Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • GPaul785

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu un astra h 1.7 dth dimineața la prima cheie porneste bine dupa ce sa incalzeste putin motorul invarte mai mult pana porneste si câte o data nu porneste deloc iau contactul si dau iar la automat si porneste. Am schimbat senzorul map si regulatorul de presiune dupa pompa de inalte si crankshaft si tot asa face. Mulțumesc
Skip ads

  • CRemus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut lume, am o problema care nu am intilnit pe aici la un Opel zafira 1.9 2006 dizel. Pornesc motorul si incepe sa mearga cu intrerupere il opresc si revine la normal la pornirea urmatoare . In mers se aprinde martorul masinuta cu cheita galbena cite o dat se opreste in mers scoate fum alb cite o data si apoi isi revine.Mentionez ca am curatat EGR, clapeta de acceleratie schimbat filtru de motorina ,bujii ,senzor de turatie, set curea distributie, curatat filtru de particole toba esapament..facut test si apare EGR si filtru de particole. Intrebare de ce la repornire isi revine motorul si ce ar putea sa aiba ?
  • darkonero24

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Germania
  • Masina: Signum 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara, am revenit cu diagnoza de la Opel, mi sa spus ca am un injector stricat, ca agrul numai funcționeazã cum trebuie si ca mi-a înfundat si filtrul de particule in proporție de 80%, mi sa mai spus in felul urmãtor: sa schimb prima data injectorul, apoi sa schimb agr-ul, in prima faza am sa încerc sa curat agr-ul, apoi sa curat filtrul, voi ce pãrere aveti?
  • KDaniel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut..!
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
Skip ads

  • KDaniel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut..!
Mai oameni buni,am un opel astra H 2009 81kw,110cp..am intrat cu ea intro apa(40cm)mi sa aprins service...nu mai tragea deloc...dupa 1 km sa orit.
Am pornito cu sprai,am scos mufa de la debimetru..si am venit cu ea acasa 88km....
Adoua zii nu a mai fost chip sa porneasca...nici cu rugaciuni.CE AR PUTEA FII...?
am bagato pe cal. Si nu zice nici o eroare
  • Laurentiu86

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Astra H 1.9 Cdti care porneste greu. La tester nu am nici o eroare. Imi poate spune cineva va rog ce inseamna:

Rail pressure control solenoid valve pwm 0%
Rail pressure control solenoid valve current 0a

Am vazut ca la alte masini apar alte valori nu 0.

Multumesc.
  • deleted-50226

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua. am o Vectra C motor 2.2 dtr ,125 cp...am urmatoarea problema si as dori niste sugestii...dimineata sau cand sta nepornita 5-6 ore,porneste la sfert dar se opreste dupa 3 secunde, porneste si a doua cheie si se opreste iar...la a treia cheie porneste si merge normal,masina merge normal trage, nu scoate fum la accelerare..merge bine...doar daca sta un timp face problema descrisa mai sus...cred ca e vorba de dezamorsare,problema ar fi de unde? pt ca pe cine am intrebat toti ii dau inainte cu pompa de injectie,precizez ca nu am check engine aprins si nu se aprinde nici in mers. Multumesc.
  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dezamorsarea este in zona filtrului de motorina (capac sau oringuri), problema este cunoscuta. Spor!
Skip ads

  • albundys

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut.Stie cineva ce diametru are furtunul de motorina ce duce la pompa la un y20dth?vreau sa ii pun o supapa de sens,ca se intampla ca la prima cheie pe zi sa nu o ia din prima si apoi pot sa o opresc si mai multe ore ca o i-a la sfert.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,
astra h 17 dth, din 2005 / 215000 km : porneste in 3 la 5 secunde la rece, iar la cald din ce in ce in ce mai greu, cam 10 secunde, electromotorul invirte cam la 200 rot./min, cind motorul e f cald nu mai porneste decit dupa o jumatate de ora ... am demontat regulatorul de presiune de pe pompa HP si este ok, nici span nici murdatie, bobina are 8 ohm si la test cu alimentare 12V functioneaza corect ... nici un defect pe op-com, la cald cind nu mai porneste nu dezvola presiune in rampa, max 10 Mpa contra 24 Mpa necesari, cind motorul functioneaza, presiunea in rampa e practic conform cerintei, pe toata plaja de turatii ... in fine in mers motorul se comporta ireprosabil chiar si pe distante mari si pe caldura actuala, problema e ca mi-e teama sa ma opresc ...
captorul de pozitie ax cu came, pare a fi ok, pe op-com nu am cod defect; de fapt nu am nici un cod defect, in schimb se vede clar pe op-com cum presiunea in rampa la cald nu atinge valoarea ceruta pentru demaraj, dupa ce se raceste motorul presiunea creste rapid in momentul actionarii demarorului pentru demaraj si motorul porneste normal.
am verificat regulatorul de presiune de pe pompa HP si pare ok, doar o-ringul verde este usor colorat galbui pe flancul in contactact cu motorina, este f curat, nici urma de uzura sau span si reactioneaza la excitatie, se aude pistonasul cum se deplaseaza.
am citit aici ca ar fi o supapa anti retur pe rampa, dar nu reusesc sa-o localizez, as putea cumpara o rampa SH care are pe ea si senzor de presiune si supapa anti retur, dar tot pot localiza supapa antiretur (am doar o poza)
ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,
imi da si mie cineva o idee ? ar putea fi demarorul mai lent ? pare ok, cind incerc sa pornesc motorul, pare ok iar tensiunea la baterie nu scade sub 11,5 v chiar si 8 / 10 secunde ...
multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu unul nu am inteles nimic din ce ai scris....
Skip ads

  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bunã ziua,
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La prima pornire pune contactul-invarti pe zero-pune contactul-invarti pe zero. Scurt de 2-3 ori cat sa se aprinda becurile si apoi astepti pana se sting martorii. La a patra cheie astepti sa se stinga martorii si dai cheie. Vezi cum porneste asa.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
tocmai am incercat, tot la fel porneºte, cam 4 secunde...
  • LCatalin517

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu un sfat, intre2500 și 3000 turații îmi da în nas se aprinde service și scoate fum negru și nu trage cum trebuie.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sfaturi poti primi,dar cred ca te intereseaza un sfat care sa elimine problema,iar acesta ti-l poate da un meserias dupa ce face o diagnoza cu testerul! Regret ca nu pot face mai mult...!
  • Frezzy

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Este normal la Insignia 2.0 cdti sa stra martorul check engine aprins cu contactul pus ? Se stinge dupa pornire imediat. Întreb pt ca pe net scrie ca ba e bine ba nu.Multumesc
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
lumircea a scris:Bunã ziua,
revin cu amãnunte, motorul meu, 17 DTH, porneºte greoi, cam 5 la 10 secunde de actionat demarorul, citeodatã chiar mai usor dar de multe ori 5 la 7 secunde
am verificat tot ce am putut, etanșeitate filtru motorinã, regulator presiune de pe pompa HP care pare ok, nu span, nu mizerie, pistonul se miºcã "normal" nu stiu însã dacã nu scapã,
bateria e ok, tensiunea nu scade sub 11,5V în timpul acþionarii demarorului, defecte nu sunt pe op-com, presiunea in rampã creste mai lent la pornire dar apoi e conform cererii, in mers motorul e fãrã reproº
în condiþiile acestea, mã intreb ce ar putea fi? am inteles cã este o supapã antiretur pe rampa dar nu o pot identifica, unde ar putea fi? dar poate ºi demarorul fiind obosit sã nu învîrtã suficient de repede motorul,
dacã mai sunt ºi alte idei vã mulþumesc anticipat
o zi bunã tuturor

Retururile la injectoare ce zic? de obicei cand pierd foarte mult pe retur presiunea in rampa este scazuta,si la cald nu mai porneste,e simplu de verificat .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cand stii si ai si cu ce...,orice e simplu!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR