Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
PEmil a scris:Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.


Poza 2 ridica probleme.....este vb de ambreiajul hidraulic. Acolo este presiune hidraulica.
La poza 1 este vorba de zona de langa aerisitor (capacelul negru). Normal sa iasa ceva vapori din cv.
La poza 3 este vb de imbinarea dintre doua corpuri ale cutiei de viteze. Nu are cum sa fie perfecta si sa nu transpire deloc pe la ea.

Deocamdatã la mine zona este curatã. Rãmâne de vãzut.
Teitei cam are dreptate.
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan, multumesc pentru faptul ca incerci sa ma incurajezi, asa am impresia, dar:
Poza 2, care ridica probleme... poate chiar este vreo garnitura, sau un semering nasol pe acolo..
Poza 1 - aerisitor: normal sa iasa ceva vapori pe acolo. Inseamna ca si ceilalti au la fel, mai ales ca unii din colegi au km mai multi si vechime a masinii mai mare?
Poza 3, imbinarea dintre 2 piese: nu are cum sa fie perfecta... Voi ati nimerit sa fie perfecta imbinarea. Si mai are si garnitura...
Poate aceasra "transpiratie" nu va ridica probleme majore si se poate remedia simplu si rapid, fara demontarea cine stie caror piese..., SPER...

Prostii aia de la Mioveni... timp de 10 ani am avut motorul fara pic de ulei pe el... Dupa 10 ani, a inceput pompa de servodirectie sa transpire..., dar asta dupa 10 ani si 100k km...
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Silviu,

Pun pariu ca ala cu B6 nici nu a sesizat ca trece printr-un giratoriu, el se credea pe drum drept eu zic sa il bagam in categoria "merg drept, nu ma uit la semne" Smile)))
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Chelebet, dupã cum ai vãzut intrarea mea, la fel este și cealaltã de semnele îți acoperã jumãtate de parbriz. La modul sincer nu știu cum sã îl categorisesc altfel decât cã i s-au adus permisul acasã și asta a fost prima mașinã pe care s-a urcat fara sa citeascã nimic. Daca o fi avut permis. Oricum giratoriul acela este plin de cioburi mai tot timpul.
Skip ads

  • pagans

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2009

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.

Chestia din poza 3 e si la mine, exact la fel.
Cat despre celelalte doua, nu am observat. Dar nici nu m-am uitat prea atent.
8000 km pana acum.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:Tai-Pan, multumesc pentru faptul ca incerci sa ma incurajezi, asa am impresia, dar:
Poza 2, care ridica probleme... poate chiar este vreo garnitura, sau un semering nasol pe acolo..
Poza 1 - aerisitor: normal sa iasa ceva vapori pe acolo. Inseamna ca si ceilalti au la fel, mai ales ca unii din colegi au km mai multi si vechime a masinii mai mare?
Poza 3, imbinarea dintre 2 piese: nu are cum sa fie perfecta... Voi ati nimerit sa fie perfecta imbinarea. Si mai are si garnitura...
Poate aceasra "transpiratie" nu va ridica probleme majore si se poate remedia simplu si rapid, fara demontarea cine stie caror piese..., SPER...

Prostii aia de la Mioveni... timp de 10 ani am avut motorul fara pic de ulei pe el... Dupa 10 ani, a inceput pompa de servodirectie sa transpire..., dar asta dupa 10 ani si 100k km...

Scuze ca te-am deranjat!
Iau in serios ideea de a ma retrage de pe aici.....
Nu inteleg de ce sunt solicitate pareri, daca se stie despre ce este vorba.
Mergeti la service mai intai si apoi povestiti aici ce problema ati avut si cum s-a rezolvat.
La Logan mu ai fost atat de atent.
Nu ai pus lupa pe ea, ca pe aceasta!
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Tai-Pan, cum sa te retragi? 😑
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Hai sa nu mai punem toate la inimã! Prea suntem supãrãcioși. Schimbam pãreri de prea mult timp cã sa ne mai împiedicãm in amãnunte.
Skip ads

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Interesant
https://www.4tuning.ro/ghidu...newsletter_449698
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Foarte bine realizat materialul. Intr-adevar, turbina este o componenta destul de fragila si care poate ceda atunci cand ne e lumea mai draga, daca nu tinem cont de aceste reguli de utilizare.
"Norocul" meu a fost ca prima masina cu care am luat contact zilnic dupa scoala de soferi a fost turbo.. si nu un turbo banal, un turbo-diesel cu probleme, iar asta a facut ca sa aflu toate secretele acestei piese, precum si modul de exploatare corect, pentru ca acum sa nu fac greseli cu Browny a mea😊

Cam asa arata graficul de echilibrare al unei turbine. Turatia maxima atinsa in timpul testului a fost de 149.508 rpm., conform fisei atasate.


Carcasa:


Internele: palele si axul.


Palele mai mici (cele afumate) primesc gazele de la motor, iar astfel, prin intermediul axului este actionata elicea mai mare, care asigura presiunea in galeria de admisie.
  • hpg
  • *
  • 9 mesaje
  • din 25 Apr 2018
  • Astra 2013 B14NET
  • Germania
  • hpg

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna Tuturor
Nu prea am avut timp sa citesc 700 si ceva de pagini dar am luat asa printre ele ce sa discutat bine sau rãu despre Opel Astra Sedan 1.4 turbo 140 cai.
Ce pot sa va spun ca sunt posesor de Astra J Sedan 1.4 turbo din Octombrie 2014
Masina are acum 53.436 km si merge foarte bine...
Nu prea stiu cu ce sa încep minusuri sau plusuri dar am sa scriu in mare parte despre masina si sper asta sa ajute pe cei care au sau doresc sa achizitioneze aceasta masina.
In primul rând masina are suspensiile cam rigide si asta nu este o problema doar de acum la Opel si este cunoscuta de ani buni...manevrabilitatea este foarte buna si plãcutã la condus si indiferent ca sunt viteze mari pe autobanda sau oras se comporta impecabil...la Depãșiri scurte e necesar sa retrogradezi dacã nu ai peste 3000 Rot/min pt ca altfel masina fiind grea și motorul mititel va fi ca leneșã...140 cai i vei simți abia la 4900 Rot/min...chiar dacã are 6 trepte și 140 de cai nu este un ( OPC sau un GTI ) ca sa te ajute intr-o treapta mare la turații mici...dar nu te va lasã balta dacã vei retrograda o treapta de câte ori dorești sa faci o depãșire in scurt când e cazul...problema cu senzorii de parcare si unele erori sau etrierele spate blocate e bine de stiut si poate vi sa întâmplat sau va urma sa se întâmple dar sunt probleme simple care nu costa decât o resetare sau schimbare de etriere...precizez ca am frâna de mâna asistata electric si omit sa o folosesc in deosebi iarna...alte probleme mari eu nu am întâmpinat niciodatã și sper sa nu întâmpin...acuma depinde și de stilul de condus al fiecãruia și de multe alte lucruri și de multe ori și de bafta care o ai in acel moment când cumperi o mașina și de unde o cumperi...in mare parte stiti restul referitor la portbagaj si dimensiuni si dotãri care sunt sau le puteti comanda Optional...eu am pachetul Active
Cel putin in Germania asa se vindea la vremea respectiva prin programul rabla la ei...inafara de problema cu senzorii si etriere blocati o singura data nu am avut nici un fel de probleme...fac cam 1500 km lunar munca si casa si oras si etc si am un stil de condus destul de normal sa spun asa...nu conduc la consum si schimb vitezele in 2800 chiar 3000 ture uneori si am reusit sa am consum si de 7% Per total oras si autobanda...cu un plin fac 700 km
Cu jantele pe 17 zoll echipare de fabrica și scot totuși un consum moderat...in regim de autobanda Germania-România la viteza de 160km/h constant autobanda am mers 800 km cu un plin.
Consider ca la greutatea mașini și motorul de 1.4 / 140 cai e un consum chiar bun.
Nu uitați ca un motor in rodaj va consuma ceva mai mult fata de un motor care a depãșit pragul de 60.000 km
Referitor la dimensiunile ei si greutatea pot sa spun ca e ceva normal si dacã ar lua 10% masina este destul de grea si pana la urma este un benzinar...nu am avut probleme cu turbo si va sfãtuiesc sa o lãsati la relanti de fiecare data când ati fãcut un drum mãcar 1 minut sa îsi rãceascã turbina si pana nu ajunge apa la 90 grade nu depãsiti 2000 turatii si veti avea un motor fara nici un fel de probleme...prea multe nu pot sa va spun dar eu in 2014 am plãtit 12.700€ si sa cumperi o masina in 2018 cu acelasi bani ca acum 4 ani eu zic ca nu e foarte mult si e o masina care îsi merita arati bani raportat pret/calitate
Iarãsi unele trepidatii la motor dacã mai apar e din faptul ca este un motor cu injectie indirecta si benzina nerasã dacã nu o duci in turatii normale mai rãmâne in galeria de admisie dar asta se întâmpla foarte rar sau doar la cei care cred ca dacã conduci la 1500 turatii scoti un consum mic...eu conduc masina in 2500 ture in treapta 3 si fãrã nici un fel de probleme vei fi multumit de consum si de masina...pana la urma fiecare masina se comporta la fel ca soferul si dacã nu îti place sa îti Bati joc de banii tai vei sti si cum sa o pãstrezi ca o masina corespunzãtor.
Si sa nu uitam ca România încã are drumuri cum are si 80% dintre masini se pun pe butuci din cauza drumurilor si a situatiei ce o stim cu totii.
Ce pot sa va spun decât multã bafta celor care doriti sa o Achizitionati si sper ca am fost de folos...Per total o masina cu costuri normale pentru oameni de rând care nu doresc fite si liniute...o masina de familie sah o masina pt cei ca mine sau ca noi toti.
Va salut și multã bafta!

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
PEmil a scris:Tai-Pan, multumesc pentru faptul ca incerci sa ma incurajezi, asa am impresia, dar:
Poza 2, care ridica probleme... poate chiar este vreo garnitura, sau un semering nasol pe acolo..
Poza 1 - aerisitor: normal sa iasa ceva vapori pe acolo. Inseamna ca si ceilalti au la fel, mai ales ca unii din colegi au km mai multi si vechime a masinii mai mare?
Poza 3, imbinarea dintre 2 piese: nu are cum sa fie perfecta... Voi ati nimerit sa fie perfecta imbinarea. Si mai are si garnitura...
Poate aceasra "transpiratie" nu va ridica probleme majore si se poate remedia simplu si rapid, fara demontarea cine stie caror piese..., SPER...

Prostii aia de la Mioveni... timp de 10 ani am avut motorul fara pic de ulei pe el... Dupa 10 ani, a inceput pompa de servodirectie sa transpire..., dar asta dupa 10 ani si 100k km...

Scuze ca te-am deranjat!
Iau in serios ideea de a ma retrage de pe aici.....
Nu inteleg de ce sunt solicitate pareri, daca se stie despre ce este vorba.
Mergeti la service mai intai si apoi povestiti aici ce problema ati avut si cum s-a rezolvat.
La Logan mu ai fost atat de atent.
Nu ai pus lupa pe ea, ca pe aceasta!


Tu asta ai inteles, ca m-am simtit deranjat?
Eroare!
Dimpotriva, mi s-a parut ca incerci sa ma incurajezi cum ca problema nu ar fi grava. Exact asta am spus si in raspuns. Si tocmai de asta am intrebat aici, ca sa vad daca au si altii aceeasi problema sau daca stiu despre ce poate fi vorba.
Daca tu ai inteles altcava, imi pare rau...
Skip ads

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumim de recenzie HPG.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Multumim HPG!
  • cristibr

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Multumim HPG!
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Multumim hpg esti veteran cu masinuta, ne bucuram ca te avem alaturi de noi Wink
  • hpg
  • *
  • 9 mesaje
  • din 25 Apr 2018
  • Astra 2013 B14NET
  • Germania
  • hpg

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna dimineața tuturor
Chelebet nu știu dacã sunt un veteran sa spun așa Smile))
Am avut ocazia sa fiu șofer in Elveția la un dealer foarte mare de mașini vreo 3 ani și pe lângã asta cumnatul meu e Inginer Auto in România...dintre toate mãrcile astea de mașini pe care le întâlnim am trãit experiențe neplãcute ești cu cele de la VW cu motoarele TSI care e bine de științã problema cu lanțurile de distribuție și turbinele cãzute iarãși un diesel am avut un Passat in care am investit 3000 intr-un an de zile doar pe consumabile și alte mãruntaie...plus ca am ajuns intr-o lume in care pana și Mercedes face rezervorul de Plastic Ranfosat și mașinile se fac ca paharele de unica folosințã...se câștiga mai mulți bani din piese de schimb decât din vânzarea mașinilor...iarãși dealeri ãștia mari BMW,AUDI sau MERCEDES cer prețuri exorbitante doar pt ca e o mașinã premium in zilele noastre cu 160 km/h ajungi sa mergi și cu un Logan nou...din câte am vãzut și am trãit experiențe pe piele mea am ajuns la un Opel pt ca e o mașina modesta cu costuri rezonabile și pt buzunarului nostru a celor care doresc o mașina norma la preț acceptabil...toate mașinile sunt bune dar când se strica atunci pãrea problema costurilor și Opel încã oferã o egalitate la pret calitate sun performanța...și dacã veți cautã pe internet in 2013 Opel a ieșit pe primul loc la raportul DEKRA TUV cu cele mai putine probleme in Germania...in Germania merge un mit acum ( gândește nemtește și cumpãra o japoneza) 60% au mașini japoneze sau coreene...dar pana sa fac o alta alegere voi merge pe Opel și sper nu fiu de dezamãgit nici sun și nici voi care aveți Opel
Rãmâne de vãzut ce apare pe viitor și dacã ne va multumi PSA cu noile motoare.
Multã bafta!
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,
Toate TSI-urile sunt bune pana ajung sa aibã probleme. Dupã asta ajung la cel mai bun mecanic de service care exista la noi. Adica pe OLX. 😁😁😁😁😁😁
  • hpg
  • *
  • 9 mesaje
  • din 25 Apr 2018
  • Astra 2013 B14NET
  • Germania
  • hpg

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Cândva era o moda la noi in România ca fiecare sa cumpere ce cumpara fiecare VW
Dar cred ca a reușit sa disparã spiritul de turma de a cumpara o mașina doar pt ca are Vecinul și mi-a zis ca merge bine și ar trebui sa se raporteze fiecare la ceea ce își dorește și ce poate întreține și cum va investi in viitor in produsul cumpãrat...într-adevãr tsi a fost o revoluție in 2000 când au apãrut sistemul downsizing și erau motoarele de 1.2 litri turbo fiabile dar au ajuns sa fie vândute in pragul de 150.000 km
Se va ajunge cândva sa readucã motoarele aspirate de capacitate cilindrica mare pt ca așa cum au fost ele cu un consum mai mare nu au fost foarte problematice...am un Turbo doar pt ca nu am avut alta opțiune atunci dar va spun sincer ca maine as renunța la un turbo pt un motor aspirat...doar gândul ca nu ai o turbosuflanta îți da o stare de bine și nu trebuie sa fi atent sa conduci corect ca nu cumva undeva sa faci o greseala de accelerãri cu motor rece si sa crape turbina și sa te usuce de bani...nu mai spun ca pe motoarele de la Opel Grandland X 2017 este motorul de 1.2 benzina de pe Corsa B model 2001 cu o turbina ca sa dezvolte 130 cai putere la o mașinã de 1.600 kg
Sau redus costurile de benzina și taxe și te nenorocește la reparații și costuri!
Turbina se punea pe motoare încã din 1980 la Porsche dar nu se pot compara niciodatã turbina de pe un Opel sau oricãre alta mașinã...turbinele la mașinile de peste 450 cai putere au cu totul o alta structura.
Sa speram ca vom fi fãrã probleme cu motoarele noastre de la Opel dar când voi avea ocazia sa aleg un motor aspirat de fabricație euro 5 macar o voi face fãrã ezitare...un aspirat va rãmâne mereu un motor aspirat!
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
La ce greutate au astrele noastre ar fi trebuit un 2.0 aspirat sau 2.2 aspirat cam ca la Mazda Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR