Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nasol momentul ,nu prea ai ce face decat sa montezi un filtru la loc plus softul ,altfel nu treci de rar. Asa ca sa nu mai zica unii oameni aici pe forum ca nu au cum sa vada mecanicii de la Rar ,ca nu mai ai dpf-ul , uite ca au cum sa te prinda .
Incearca macar sa cauti unul din desmembrari ,pana treci de rar si dupa il scoti daca vrei ,doar ca la urmatorul rar trebuie pus la loc .
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ai spart filtrul, dar ai umblat si la soft?
In cazul in care doar l-ai spart, normal ca nu-ti ies noxele.
  • tadragos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Ce se poate face este sa devii cetatean model si sa iti pui DPF-ul la loc.

Dupa care sa te intrebi "care a fost logica sa iti scoti dpf-ul"?

Mai ai de recunoscut ca ai scapat ieftin:
1. RAR-ul blocheaza la greu ce vede diesel in sistem pentru ITP.
2. Surpinzator dar si in RO se fac controale inopinante politie RAR - in toata tara.

3. O sa zici ca ai scapat pe gratis cu ce s-a intamplat sau o sa spui povesti:
Se duce cunoscutul cu BMW frate in Germania.
Este oprit special ca avea numere de Romania. Auzise baietii din Germania ca romaniii "DPF - off". Ii pune mirositorul la toba si ii zice:
1. Va casam masina direct.
2. 2800 de euro: montat DPF nou si resoftare.
Ce alegeti?
  • GVlascu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Sunt posesor de opel astra 1,7 cdti, 81kw 2013. 152000km(sunt reali 100%). Problema mașinii este ca în bord îmi apare mesajul "filtru particule înfuntat, nu oprii motorul" și asta se întâmplã foarte des, l fiecare 30-50 km. Mașinã o am de aproximativ 2 luni dar pana acum o luna regenerarea se fãcea dar fãrã acel mesaj pe bord. La momentul actual când apare mesajul pe.bord și își face regenerarea scoate un fum mai mult decât un tractor aflat în arat. Menționez faptul ca mașinã face cel mult 10-12 km în oraș / zi. Iar la sfârșitul sãptãmânii o alerg 100-120 km Giurgiu- București. Bujiile au fost schimbate (beru). E normal sa intre atât de des regenerarea și de ce pana acum și.o fãcea aproximativ la fel de des dar fãrã acel mesaj în bord. ce pot face în cazul asta? Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Am o zafira b 2006 motor z19dth, când am cumpãrat-o a avut dpf-ul scos (fizic), am cumpãrat un filtru de particule aftermarket care dupã 400 km sa înfundat (eroare ecn 190175 și limitare de putere), am încercat regenerare forțatã dar nu a mers. Am dus mașina la service care a trimis filtrul la curãțat mi-a schimbat galeria de admisie și senzorul de presiune diferentiala. Dupã nici 200 de km iar eroare ecn 190175. Am testat cu opcom și aveam 6kpa presiune diferențiala la relanti și 24% saturație la filtrul de particule. Am fãcut un drum cam de 60 km și la relanti am presiunea de 8kp și 30% saturație la filtru. Dacã sa mai întâlnit cineva cu aceastã situație și poate sã mã ajute cu un sfat. Mulțumesc!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cu ce te deranja cã nu ai dpf.
Ți-ai dat de treabã singur.
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Omul a incercat sa mearga pe calea cea dreapta doar ca, din pacate aceste filtre sunt o pacoste ! Bagi o gramada de bani sa il schimbi si la sfasit tot la treburi necurate ajungi.
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:Cu ce te deranja cã nu ai dpf.
Ți -ai dat de treabã singur.

Dacã nu scotea fum nu îmi fãceam de lucru.
Skip ads

  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai asta ii problema @ cloan853! De asta s_a si infundat. Tu trebuie sa rezolvi problema fumului si dupa sa pui DPF sau sa il anulezi iar fizic si soft.
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
mylanezu a scris:Omul a incercat sa mearga pe calea cea dreapta doar ca, din pacate aceste filtre sunt o pacoste ! Bagi o gramada de bani sa il schimbi si la sfasit tot la treburi necurate ajungi.

Mecanicul a spus ca scotea fum negru de la galeria de admisie de aceea am schimbat-o (era cãzutã tija swirl).
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si dupa remedierea galeriei tot ai avut probleme cu DPF-ul?
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Dupã cum am scris mai sus dupã schimbarea galeriei de admisie și a senzorului de presiune diferentiala, curãțarea termicã a filtrului de particule, dupã 200km iar mi-a apãrut ecn 190175 și limitare de putere.
Skip ads

  • Mike_MFM

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sunt proaspatul posesor al unei Zafira 1.9 DTH pe care va trebui sa o duc la RAR sa o inscriu in februarie. As avea cateva intrebati in legatura cu acest DPF avand in vedere ca va trebui sa ajung si la RAR(Norocul meu este ca am programare la Calarasi si eu sunt din Bucuresti).

Prima intrebare este: Cum pot verifica, cat % este colmatat filtrul DPF? se poate verifica in meniul "ascuns" al navigatiei sau ar trebui sa imi iau un op-com?

Daca imi iau op-com ii pot face regenerare fortata sau merge doar cu Tech 2-ul? ( Daca merge doar din tech 2 v-as ramane recunoscator daca mi-ati trimite niste recomandari de service sau baieti priceputi in Bucuresti)

De cand am luat-o am mers in Bucuresti destul de putin(aprox. 200km) si ieri si-a facut prima regenerare, dar a facut-o de doua ori( prima a durat cam 7-8-10 minute dupa a revenit consumul la normal(0.8-0.9) si a doua dupa ce am plecat de la destinatie tot cam acelasi timp a durat dar nu a mai scos atat de mult fum. Intrebarea mea este: ii dauneaza atat de rau mersul in Bucuresti incat pot merge cu ea doar cand nu este aglomerat? Care este regimul de turatie in care motorul sa se simta bine si sa nu infund DPF-ul?.

Va multumesc anticipat si fiind prima postare va spun si : Bine v-am gasit!
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara
Am un opel astra h 1.9 cdti 74kw recent am curatat filtrul de particule si am schimbat senzorul de presiune diferentiala
Imi puteti spune care este presiunea normala la relantiu si turat ?
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La relanti ar fi indicat -1, 0 iar turata la 3000 ar trebui sa nu depaseasca 3
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Cam asa e -1-2 la relantii si 3 4 turata acum voi vedea la cati km se regenereaza inaintebsa curat dpf si sa schimb senzorul se regenera in fiecare zi si in ultima perioada nu se mai stingea martorul de bujie ca clipa intermitent
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Iti sugerez sa schimbi urgent uleiul. Daca regenerarea se facea zilnic cu siguranta ai motorina in ulei!
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Asta a fost inainte sa curat dpf si sa schimb senzorul de presiune .Astazi am reusit sa le montez la loc am schimbat si ulei ul era in plus cam 1.2l
  • RTordai

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara
Sunt posesorul unei Opel astra h 1.9cdti z19dtl 74kw
Recent am curatat dpf ul la o firma specializata pt asa ceva din cauza regenerarilor zilnice .am schimbat senzorul de presiune diferentiala (acum presiune e ok -2 la relantii 0 la 3000 ture).insa regenerarile zilnice tot apar creste nivelul de saturatie la 100% la fiecare 50 km si se regenereaza .
Care ar putea fii cauza ?
Va multumesc
  • mylanezu

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Injectoare cu probleme, turbina, EGR sau chiar filtrul DPF. Asa am patit si eu la Corsa D. Presiune perfecta dar regenerari non stop. L-am anulat si acum totul este OK
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR