Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Montarea de GPL,este un compromis asumat! Calculatorul motorului face adaptari functie de combustibilul cu care se merge in marea majoritate a timpului...! Asta e...!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba pompa benzina si ECU se repara, cu firul ala ea merge tot timpul. Daca ai nesansa de un accident pompa merge, ai sanse sa iei foc.
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns, am sa ii pun un buton cu revenire pe acel fir, asta pana rezolv problema.
pot verifica presiunea cu un manometru special, sa nu fac schimbari pompa aiurea ?
z16se. 2002 , 8v, unde are regulatorul de presiune, in rezervor ?, langa injectoare nu il vad,si are doar conducta de tur, si ce presiune ,in sarcina ,ar fi ideala, multumesc!
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
azi am pus un manometru si am obtinut maxim 2 bar ,dupa cum se vede in poza, am facut proba accelerat pe loc ,si am tras frana de mana si fortam motorul, unde eram la servis eram blocat de alte masini si trafic, dar nu era nici o diferenta ,relanti sau sa zic motor in sarcina ,turat etc, daca cineva care poate da cu parerea sa imi dea cateva sfaturi, si as dori cat mai multe pareri, despre pompa , sau poate regulatorul presiune, astept raspuns. o seara buna.


Skip ads

  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Schimba pompa benzina si ECU se repara, cu firul ala ea merge tot timpul. Daca ai nesansa de un accident pompa merge, ai sanse sa iei foc.


Domnule Dancu ,Va respect si va multumesc pentru acest sfat.intaradevar la pompa era problema, nu aveati deunde sa stiti ce pot gasi stricat, de aceea incaodata va multumesc,

Acum pot da si eu un sfat?, dragi opelisti, nu intodeauna meseriasi sunt corecti cu noi, uni vor sa fie platita meseria,si ii respect,dar doresc sa nu ocoleasca adevarul, adica sa indruge ca e stricat una si alta ... etc,sa poata cere ei pretul care ar fi si normal, ar putea fi directi, e arsa siguranta asta si te costa 100 ron, e mai bine asa,
dar ce ne facem cu meseriasi care te pun sa cumperi piese care de fapt sunt bune si costa mii de ron ...?

in urma sfatului domnului dancu ,am inceput sa merg in ordine la mecanic, care ma trimite la electronist, ca ar fi calculatorul, dar insist ca vreau sa puna un manometru, dupa care imi zice sa cumpar pompa, calculatorul se repara,
am plecat dezamagit... ,si dupa ce m-am documentat bine cum se demonteaza pompa benzina am hotarat sa o stric cu mana mea, fara sa mai dau bani pe pompa inainte, si surpriza, am gasit furtun tur din rezervor spart, am pus unul de cielo, de la o pompa veche,gasita la un amic, masina functioneaza in parametri si pe benzina, porneste la sfert.
va multumesc!
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Montarea de GPL,este un compromis asumat! Calculatorul motorului face adaptari functie de combustibilul cu care se merge in marea majoritate a timpului...! Asta e...!


intradevar, probabil face adaptari, daca asa are in program, dar nu imi strica mie bunul mers al masini, daca face adaptari, le face in bine, nu puteti spune ca am compromis masina ca am montat gpl, din contra ma ajutat cu brio cand schiopata pe benzina, principal e sa stim ce conteaza la bunul mers al masinii, intretinerea ,si de unde alimentam cu carburant, deci prin urmare atentie la afirmatii.

Unitatile centrale de prelucrare standard contin unitati de prelucrare care interpreteaza si implementeaza instructiunile softwareului, realizeaza calcule si comparatii, fac decizii logice, inmagazineaza temporar informatii pentru utilizarea ulterioara de catre alta unitate de prelucrare, tin evidenta pasului curent in executia programului si permite comunicarea cu restul calculatorului.
deci principala functie a CPU este sa realizeze operatii logice pe baza datelor preluate din memorie si pe baza unor imformatii primite prin intermediul unor dispozitive, precum senzori, rezistori,sonde de temperatura,etc. si ce e important CPU (unitatea centrala de prelucrare) ,este controlata de o lista de instructiuni de software, care simplu e numita ,program de calculator.

Va rog inca odata ,daca aveti bunavointa ajutati colegi pe aceste forumuri, toti cerem ajutor pentru ca suntem saraci, cand ajungi la mecanici buni nici ca te mai baga in seama in detrimentul celor cu bani, te programeaza in funtie de masina .
Va multumesc de intelegere, si de ajutorul acordat, o seara buna!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Intrebare...! De ce crezi ca "schioapata" motorul alimentat cu benzina,dupa parcurgerea unui numar apreciabil de kilometrii,pe GPL...?! Calculatorul "uita" adaptarile pe benzina si le invata pe cele de pe GPL. Acest proces de "uitare/invatare",rulat in permanenta(pornire pe benzina,functionare pe GPL),eu il numesc compromis asumat. Apropo de "atentie la afirmatii...",pot sa transmit ca - spun ce stiu si stiu ce spun! -
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
daca si calculatorul uita ce sa mai zicem de oameni,calculatorul nu uita niciodata, se defecteaza din varii motive, sau invata alceva din cauza interventiei umane asupra lui ,eu mai sus am zis ce a avut de nu functiona," schiopata" pe benzina din cauza unui furtun imbatranit care sta tot timpul in benzina, si care sa fisurat , fiind din cauciuc, a facuto treptat ,pana ce nu mai mergea deloc,
am inlocuit acel furtun din rezervor, cu unul de plastic special de la o pompa de cielo, si acum functioneaza foarte bine,

am cateva fotografii cu furtunul defect si cel de cielo pus pe pompa mea.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La "uitare/invatare" se poate spune corect tehnic -autoadaptare-,proces ce are loc in permanenta,cat timp functioneza un motor. Presiunea redusa a combustibilului genereaza efecte cu care te-ai confruntat,efect ce putea fi citit pe semnalul sonei lambda(amestec sarac) iar cauza amestecului sarac poate fi generata de probleme pe aer sau pe combustibil. Folosirea unui manometru cu T-eu,face posibila vizualizarea presiunii combustibilului,functie de care se iau masurile necesare(verificarea etanseitatii sistemului,verificarea pompei,regulator presiune). Totul e bine ,cand se termina cu bine...!
  • stefanion

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 Astazi - 09:15 am

"Presiunea redusa a combustibilului genereaza efecte cu care te-ai confruntat,efect ce putea fi citit pe semnalul sonei lambda(amestec sarac) iar cauza amestecului sarac poate fi generata de probleme pe aer sau pe combustibil. Folosirea unui manometru cu T-eu,face posibila vizualizarea presiunii combustibilului,functie de care se iau masurile necesare(verificarea etanseitatii sistemului,verificarea pompei,regulator presiune). Totul e bine ,cand se termina cu bine...! " Foarte corect ce spuneti mai sus!


va multumesc! acest raspuns daca venea atunci cand intrebam de ce se comporta masina asa, va apreciam mai mult, de aceea va rog sa fiti mai generosi in a da detalii , daca primeam detalii atunci nu pierdeam timp si nervi, alergand la mecanici care nici macar nu doreau sa creada ca poate fi regulatorul de presiune, sau un furtun spart cum a fost la mine,imi zicea sa nu mai ma iau dupa ce se scrie pe internet, de aceea am demontat singur intrun final si am rezolvat problema, incaodata va multumesc de acest raspuns, chiar daca e venit tarziu, dar o sa ajute pe viitor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu comentez(destul de limitat) in functie de informatiile date de colegul cu problema prezentata. Nu pot face test,nu am acces la valorile reale furnizate de calculatoare,nu pot face alte proceduri(masurare de presiuni,pierderi in retur la diesel,etc)... Pot face multe,dar nu pe forum...!
  • scroogie

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am și eu o problema cu un Astra G din 2001 Z16SE, mașina s-a oprit din mers și nu mai pornește.
Electromotorul învârte, am verificat are scânteie, benzina ajunge in rampa, dar tot nu pornește. La scanare cu OP-com nu apare nicio eroare, prezenta sau stocata.
Am desfãcut capacul de sus al distribuție și curea este întreaga. O sa desfac totuși capacele sa verific punerea la punct. Alte idei mai aveti, ce as mai putea verifica?
Skip ads

  • NGheorghe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2018

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra g cc1,2 merge intrerupt am zis ca e un injector blocat pe deschis adica imi da injectie la pistonu unu intruna cu toate celelalte 3 injectoare am inversat injectorul 1 cu 4 la fel si cel de la 4 pus in locu injectorului1 da injectie intruna e posibil sa fie ecu calculatoru motor defect ..se poate repara ?sau daca as cumpara de la o masina lovita ce imi mai trebuie cipul chei?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu ai un scurt atunci este ECU defect si putin probabil sa se poata repara..
Decat sa cumperi o masina lovita degeaba iti cumperi doar ECU+IMO+cip, preferabil doua cip. Restul de resoftari si programari se fac pe masina.
  • NGheorghe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2018

  • Mesaj Privat
ok o sa cumpar ecu/imo/cip
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Revin dupã o perioada lunga cu o întrebare vis a vis de ștrap releu pompa benzina.
Atașez o poza în care am notat cu sãgeatã locul de unde cred ca a fost tãiat firul care alimenta pompa de benzina și cu cerc locul unde a fost legat firul. Rog cunoscatorii sã-mi confirmați acest lucru, dacã este corect ce am indicat în poza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR