- sorinachos
- *
- 45 mesaje
- din 04 Apr 2016
- Astra 2012 A20DTH
- Germania
sorinachos
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2016
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Dar asta este cauza grupãrii cuzineților dacã tu folosești mașinã mai multi km in autostradã sau afarã ești mai norocos.Dar eu gãseam nivelul uleiului la maxim scoteam cam 500 ml și dupã 8.000km era ff suptire și nivelul maxim .daca te uiți la ce am postat in urmã meseria mea este mecanic .Sau cînd te-ai cumpãrat caroserie nemțoaicã nu știa cã are motor FIAT
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Eu am o alta intrebare. Pana la urma la masinile facelift care au pastrat aceste tipuri de motor, exista vreo modificare la motor sau au aceeasi buba? Eu nu am reusit sa identific nici macar un posesor de insigina facelift care sa pateasca asa ceva. Totodata am citit cateva posturi ale unor colegi, cum ca s-au largit canalele de ungere la cuzineti la motoarele montate pe facelift. Exista vreo sursa credibila sau ceva oficial in acest sens? Eu am facelift si ma gandesc in 2019 sa fac celebra operatiune de inlocuire O-ring, insa in acelasit timp mi-e groaza ca niste "meseriasi" sa-mi umble la un motor sigilat in fabrica.
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu am fost asa de multumit de conserva asta de Insignia, cum o numesc unii care au avut probleme si-i inteleg, incat mi-am luat Insignia noua. Dar sincer va spun ca desi sunt multumit de noua Insignia, parca tot mai draga imi este vechiul model care avea vreo 350 de mii de km la vanzare. Si daca imi pica motorul il faceam si eram multumit. Am mai spus, probleme cu motoarele au si producatorii premium si sunt mult mai mari costurile de reparatii, asa ca depinde de noroc. Eu spun ca la achizitia s.h de Insignia trebuie schimbat imediat oringul dupa cumparare si verificarea palierului ca sa fii linistit, si apoi schimbarea oringului la 2-3 ani si atunci nu vor mai fi probleme.
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Din ce ai postat inainte am vazut ca nu ai gasit nimic in filtrul de ulei. Eu cred ca e ok motorul si schimbi doar oringul. Oricum cand o pornesti ca sa faca presiune la ulei o opresti imediat ce a pornit. Fa operatiunea asta de 5-6 ori si nu o sa dea mesajul si o poti duce pe rotile ei. Eu la vechea Insignia din 2010 cand am avut probleme cu oringul din decembrie 2014 pana in ianuarie asa faceam, porneam si opream imediat motorul fara sa apuce sa dea mesajul cu presiune scazuta, de mai multe ori si isi facea presiune si am mers cu masina asa cateva mii bune de km si la schimbarea oringului a fost ok motorul. Apoi din 2015 pana in vara asta cand am vandut-o am mai mers mai bine de 100 de mii de km si nu am avut probleme.
- ahappyuser
- *******
- 6,659 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,659
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
G.B.
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare!
Insignia A cu facelift, din 2015, motor A20DTE, O-ring schimbat in urma mesajului de "Low pressure oil".
O-ringul este intact insa e tare precum lemnul.
Reparatia efectuata la reprezentanta Opel Galati. Interesant este ca P/N-ul O-ring-ului este acelasi ca si pentru motoarele din 2008 / 2013.
P.S. Motorul e in stare perfecta, nu exista uzura la cuzineti reparatia fiind facuta dupa aparitia mesajului de presiune scazuta.
P.S.2 Folositi uleiuri compatibile Dexos2, utilizarea altui tip de ulei "mai performat" duce la pierderea elasticitatii O-ring-ului.
Insignia A cu facelift, din 2015, motor A20DTE, O-ring schimbat in urma mesajului de "Low pressure oil".
O-ringul este intact insa e tare precum lemnul.
Reparatia efectuata la reprezentanta Opel Galati. Interesant este ca P/N-ul O-ring-ului este acelasi ca si pentru motoarele din 2008 / 2013.
P.S. Motorul e in stare perfecta, nu exista uzura la cuzineti reparatia fiind facuta dupa aparitia mesajului de presiune scazuta.
P.S.2 Folositi uleiuri compatibile Dexos2, utilizarea altui tip de ulei "mai performat" duce la pierderea elasticitatii O-ring-ului.
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
G.B.
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare!
Din ceva analize, din surse ce nu le pot cita, imbatranirea O-ringului nu tine de numarul de km parcursi, vechimea masinii, regimul de utilizare a motorului, amplasarea DPF-ului sau numarul de regenerari ale motorului. Imbatranirea O-ringului tine in mod expres de uleiul folosit. Dexos2 contine o serie de compusi chimici ce mentin elasticitatea acestui O-ring, si nu numai a acestuia. Daca vreti sa nu aveti probleme cu etansarea sistemului de ungere, recomandarea este sa folositi numai uleiuri acreditate Dexos2.
Lista uleiurilor recomandate de GM le gasiti aici: https://www.gmdexos.com/owne...dexos2/index.html
P.S. Nu uitati, ca in termenii de garantie a masinii e specificat ca folosirea unui ulei ce nu e compatibil Dexos2 duce la pierderea acesteia. Ca exemplu, pentru piata SUA busoanele de ulei sunt expres inscriptionate cu DEXOS (vezi "GM FC242" in google).
La multi km fara "Low pressure oil"!
Din ceva analize, din surse ce nu le pot cita, imbatranirea O-ringului nu tine de numarul de km parcursi, vechimea masinii, regimul de utilizare a motorului, amplasarea DPF-ului sau numarul de regenerari ale motorului. Imbatranirea O-ringului tine in mod expres de uleiul folosit. Dexos2 contine o serie de compusi chimici ce mentin elasticitatea acestui O-ring, si nu numai a acestuia. Daca vreti sa nu aveti probleme cu etansarea sistemului de ungere, recomandarea este sa folositi numai uleiuri acreditate Dexos2.
Lista uleiurilor recomandate de GM le gasiti aici: https://www.gmdexos.com/owne...dexos2/index.html
P.S. Nu uitati, ca in termenii de garantie a masinii e specificat ca folosirea unui ulei ce nu e compatibil Dexos2 duce la pierderea acesteia. Ca exemplu, pentru piata SUA busoanele de ulei sunt expres inscriptionate cu DEXOS (vezi "GM FC242" in google).
La multi km fara "Low pressure oil"!
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
.... Nush ce sa zic... Putin probabil ca toți (sau aproape toți) cei care au avut probleme cu presiunea la ulei sa nu fi folosit uleiuri cu norma Dexos2... Pãrerea mea (și nu numai a mea) e ca proasta amplasare a PDFului are ca efect îmbãtrânirea prematura a nenorocitei garnituri de 70 de lei care duce la distrugerea motorului...
- alcatrazcj
- *
- 21 mesaje
- din 31 Jul 2017
- Astra 2013 A17DTS
- Cluj
alcatrazcj
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2013 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2017
- Mesaj Privat
DMihai281
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2018
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Doar 3 regenerãrii din 2014 pana azi și în 92000 km? 😂😀. O regenerare se face cam la 1000 km în regim de autostrada... Deci nu ai cum sa fi avut doar 3 regenerãri în 4 ani.. De km nu mai vorbesc... Înseamnã cã ai ratat încã vreo 40-50...
Parerea mea e ca uleiul GM e unul din cele mai proaste cu norma dexos2.
Cheers!
Parerea mea e ca uleiul GM e unul din cele mai proaste cu norma dexos2.
Cheers!
- G_S_C
- ***
- 817 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Prahova
G_S_C
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salutare
Vad ca se pastreaza tendul si la generatia boua de insignia de-a avea aceeasi prb cu acel oring, ma tot uitam sa iau un insignia tourer dupa 2014 spernd sa se fi rezolvat prb dar se pare ca nu.
Am gasit cu ceva motoare de 120cp si 140, diesel, ce alte motorizari ce au fost puse pe aceasta versiune, cu mai multi cp, m-ar incanta si benzinara dar nu am gasit nimic, oferta slaba.
Pe la mai multe marci la care m-am uitat, mai toate au rpb diverse, unele mai grave, altele cat sa-ti strice ziua sau concediul.
Am intrat in epoca de consumerism , fiabilitatea a cam disparut, trebuie sa traiasca toti, populatia a crescut, de ce sa mai cumperi o masina care sa functioneze ok 10-12 ani, 3 ani cat e garantia e suficient, de asta si aia de prin vest le dau dupa ce ies din garantie, la unele masini nici macar uleiul nu se mai gandesc sa-l schimbe, sunt vandute la licitatii si ajung la noi cu 150k km in 3 ani dar ele sunt varza saracele motoare.
Vad ca se pastreaza tendul si la generatia boua de insignia de-a avea aceeasi prb cu acel oring, ma tot uitam sa iau un insignia tourer dupa 2014 spernd sa se fi rezolvat prb dar se pare ca nu.
Am gasit cu ceva motoare de 120cp si 140, diesel, ce alte motorizari ce au fost puse pe aceasta versiune, cu mai multi cp, m-ar incanta si benzinara dar nu am gasit nimic, oferta slaba.
Pe la mai multe marci la care m-am uitat, mai toate au rpb diverse, unele mai grave, altele cat sa-ti strice ziua sau concediul.
Am intrat in epoca de consumerism , fiabilitatea a cam disparut, trebuie sa traiasca toti, populatia a crescut, de ce sa mai cumperi o masina care sa functioneze ok 10-12 ani, 3 ani cat e garantia e suficient, de asta si aia de prin vest le dau dupa ce ies din garantie, la unele masini nici macar uleiul nu se mai gandesc sa-l schimbe, sunt vandute la licitatii si ajung la noi cu 150k km in 3 ani dar ele sunt varza saracele motoare.
- ahappyuser
- *******
- 6,659 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,659
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
G_S_C a scris:Vad ca se pastreaza tendul si la generatia boua de insignia de-a avea aceeasi prb cu acel oring
Daca e asa cum spui, personal ma astept ca acest topic sa ajunga la 1million de vizualizari. Citesc regulat acest topic si ma tot minunez ce probleme de proiectare (bombe cu ceas) au lasat inginerii italieni pe acest tip de motor.
L.E :
La Vectra B din semnatura am schimbat oring-ul sorbului din baia de ulei dupa 20ani de la data fabricatiei motorului, intradevar la temperaturi negative de peste -20grade se manifesta la fel ca aici in topic... Am verificat cuzinetii cand am demontat si i-am gasit in limite normale de uzura, asa ca am montat pe bloc doar oring-ul cumparat pe original si problema e rezolvata (nu s-a mai manifestat de atunci nici macar cand au fost -29grade C la Sibiu). Oring-ul vechi era deja intarit dar nu e de mirare dupa 20ani de folosire (motor cu 300.000+km in bord).