Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Octavio

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Buna. Sunt nou pe acest forum, si as vrea sa ridic si eu o intrebare legata de senzorul camshaft. M-ar interesa daca cineva a facut o masuratoare ohmetrica a celor 3 pini a senzorului decuplat, deoarece masina mea, Corsa C 1.2 da eroare 0340, iar senzorul, masurat cu un ohmetru da valori foarte mari, de ordinul megaohmi, ceea ce nu mi se pare normal. Prin comparatie, senzorul crankshaft, care cred ca functioneaza pe acelasi principiu (desi are numai 2 pini), da la acelasi aparat o valoare sub 1 K. Cod senzor camshaft original Bosch: 0 232 103 021.Multumesc.
Skip ads

  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare natiune
am si eu o prob cu buburuza mea si in sensul ca:
plec de acasa cu ea si merge perfect. ajung la destinatie o parchesz si revin dupa 10 min
e atunci intervine surpriza. dau la cheie si dupa vreo 10 sec se aprinde masina cu cheita.
sun pe cineva cu un tester si fugi la el.
eroare pe tester p0340
problema la mine e in felu urmator: daca merg cu masina in acea zi e aprins pe bord martorul respectiv si nu se mai accelereaza mai mult de 3500 rpm.
daca plec a doua zi cu ea merge perfect fara eroare aprinsa si se accelereaza pana la 6000rpm.
daca sa incalzit motorul nu mai merge fata. nu mai trece de3500 rpm
stie ciineva unde este pozitionat acest senzor .?
sau are cineva o poza cu o sageata sa il caut si eu?
se poate curata sau trebuie schimbat direct?
o poza cu el sa stiu si eu dupa ce ma uit?
astept si parerile voastra. multumesc frumos.
  • Schweppes95

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat pana la urma ?
Eu la z16xep nu stiu ce sa-i fac, nu vreau sa dau banii aiurea pe senzor.
Pe tester am mai multe erori lamda si camshaft, in bord am robinetul galben nonstop aprins dar de manifestat se manifesta ciudat rau....Adica imi nu-mi sta relantiul cand e rece, uneori limiteaza la 3500 si cand e rece si cand e calda, alteori nu are nici o problema. Daca de exemplu opresc motorul si il pornesc iar la semafor nu mai are nici o problema. Mi s-a intamplat sa merg o saptamana fara probleme si dp sa vreau sa fac o depasire si iar imi limiteaza....
Ma dispera masina asta....Mentionez ca pana acum am schimbate ambele sonde lambda. In iulie pe cea dp catalizator si acum 3 luni pe prima... Pt 3 zile n-am avut nici o eroare in bord dp s-a aprins masina cu cheita, dp o perioada robinetul galben....
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
***********
Skip ads

  • ag12fyd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Problema cu senzorul camshaft am si eu.
Acelasi cod citit la testul agrafa P0340
Opel Corsa C 1.2
Defectul se manifesta in felul urmator:
-drum mai lung,motor cald,viteza constanta 80-90km/h...fiind nevoit sa incetinesc brusc (cale ferata,sens giratoriu,etc) in momentul in care calc ambreiajul si frana se aprinde cheita in bord fara sa se simta nici o pierdere de putere.
-cu cheita aprinsa,masina stand pe loc la relanti,se simte o usoara fluctuatie a relantiului (nevizibila pe turometru) si toba scoate un sunet infundat neregulat.
-opresc masina,dau la automat (porneste greu si slab) dar dupa ce a pornit in max 2 secunde isi recapata turatia normala de relanti care nu mai are fluctuatii si nici toba nu mai are acel sunet infundat si neregulat.In max 1km parcurs se stinge cheita.
-cu cheita aprinsa,in urma testului agrafa rezulta 2 coduri P0340 (senzor axa came) si P1305 (EGR)...mentionez ca acesta din urma a fost curatat.
-cu cheita stinsa eroarea EGR nu mai este stocata insa ramana acelasi cod axa cu came P0340
-mentionez ca am cumparat si schimbat acest sensor (Bosch,nou).
-am resetat calculatorul prin scoaterea bornelor (cu bornele puse la loc fara sa o pornesc nu mai am stocat niciun cod....dupa ce o pornesc in urma stergerii codului/codurilor motorul se aude frumos,fara nicio bataie insa dupa ce dau o tura motorul se aude urat la relanti ca un diesel).In acest timp nu se aprinde cheita insa daca repet testul agrafa gasesc acelasi cod P0340 pe care l-am sters inainte.
Posibil ca acest cod sa nu genereze aprinderea martorului cheita?
Am verificat si cablajul senzorului camshaft si senzorul si este in regula atat tensiune cat si rezistenta.
Ce sa ii mai fac ca mi-a mancat zilele?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@ag12fyd ..sa intervenit la distributie in ultimul timp? sunet de diesel la cald spune ca distributia ar trebui schimbata .Martorul cu cheita se aprinde si din cauza EGR-ului.
  • ag12fyd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
la distributie nu s-a umblat .
martorul cheita tocmai atunci se aprinde,cand senzorul camshaft da peste cap egr (relanti neregulat insesisabil pe turometru si sunet infundat si ritmic al tobei) ...neaprinzand martorul nu are niciun simptom doar eroare stocata P0340 permanent
motorul se aude ca un "diesel" cand vrea el...la cald uneori motorul are zgomot,alteori insesizabil de zici ca e oprit.
cand martorul cheita se aprinde la urmatoarea pornire porneste greoi ca si cum ar fi inecata iar martorul se stinge.mergand cateva zile cu masina fara a se mai aprinde martorul eroarea de la egr se sterge insa cea de la senzorul camshaft ramane.
  • ag12fyd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Stiam ca EGR-ul mi l-a curatat un mecanic cu 5 luni in urma insa aveam dubii deoarece nu am fost de fata iar la 2 zile am avut un drum lung in care mi s-a aprins din nou martorul cheita cu P0340 si P1405 EGR.
Asa ca mi-am luat inima in dinti si am dat jos EGR-ul,mizerie de nedescris,nici vorba sa fi fost curatat iar garniturile erau imbatranite.
L-am curatat cu Triumf si cu spray de curatare Castrol pana la luciu.
Practic,puteam aprinde martorul in 3 min daca aveam motorul cald si mergeam sportiv (schimbat la 4000-4500rpm,scoasa pe liber pana la relanti si accelerata iar)
Acum,cu EGR-ul curatat nu am mai reusit sa aprind martorul.
Sper sa fi rezolvat problema.
Iata si poze cu EGR-ul jegos








  • ag12fyd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata in urma curatarii EGR-ului.
Am parcurs aprox 2000 km si nu s-a mai aprins nimic.
Sfatul meu...stati langa asa zisii mecanici atunci cand ii puneti la treaba Wink
  • servicelaptop

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, aruncati o privire aici :

  • catalino92

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut acceasi problema o am si eu cu masina ....pe tester mi-a aparut eroarea " camshaft sensor incorrect signal " cand e motoru rece nu am probleme trage de rupe , se tureaza ,etc ....dupa incalzire mi se aprinde martorul cu cheita si nu mai trece de 3500 turatii si cand o scot din viteza cade brusc turometru si moare motoru la fiecare semafor se opreste. am pus un alt senzor gm si tot la fel face chiar nu stiu ce sa zic . E posibil sa fie de la distributie ? ca asa mi-a zis cineva ca e posibil sa fie sarita distributia si de aia sa faca asa !
  • mal15

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
va salut,am tot cautat problema mea dar n am gasit raspuns. Masina mea Opel Zafira 1.8 imi da eroare senzorii camshaft si crankshaft,senzori pe care i am schimbat dar in zadar.Am dus ecu la reparat ,mi a zis ca n are nimic.La pornire porneste un pic mai greu,putere nu prea are. Are idee cineva ce i lipseste?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR