Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Toate motoarele de Insignia au aceasi soartã .Griparea cuzineților de palier din cauza spra încãlzire ulei in momentul regenerãri filtrului de particule și întãrirea oringului
Skip ads

  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
https://www.automoly.ro/info...lei-liqui-moly.Ce pãrere aveți de acest ulei,il folosește cineva?
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Buena ziua.
Sint posesor a unui Insignia 2011 . 160 c.p. 230.000 km. Am citit pe acest forum fel si fel de probleme despre aceste masini, dar nu inteleg un lucru:
de ce unele motoare duc 800.000.km si altele pica la 100.000 km?
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/270906427.html
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Un alt exemplu
https://www.mobile.de/ro/Aut...ar/267643196.html
Skip ads

  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Care este secretul?
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Probabil ca foștii proprietari au schimbat din timp oringul si sunt masini merse mai mult in regim extraurban
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Aceea cu 638.000 km este un auto de taxi rulat pe distante scurte.
Cealalta cu 803.000 km este rulata pe distante lungi.
Dar cum au ajuns sa faca km acestia?
Ce stiu ei si noi nu stim?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Totul depinde cum face regenerare in afarã orașului prinde complet ciclul și face bine racirea .cu cît mai reare sunt regenerãrile cu atît mai bine . filtru de particule transmite cãldurã la blocul motor și supravegherea încãlzește uleiul in interiorul filtrului in momentul regenerãri se ajunge la 800 grade .Motore de Insignia se grupeazã cam între 120.000 km și Max 200.000 km depinde cum a fost folosita în oraș sau mai multe in afarã .Și o altã cauzã este și modul de injectate al motorinei care ajunge in filtru același 4 injectoare sprinteazã motorina in capul
pistonului cin acesta sa gãsește sus pentru evacuare și cînd supapa de evacuare deschisa așa ajungem motorina in filtru apoi ia foc și curatã toatã fuliginea depusã dar o mica parte de motorinã ajunge in uleiul sint puțin cate îi dau seamã
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
PCroitoru a scris:Aceea cu 638.000 km este un auto de taxi rulat pe distante scurte.
Cealalta cu 803.000 km este rulata pe distante lungi.
Dar cum au ajuns sa faca km acestia?
Ce stiu ei si noi nu stim?
Poate au eliminat Dfp nu mai este euro 5 ci 4 sigur sint modificate
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Saptamina trecuta tot pe mobile.de a fost alta care a avut 711.000 km rulata tot in regim de taxi.
Daca era la noi trebuia schimbate 5 motoare pe ea.
De ce?
  • PCroitoru

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
In Germania nu li se permite anularea filtrului..
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Orice scuza s-ar gasi ,trebuie sa recunoastem ca aceste motoare la fel ca si aceasta conserva de insignia sunt praf si aduc doar probleme si cheltuieli imense mai devreme sau mai tarziu.
Eu cu siguranta voi fugi de acum incolo de aceasta marca indiferent de motorizare , la fel cum fuge dracu’ de tamaie...,nu am bagat atatia bani de cand am masina cati bani am bagat in tigaia asta de masina.

As fi curios sa aflu cati posesori de tigaie opel din club,ca or mai fi si altii din afara clubului,au bagat bani in motoare si le-au inlocuit,poate deschid moderatorii un topic pe aceasta tema...
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Au un tip de compiuter și fac regenerare cu mașina știm pe loc el face totul turbeazã motorul și așa mai departe îl face cam odatã la 400-500 km și cirbcula cu el curat r o regenerare forțat cînd face pe taxi filtrului e curat
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mylux a scris:Orice scuza s-ar gasi ,trebuie sa recunoastem ca aceste motoare la fel ca si aceasta conserva de insignia sunt praf si aduc doar probleme si cheltuieli imense mai devreme sau mai tarziu.
Eu cu siguranta voi fugi de acum incolo de aceasta marca indiferent de motorizare , la fel cum fuge dracu’ de tamaie...,nu am bagat atatia bani de cand am masina cati bani am bagat in tigaia asta de masina.

As fi curios sa aflu cati posesori de tigaie opel din club,ca or mai fi si altii din afara clubului,au bagat bani in motoare si le-au inlocuit,poate deschid moderatorii un topic pe aceasta tema...
Motorul este ff simplu este un Fiat 1.9 modificat dus la 2.0 și cel de Sabb e la fel cele cu motor Euro ,4 nu au aceste probleme .Eu nu am bãgat multi bani in mașinã doar consumabile și uleiul buni la 80.000 km DPF Off acum am 143.680 km fara probleme consum mai mic și ceva copia in plus circa 175 cai Dacã se grupeazã motorul mașinii nu îți convine sa cumperi unul secnhed îl faci bucãți rectifici baci totul non si stai liniștit Fiaturi cu același model de motor care au depãșit 500.000 km
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Matei vorbim dupa ce treci de 200 k...
Acum cateva luni l-am facut si eu bucatele si l-am rectificat,iar toata distractia m-a dus la peste 10.000 lei...
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mylux Eu nu mai am filtru particule l-am eliminat și modificat softul uleiul îl schimb la 20.000 km. degeaba ai refacut motorul daca nu ai eliminat filtrul are aceasi soartã cã prima datã
  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu schimb uleiul la fiecare 10 k,iar de eliminat filtrul de particule nici nu se pune problema,cel putin cat masina este la mine...
Circul mult si in afara iar regenerarile nu sunt foarte dese,problema a fost ca nu stiu cum a fost intretinuta masina de vechiul proprietar...,iar daca va fi sa pice iar motorul cat timp o mai tin,ai cuvantul meu ca o fac cotet pentru gaini 😄
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am mai scris cu mai multe pagini în urma, am același motor dar pe Alfa 159 2011, pãrerea mea e ca nu doar Dpf-ul produce atâtea dureri de cap la Insignia, fata de Alfa sunt diferențe majore la nivelul baii de ulei și a canalelor de ungere. Și eu si mulți prieteni cu 159 cu același motor am schimbat acel oring preventiv sau când a apãrut eroarea cu presiunea scãzuta la ulei, de atunci absolut nici o problema. Eu am trei ani de când am schimbat oringul ( puțin peste 60 k km fãcuți de atunci) mașina are 255 acuma și merge ireproșabil. La fel ca mine toți avem la 2. 0 dpf și egr activ, și majoritatea avem soft, cel mai mult are un prieten care a trecut de 340 k km fãrã probleme.
Ca pãrere personala nu sunt adeptul eliminãrii Dpf-ului, pentru protecția acelor oringuri și garnituri conteaza enorm calitatea uleiului și mai ales intervalul de schimb. Eu fac schimbul la 10 k ( deși producãtorul zice 35 k km) și folosesc ravenol vmp 5w30.
  • DMihai281

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cel puțin in cazul meu masina a vãzut doar ulei G.M. schimbat in service iar schimbul a fost facut atunci cand masina cerea.Singura problema a fost o regenerare întreruptã din cauza arderii unei bujii(bujie cu senzor de presiune).
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
La motoarele de Insignia care sint la fel ca cdiferã Alfa Fremont si Doblò difera poziționare dpf care este prea aproape de blocul motor și transmite multã cãldurã și uleiul se încinge prea mult . CRÃCIUN FERICIT LA TOTI
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR