Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Azi am reparat din nou CIMul. Am lipit cele 4 fire, dar problema nu este de acolo.
Trebuie curatati toti pinii, inclusiv cei de la comenzi volan. Se pare ca claxonul se duce in comanda volan drepta, apoi se duce in comanda volan stanga si apoi in CIM.
Folositi spray de contacte, eventual ceva abraziv pentru pini.
Deocamdata merge.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am demontat azi cim-ul la automatika. Pinii sunt bine mersi, nu sunt rupti, cositoriti bine. Am curatat toti pinii mecanic si apoi alcool tehnic si totusi, unde gasesc codul clemei metalice de pe capac(in afara de dezmembrari)? Nu i-am gasit cod pe nemiga.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
CosminAurelian a scris:Buna ziua, am si eu o problema. Am achizitionat un Astra H din 2005 1.7 cdti. Masina a avut airbagurile sarite. Initial nu mergea sa claxonez , semnalizarea nu revenea si nici comenzine nu functionau. Am desfacut volanul si am observat ca lipseste spira de la airbag(cea cu 2 mufe). Cand pun contactul masina are martor de esp, dar acesta nu ramane aprins( si nici nu stiu daca merge). Problema acum vine: Am achizitionat un CIM din dezmembrari, cu maneta de pilot( a mea are pilot si functioneaza) si am schimbat doar capacul din fata cu manete si spira volanului. Am rezolvat problema cu comenzile si claxonul, dar semnalizarea nu revine. Mentionez ca nu am avut cum sa ii dau semne la banda aceea magnetica din interior pentru ca fusese desfacuta in trecut. In op com am asa ceva https://ibb.co/cvWSUx .
Ce pot sa fac ?
Nu stiu cum sa calibrez acel senzor si nici nu stiu daca este din cauza lui.
Va rog sa ma ajutati, este foarte stresanta aceasta problema.
Va multumesc!


@CosminAurelian, ai reusit sa rezolvi problema?

Am eroare B1012 - steering angle sensor not calibrated si B1020 - steering angle sensor Range/performance.
Am desfacut azi CIM-ul, am verificat conexiunile, dar nu reusesc sa calibrez senzorul. E aceeasi eroare ca in poza pusa de de tine in OpCom.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se calibreaza cu Tech2 sau MDI
Skip ads

  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Dupa niste flic-flacuri cu scos airbag, scos volan, pozitionat rotita CIM, calibrat, sters erori si dureri de cap, se pare ca am reusit sa fac ceva. Problema la mine era ca senzorul de unghi mergea calibrat dar isi pierdea setarile dupa miscam masina cateva sute de metri si dadea aceasi eroare.
Azi am desfacut CIM din nou, am lipit cu fludor pinii care nu erau cositoriti din fabrica si apoi am repozitionat rotita perforata si cea mica de plastic ca in imaginea atasata. Ce am descoperit e faptul ca rotita de ESP nu e antrenata de cea metalica perforata. Aceasta din urma are o protuberanta de plastic iesita care trebuie pozitionata in partea de sus, spre ceasuri. Protuberanta angreneaza rotita de ESP la o rotatie completa a volanului. Eu desfacusem prima oara CIM-ul si pozitionasem gresit aceste doua rotite.
Am calibrat din nou senzorul, operatiune iesita din prima, sters erori, facut test-drive si pare ok.
Una din rezolvari cu lipiturile a fost la cea de scrolling-wheel din stanga volanului care merge cum trebuie acum si nu mai schimba posturile radio ca inainte ci isi face treaba destinata si intra cum trebuie in computerul de trip.




  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cum ai calibrat senzorul?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Eu l am demontat acum cateva zile si am trasat cu marker fara sa fie nevoie de calibrari.Daca la demontare respecti acest pas nu ai probleme.
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Stie cineva erorile astea au legatura cu cimul de aici sa fie
U2139
U2105
Skip ads

  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Se mai aprinde uneori masinuta cu cheita imi taie puterea la 2500-3000 de turatii pe tester alea au iesit explicatia celui cu testerul a fost ca nu comunica esp,abs,servo si masina taie puterea pt pastrarea aderentei
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
marka a scris:Cum ai calibrat senzorul?

Preluat de pe un site de specialitate:
1. Disconnect the battery and the steering angle sensor lose its basic setting
2. Remove airbag and steering wheel following the usual precautions
3. Move the center rotor of the CIM to align the 2 triangles
4. Connect the op-com interface with computer via USB port than install the software
5. Plug the op-com unit into the vehicle USB port after succeeded installing software
6. Op-com will turn out the ESP light but not very first and second time
7. Turn on the vehicle ignition switch and start the vehicle.
8. Drive in a short distance straight line on a level surface at the speed not higher than 20 km/h.
9. When the steering wheel is straight, stop the vehicle with the wheels pointed straight. Make sure the vehicle is not move again.
10. Come to the op-com main function menu, select “Op-com Diagnostic”>> Vehicle year “2006”>>Vehicle model “Astra-H”>>Body>>CIM (Steering Column Module. >> Measuring block 3>>Steering Angle Sensor offset – set to 0.00 by slightly moving steering wheel
11. Back to the CIM screen, select “Programming”. Enter the security code if the system asks for it. Then click “Yes” when the system accepts the security code.
12. Go back to the programming screen, select “Steering angle calibration”, if the system still showed steering angle calibrated, choose “No, choose Activate and waited”. Otherwise, select “Yes” when the system displays steering angle calibrated.
13. The ESP light then came on with ignition as normal and went out after a few seconds
  • astrahms

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, poate sa fie problema la CIM daca la pornirea masinii, masina se tureaza la 1300 de rotatii si cand apasa acceleratia apre martorul de esp si martorul de motor si pot sa plec cu ea foarte incet si sa ajung f repede in treapta 4 sa prind si viteza.
Aceasta problema cu limitarea si aprinderea celor 2 martori din bord se intampla si in timplu deplasarii si imi limiteaza poate si cand sunt pe la 3000 de rotatii.
Va rog un sfat daca ati mai patit aceasta problema.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Motorizare? Este decembrie, este normal sa porneasca mai turata. Vezi clapeta de acceleratie si pedala. Desigur, fara coduri de eroare ghicim in globul de cristal.
Skip ads

  • astrahms

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Scuze, OPEL ASTRA H 1.7 101 CP problema e ca daca porneste corect turatia sta undeva sub 1000 de ratatii si nu suna urat asa cum e cand are eroarea acesata cand se tureaza pana la 1300rpm.
coduriel sunt 112052,112252,050074
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vezi egr, pedala, clapeta, uec
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
MihaiGSM a scris:
marka a scris:Cum ai calibrat senzorul?

Preluat de pe un site de specialitate:
1. Disconnect the battery and the steering angle sensor lose its basic setting
2. Remove airbag and steering wheel following the usual precautions
3. Move the center rotor of the CIM to align the 2 triangles
4. Connect the op-com interface with computer via USB port than install the software
5. Plug the op-com unit into the vehicle USB port after succeeded installing software
6. Op-com will turn out the ESP light but not very first and second time
7. Turn on the vehicle ignition switch and start the vehicle.
8. Drive in a short distance straight line on a level surface at the speed not higher than 20 km/h.
9. When the steering wheel is straight, stop the vehicle with the wheels pointed straight. Make sure the vehicle is not move again.
10. Come to the op-com main function menu, select “Op-com Diagnostic”>> Vehicle year “2006”>>Vehicle model “Astra-H”>>Body>>CIM (Steering Column Module. >> Measuring block 3>>Steering Angle Sensor offset – set to 0.00 by slightly moving steering wheel
11. Back to the CIM screen, select “Programming”. Enter the security code if the system asks for it. Then click “Yes” when the system accepts the security code.
12. Go back to the programming screen, select “Steering angle calibration”, if the system still showed steering angle calibrated, choose “No, choose Activate and waited”. Otherwise, select “Yes” when the system displays steering angle calibrated.
13. The ESP light then came on with ignition as normal and went out after a few seconds

Cu ce versiune de op-com ai fãcut treaba asta? cã mie nu îmi aratã sã calibrez unghiul la programare în opcom.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cu OpCom 2010
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am aceastã versiune și nu pot calibra unghiul, nu am opțiune de calibrat ci doar îmi aratã fãrã a putea modifica sau poate nu fac eu cum trebuie. ÃŽmi poți spune mai exact unde trebuie intrat?
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pai doar iti arata unghiul, nu poti introduce tu valori fixe. Poti vizializa unghiul la care offset-ul trebuie sa fie pe 0, maxim 3, ca sa fie calibrat. Inseamna ca ai alte probleme de ordin mecanic, electric, daca ai alte valori acolo.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aveam un decalaj de 360 de grade dar am umblat la el și acum îmi aratã 0 dar tot îmi spune cã trebuie calibrat. ÃŽmi dã eroare pe cim și tot îmi stã esp-ul aprins.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
calibrarea se face inclusiv cu opcom
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR