Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Mi-aș dori tare mult sa pot anula filtrul asta eu sunt in germania si aici nu se baga nimeni ca e ilegal Doar in Romania ce am inteles ca se poate .Nu stiu sincer chiar am un stres la 2 saptamani cheltui bani pe regenerare prin reprezentante ☹☹☹
Multumesc frumos de rasp.azi o sa vb cu un mecanic poate ma poate ajuta .O zi plãcutã.
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La doar 52.000km nu prea are cum sa "cada" un filtru... decat daca e vreo pb undeva. Cu siguranta trebuie investigat mai in detaliu problema. Or fi probleme, dar cred ca anularea DPF-ului trebuie sa fie chiar ULTIMA solutie.
Circuli mult prin oras?
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Nici macar si cand circul o dau pe manual 😔
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Dar injectoarele cu ce fel de tester se poate verifica ca sincer decâte ori a fost pusã pe tester nu a arãtat niciodata probleme de injectoare trebuie in alt fel verificat sau cu un tester special ?
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Te-am spus vezi ace furtunas și acea electrovalva lucreazã prin acumularea de presiune in filtrul eu in Italia l-am anulat acum este un euro3
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Opel Insignia din 2012 cu 127.000km care aluat foc din cauza cã filtrul de particule sa înfundat
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Woawww doamne fereste...sincer abia ce am ajuns de la un mecanic de mia facut regenerare la filtru dupa 2 ore de chinuiala abia a reușit ca scotea un fum de numai se vedea in spate Sad
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cînd face regenerare scoate fum și miroase urit toatã țeava de eșapament este ruginitã ce nu sa mai vãzut la un disel și polueazã mãi mult cã în disel normal
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
RValentyna a scris:Woawww doamne fereste...sincer abia ce am ajuns de la un mecanic de mia facut regenerare la filtru dupa 2 ore de chinuiala abia a reușit ca scotea un fum de numai se vedea in spate Sad
a regenerare a fãcut-o forțatã adicã cu computerul cu testerul .nu este prea bine e bine cînd motorul îl face in mers la un anumit Nr de km cam 400km în oraș și 800 în afarã
  • HGabriel855

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Deac Calin a scris:
Deac Calin a scris:Salutare oameni buni,
E prima oara cand scriu aici. Am in Opel Astra J Sports Tourer din 2013 (il am de anul trecut) cu motor A17DTS de 131 de cai si face regenarile foarte dese.
Vara e OK, dar acum ca a venit frigul e destul de nasol. Imi face regenerari la 2-3 zile cu aproximativ 20 de km facuti. Motorina bag tot timpul de la OMV (premium). Masina merge bine si nu are nici un cod de eroare. Am dus-o de mai multe ori si la diagnostic, nu are nimic. La nici o diagnoza electronica, nici la reprezentare nici la altii, nu au gasit niciunde gradul de incarcare al filtrului. Pur si simplu nu afisaza informatia asta. Ce afisaza este preziunea diferentiala, care e OK(din cate mi s-a spus). Oil life scade cam cu 2-3 procente/regenerare si in consecinta il schimb cam la 8000 de Km.


M-am pus sa caut cum decide ECU cand trebuie facuta regenerarea, si din cate am vazut, nu tine cont de nici un sensor. Calculeaza dupa ceva care se numeste "Adaptive Driver Profile". Asta e un profil pe care il face masina soferului, in care tine cont de pornirile la rece, de cati km face in medie la o pornire si asa mai departe.

Si acum,care cred eu ca este problema:

Masina am luat-o din Germania de la un dealer. Masina avea 124.000km la bord facuti in 2 ani. Asta inseamna ca proprietarul anterior facea in medie 170km cu masina pe zi. Am adus-o in Romania, unde fac in medie 10-15km pe zi.(exceptand vreo 2 drumuri pe autostrada lunar). Cand am adus-o in tara, la diagnoza electronica imi arata media intre regenerari cam 1000 de km. Acum nu mai stiu cat e, dar ultima oara cand m-am uitat(primavera 2016) era vreo 400. Este posibil ca ECU sa comande regenerari de 10 ori mai des, din cauza ca eu conduc pe zi de 10 ori mai putin decat o conducea proprietarul vechi? Masina are acum 149.000 de km.

Aveti vreo idee? Ce pot sa fac? M-am dus la service la Opel(autoglobus) in Timisoara si mi-au spus ca ei nu stiu sa reseteze ECU. Se poate reseta? Il schimb? Se poate strica masina de la prea multe regenerari?

Va foi fii foarte multumitor pentru orice informatie sau idee pe care mi-o puteti da.

Si inca cateva piese din puzzle:
1. Masina nu pare sa faca regenerari la un numar anume de Km, pare sa le faca la un anumit numar de porniri si opriri. De exemplu, daca fac un drum de 600 de km, nu imi face mai multe regenerari.
2. Masina imi porneste regenerari si cand e aprins indicatorul de realimentare, ceea ce in manual scrie ca e imposibil.
3. Mai initiaza cateodata regenerare si imediat dupa pornire (cu motorul rece) sau la scurt timp, sau stand pe loc. Si astea contrazic ce scrie in manual.

Live long and prosper!


I-am dat de cap. Aveam doua injectoare cu probleme dintre care unu era destul de nasol. Injecta cu 11CC/min mai multa motorina decat vecinii. ~40% mai mult carburant pe injectorul 2 si ~20% mai mult injectorul 3. 1 si 4 erau in limite. Dar din cate am citit injectoarele 2 si 3 se strica mai des fiindca sunt in centru si stau mai mult timp fierbinti dupa oprirea motorului.


Salut. Unde ai fost de ai rezolvat problema?
  • timestreamer

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, la Z13DTJ cum se anuleaza DPF din soft ? mai exact cu ce interfata, sau prin ce procedura?,....dispun de cunostinte in electronica si de interfata opcom....
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am un Opel Vectra C 1.9 DTH

Am incercat sa-i fac o regenerate fortata din OPCOM dar nu am reusit.
Masina a mers la relanti 30 de minute in speranta ca o sa ajunga la temperatura optima de curatare.
De fie care data cand ai dadeam sa porneasca regenerarea... motorul se tura doar putin .circa 3-4 secunde si imi aparea ca regenerarea nu a putut fi efectuata.
Ce imi recomandati?
Inacrcarea filtrului este de 124%
Am inteles ca este foarte mult.



Cand incerc sa-i dau regenerare fortata imi apare si un cod de eroare.
Dar nu apare cu PREZENT.
Deci se poate sterge.
Mentionez ca "spirala" este in permanenta aprinsa in bord.

OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-

hkj

OP-COM - Fereastra de comunicare CAN> 2006|Vectra-C / Signum|Vehicul|Informaþii coduri de defecte


Identificare ECU în curs...

Identificare:0x075D
Numãr ºasiu: W0L0ZCF6871007092
Numãr hard:81013409
Tip motor: Z19DTH
Numãr piesã:55205632
Nr.versiune soft: WJOAS250_S
Hardware manufacturer number: 0281013409
Software Number: 1037A50286P319_O90
Programming Date: 20070928
Hardware key number: S001018075
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B05010
Variant programming: 0x00006094
Cod Alpha: ES
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x0000BBC0


Numãrul codurilor: 1

P0380 08 - Sistem preâncãlzire - defect
- Nu e prezent
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu este prea mult , calculatorul masinii comanda regenerarea la 104% scoate masina ladrum lung.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc Daniel.Ies din Bucuresti zilele astea.Totuși nu inteleg de ce nu a plecat curãțarea cu Opcom.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
si eu am incercat la mine si la un vecin cu opcomu-ul si facea la fel .doat cu tech2 merge.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles..Multumesc ...Ma gandeam ca este ceva stricat.
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Dupa un kilometru masina a pornit regenerarea..Nu a mai fost nevoie sa o scot pe autostradã.Cu ocazia asta am vazut ca pufaie pe la racodul flexibil.Deci urmeazã sa-l schimb cat mai urgent.
  • RMarius430

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2018

  • Mesaj Privat
La opel astra j din 2011 are rezervor si unde pentru Adblue.
  • AViorel

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut, în septembrie 2016 am fãcut anulare la DPF și acum aproximativ o lunã a început sã îmi aparã eroarea P2452-61. In mers apare simbolul cu motorul, dacã merg cu mașina intre 2000-2500 de turații, dupã ce depãșesc 2500 de turatii se stinge indicatorul de eroare. Ce pot face in acest caz ?

Astra H 2008, hatckback, Z17DTR.

Mulțumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR