Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • iulix7109

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un Opel Astra H 1.7 CDTI diesel de 59kW si cand am fost la mecanic pentru schimbul de ulei am observat ulei pe partea de jos, langa colier, a tubulaturii de plastic care vine de la filtru de aer. Imi poare spune cineva de unde poate fi?
Multumesc!
Skip ads

  • ovidiu87us

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut. la acea Tubulatura este conectat un furtun de pe capacul culbutorilor , care recircula gazele de carter(le baga in motor cu pentru a le arde) . In unele cazuri acele gaze contin vapori de ulei ce se odata ajunsi in tubulatura se depun. Si se scurg chiar la intrarea in turbo ,Daca nu este o cantitate foarte mare de ulei , nu este nici o problema.
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am urmarit atent discutia si am si eu câteva nelãmuriri.
1. Ulei la turbina (bãnuiesc gazele de carter, nimic grav, curãtat tot, ax fãrã joc)

2. Cam mult ulei în intercooler, (cat am ajuns cu degetul s-a luat un strat serios)

3. Sub filtrul de ulei în dreapta am urme de ulei, la fel si sub pompa de frânã.

4. Egr cam murdar pentru aprox 10 mii de km de când l-am curãtat.

Si cel mai ciudat e ca la accelerare mai brusca se aude un fasait ca de furtun spart parca din zona filtrului de ulei, pe toba scoate mult condens cu funingine. In rest trage normal, fum normal. O parere ar fi binevenita.

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
este vro problema daca nu mai am sita aceia de epurare a gazelor de carter? Am schimbat acel furtunas si nu m-am uitat pe cel vechi daca are vro sita, si inteleg ca ar fi acea sita. Ce se poate intampla daca nu este? motor DTH 1.7 101
Skip ads

  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut, eu pe furtunasul meu nu am nici o sita, l-am scos si l-am curatat, nu stiu daca e cel original, banuiala mea este ca filtrul epurator este inglobat in capacul culbutorilor, cel prins cu 4 suruburi cum te uiti la motor.. Nu am avut curaj sa il desfac...
  • th3_n3xt_d00r

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@Liviu85 Exact asa ceva mi se intampla si mie, daca as lua pozele tale as zice fara probleme ca sunt facute pe masina mea... Acelas ulei in instalatia de admisie(in intercooler,in egr, tubulatura), acelas ulei(cantitate) pe la filtru de ulei....tot tot ca la tine... Nici eu nu am un raspuns clar pentru problema. Pe langa asta cam manaanca ulei. Ai rezolvat cumva, ai aflat de la ce poate fi ?
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat bine pe exterior și vad ca nu a mai apãrut. La interior reapare. O fi normal..
  • hrincu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2015

  • Mesaj Privat
ternipe a scris:salutare am si eu o problema la un opel astra h 1.7 z 17dth din 2005 cand o accelerez mai tare peste 3500 mi se aprinde masinuta si nu se mai accelereaza peste 3000 o las mai moale si peste 1 minut dispare masinuta cate o data mi se aprinde masinuta la 4000 de turatii care sa fie buba? in concluzie cand o accelerez brusc si ma duc cu ea la 4000 de turatii se aprinde masinuta



Problema este de la electrovalva de turbo. Trebuie schimbata
Skip ads

  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Liviu85@ si eu am exact aceeasi problema la astra h 1.7 cdti parca fasaie cand o accelerez mai tare,si atunci parca pierde si din putere,daca rezolvi problema anunta ne si pe noi.ms.
  • valydraku

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!
astra h z17dth
<Poate cineve sa-mi spuna cum se numeste aceasta garnitura de la turbo ca nu o gasesc nicaeri si daca merge pusa de la alt tip de motor . Cu respect.
  • Tranzisztor

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu aceasi problema cu uleiul in turbina, intercooler si egr. Uleiul vine de la gaze carter si ajung la turbina, intercooler si egr iar dupa asta inapoi in motor. Eu am desfacut capacul ala la motor fixate cu 4 suruburi sa vad ce e acolo dar e numai un membran cu arc, nici un filtru (Ma gandesc ca asta e PCV-ul dar nici asta nu am gasit nici unde sa-l schimb). Nu am nici o eroare, masina trage bine dar cand calc la acceleratie mi se pare ca las prea mult fum dupa mine. Fumul vine din uleiul ars de la carter. Din ce cauza poate sa fie bogat gazele carter in ulei? Nu stiu de cand am problema asta dar am trecut intre timp printr-o schimb de turbina, niste schimburi de uleiuri dar problema asta cam a ramas. Ce se intampla daca las neconectat furtunasul asta? Afecteaza ceva la functionalitatea motorului? Nu vreau sa fie depus uleiul asta prin tot sistem, din nou. Mi se pare ca face mai mult rau decat bun ca pana in urma oricum o sa fie uleiul asta recirculata si arsa. Sau exista ceva filtru pe care pot sa pun eu pe furtun? Multumesc.
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
buna ziua, dupa ce am citit mai mult pe acest forum am aflat ca pozitive deviation inseamna ca turbo NU creaza presiune suficienta( invers VAG), am demontat MAP si l-am curatat, am demontat electrovalva turbo si am curatato, am verificat vacuumul si e ok, dar tot nu baga presiune. Am incercat sa ii fac vacuum cu gura, geometria fiind trasa la maxim si tot nu face presiune. Ce e drept are putin joc axul, dar daca nu haleste ulei si nu fluiera e posibil sa fie atat de terminata incat sa nu faca presiune?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Toate turbinele au un pic de joc,daca nu pierde ulei si nici zgomote ciudate nu face in orice stadiu de uzura ar fi tot mai fac putina presiune macar la turatie maxima,dupa cum arata turbina pusa pe z17 dth nu este cu geometrie variabila ,trebuie verificata suapap de la wastegate daca inchide sa nu piarda presiune in evacuare de obicei de acolo este problema.
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
mecaNIK, te contrazic, Z17DTH 74kw are geometrie variabila. Poate m-am exprimat gresit. In acceleratie maxima in loc de 220kpa face 160kpa. La relati ecu cere 104 si turbo face 97
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
am gasit pe aliexpress miez chra la 100dolari, oare o fi bun de ceva? precizez ca am pus vacuuul pe direct din inainte de electrovalva si aceasi problema o am, turbo nu face suficienta presiune.
  • Miltiades87

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La Astra H 1.7 CDTI, 101 CP, 74 Kw ce e recomandabil? O turbina second sau una reconditionata? A mea e pe duca si trebuie sa o schimb.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Recomandat ar fi noua originala dar nu cred ca esti dispus sa platesti 1-2-3 mii de euro... la cea SH joci alba neagra, la cea reconditionata tot alba neagra ca intervine factorul uman cand vine vorba de piese schimbate si de reglaj pe stand
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stiti vorba aia singura masina cu piese originale este masina chinezeasca , Garett Romania primeste in cutie CHRA carcasele ,suruburile absolut tot ,vin in cutii Made in China,se face aici asamblarea si pleca apoi in cutii Made in Germany.Ce nu-mi place este ca si distribuitorii iti dau aceleasi piese pe care le iei de pe eBay da de 4 ori mai scumpe.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR