Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Vã salut
Am un Opel Astra h Sedan din 2008.am probleme cu ac ..dimineatã când e rece...porneste si compresorul de ac..când e cald nu se simte cã cupleazã..am fost la statie freon ..statie...au verificat...si au zis cã am freon.si presiune...cicã ar fi bobina arsa...daca ar fi arsa...nu ar cupla când e rece afara..astept o sugestie...multumesc
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
DApostol663 a scris:.cicã ar fi bobina arsa...daca ar fi arsa...nu ar cupla când e rece afara..astept o sugestie...multumesc
Firesc ar fi sa se masoare continuitatea bobinei electroambreajului,ocazie cu care se confirma starea acesteia. Faptul ca la rece functioneaza ma face sa cred ca o cauza posibila ar putea fi presiunea din sistem mai mare decat maximul admis sau senzor presiune devalorizat...!
Dupã ce pornești ac-ul, în scurt timp trebuie sa porneascã electroventilatorul. Dacã nu pornește, înseamnã cã nu creste presiunea în instalație.
De ce? Greu de spus. Doar fãcând diverse verificari poți afla.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Salut,
Am o problema cu instalația de aer condiționat la un Opel Astra G 1.7 CDTI.
Astãzi în timp ce mergeam prin București am observat cã ieșea ceva fum de sub capota. Am tras pe dreapta și am observat cã țeava de aluminiu care pleacã din compresor a cedat. Are o mica gaura pe unde scãpa aerul din instalație. Pe langa aer este și un lichid verzui. Pierd freonul pe acolo?
Gaura este foarte mica. Mai mica ca vârful unui ac. Daca pun niste cauciuc crud și un colier credeți cã o pot astupa? Sau cum as putea sa o astup?
In urma cu câteva luni când am încãrcat cu freon, cei de la service mi-au spus cã ventilatorul pornește doar in treapta 2 și presiunea in instalație crește cam mult. Nu i-am bãgat în seamã deoarece in bord temperatura nu depãșește 90 grade indiferent cât și cum merg cu mașina.
In cat timp trebe sa porneascã ventilatorul de pe radiator dupã ce am cuplat aerul condiționat? Daca aerul condiționat este pornit este normal cã ventilatorul sa se opreascã si sã porneascã doar peste câteva minute?
Mergi la un service sa-ti rezolve lipsa de etanseitate a sistemului,oricum va trebui umplut cu freon...!Acolo vei afla raspunsuri la multe intrebari,cu toate ca vad ca nu considerii importante recomandarile meseriasilor...
Meseriașul de la service-ul la care am fost, mi-a spus sa nu merg cu aerul condiționat în oraș. Asta nu era o soluție bunã.
Deci nu am cum sa rezolv eu problema?
Vrei sa-ti spuna cineva care nu te cunoaste,cat de priceput esti in domeniul AC...?! Faptul ca apelezi la meseriasi nepriceputi,cred ca e tot vina dumneata,cauta meseriasi pregatiti si dotati tehnic, sa-ti rezolve problema...!
Am un mic huruit de la compresorul din poza. Dupa ce i-am dat jos ambreiajul am observat ce se vede in prima pozã. Eu tind sã cred cã e o combinație de vaselinã cu freon. Rulmentul il pot schimba, deja l-am cumparat. Întrebarea mea este daca pot schimba si simeringul respectiv. Daca da, de unde il pot lua?
Salut! Am nevoie de putin ajutor va rog am un Opel Vectra B din 2001 1.6 16v si am mare problema la clima imi pornește compresorul cand vrea el trebuie sa apas pe buton cred ca 20 de ori cand pornesc masina sa porneascã compresorul imi puteti da o ideii care ar fi cauza multumesc anticipat
Am un mic huruit de la compresorul din poza. Dupa ce i-am dat jos ambreiajul am observat ce se vede in prima pozã. Eu tind sã cred cã e o combinație de vaselinã cu freon. Rulmentul il pot schimba, deja l-am cumparat. Întrebarea mea este daca pot schimba si simeringul respectiv. Daca da, de unde il pot lua?
În principiu(în teorie), se poate schimba acea presetupã, dar nu de cãtre tine, e nevoie de meseriaș cu scule speciale...În practicã, te loveștti de urmãtoarele: gãsirea meseriașului (care sã vrea+sã știe sã facã acest lucru) și a pieselor de schimb (nu se gãsesc pe toate drumurile și ptr orice model de compresor). Sã mai capeți și garanție este de domeniul SF.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.