Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Modifica la pompa de ulei o știu .am spus cã motorul de insigna este un motor model FIAT dar modifica este un derivat al motorului de 1.9.vibrochenule și cuzineti la bielele și palier sunt același de la 1.9 chiuloasã este aceași sint mãrite pistoanele cu 1 MM și cursa pistonului are 94.5 MM . Așa la fãcut de 1956 cm în loc de 1912 cm cu era cel de 1.9
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Va zic aici patania mea. Anul trecut am schimbat faimosul o-ring. Masina are 8000 km de atunci si cateva zile in urma pe A2, Low Pressure. Platforma, service..azi jos baia si dezastru. Cuzinetii de palier s-au rotit pe bloc. Am desfacut gramezi de motoare de toate felurile, dar este prima oara cand vad cuzineti rotiti pe bloc. Stau in Bucuresti si poate ma indrumati spre un atelier care sa repare mizeria asta de motor care mi-a facut peri albi. Am vorbit cu Recotec, undeva pe langa Bucuresti..zic ca se pricep sa repare blocul si arbore..etc, contra 4500 lei. Ce parere aveti? V-ati mai folosit de atelierul asta? Si poate aveti o schita ceva despre cum se renunta la faimosul o-ring..cum ati facut? Multumesc anticipat.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu e de la oring .din ce an este mașina și cît km are în total .un atelier bun de rectificat arbori și blocul motor este vechiul vervicii Fiat din Dr Taberei in spatele fostului cinematograf favorit . regenerarea filtrului de particule a provocat toatã paguba .
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Salutare tuturor. Va zic aici patania mea. Anul trecut am schimbat faimosul o-ring. Masina are 8000 km de atunci si cateva zile in urma pe A2, Low Pressure. Platforma, service..azi jos baia si dezastru. Cuzinetii de palier s-au rotit pe bloc. Am desfacut gramezi de motoare de toate felurile, dar este prima oara cand vad cuzineti rotiti pe bloc. Stau in Bucuresti si poate ma indrumati spre un atelier care sa repare mizeria asta de motor care mi-a facut peri albi. Am vorbit cu Recotec, undeva pe langa Bucuresti..zic ca se pricep sa repare blocul si arbore..etc, contra 4500 lei. Ce parere aveti? V-ati mai folosit de atelierul asta? Si poate aveti o schita ceva despre cum se renunta la faimosul o-ring..cum ati facut? Multumesc anticipat.


Cand ai schimbat anul trecut oringul, ai verificat atunci cuzinetii?
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Pai mergea perfect ca si motor...am schimbat ( si tine-te bine, asta relativ la jafurile astea) la serviceul asta radiatoarele (apa, intercooler, servo), termostat, placute frana, cablurile electrice bord-electroventilatoare, un far, scutul de sub motor, etc pe la computer...si uleiul cu mizeria aia de o-ring. Azi am bagat ochiul pe imbinarea asta -pompa-baie. Ala care a gandit-o era un idiot patentat. O-ringul e gsndit sa traga aer...este larg...buzele sunt spre interior, sa poti infige stutul pompei si orice mica miscare laterala il strica, la vacum lasa aerul sa intre..o mizerie.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Salutare tuturor. Va zic aici patania mea. Anul trecut am schimbat faimosul o-ring. Masina are 8000 km de atunci si cateva zile in urma pe A2, Low Pressure. Platforma, service..azi jos baia si dezastru. Cuzinetii de palier s-au rotit pe bloc. Am desfacut gramezi de motoare de toate felurile, dar este prima oara cand vad cuzineti rotiti pe bloc. Stau in Bucuresti si poate ma indrumati spre un atelier care sa repare mizeria asta de motor care mi-a facut peri albi. Am vorbit cu Recotec, undeva pe langa Bucuresti..zic ca se pricep sa repare blocul si arbore..etc, contra 4500 lei. Ce parere aveti? V-ati mai folosit de atelierul asta? Si poate aveti o schita ceva despre cum se renunta la faimosul o-ring..cum ati facut? Multumesc anticipat.


Iti recomand pe baietii de la DNC service . Din cate stiu (cand mergeam la servisari) faceau cate 2-3 motoare pe luna de insignia. Ar mai fi si revizieopel dar nu am niciun feedback despre ei. O seara buna.
  • EDorinaIvan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna dimineata nu stiu daca postez corect aici dar am o mica nelamurire am un opel insignia si am pus de curios testerul pe si ami da (turbocharger boost control position sensor circuit ) ami poate explica cineva ce inseamna?
  • mariusdd

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor victimelor motorului 2.0 cdti de pe insignia.
Va transmit cu amaraciunea ca am intrat recent si eu in acest grup exclusivist Very Happy
Ca idee tuturor posesorilor de insignia 2009-2015(pentru ca nu au rezolvat problema decat dupa 2015) le recomand sa isi schimbe oringul de la pompa de ulei(preferabil si pompa cel putin la achizitia masinii) daca nu au facut-o deja la 2 maxim 3 revizii deci la maxim 3 ani. La fiecare revizie un test de presiune al uleiului (valoarea trebuie sa fie intre 1.8-2.2) daca aveti valori sub 1.6 insemna ca motorul merge fara ungere si se va gripa in curand. Pe mine m-a costat 7500 lei distractia asta+350 lei platforma(apropo in Germania o platforma costa 50 eur pt.50 km...de ce oare? Wink ).
Totusi se spune ca motorul cade subit fara a-ti da de veste anterior. In cazul meu nu a fost asa: in lunile precedente mi-a crescut consumul cu 2-3 litri si a devenit mai galagios. Am fost la EDS unde baietii au spus ca "domne' asa e motorul A20DTH mai galagios si fiind automata condusa urban cu aerul conditionat e un consum normal". Ce sa zic nu i-am crezut dar nici nu aveam ce sa fac la momentul acela pt.ca deja motorul era pe moarte si singura economie care o facem in acel moment daca il reparam erau banii de platforma.
In concluzie daca nu va place bataia de cap si inca nu vreti/nu puteti sa vindeti insignia va sugerez sa va faceti un CASCO si in momentul in care invevitabilul se intampla reparatia motorului va intra pe asigurare intrucat este un incident pe care nu il poti prevenii si nici nu iti da erori pe bord decat la final deci nu au cum sa refuze reparatia.

Numai bine si numai cumparati opel Smile
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai sau numai? CASCO nu cred ca are optiune de reparatie motor fara incident in trafic ...Asa ca...faci casco si cand vezi low oil pressure...o bagi in primul stalp/copac/cap de pod?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
La 90.000 km al anulat filtrul de particule schimbat oringul si atît presiune ulei la cald la relanty 1.8-1.9.In turatii nu depãseste de 3.5 la cald si am acum 157.000km.nu sã mai gripat .Folosesc ulei Bardahal 5w40
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Nu mai sau numai? CASCO nu cred ca are optiune de reparatie motor fara incident in trafic ...Asa ca...faci casco si cand vezi low oil pressure...o bagi in primul stalp/copac/cap de pod?

Numai inteleg nimc Very Happy
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cînd îti dã low oil se presupune cã cuzineti sunt deja gripati .au fost cazuri cînd s-au grupat fãrã nici un anunt .1 Se gripeazã palierul 3 cel central nu îti dai seama maregi asa si se grupeazã si celelalte paliere se invirte în capace Este cel mai rãu ptr ca pe lîngã rectificare vibrochenului trebuie rectificatã si linia vibrochenului în blocul motor .Motorul trebuie fãcut bucãti .
Skip ads

  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
mariusdd a scris:Salutare tuturor victimelor motorului 2.0 cdti de pe insignia.
Va transmit cu amaraciunea ca am intrat recent si eu in acest grup exclusivist Very Happy
Ca idee tuturor posesorilor de insignia 2009-2015(pentru ca nu au rezolvat problema decat dupa 2015) le recomand sa isi schimbe oringul de la pompa de ulei(preferabil si pompa cel putin la achizitia masinii) daca nu au facut-o deja la 2 maxim 3 revizii deci la maxim 3 ani. La fiecare revizie un test de presiune al uleiului (valoarea trebuie sa fie intre 1.8-2.2) daca aveti valori sub 1.6 insemna ca motorul merge fara ungere si se va gripa in curand. Pe mine m-a costat 7500 lei distractia asta+350 lei platforma(apropo in Germania o platforma costa 50 eur pt.50 km...de ce oare? Wink ).
Totusi se spune ca motorul cade subit fara a-ti da de veste anterior. In cazul meu nu a fost asa: in lunile precedente mi-a crescut consumul cu 2-3 litri si a devenit mai galagios. Am fost la EDS unde baietii au spus ca "domne' asa e motorul A20DTH mai galagios si fiind automata condusa urban cu aerul conditionat e un consum normal". Ce sa zic nu i-am crezut dar nici nu aveam ce sa fac la momentul acela pt.ca deja motorul era pe moarte si singura economie care o facem in acel moment daca il reparam erau banii de platforma.
In concluzie daca nu va place bataia de cap si inca nu vreti/nu puteti sa vindeti insignia va sugerez sa va faceti un CASCO si in momentul in care invevitabilul se intampla reparatia motorului va intra pe asigurare intrucat este un incident pe care nu il poti prevenii si nici nu iti da erori pe bord decat la final deci nu au cum sa refuze reparatia.

Numai bine si numai cumparati opel Smile

Baietii de la EDS ca si restul de mecanici, n-au cum sa faca bani daca n-ar fi probleme pe cazanele astea de Insignia. Intradevar, motorul se simte cand incepe sa-si dea duhul si logic, odata cu cresterea frecarilor creste si consumul, idem zgomotul, pornirea. Ideea de-a schimba anual mizeria aia de garnitura este chiar o idee beton. Ar fi bine si motor dat jos si macar segmentat, ba sa ai si-un motor de rezerva-n portbagaj, o platforma dupa tine sa te poti autodepana..sau o masina de schimb in spate, ca deh...
Parerea mea cinstita este ca-i un mare rateu motorul asta de 2 litri cdti, dus artificial la 160-190 cai putere din cei 90 cai pentru care a fost gandit.
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Confirm si eu ca este cel mai ratat si mai prost motor pe care l-am intalnit vreodata la o masina...,am investit recent pentru aceeasi problema de motor “fatat” peste 2000 euro...
Si pentru mine este prima si ultima oara cand cumpar aceasta marca,indiferent de model si motorizare...de cotet pe 4 roti ca sincer masina nu ai cum sa o numesti...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@Mylux: Cati km avea masina, cat a costat, cum ai intretinut-o, ai mers preponderent in afara? Ne prezinti numai epilogul? Smile
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mylux a scris:Confirm si eu ca este cel mai ratat si mai prost motor pe care l-am intalnit vreodata la o masina...,am investit recent pentru aceeasi problema de motor “fatat” peste 2000 euro...
Si pentru mine este prima si ultima oara cand cumpar aceasta marca,indiferent de model si motorizare...de cotet pe 4 roti ca sincer masina nu ai cum sa o numesti...
ai mai avut și alte mașini înainte de Insignia cred cã nu știai cã are un motor 90/100 Fiat care din experiența mea este ff fiabil
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Poate din experienta ta ...,dar din a mea iti spun sigur ca nu vreau sa mai am de lucru vreodata cu opel...,ce sa mai zic si de conserva de fiat...,parerea mea.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu îți spunde motorul Fiat nu de caroserie .caroseria Fiat nu îmi place .Eu am spus de motor . Caroseria de Opel Insignia e forte robusta si bine legatã .Nu te crede cã alte motoare nu au probleme chiar și BMW Mercedes Ford Citroen .
  • mariusdd

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2014

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Nu mai sau numai? CASCO nu cred ca are optiune de reparatie motor fara incident in trafic ...Asa ca...faci casco si cand vezi low oil pressure...o bagi in primul stalp/copac/cap de pod?


Bravo domn' profesor. Dupa atata romanul ai gasit si tu ce sa comentezi.Cred ca e mai productiv sa aduci un adaos de valoare la discutie poate cine stie gasim o solutie pentru beleaua asta de masina.( si poate sa lasam oamenii sa se exprime liber ca nu suntem la scoala).
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Saptamana viitoare iau motorul bucatele acasa..il car cumva pe scari la etajul doi si-l incheg. Cu caratul jos..nu stiu..poate-l arunc pe geam..O sa ma uit cum se poate monta prin ceva filet mizeria aia de sorb..altfel il incarc la greu cu silicon. Dar, indiferent de gargara altora, parerea mea este ca motorul pus pe tingire este o mizerie. De exemplu nu se gasesc suruburile de biela decat pe comanda, un M9x1x48 clasa 12.9, la 40 lei bucata..suruburile de chiulasa sunt 100 lei un set. Nu se gasesc cuzineti decat cota standard samd. In manuale gasesti diverse cupluri si proceduri de strangere..o intreaga mizerie. As mai scrie macar 5000 de vorbe dar pur si simplu mi-e scarba.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR