si Clutch Slip, dar lamureste-ma de ce zici ca Touching Pointul nu are nici o treaba cu Shift si Select. Eu nu am reinvatat treptele ci doar Touching Pointul . In bord 95000 km, real nu stiu cat are. Dupa ce merg mai mult cu ea mi se pare ca miroase a ambreiaj incins sau poate mirosul provine de la frane. Adaptarea se face la rece sau la cald?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
TouchPoint determina cursa ambreiajului ( a rulmentului de presiune ) pentru a invata exact unde incepe sa `` tina``. Deci nu are nici o treaba cu schimbarea vitezelor
Adaptarea se face la rece
  • Ursy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Am aerisit iarãși ambreiajul (am mai scos vreo 50 ml), am calibrat din nou touching pointul. Asa dupa 2 zile, am putut observa ca scutura doar la rece (primele 5 minute). Dupa o plimbare de 15-20 min prin oras ambreiajul a ajuns la aproximativ 200 grade C, alunecare mare nu prea am sesizat (maxim 20 rpm la acceleratii mai bruste). Testul cu bordura din dimineața aceasta a fost in regula, adica a putut urca bordura fara prea mult efort. Ma mai gandesc la placa de presiune. Cam care este cantitatea maxima de lichid de frana din instalatie? Sunt probleme de compatibilitatea intre branduri diferite la zeama DOT 4?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce valori are pozitia ambreiaj pe tester? Cati mm ? Se vede usor la `Clutch Test
200 de grade este cam mult....parerea mea e ca... patineaza nitel.... la 300 de grade deja ai eroare de temperatura ambreiaj
Urmareste tot pe tester viteza ambelor roti de pe fata ....daca sunt diferente notabile intre ele
Cantitatea de lichid din instalatia rulmentului nu o stiu exact....ceva la 100-200 ml
Lichidele de frana DOT4 ar trebui sa fie compatibile fara probleme
  • Ursy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
La Clutch Test am gasit 15.96 mm pe Cluctch OFF si 0.6mm pe Clutch ON (binenteles pe loc). Deocamdata nu si-a schimbat mersul (fata de postarea anterioara), ma gandesc sa ii mai dau o aerisire si o calibrare, poate ma apropii de de rezultatul scontat. Am mai observat ca atunci cand se incinge si merg bara la bara, in momentul cand i-au piciorul de pe frana si masina inca ruleaza cu viteza redusa (<5 km/h) ambreiajul cupleaza-decupleaza violent de vreo 2-3 ori, pana sa ramana cuplat. Nu e prea hotarat ce sa faca. Doar a mea face asa sau e comportament general?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR