big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cu aer contitionat... ar trebui sa ai un alternator de 100A pe masina.
Nu scrie nimic pe el... probabil ca e un Hitachi reconditionat cu piese aftermarket (punte+releu Cargo/Mobiletron/whatever). I-au pus un kleber cu firma care l-a reconditionat si data reconditionarii, dar in timp se dezlipeste si cade de pe el.
Nu scrie nimic pe el... probabil ca e un Hitachi reconditionat cu piese aftermarket (punte+releu Cargo/Mobiletron/whatever). I-au pus un kleber cu firma care l-a reconditionat si data reconditionarii, dar in timp se dezlipeste si cade de pe el.
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@MContea
Adica... mai pe intelesul tau, alternatorul de pe masina ta ar putea fi unul de Opel Astra H 1.7cdti [2004-2006] unde firul ,,liber,, din cupla ta era defapt cuplat la calculatorul masinii (ECU de Astra H 1.7cdti) pentru asa zis-a ,,incarcare inteligenta prin ECU,, si care la Astra H s-a vrut sa fie ,,o mare dezvoltare,, fata de alternatoarele clasice existente pe modelele de Opel pana la Astra G ->Decembrie 2003. Ce s-a vrut si ce s-a realizat defapt cu incarcarea asta ,,inteligenta,, pe Astra H cu motor ISUZU de 1.7l se poate vedea in rezultatele implementarii propriu-zise (a avut valoare atunci cand pe alternator erau puntea + releul HITACHI ,,originale,,). Cu componente aftermatrket (punte si releu made in People Republic of China) avantajul incarcarii inteligente se cam apropie de NULL.
Adica... mai pe intelesul tau, alternatorul de pe masina ta ar putea fi unul de Opel Astra H 1.7cdti [2004-2006] unde firul ,,liber,, din cupla ta era defapt cuplat la calculatorul masinii (ECU de Astra H 1.7cdti) pentru asa zis-a ,,incarcare inteligenta prin ECU,, si care la Astra H s-a vrut sa fie ,,o mare dezvoltare,, fata de alternatoarele clasice existente pe modelele de Opel pana la Astra G ->Decembrie 2003. Ce s-a vrut si ce s-a realizat defapt cu incarcarea asta ,,inteligenta,, pe Astra H cu motor ISUZU de 1.7l se poate vedea in rezultatele implementarii propriu-zise (a avut valoare atunci cand pe alternator erau puntea + releul HITACHI ,,originale,,). Cu componente aftermatrket (punte si releu made in People Republic of China) avantajul incarcarii inteligente se cam apropie de NULL.
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
MContea a scris:Multumesc. Am demontat (si eu) alternatorul. Pur si simplu a crapat! (Mai) Am doar o intrebare: de ce e firul liber de la mufa?
Eu cred ca firul care iese din cupla alternatorului(Astra H),este firul care se leaga cu firul de control(albastru,Astra G),caruia i sa taiat cupla,deoarece nu se putea folosi decat pe alternator de Astra G.Deci se va lega firul din cupla alternatorului cu firul de pe instalatia vechiului alternator,se va izola,iar la pornirea motorului,se va stinge becul din bord,daca totul e OK...! Nu-i recomandat cu improvizatii...,dar vad ca se practica!
- baltazar2003
- *
- 27 mesaje
- din 31 Aug 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
baltazar2003
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Acela pare un alternator de la un motor isuzu.
Este posibil ca sa fi avut un regulator de incarcare extern, cel original fiind scump si se duce din cauza ca se uzeaza simeringul de la pompa, intra ulei in zona periilor si releul crapa.
Unii foloseau relee de dacie.
Trebuie sa urmaresti acel fir, poate fi excitatia aplicata din exterior de la un releu amplasat undeva...
Acela pare un alternator de la un motor isuzu.
Este posibil ca sa fi avut un regulator de incarcare extern, cel original fiind scump si se duce din cauza ca se uzeaza simeringul de la pompa, intra ulei in zona periilor si releul crapa.
Unii foloseau relee de dacie.
Trebuie sa urmaresti acel fir, poate fi excitatia aplicata din exterior de la un releu amplasat undeva...
- deleted-133408
- *
- 13 mesaje
- din 16 Feb 2019
deleted-133408
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris: Eu cred ca firul care iese din cupla alternatorului(Astra H),este firul care se leaga cu firul de control(albastru,Astra G),caruia i sa taiat cupla,deoarece nu se putea folosi decat pe alternator de Astra G.Deci se va lega firul din cupla alternatorului cu firul de pe instalatia vechiului alternator,se va izola,iar la pornirea motorului,se va stinge becul din bord,daca totul e OK...! Nu-i recomandat cu improvizatii...,dar vad ca se practica!
Deci: am demontat alternatorul cu firul buclucas exact ca in poza ...cu firul nelegat! In afara de surubul lung, cu piulita si piulita de la borna + nu am mai desfacut nimic. Celalalt surub era rupt. .Eu zic ca nu am rupt nimic, nu am deranjat nimic. DAR...nu vad alt fir ramas in zona unde ar putea fi celalalt capat de fir, de pe instalatia electrica a masinii. E posibil ca firul de pe masina sa se fi tras in tubul protector, unde sunt si celelalte fire? Am gasit un fir albastru care merge in stanga fata, sub far (la unul din calculatoare
?)
- baltazar2003
- *
- 27 mesaje
- din 31 Aug 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
baltazar2003
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2017
- Mesaj Privat
Daca ai demontat deja mufa de pe alternator, unde in alternator era legat acel fir?
Cum intra mufa originala a masinii in mufa de pe alternator?
Teoretic la alternator trebuie sa primesti un + de la contact si sa plece spre bord un fir de semnalizare, cel care da comanda indicatorului de avarie sa se aprinda
Cum intra mufa originala a masinii in mufa de pe alternator?
Teoretic la alternator trebuie sa primesti un + de la contact si sa plece spre bord un fir de semnalizare, cel care da comanda indicatorului de avarie sa se aprinda
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca te uiti mai atent la alternatorul din pozele postate imediat mai sus iti dai seama ca este ,,o ruptura,, Lipseste o ureche de prindere in partea de jos a alternatorului. As merge mai departe si as spune ca a fost un compromis, un alternator care probabil intr-un accident de masina s-a ales cu o ureche de prindere rupta, dar inca era functional... si care a fost valorizat prin vanzare datorita faptului ca era in starte de functionare, dar avand o problema de prindere... a fost ieftin deci a fost cumparat si apoi montat pe masina ta.
Cand spui ca firul albastru duce la unul din calculatoare, acela din poza este... daca pot sa-i spun asa, in termeni populari... calculatorul sistemului de racire a motorului. Defapt acolo e o cutie cu relee, daca nu ma insel (am vazut-o si la mine sub aripa dar nu am avut curiozitatea sa demontez capacul sa vad concret ce e acolo).
In ceea ce priveste aceasta ,,inginerie româneasca,, care ai gasit-o la tine pe motor... alternator de motor Isuzu Astra H 1.7l pe motor Isuzu 1.7l de Astra G... cine a facut-o la momentul respectiv a stiut ce face, deci presupun ca a functionat.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 29 Mar, 2019 6:35 pm, modificat de 3 ori in total
Cand spui ca firul albastru duce la unul din calculatoare, acela din poza este... daca pot sa-i spun asa, in termeni populari... calculatorul sistemului de racire a motorului. Defapt acolo e o cutie cu relee, daca nu ma insel (am vazut-o si la mine sub aripa dar nu am avut curiozitatea sa demontez capacul sa vad concret ce e acolo).
In ceea ce priveste aceasta ,,inginerie româneasca,, care ai gasit-o la tine pe motor... alternator de motor Isuzu Astra H 1.7l pe motor Isuzu 1.7l de Astra G... cine a facut-o la momentul respectiv a stiut ce face, deci presupun ca a functionat.
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 29 Mar, 2019 6:35 pm, modificat de 3 ori in total