Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • portolinhio

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
M-as duce peste ei daca as sti sigur ca e motorul dar codurile de eroare din ce am gasit eu 2 sunt de la filtru de particule unul din ele e ceva comanda electrica cu unitatea centrala a masinii iar celalalt e senzor ulei dar presiunea de ulei a fost masurata iar la relanti am 2 bari si turata nu trece de 6 bari. Motorul merge foarte bine chiar si cu erorile astea. Eu ma gandeam sa nu fie si "meseriasii" de la service sa nu fi montat ei ceva bine. Am factura si garantie de la recotech. Si ma gandesc ca daca era de la motor erorile apareau imd dupa ce au fost sterse.
Skip ads

  • mariusz12

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut, tocmai ce am fost la prima revizie de cand am masinuta la vestitul service gasit aici pe forum. Experienta a fost una f buna. Ref. La masinuta am gasit urmatoarele chestii pe care nu stiu cum sa le abordez:
- urme ulei pe la termoflot;
- diferential fata (4x4) umpic umed dedesupt;
- cutie automata la imbinarea cu motorul umpic umed cu urme ulei;

Sub masina nu lasa pata de ulei iar pe scut sunt urme facute in timp insa fff slabe.

Ideea este ca nu stiu ce sa fac..sa ma apuc sa desfac chestii si sa reetansez sau sa urmaresc aceste pierderi in timp? Mentionez ca masina nu are nicio eroare nici pe bord nici pe op-com.

Ps: Insignia CT 2014 Motor A20dth 4x4 cutie automata.
Multumesc
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
portolinhio a scris:M-as duce peste ei daca as sti sigur ca e motorul dar codurile de eroare din ce am gasit eu 2 sunt de la filtru de particule unul din ele e ceva comanda electrica cu unitatea centrala a masinii iar celalalt e senzor ulei dar presiunea de ulei a fost masurata iar la relanti am 2 bari si turata nu trece de 6 bari. Motorul merge foarte bine chiar si cu erorile astea. Eu ma gandeam sa nu fie si "meseriasii" de la service sa nu fi montat ei ceva bine. Am factura si garantie de la recotech. Si ma gandesc ca daca era de la motor erorile apareau imd dupa ce au fost sterse.

Eu am inteles ca ti-au aparut aceste erori dupa ce ai facut motorul, scuze. Se poate sa nu fi montat vre-o mufa ceva cum trebuie. Sterge erorile, condu cativa kilometri si verifica din nou pe tester. Daca tot da erori iar mufele sunt la locul lor ceva imi spune ca nu au efectuat cum trebuie reparatia.
  • Daniel2a

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:O solutie mai putin costisitoare ....parerea mea

Frumos , pune si cateva poze cu senzorul de presiune ulei si pozitia lui pe motor te rog , daca mai ai masina . Merci.
Skip ads

  • ACazacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut colegi,

Am incercat sa obtin un raspun oficial din partea Opel insa a fost unul dezamagitor.




  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
De unde pot cumpara adaptarea definitiva in locul acelui oring stie cineva ? Un numar telefon contact , firma etc.
  • ACazacu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
daca citesti o pagina in spate o sa vezi niste post-uri care te pot ajuta...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Acum vin si eu cu o intrebare. La noua Insignia stiti daca mai este acest oring? La cea veche l-am schimbat acum 3 ani jumate si a fost ok. Am vandut-o de o saptamana si iau noua, dar ma gandesc pe viitor ca o voi tine vreo 8-9 ani si fac km ca in afara tarii. Oricum 4 ani stau linistit, dar poate stie careva daca au schimbat tehnologia. Multumesc.
Skip ads

  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu am vândut o fratilor. Aceasta gluma de masina numita insignia mi a mâncat zilele.
Auzi tu. Ajungi sa faci modificãri pe la baia de ulei . La filtru de particule. Fratilor nu vi se pare ca e un vis prea negru aceasta masina? Toate masinile au probleme dar eu zic ca insignia a întrecut orice limita. Mi am recuperat banii aproximativ 3000 de euro bãgați in insignia. Luându mi un focus 2 cu 3500 de euro. De jumãtate de an nu a vazut decât un rând de ulei. Investiție 150 de lei
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Din cate am citit si am studiat, problemele cu ORING-ul buclucas, sunt doar la modelele 2008-2010 ( sau 2012? ).
Exista posesori de insignii 2013-2014 care au avut pb cu acest oring? ( ma rog, nu neaparat insignii, ci opeluri cu A20DTH )
Eu am un Astra J din 2015 A20DTH ( momentan ma indrept catre 100.000km fara nicio pb - doar ulei filtre si placute frana ) si ma gandesc ca poate pe la 150k sa verific si oringul.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Acum vin si eu cu o intrebare. La noua Insignia stiti daca mai este acest oring? La cea veche l-am schimbat acum 3 ani jumate si a fost ok. Am vandut-o de o saptamana si iau noua, dar ma gandesc pe viitor ca o voi tine vreo 8-9 ani si fac km ca in afara tarii. Oricum 4 ani stau linistit, dar poate stie careva daca au schimbat tehnologia. Multumesc.


Vezi la pg. 149 antepenultima postare unde am pus si o schita a baii de ulei la B20DTH... e din 2 bucati si are 2 garnituri intre sorb si pompa.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Eu per total am fost multumit de Insignia mea din 2010. Am cumparat-o in 2014 si avea 160 de mii, iar acum la vanzare avea 314 mii. De aceea am inclinat pentru cea noua. Eu doream sa iau una de prin 2015, dar dupa dezbateri ne-am hotarat la cea noua echipare Inovation cu pachete suplimentare.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Poste sa imi spuna cineva care Este copia de stringere la Opel insignia 2.o 130 cai ma interessa la biele si paliar. Eu le am dar cele de la Fiat fremont care are scelsi Motor . Multumesc mult
  • LPopa565

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Va salut.
Detin un opel Insignia 2015 Ianuarie.
2.0 140 cp cod motor DTE.
Acum 2 zile am schimbat ulei si filtrele plus o-ringul.
Dupa 200.000 km o-ringul era putin lasat, insesizabil.
Deci la modelul facelift in mare parte s-a remediat problema.
Mi-a spus si mecanicul ca erau noi cuzinetii
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Pana la urma a testat cineva indeajuns de mult oringul din metal care il propun ca alternativa diferite service-uri?
Poate fi o solutie definitiva?
Merci!
  • cretzu13

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut, Mã ajutã cineva cu o inf,Dintre cei care au reparat motorul la recotech ,Si au fãcut ceva km tine ,au fãcut treabã bunã , Mulțumesc
  • ACraiova

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut grup.am si eu o problemã la o insingnia di. 2013,are un tacanit in partea dreapta sus in capac doar acolo,.si când opresc motorul se mai aude cc.5secunde.in rest motorul e perfect. Multumesc anticipat
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut, cel mai probabil e electrovalva din fata de la radiator. Bafta!
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut! La mine se aude ca un zumzait tot cam în jur de 4-5 secunde dupã fiecare oprire a motorului atunci când închid capota sau dau cu podul palmei în ea, dar nu am sesizat vr-un comportament anormal al motorului.
Ce rol are acea electrovalva?!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Comanda actuatorul vacuumatic de pe turbina pentru a modifica pozitia palelor de la geometria variabila.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR