Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, o singura data am schimbat oringul.
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Eu folosesc numai Liqui Moly top tec 4600 cu dexos 2 zici ca Castrol Edge profesional LL3 5w30 ar fi mai bun ? Tu daca le-ai folosit pe ambele ce parere ai ?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am folosit Castrolul si la Astra H 1.9 vreo 200 de mii si am fost multumit. Si L.M e bun. Am trecut la el ca un coleg de pe forum a spus ca il foloseste si el de ceva timp dupa Castrol si i se pare mai putin zgomotos motorul. Acum abia am trecut pe LM si nu pot inca sa imi dau cu parerea.
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
portolinhio a scris:Salutare tuturor! Tocmai ce am schimbat oringul la o insignia 2009 + schimb ulei la reprezentanta la opel iar dupa cateva ore cand am pornit motorul a aparut in bord oil pressure low stop engine.

Am vb cu baietii de la service si au luat presiunea de ulei si imi spun ca presiunea e foarte mare si se poate sa fie pompa de ulei . Presiumea a fost luata cu motorul cald si a fost ok.Cu motorul rece , dimineata e prea mare.
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Daca la cald pompa duce presiunea Ok , la rece poate fi un viciu la oring-ul de ulei , probabil nemontat corespunzator. Daca pompa ar baga presiune mare , de ce ti-ar da mesajul de "Oil pressure Low" ?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Era interesant sa întrebi la service ce inseamna pt ei presiune mare la cald...... dar la rece
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Se poate monta oringul gresit sau sa fie defect de nou?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
se poate monta gresit , exista o pozitie a lui atunci cand intra pompa de ulei , daca ne pus bine , poate sa traga aer fals pe langa si implicit sa fie o lipsa de presiune de ulei. Asta am vz si eu atunci cand am schimbat oringul. Unii mecanici pot "ciupi" oringul la montare si duce la aceeasi problema. De departe , problema este la mecanicii care ti-au schimbat oringul....
Skip ads

  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Av vb la service si presiunea e 1 , 1.5 bari la relanti iar la turatie de la 3500 in sus ajunge pana la 10 bari sau da manometrul peste cap. Am fost personal acolo si am vazut....Ei au zis ca ar trebui schimbata pompa de ulei.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine la relanti sta in 2 bari
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma trebuie rectificat motorul . Cuzinetul de la palierul 3 este invartit pe arbore. Unde imi recomandati sa rectific motorul?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
portolinhio ai fost in service si ei au constatat problema mentionata de tine ? Curios ca nu au suspicionat nimic la schimbarea oringului , span ,etc ?
Skip ads

  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Da am fost in service si ei au schimbat doar oringul si au pus baia de ulei la loc atata tot nu au verificat cuzineti . Dupa 2 zile am fost iara pentru ca problema cu presiunea de ulei persista iar atuncea au verificat cuzinetii si m-au chemat si me mine sa vad. Cuzinetul de la palierul 3 este zgariat si invartit pe arbore.
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
App ce parere aveti de baietii de la Recotech? A mai rectificat cineva arborele la ei ? Sunt ok?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Blocul motor nu a fost afectat ?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
La recotech am facut si eu , mie mi-au parut foarte OK !
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:Blocul motor nu a fost afectat ?

Din cate stiu eu nu este afectat
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
99sit a scris:La recotech am facut si eu , mie mi-au parut foarte OK !

Azi am trimis motorul la recotech. Saptamana ce vine mierucri ar trebui sa fie gata.
  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salutari, ma uit si eu dupa o insignia model 2008-2010, cineva zicea ca la inlocuirea distributiei inlocuieste si oringul sorbului, in acest caz s-au mai intamplat cazuri de calare a motorului? bineinteles daca oringul este montat corect. Merita sa ma leg la cap cu masinuta asta?
  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva timp sunt posesorul unui Opel Insignia Country Tourer 4x4 motor A20DTH 163 cai. Am citit cele 152 de pag pe subiectul calarii motorului insa sunt indecis daca e timpul sa schimb oringul acum sau cand apare prima data semnul cu low pressure. Masina este din 2014 45000km achizitie Romania cu istoric verificat la reprezentanta. Eu personal nu stiu dc e cazul sa umblu la motor in reprez romanesti sau sa las motorul de la mama lui din fabrica pana cand apare primul semn cu low pressure. Motorul are un sonor impecabil.Multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR