Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MCernagor

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ok..multumesc frumos!
Skip ads

  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,
imi puteti spune va rog unde este supapa mecanica pe rampa de la 17DTH ? eventual o poza ?
si daca la un injector nu debordeaza motorina cind scot returul lui, asta poate descarca presiunea din rampa ? celelate 3 injectoare debordeaza motorina cind debransez returul
dece 3 ramin in presiune si unul nu ?
multumesc
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
lory961 a scris:salut am un astra h z17 dth 2005.am masina de noua are 310 mii km fara probleme pana acum 2 luni cad a inceput sa porneasca mai greu dupa un timp mai indelungat adica daca nu e pornita cam 10 ore dar ce e mai ciudat e ca dupa ce a venit timpul rece si se aprind bujiile in bord porneste la fix in schimb daca o pornesc dimineata o incalzesc si apoi o las pana seara admitand ca peste zi e cald si nu se aprin bujiile in bord porneste mai greu decat normal din cate am observat eu doar cand temperatura e mai sus de 17 grade si nu se aprind bujiile face asa ceva are cineva ideie ce are la tester nu iese nimic am montat o supapa de sens intre filtrul de motorina si pompa de inalta dar nici un rezultat

Cum ai rezolvat problema pânã la urmã? Am citit tot topicul și nu ai spus nimic despre rezolvare. Pânã sã se mai rãceascã timpul aveam probleme cu pornirea dimineața dar pânã acum nu a fost așa rece noaptea. Acum de douã zile îmi arãta 13 grade antigelul și a pornit la sfert. Înainte dacã sta mașina 4-5 ore începea sã porneascã mai greu iar dacã o lãsam 2 zile nepornita pornea foarte greu, dupã vreo 10-12 sec la prima cheie. Inițial am crezut cã este legat de dezamorsare dar de douã zile pornește la sfert cã este mai rece dimineața.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni nu știe care sã fie cauza?
Skip ads

  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am și eu o problema asemãnãtoare cu un Opel astra h cdti 110 cai din 2009. Pur și simplu nu vrea sa mai porneascã... De fapt pornește 3-4 sec și se oprește... Pe tester da pompa de înaltã presiune... Pompa în sine se schimba sau e posibil sa fie regulatorul de presiune sau supapa? Am fãcut testul cu pedale și îmi da filtrul de particule și egr-ul. Deci.. Pe cine sa cred? Aștept rãspunsuri va rog.
Mulțumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica EGR si regulator presiune pompa.
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian ! Am uitat sa precizez ca in august am curatat egr-ul..iar masina nu merge de 1 luna. Am inteles ca e posibil sa fie capacul de la filtru de motorina fisurat...e posibil si la mine , chiar daca a iesit pompa pe tester?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Spune ce cod de eroare ai gasit la test.
Skip ads

  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
La testul cu pedale am gasit urmatoarele erori:
40952 , 242F66 si 242F56
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai DPF-ul infundat si de-asta nu porneste.
Desfa evacuarea nitel sa poata "respira"..
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Problema e mult mai grava decât ma așteptãm. Toate injectoarele sunt praf... Și ma costa 22 mil sa le schimb cu altele sh. Problema vine de la pompa ca cicã s ar fi rupt bucãți de aluminiu din ea (pilitura) și s au dus în injectoare. Plus pompa dacã va trebui schimbata sau cine știe ce minuni mai gãsește. Ce pãrere aveți?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cam scump.
Injectoarele sh. ar fi cam 1200. Restul ?
Skip ads

  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
El spune ca sunt 22 mil injectoarele. La pompa încã nu a ajuns... Dar din moment ce a gãsit pilitura în injectoare e clar ca trebuie schimbata și pompa...noua ar fi 20 mil dupã spusele lui...am pus-o.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Injectoarele se pot reconditiona. Eu cred ca ar trebui testate pe banc mai intai. Nu ar strica sa mergi si la alt mecanic sa mai vezi si alta parere.
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Spune ca le a testat... Doar ca ar fi mai bine schimbate decât recondiționate. În fine, e complicat... Eu nu st în tara, de toate astea se ocupa tata socru, deja i a dat avans... Totuși mi se pare scump 22 mil schimbate iar fãcute astea de pe mașinã 23 mil. Pompa noua spune ca ar fi 20 mil...ma duce 1000 euro treaba asta
  • Robert florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Am revenit cu problema mea... In sfarsit mi a pornit masina dupã 3 sãptãmâni, culmea ca pompa e buna acum si mi a schimbat doar injectoarele care au fost stricate de pilitura de la pompa dar acum pompa e buna... Ciudat nu? Cica ar trebui sa mai curete filtrul de particule fiindca a intrat prea multa motorina in el... Si a mai gasit niste erori in calculator. Asta e tot! Voi ce parere aveti? 🙂🙂
  • vali1607

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Problemã asemãnãtoare. Astra H 2005 1.7 Cdti 74kw 101 cai 275.000 km. Când a venit frigul, pornea foarte greu, uneori dupã 5-6 chei lungi la automat. Când au venit și cele câteva zile de ger, o porneam la 4 ore de fricã cã nu o s-o mai ia deloc.
Pasul 1: verificat bujii...OK
Pasul 2: tester... Nimic deosebit. Poate și din cauzã cã motorul era cald, iar pentru o citire relevantã, testul trebuia fãcut la rece, atunci când se manifesta problema.
Pasul 3: schimbat filtru motorinã (asta cã oricum îl sãrisem la ultima revizie) și am montat o pompã manualã de amorsare dupã filtru...problema persistã
Pasul 4: verificat retur injectoare... Metoda folositã: cheie la automat 1 secundã max... Unul dintre injectoare a aruncat dublu fațã de celelalte. Demontat, curãțat... O-ring-ul de cupru (nu am prea multe cunoștințe în mecanicã) era rupt.
Astãzi a trecut testul de pornire dupã 24 ore 😁😁😁
Cred cã am scãpat binișor, ținând cont cã pașii respectivi s-au desfãșurat pe parcursul a aproximativ 2 sãptãmâni, timp în care am rupt netul în cãutarea soluției și am fost la 3 service-uri.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu motorul rece pui contact si verifici cu aparat de masura daca ai 12 V pe fiecare fisa a bujiilor.
Faci diagnoza si verifici presiune rampa injectoare si eventuale erori pe motor.
In functie de presiunea in rampa citita la pornire, verifici/schimbi supapa mecanica de presiune rampa injectoare.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut,
imi spune si mie cineva, va rog, care este clapetul de descarcare a presiunii din rampa comuna de pe astra h 1.7 cdti ? si un cod ceva sau unde il gasesc ? am inteles ca acest clapet ar fi de vina pentru pornirea mai groaie ...
pun o poza alaturat cu ce banuiesc eu ca ar fi
multumesc
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa faci mai intai o diagnoza, pornirea greoaie poate avea mai multe cauze.,, Clapetul" se numeste supapa de presiune si este in capul rampei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR