Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • l_francisc

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Este din ECU, se face.


Dacã leg un minus intre releu și masa mașinii o sa meargã pornirea? Risc sa ard ceva daca fac asta, adica pana cand ma depanez cu un ECU refacut sau mai bine sa astept ?
  • Anthonio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua
am o problema cu ventilatorul de racire la un Astra g caravan 2001, 1.6 l 16v, z16xe
la tester imi apare eroarea P 1482(4) releu 2 ventilator ,circuit deschis sau tensiune prea mica
am gasit in cutia de sub capota cele 2 relee (treapta 1 si treapta 2) si le-am schimbat intre ele fiind identice, dar eroarea a reaparut dupa stergerea ei si operatiunea de mai sus
de cateva ori am incercat sa testez ventilatorul cu op-com si de imi pornea cam la 4 din 5 teste (treapta 2)
ce imi puteti recomanda sa mai incerc?
ma puteti ajuta cu o schema a circuitului electric al ventilatorului?
multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1938142
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1986459
Vezi mufa cum este, banui ca este oxidata.
  • Anthonio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
Am vãzut în al doilea link rezistențele pe care nu le gãseam. O sa caut sa le cumpãr și sper cã rezolv problema. Mufa arata bine, nu e deloc oxidata.
Problema pe care o mai am acum e ca de câteva zile îmi dã eroare și egr-ul. Semnal prea mic sau circuit deschis. Nu mai știu codul erorii dar o sa revin când pun testerul.
Mulțumesc mult.
  • Anthonio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu codul de eroare de la mașinã.
P1405(2) senzor de la recircularea gazelor evacuate - semnal prea mic. Prezent.
Eu bãnuiesc cã e vorba de egr.
Sau poate fi un senzor pe același circuit?
Supapa egr am obturat-o cu o tabla fãcutã de mine acum câteva luni bune dupã ce nu am reușit sã o curat, pentru cã mașina mergea rãu, dãdea rateuri sau se oprea motorul.
Din ecu nu am anulat-o pt cã nu am codul mașinii.
De atunci nu am mai avut problema respectivã.
Mulțumesc pentru ajutor.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns revin cu ce am gasit dupa ce desfac motorul la zafira z16xe in urma codurilor p0300 si p0302
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Acum 2 zile mi-a aparut in bord un mare F si sau aprins si martorii ABS si Volanul , mentionez ca masina nu mai porneste , nici pompa de motorina nu se mai aude ,din cate am citit pe forum ar fi dus calculatorul masini , astfel de problema mai este reparabila sau trebuie inlocuit cu alt ecu?
Astept o parere sa stiu cum sa procedez unul nou e scump , SH nu stiu daca gasesc compatibil , masina este un opel corsa D 1.3 CDTI cod motor Z13DTJ 55kw 75 cp.
Multumesc!
  • Nicolae74

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
buna ziua,am opel astra g 1,7 tdi motor isuzu nu mai porneste,invartedar nu porneste,am inteles ca ar fi calculatorul pompei de injectie,dorescsa o repar ,ma poate ajuta in bucuresti.multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste singur cod eroare https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai P0251 este 99% calculatorul pompei.
  • Nicolae74

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara domnule Dan, detin un opel astra g brek 1,6 16v 76kv 103cp imi consuma ulei mult, la 550 km imi ia un 1L mi se pare ff mult (gm10W-40)...aicea la noi la Rm-Valcea ma duce cu tot piese,manopera +rectificat chiuloasa undeva pana la 2200 ron...acum mai nou cand pornesc masina merg cu ea sa zic asa vreo 10-15km mi se aprinde becu la bord masinuta cu cheie si merge si motoru prost adica in suturi parca nu mai are fortza...daca fac o pauza de 5-10min si pornesc iar nu mai se aprinde beculetu cel cu masina+cheia dar dupa cativa km se aprinde iar si iar merge in suturi va rog din suflet sa-mi da-ti niste sfaturi...multumesc si o seara placuta va doresc...
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
SMirica a scris:Buna seara domnule Dan, detin un opel astra g brek 1,6 16v 76kv 103cp imi consuma ulei mult, la 550 km imi ia un 1L mi se pare ff mult (gm10W-40)...aicea la noi la Rm-Valcea ma duce cu tot piese,manopera +rectificat chiuloasa undeva pana la 2200 ron...acum mai nou cand pornesc masina merg cu ea sa zic asa vreo 10-15km mi se aprinde becu la bord masinuta cu cheie si merge si motoru prost adica in suturi parca nu mai are fortza...daca fac o pauza de 5-10min si pornesc iar nu mai se aprinde beculetu cel cu masina+cheia dar dupa cativa km se aprinde iar si iar merge in suturi va rog din suflet sa-mi da-ti niste sfaturi...multumesc si o seara placuta va doresc...

Buna.Faceti un test,diagnoza.Sau faceti-va singur testul cu metoda pedala-gasiti in forum cum se face,vedeti ce eroare va da.
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am sa merg la un test cu ea...nu prea ma descurc cu metoda pedala....ne auzim...
  • SNelu279

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2018

  • Mesaj Privat
buna ziua
nu stiu cum sa incep;am un opel zafira din 2004 motor 2 dth pe motorina cu cutie automata;
acum doua zile cand sa vin acasa de la munca am pornit motorul dar la 2-3 secunde sa oprit;am dat la automat si greu a luato a doua oara;am ajuns acasa am oprit si dupa o jumate de ora am plecat la magazin la o distanta de 10 km;aceasi problema la intoarcere ;urmatoarea zi nu a mai pornit de loc;am cemat pe cineva cu testerul si diagnozaa fost P 0380 ; P1540 ; P1811; deci a stres eroarile si la al doile test deci dupa ce am dat din nou la automat si nu a pornit a dat eroare la bujie incandescenta;eu le-am schimbat toate 4 buji cu noi noute marca bosch dar nimic ; nu porneste;;cautand codul P1540 care inseamna ;;;air bypass valve circuit deci defectiunea circuitului bypass ;imi puteti spune care ar putea fi problema de nu porneste?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P1540 este legat de AC, nu are legatura cu pornirea. Demonteaza o conducta de la injectoare si vezi daca arunca motorina jet puternic.
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Astazi 22-08-2018 ,am luat masina de la mecanic (servis autorizat) sau schimbat urmatoarele: semeringuri supape,segmenti ,rectificat chiuloasa,garnitura,frezoane chiuloasa,bujii ma costat undeva la 1700 ron am pus ulei motul 10W-40 benzina ,mecanicu a zis ca trebuie sa schimb uleiu la 5000km ,ca asa e normalsi dupa aceea la 10,000 astept cu nerabdrare sa vad daca mai consuma ulei...inainte pana a face mototu consuma 1L la 600km destul de mult...va tin la curent!

PS; opel astra g brek 2003 1,6 16W (103cp,76kw)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mirica, segmenti ?
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Da,s-a si segmentat motoru..merge bine...chiar f bine...acum sa vad cu consumu,nu ma uit la joja pana nu fac 2000 km...stau in stres sa vedem cu consumu daca mai consuma sau nu...dar mi s-a aprin martoru cu masinuta si cheia iar....nu stiu ce dracu sai fac...astept un electrician bun de se pricepe la asa ceva are laptop sa vada ce mai e...in rest sant multumit....cum merge...va tin la curent...
  • SMirica

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Domnu Dan,va rog ziceti-mi si mie daca e bine sa schimb uleiu la 5000 km dupa segmentare,semerinugri si chiuloasa rectificata...motul 10W-40 benzina...cei de la servis unde am facut motoru au zis ca trebuie schimbat prumu ulei la 5000 pana se aseaza el calumea...o Duminca placuta va doresc!
  • aiurea braila

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou si cer scuze daca nu postez unde trebuie.am un opel astra g cod motor z16xe .dupa 10 mai minute de mers se opreste motorul si porneste doar dupa o pauza de cel putin 20 min.la testul cu pedale imi da erori 0400 0230 0230.multumesc
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR