- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,830 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,830
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sergiu_csi2005
- *
- 9 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Astra 2012 A17dtr
- Dolj
sergiu_csi2005
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2012 A17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
IMihai294
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
MugurC
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 a17dtr ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2016
- Mesaj Privat
ruk
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2013
- Mesaj Privat
nelutzu_832000 a scris:Va salut. Daca cunoaste cineva ce este furtunul din imaginea de mai jos, foarte umeda de ulei si se misca cu totul. Multumesc
iti ies vapori de ulei de la furtunul de interculer, ala gros negru, baga mana sub el si vezi ca este murdar dedesupt
scoate siguranta aia metalica si trage de el afara, inauntru are o garnitura, scoate o afara, gurata cu o carpa de bumbac furtunul inauntru, garnitura si admisia la clapeta
monteazale si nu o sa mai curga asa mult
garnitura nu gasesti decat cu furtun cu tot si costa 600 ron
poti face o inventie cu garnituri de la canalizare sau ceva de genu
daca te uiti la celalalt capat al furtunului (la interculer) este la fel, plin de ulei
spor
syle2peu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2015
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bogdan-Olivia.
- *
- 2 mesaje
- din 26 Jan 2019
- Astra 2013 A17dts
- Iasi
Bogdan-Olivia.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2013 A17dts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2019
- Mesaj Privat
- Bogdan-Olivia.
- *
- 2 mesaje
- din 26 Jan 2019
- Astra 2013 A17dts
- Iasi
Bogdan-Olivia.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2013 A17dts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2019
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare, vin si eu cu o intrebare....masinile voastre se tureaza in gol pana la 5000- 6000 ture? caci a mea mai mult de 4800 nu vrea.
Cred ca in curand ii voi face o curatare dpf sau altul nou (360euro).
A curatat cineva dpf pana acum?ca si ramdament/pret/durata....se merita?sau sa nu ma doara capul iau unul nou si gata?
Pretul de curatat este undeva la 400 ron + 200 demontarea si remontarea lui pe masina.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTR
Cred ca in curand ii voi face o curatare dpf sau altul nou (360euro).
A curatat cineva dpf pana acum?ca si ramdament/pret/durata....se merita?sau sa nu ma doara capul iau unul nou si gata?
Pretul de curatat este undeva la 400 ron + 200 demontarea si remontarea lui pe masina.
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTR
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
La aproximativ 5000 de rotatii si la mine se limiteaza ,asa este normal, daca te uiti de la 5000 intri pe rosu.
Scoate-o pe autostrada si dai in goarna cativa km in minim 3000 de ture si daca tot ai mesaj cu dpf-ul curatal ,fa-i si o decarbonizare dupa curatare ,sau anuleaza-l( nu recomand ), sau schimba-l.
Scoate-o pe autostrada si dai in goarna cativa km in minim 3000 de ture si daca tot ai mesaj cu dpf-ul curatal ,fa-i si o decarbonizare dupa curatare ,sau anuleaza-l( nu recomand ), sau schimba-l.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu nu am avut mesaje niciodata in bord ,dar regenerari tot asa isi face pana in 200 km ,in oras ,dar la drum cam la 350 km.De 2 ori pe zi niciodata .
Parerea mea e ca trebuie scoasa la drum destul de des.
Ai ratat cumva cateva regenerari , ca de aceea cred ca ai mesaj in bord , eu am pus un led cu o rezistenta pe oglinda larerala stanga ,legat la firele care alim. incalzirea oglinzii si cand porneste regenerarea se aprinde ledul, pt.ca calculatorul cand declanseaza regenerarea , porneste si incalzirea lunetei si a oglinzilor si asa nu ratez nici o regenerare.
Parerea mea e ca trebuie scoasa la drum destul de des.
Ai ratat cumva cateva regenerari , ca de aceea cred ca ai mesaj in bord , eu am pus un led cu o rezistenta pe oglinda larerala stanga ,legat la firele care alim. incalzirea oglinzii si cand porneste regenerarea se aprinde ledul, pt.ca calculatorul cand declanseaza regenerarea , porneste si incalzirea lunetei si a oglinzilor si asa nu ratez nici o regenerare.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ai diesel, de ce ai vrea sa se tureze pana la 5-6000rpm? Daca doreai 6000rpm+, trebuia sa iei benzina.
Nu mai faceti regenerarile, cu masina parcata, turata "in gol". Regenerarea se face la o temperatura de 600-800grade. Iti dai seama ce caldura emana DPF-ul, fara o racire corespunzatoare in mers? La cateva regenerari de genul, s-au dus dracu toate proprietatile uleiului...
Regenerarea trebuie facuta in mers, la o turatie de 2500-3000rpm, mers cat mai constant, pana se termina.
Trebuie urmarit consumul mediu, si eventual turatia la relanti, daca cumva te prinde in oras.
Nu mai faceti regenerarile, cu masina parcata, turata "in gol". Regenerarea se face la o temperatura de 600-800grade. Iti dai seama ce caldura emana DPF-ul, fara o racire corespunzatoare in mers? La cateva regenerari de genul, s-au dus dracu toate proprietatile uleiului...
Regenerarea trebuie facuta in mers, la o turatie de 2500-3000rpm, mers cat mai constant, pana se termina.
Trebuie urmarit consumul mediu, si eventual turatia la relanti, daca cumva te prinde in oras.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Stiu ce trebuie urmarit.Dar de multe ori nu am de ales ca incepe regenerarea cand parchez(si nu am unde merge cu ea constant la 2500-3000 ture)si trebuie sa o fac static.
Mesajul a aparut instant azi desi isi facuse ultima regenerare ieri(dupa 147km numai in oras).
In legatura cu turatiile....era mai mult o curiozitate...eu pana azi nu am incercat sa vad pana unde se duce pe maxim,si am observat ca mai sus de 4800 nu vrea.
Mesajul a aparut instant azi desi isi facuse ultima regenerare ieri(dupa 147km numai in oras).
In legatura cu turatiile....era mai mult o curiozitate...eu pana azi nu am incercat sa vad pana unde se duce pe maxim,si am observat ca mai sus de 4800 nu vrea.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Sunt 2 senzori intrunul, unul pt.debitul de aer si unu pt. temp.aerului pe debitmetru ,cumperi or doar senzorul ,partea in care intra mufa ,ori debitmetru cu totul.Recomandat este unul original.
Era bine sa vezi si valorile pe tester ale senzorilor sa fii sigur daca il schimbi sau nu.Poti imprumuta un debitmetru de la un prieten cu acelasi motor sa faci o proba inainte sa il cumperi.
Era bine sa vezi si valorile pe tester ale senzorilor sa fii sigur daca il schimbi sau nu.Poti imprumuta un debitmetru de la un prieten cu acelasi motor sa faci o proba inainte sa il cumperi.
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Nu cunosc pe nimeni cu acest motor...o sa cumpar unul bosch si imi incerc norocul.
Am sa incerc sa.l curat...poate scap asa:))
Mai am un fir care atarna pe sub alternator, compresor AC(de el este prinsa o clema metalica cu o gaura la un capat,iar la celalalt sunt 2 gheare de prindere.)de fapt sunt 2 fire intr.un copex.
Apreciez mult daca imi poate face cineva o poza din zona aia mai detaliata.
Multumesc mult de raspuns.
Am sa incerc sa.l curat...poate scap asa:))
Mai am un fir care atarna pe sub alternator, compresor AC(de el este prinsa o clema metalica cu o gaura la un capat,iar la celalalt sunt 2 gheare de prindere.)de fapt sunt 2 fire intr.un copex.
Apreciez mult daca imi poate face cineva o poza din zona aia mai detaliata.
Multumesc mult de raspuns.
- deleted-30842
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat