Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am patit asta. La o luna dupa ce am dat-o cel care a luat-o a avut probleme, care puteau fi rezolvate simplu, doar cu inlocuirea cuzinetilor, dar mecanicul a pus la palierul nr 3 cuzineti si nu a pus de opel ci de fiat stilo si a bulit motorul.
Skip ads

  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Acum voi astepta pana se reintoarce mecanicul meu si voi vedea pe urma cum procedez...,oricum masina am lasat-o in service-ul lui.
Stiam de cei din Cluj ca se ocupa cu rectificari si reparatii a motoarelor opel.
Multumesc frumos pentru info.
  • renefilip

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut in legatura cu insignia din pacate sunt defectoase motoarele de 2 diesel eu am achizionat una in 2010 decembrie noua am facut schimburile periodic fara abateri la servis si cu toate astea cand am facut 196000km s-a gripat dar fara sa dea un semn o bataie in mers din senin cand s-a aprins becul de ulei am tras dreapta si am venit pe platforma dar motorul a fost gata nici macar sa il pot duce la retificat nu mai merge .trebuie altul. asta e ,asa se intampla ce modelele noi de care nu stii nimic si motoare necunoscute GM
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Nu sunt pacatoase aceste motoare,sunt “Varza”,din pacate asa au fost concepute de idiotii nemti...,regret si voi regreta ca am ales insignia chiar daca imi placea acest model foarte mult inca de cand a aparut ...,acum mi-am schimbat total parerea despre aceasta conserva facuta de nemtalai si nu a-si recomanda nimanui achizitia acestor conserve la care problemele se tin lant chiar si la o masina cumparata de noua si intretinuta ca la carte.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Priviti si in curtea concurentei si vedeti ca sunt si acolo probleme. Stiu ca e dureros sa o simti pe pielea ta, dar la ceilalti e mai scumpa servisarea decat sa refaci un motor de Insignia. Eu per total am fost multumit de a mea , model 2010 pe care am dat-o la 320 de mii la bord si am luat noua Insignia. Sincer sa va spun desi asta e noua si cu dotari full mai incantat am fost de modelul anterior, mi-a placut mai mult si am fost mult mai sigur pe ea. Parca era mai barbateasca. Si ca sa va faceti o parere de costurile reparatiilor la alte marci, sora mea are un Audi A4 modelul cu probleme la pompa de ulei. I s- a rotunjit tija de la pompa si a busit si turbina
Numai pompa de ulei era 6000 de lei. Pana acum a schimbat de 2 ori axul cu came care e vreo 2-3 mii de lei. La Insignia la Cluj face cineva motorul profesional cu 5500-6000 de lei si cu garantie 2 ani. Repet nu e normal sa se intample asa ceva, dar cam toti au dat cu calitatea de gard. Cumatrului meu la Mercedes G classe de 2 ani la 70000 de km i-a picat motorul din cauza injectiei. Si exemplele continua si la BMW si altii din surse sigure. Asa ca facet o analiza si vedeti care e riscul cu o cheltuiala mai mare si la alte marci. Va cred ca sunteti suparati, ca nici mie nu mi-ar fi venit bine sa mi se fi stricat motorul, dar eu cand am mers pe acest model m-am informat si asupra riscurilor si am gandit la rece ca daca ma lasa motorul imi permit acest cost cu reparatia lui. Eu sper sa reparati motoarele si sa va bucurati de masina asta, si colegii care au avut-o de noua si s-a stricat, dar si cei care abia au luat-o si au avut ghinion.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu deja am montat manometre de presiune si temperatura ulei sint FF bune te avertizeaza imediat
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Eu nu am patit asta. La o luna dupa ce am dat-o cel care a luat-o a avut probleme, care puteau fi rezolvate simplu, doar cu inlocuirea cuzinetilor, dar mecanicul a pus la palierul nr 3 cuzineti si nu a pus de opel ci de fiat stilo si a bulit motorul.
nuovo da vina per cuzineti de Fiat .palierul 3a fost ovalizat si sa gripat a2 oara si pulitura acea a opturat ungerea si la ceilanti cuzineti si a gripat toata linia de palier
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
renefilip a scris:salut in legatura cu insignia din pacate sunt defectoase motoarele de 2 diesel eu am achizionat una in 2010 decembrie noua am facut schimburile periodic fara abateri la servis si cu toate astea cand am facut 196000km s-a gripat dar fara sa dea un semn o bataie in mers din senin cand s-a aprins becul de ulei am tras dreapta si am venit pe platforma dar motorul a fost gata nici macar sa il pot duce la retificat nu mai merge .trebuie altul. asta e ,asa se intampla ce modelele noi de care nu stii nimic si motoare necunoscute GM

Reviziile la cati km le-ai facut, din 10 in 10k, sau din 15 in 15k?
Ce ulei ai folosit?
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Colegule Matei Niculaie, problema a fost mai complicata acolo si eu nu am detaliat, dar a fost vina mecanicului care a facut o magarie. El nu a masurat cotele, a spus cand a desfacut ca trebuie schimbati toti cuzinetii biela si palier fara alte rectificari, si a cerut banii pe setul de cuzineti pe care il avea si a spus ca un furnizor i-a livrat in acea zi si de fapt a schimbat doar la palierul 3 si nu stiu daca a putut da jos si de pe bloc cuzinetul fara sa se fi demontat arborele si a spus ca a pus pe toti noi. A vrut sa faca o golaneala. Daca ar fi curatat macar asa cum ai spus si tu cu smilgher fin si cu motorina sau petrol vibrochenul cred ca ar fi rezolvat problema, dar tare cred ca a curatat doar cu smilgher si atat. Oricum el a spus ca era doar depunere pe arbore acolo la nr 3 si nu era uzat. Asta e de acum. Eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca mai sunt si mecanici care isi bat joc. Acum omul a rectificat motorul si masina merge bine.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
,,Curatenile astea cu smirghel fin si cu motorina,, merg de obicei la arborii cu came care prezinta uzuri in urma span-ului prezent accidental pe calea de rulare de pe portaxa sau care au mers km multi cu ulei de calitate slaba, nu prea as crede ca se preteaza chiar la vibrochen. Vibrochenul e OK (in cote) sau NU. Daca vibrochenul nu e OK, nu o sa mai ai presiune de ulei corecta la arborii din chiulasa, si de aici sa te tii... ca vin si alte ,,bucurii,,.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, dar se mai poate depinde de uzura. Personal am mai facut adaptari pe la unele motoare cu ovalitate pe vibrochen si au mers. Asta cand faceam si mecanica. Problema este cu mecanicul de care spuneam ca nu a masurat. Cand a demontat baia de ulei si apoi capacul la palierul 3 nu a gasit span si atunci incepea uzura la cuzineti, caci motorul nu avea nici o bataie nimic. Cel care a luat masina de la mine cand a dus-o la mecanic i-a spus cand a demontat ca daca trebuie rectificat ceva sa-i spuna ca face tot ce trebuie. Daca spunea ca trebuie rectificat vibrochenul sau schimbat nu se punea problema, dar mecanicul a spus ca merge doar sa schimbe toti cuzinetii pe standard, dar i-a pus numai la palierul 3 si nici pe cota nu a fost cu siguranta si i-a cerut banii pentru tot setul de cuzineti. El ca sa masoare arborele la palier trebuia sa il demonteze, operatiune ce implica demontatul cutiei de viteze si altele si nu s-a complicat. El a vrut sa faca o smecherie dar nu i-a iesit. Eu gasisem vibrochen la cota standard si cuzineti noi la pret bun, dar mecanicul a spus ca un furnizor i-a adus cuzinetii la pret mai bun si ca vibrochenul nu este afectat. E mult de spus ce a facut si cum a vrut sa ascunda prostia si sa dea vina pe mine ca eu am schimbat pompa de ulei acum 4 ani si la mintare pentru etansare s-a pus si silicon si ca de acolo s-a rupt o bucatica de silicon si a intrat pe canalul de ungere si a opturat si de aceea s-a gripat. Cand a desfacut motorul a demontat el personal si nu a mai pus alt mecanic sa desfaca si a rupt el silicon de acolo si l-a impins pe canalul de ungere.
  • ACiornei

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu o intrebare , doresc sa achizitionez un opel insignia facelift. 2.0. , and 2014 2015 pana in 130k KM.
La acest facelift mai sunt problemele la motor. ?
Ce recomandat manuala sau automata ? as opta pentru o automata dar nu stiu cum sunt cutiile automate pe insignia.
Skip ads

  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Imi puteti oferi o recomandare de service in craiova unde pot sa schimb o-ring-ul de la pompa de ulei va rog?As vrea sa o fac preventiv pentru linistea mea.
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Verificarea presiunii uleiului cu manometrul cand si cum se face?La cald/la rece, la pornire, vara, iarna?Cum e recomandat si ce valori trebuie sa fie?
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Doar ce am zis sa schimb acel oring pt linistea mea...
Astazi dupa ce am pornit masina mi-a aparut pt o secunda mesajul "low pres. oil-stop engine" dupa care a disparut singur, fara sa ii dau eu ok.Am oprit masina si am repornit-o si nu a mai aparut.Oring-ul a fost schimbat la 165000 de km de fostul proprietar.Am factura.Acum masina are 195000 de km.
Sa il schimb iar?Vreun sfat?
Multumesc.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
ÃŽnseamnã cã ai presiunea micã la ulei sigur sa gripat palierul Nr 3 cel central sa gripat și acea compoziție de pe cuznet sa dus în ulei și de acolo sau gripat și celelalte . Bãia de ulei data jos.si controlate toți cuzineți de PALIER bielele sigur sunt bune .palierul
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Doar ce am zis sa schimb acel oring pt linistea mea...
Astazi dupa ce am pornit masina mi-a aparut pt o secunda mesajul "low pres. oil-stop engine" dupa care a disparut singur, fara sa ii dau eu ok.Am oprit masina si am repornit-o si nu a mai aparut.Oring-ul a fost schimbat la 165000 de km de fostul proprietar.Am factura.Acum masina are 195000 de km.
Sa il schimb iar?Vreun sfat?
Multumesc.

Aprinderea becului ,sau aparitia mesajului de presiune scazuta este un pic cam tarzie,de obicei avariile s-au produs deja ,daca poti sa nu o mai pornesti de loc ar fi perfect ,mergi pe platforma la un service sa dea baia jos poate scapi doar cu niste cuzineti de schimbat,pe langa Oring si curatat sorb.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Poate dar sigur palierul 3 sa gripat și sã invirtit și cuzinetul in palierul și sã ovalizat capacul .eu am pãțit la fel .am pus alt capac de la un fiat Doblò am curãțat vibrochenul și schimbat toți cuzineți și merg așa de 45.000km am fost anul asta și acasã în România amfact dus întors și plimbãri prin Romania cam 6.300km
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat oringul in octombrie. In ianuarie, încercând sa parchez in rampa, cu spatele, pe gheata..am innecat motorul. La repornire mi-a apãrut scurt mesajul cu oil... Am oprit motorul, am repornit..si de atunci am mai parcurs mai mult de 10000km, fãrã probleme..sa imi fac griji? Mecanicul a zis ca nu.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acolo e vorba de subturat pana s-a oprit motorul ,normal sa apara mesaje de presiune ulei ,daca era problema aveai cu aproape 2000 de euro mai putin in buzunar acu' ....
Daca tot vine sezonul rece,mesajele var aparea si ele in unele cazuri , pentru linistea voastra n-ar strica un schimb de ulei si filtru peste rand ,aditivii de ulei sau motor n-au nici un efect asa ca nu folositi. Daca apare mesajul OPRITI MOTORUL si 7 manevre de parcare la loc este prea mult cateodata,platforma si la service.Sa se verifice cu ocazia aia si jocul in ax la turbina sa n-o dati din una'n alta ,multe cazuri pana apare mesajul turbina este deja compromisa,se remediaza problema de oring intra ulei mai mult in ungere,trece in admisie si urmeaza avarii si mai si.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR