GPaul785
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
Salut, am si eu un astra h 1.7 dth dimineața la prima cheie porneste bine dupa ce sa incalzeste putin motorul invarte mai mult pana porneste si câte o data nu porneste deloc iau contactul si dau iar la automat si porneste. Am schimbat senzorul map si regulatorul de presiune dupa pompa de inalte si crankshaft si tot asa face. Mulțumesc
CRemus
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
Salut lume, am o problema care nu am intilnit pe aici la un Opel zafira 1.9 2006 dizel. Pornesc motorul si incepe sa mearga cu intrerupere il opresc si revine la normal la pornirea urmatoare . In mers se aprinde martorul masinuta cu cheita galbena cite o dat se opreste in mers scoate fum alb cite o data si apoi isi revine.Mentionez ca am curatat EGR, clapeta de acceleratie schimbat filtru de motorina ,bujii ,senzor de turatie, set curea distributie, curatat filtru de particole toba esapament..facut test si apare EGR si filtru de particole. Intrebare de ce la repornire isi revine motorul si ce ar putea sa aiba ?
- darkonero24
- *
- 20 mesaje
- din 13 Jan 2014
- Signum 2008
- Germania
darkonero24
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Germania
- Masina: Signum 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2014
- Mesaj Privat
Buna seara, am revenit cu diagnoza de la Opel, mi sa spus ca am un injector stricat, ca agrul numai funcționeazã cum trebuie si ca mi-a înfundat si filtrul de particule in proporție de 80%, mi sa mai spus in felul urmãtor: sa schimb prima data injectorul, apoi sa schimb agr-ul, in prima faza am sa încerc sa curat agr-ul, apoi sa curat filtrul, voi ce pãrere aveti?
KDaniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut..!
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
KDaniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut..!
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
- Laurentiu86
- *
- 7 mesaje
- din 15 Apr 2018
- Astra 2006 Z19DTL
- Dolj
Laurentiu86
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 163 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 163
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. am o Vectra C motor 2.2 dtr ,125 cp...am urmatoarea problema si as dori niste sugestii...dimineata sau cand sta nepornita 5-6 ore,porneste la sfert dar se opreste dupa 3 secunde, porneste si a doua cheie si se opreste iar...la a treia cheie porneste si merge normal,masina merge normal trage, nu scoate fum la accelerare..merge bine...doar daca sta un timp face problema descrisa mai sus...cred ca e vorba de dezamorsare,problema ar fi de unde? pt ca pe cine am intrebat toti ii dau inainte cu pompa de injectie,precizez ca nu am check engine aprins si nu se aprinde nici in mers. Multumesc.
brasil
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
albundys
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 232 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,
astra h 17 dth, din 2005 / 215000 km : porneste in 3 la 5 secunde la rece, iar la cald din ce in ce in ce mai greu, cam 10 secunde, electromotorul invirte cam la 200 rot./min, cind motorul e f cald nu mai porneste decit dupa o jumatate de ora ... am demontat regulatorul de presiune de pe pompa HP si este ok, nici span nici murdatie, bobina are 8 ohm si la test cu alimentare 12V functioneaza corect ... nici un defect pe op-com, la cald cind nu mai porneste nu dezvola presiune in rampa, max 10 Mpa contra 24 Mpa necesari, cind motorul functioneaza, presiunea in rampa e practic conform cerintei, pe toata plaja de turatii ... in fine in mers motorul se comporta ireprosabil chiar si pe distante mari si pe caldura actuala, problema e ca mi-e teama sa ma opresc ...
captorul de pozitie ax cu came, pare a fi ok, pe op-com nu am cod defect; de fapt nu am nici un cod defect, in schimb se vede clar pe op-com cum presiunea in rampa la cald nu atinge valoarea ceruta pentru demaraj, dupa ce se raceste motorul presiunea creste rapid in momentul actionarii demarorului pentru demaraj si motorul porneste normal.
am verificat regulatorul de presiune de pe pompa HP si pare ok, doar o-ringul verde este usor colorat galbui pe flancul in contactact cu motorina, este f curat, nici urma de uzura sau span si reactioneaza la excitatie, se aude pistonasul cum se deplaseaza.
am citit aici ca ar fi o supapa anti retur pe rampa, dar nu reusesc sa-o localizez, as putea cumpara o rampa SH care are pe ea si senzor de presiune si supapa anti retur, dar tot pot localiza supapa antiretur (am doar o poza)
ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
astra h 17 dth, din 2005 / 215000 km : porneste in 3 la 5 secunde la rece, iar la cald din ce in ce in ce mai greu, cam 10 secunde, electromotorul invirte cam la 200 rot./min, cind motorul e f cald nu mai porneste decit dupa o jumatate de ora ... am demontat regulatorul de presiune de pe pompa HP si este ok, nici span nici murdatie, bobina are 8 ohm si la test cu alimentare 12V functioneaza corect ... nici un defect pe op-com, la cald cind nu mai porneste nu dezvola presiune in rampa, max 10 Mpa contra 24 Mpa necesari, cind motorul functioneaza, presiunea in rampa e practic conform cerintei, pe toata plaja de turatii ... in fine in mers motorul se comporta ireprosabil chiar si pe distante mari si pe caldura actuala, problema e ca mi-e teama sa ma opresc ...
captorul de pozitie ax cu came, pare a fi ok, pe op-com nu am cod defect; de fapt nu am nici un cod defect, in schimb se vede clar pe op-com cum presiunea in rampa la cald nu atinge valoarea ceruta pentru demaraj, dupa ce se raceste motorul presiunea creste rapid in momentul actionarii demarorului pentru demaraj si motorul porneste normal.
am verificat regulatorul de presiune de pe pompa HP si pare ok, doar o-ringul verde este usor colorat galbui pe flancul in contactact cu motorina, este f curat, nici urma de uzura sau span si reactioneaza la excitatie, se aude pistonasul cum se deplaseaza.
am citit aici ca ar fi o supapa anti retur pe rampa, dar nu reusesc sa-o localizez, as putea cumpara o rampa SH care are pe ea si senzor de presiune si supapa anti retur, dar tot pot localiza supapa antiretur (am doar o poza)
ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
- lumircea
- **
- 232 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 232 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Bunã ziua,
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- lumircea
- **
- 232 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- LCatalin517
- *
- 5 mesaje
- din 07 Aug 2017
LCatalin517
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Frezzy
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
lumircea a scris:Bunã ziua,
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor
Retururile la injectoare ce zic? de obicei cand pierd foarte mult pe retur presiunea in rampa este scazuta,si la cald nu mai porneste,e simplu de verificat .
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat