Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se schimba si tulumba de frana + conductele... si farurile, ceva cablaj si poate mai sunt si altele.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Omul se referã doar la Motor .Stiu cã Pedalierul este pe invers .motorul și cutia sint așezate ca și la mașinã cu volan pe stinga
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Domnilor eu ma refer la motorizare vreau sa cumpãr Insignia cu volanul pe partea stingã si motorul calat , și sa schimb numai motoarele de pe una pe alta , iar intre ele sint diferențele menționate de mine.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Apoi ceea cu volan pe partea dreapta o tin numai pentru piese de rezerva.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Motorul este același chiar și cutia îți spune un mecanic
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Domnul mecanic eu zic sa nu oferiti date asa de "sigure" daca nu cunoasteti foarte bine problema. Sunt doua motoare asemanatoare in partea de "baza" ca sa zic asa. Nu conteaza ca este pe masina cu volan pe dreapta sau cu volan pe stanga. Diferenta consta in faptul ca un motor are start/stop si unu nu. Daca vrei sa-l pui pe cel cu start/stop pe masina care nu are asa ceva vei avea nevoie si de cablaj ,consola centrala, ecu ,tablou sigurante si motorul cu toate anexele lui (este si alternatorul diferit). Cem mai important aveti nevoie de un mecanic care stie ce face .... nu de cineva care are scule.
Bafta.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Intre ecoflex si cel normal este diferenta.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Care este diferența
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
calimero2003 a scris:Domnul mecanic eu zic sa nu oferiti date asa de "sigure" daca nu cunoasteti foarte bine problema. Sunt doua motoare asemanatoare in partea de "baza" ca sa zic asa. Nu conteaza ca este pe masina cu volan pe dreapta sau cu volan pe stanga. Diferenta consta in faptul ca un motor are start/stop si unu nu. Daca vrei sa-l pui pe cel cu start/stop pe masina care nu are asa ceva vei avea nevoie si de cablaj ,consola centrala, ecu ,tablou sigurante si motorul cu toate anexele lui (este si alternatorul diferit). Cem mai important aveti nevoie de un mecanic care stie ce face .... nu de cineva care are scule.
Bafta.
cel ce are gripat motorul are nevoie de partea mecanicã poate schimba chiar și turbo care sint diferite adt și adh sint același turbine doar dt e diferitã
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu am inteles foarte clar ... se vrea un swap sau o reparatie? Daca se vrea reparatie , atunci nu vad rostul cumpararii unei masini pt o reparatie de 1000 euro cu totul nou.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Calimero2003. Sa fiu mai explicit .
Eu am o Insignia din 2011 160 Cp SRI a20dth fara ecoflex cu volan pe dreapta in perfecta stare de funcționare pe parte mecanica cu inconvienentul ca este cu volan pe dreapta cauciucuri uzate la minim fara cârlig de remorcare , fara navigație, fara încãlzire in scaune etc , si am gãsit alta din 2012 cu motor terminat modelul ecoflex 160 Cp care este cu cauciucuri iarna aproape noi cauciucuri vara ok ,cârlig , navigație , încãlzire in scaune , portbagaj electric , si multe altele net superioarã la a mea, iar eu vreau sa schimb motorul de pe a mea pe cealalalta si sa o înscriu pe Ro .
Mașina se afla in Berlin inca nu am cumparat-o .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Net superioara... e doar alta Marie cu alta palarie (tot cu aceleasi probleme, gen oring-ul vietii and else). WTF?
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
PCroitoru636 a scris:Calimero2003. Sa fiu mai explicit .
Eu am o Insignia din 2011 160 Cp SRI a20dth fara ecoflex cu volan pe dreapta in perfecta stare de funcționare pe parte mecanica cu inconvienentul ca este cu volan pe dreapta cauciucuri uzate la minim fara cârlig de remorcare , fara navigație, fara încãlzire in scaune etc , si am gãsit alta din 2012 cu motor terminat modelul ecoflex 160 Cp care este cu cauciucuri iarna aproape noi cauciucuri vara ok ,cârlig , navigație , încãlzire in scaune , portbagaj electric , si multe altele net superioarã la a mea, iar eu vreau sa schimb motorul de pe a mea pe cealalalta si sa o înscriu pe Ro .
Mașina se afla in Berlin inca nu am cumparat-o .
alti spun net superioara se referã la dotãri adicã scaune încãlzite ventilate și nu mai știu ce dar ce conteazã este motorul care se aflã sub capota și ãla duce toate caroserie toți s-au fixat pe acel oring pe acea ventuzã de gumã alti nu știu nici unde se aflã al 5 injectoare . Cumpãrã acea mașinã și schimbã cu calm motorul cai este același motor .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E foarte bun motorul, ce sa zic ... 334.000 de vizualizari numai pe acest topic si un ,,o-ring prapadit,, in baia de ulei care in mod natural cedeaza dupa doar 5-6ani de folosire continua, ma lasi ? D.p.d.v al fiabilitatii NU se compara cu niciun alt motor diesel care a fost pus pe Opel de la momentul cand Opel a ales sa foloseasca motoarele altora pe caroseriile lor pentru ca N-AU FOST CAPABILI sa dezvolte un motor diesel fiabil... nimeni de la Opel n-a dat nicio sansa motorului diesel si cand au vazut ca au ramas in urma au dat girul altor companii precum FIAT (ISUZU initial) sa puna motoare turbo-diesel pe caroseriile lor... opinia mea e ca motorul diesel de pe Insignia a fost calcaiul lui Achile care a tras in jos modelul Insignia sa nu concureze 1:1 cu carcasele de VW Passat, daca motorul de Insignia diesel era imbatabil Opel era mai sus, aproape de VW pe diesel asa cum probabil s-a si vrut, dar HEI!... calul troian...
Intr-un final, satul de colaborari si esecuri Opel si-a dezvoltat propriul motor turbo-diesel, mult prea tarziu in opinia mea... dar totusi asa se invata: din propriile greseli !

Stiu foarte bine unde zici ca se afla al 5-lea injector, doar ca nu se mai foloseste, a fost o alegere neinspirata. Acum e la moda cu Ad-blue, my friend... Cu pâna la 12 senzori la diesel pe partea de evacuare, ca sa aveti voi de lucru in service ,,pe saturate,, si sa faceti cas$$h flow.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Secretul problemelor motoarelor moderne de la marii producatori nu este nici o conspiratie a nimanui este doar o concurenta prosteasca in a scoate motoare altfel decat au ceilaltii,fara suficient timp de testare fara modificarile impuse de problemele descoperite in timul exploatarii ,proiectate de oameni iesiti de pe bancile scolii asistati de calculator si fara experienta in mecanica.
Fiat a gresit putin motorul asta , VW are aceleasi probleme de ungere la 2.0 tdi prima generatie cu pompa actionata de lant cu un intinzator minuscul ,Ford si Mazda aceleasi probleme mai ales la generatia de motoare Endura 2.0 benzina 2.3 benzina si dieselul , firmele cu blazon BMW si Mercedes n-au apucat sa se faca de ras prea rau in afara de primu cu motorul de 2.0 d alta belea cu probleme de ungere la tampenia de distributie cu lantul in spate spre volanta.
In concluzie Opel este in trend cu moda motorul lor este mai bun ca rahatu de 2.0 tdi de la VAG macar nu are probleme si cu injectoarele si cu electrovalvele comanda turbo,cu ungerea la turbina etc.
Eu in ultimii 20 de ani mi-am ales motoarele cu probleme si le-am adus la o fiabilitate acceptabila cea mai substantiala modificare a fost la Ford si Mazda ,sorb pompa ulei ,pompa ,prezoane capace vibrochen majorate in rest ,un sorb,o supapa de suprapresiune, la VAG modificari majore si schimbarea pompei ulei modificat defazoare etc.
Motorul lu Fiat nu-mi place ca suna a tractor ,un motorist care ii bate la cur pe toti fara mari scapari doar cu nefericita alegere a sistemului de injectie Delphi este de departe Renault.Am motoare cu puteri ridicate de la 105 la 130 pistoane magneziu de la Nural au batut Europa de la un cap la altu cu consumuri incredibile,silentioase cu fiabilitati spre 350.000 - 400.000 si la ce preturi au se strica il arunci si pui altu nu dai 2000 euro pe-un fier.
La Opel incepand cu motorul de 1.6 monoinjectie am tot ridicat presiunile si s-au descurcat rezonabil inclusiv Cielo a suferit de aceeasi boala cand incepeau sa clantane tachetii sa se manance camele etc.
Pe zi ce trece ajung la concluzia ca motoarele din ziua de azi trebuie luate acasa si demontate refacute si dupa aia mai mergi 2ani pana dau guvernele alte legi.....asa ca sa avem ce face.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poti face colegule modificare , dar cel mai bine o aduci acasa pe platforma pe cea din Germania si acasa schimbi pe motorul tau de pe cea de Anglia pt siguranta ta oringul vietii si chiuloasele intre ele ca sa poti pastra ce este cacsoft si electrica de pe cea din 2012. Pui si distributie noua ca tot esti la capitolul asta si gata. Sau fara complicatii mari aduci masina in tara si te opresti la Cluj si iti reconditioneaza motorul un baiat care face treaba excelenta cu vreo 6500 de Lei si ai garantie la el 2 ani fara limita de km. Aici cum decizi tu. Personal am fost multumit de Insignia A si de aceea am luat B noua.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ionuț ciobanu.
Am auzit de acest baiat de la Cluj .
Aveți datele de contact ale lui?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, Andrei Ceca e numele lui. Trimit un P.M cu nr lui de telefon.
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
mecaNik, nu Fiat a greșit la motorul asta ci desteptii de la GM( când au fãcut acele modificãri la nivelul baii de ulei) , motorul a fost dezvoltat în comun de Fiat și GM dar nu sunt identice. Drept dovada poți cauta sa vezi ca nu prea o sa gãsești motoare gripate la Fiat, Jeep sau Alfa, poate doar ceva cazuri izolate deși eu nu am auzit.
Eu mi-am fãcut cont aici tocmai pentru faptul ca acum 3 ani când mi-a apãrut acel mesaj cu presiunea la ulei pe forumurile Fiat sau alfa internaționale nu gãseam aproape nici o informație despre chestia asta ( un singur topic am gãsit pe Alfa owner despre schimbatul acelui oring care rezolva problema erorii apãrute) .Apoi am descoperit acest topic care l-a început efectiv m-a îngrozit, dar dupã mai multa documentare am priceput ca se întâmplã numai la Insignia și e cauzata de anumite modificãri ale baii de ulei fata de motorul Fiat.
Legat de zgomot da, ai mare dreptate, motorul nu este cel mai rafinat de pe piața, dar cel puțin pe Alfa este foarte fiabil, are foarte puține probleme comune.
Am un prieten bun cu Insignia și e extrem de mulțumit de mașinã, a schimbat la timp oringul si nu a avut probleme.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Corect este ca proiectantul si producatorul sa ofere un motor suficient de fiabil incat sa-l poata folosi fara probleme si cei mai nepriceputi,nu cred ca e normal sa cumperi un bun de folosinta indelungata si dupa aia sa stai calare pe forumuri sa cheltui bani sa-ti faci masina sa te poti folosi de ea.
Este dovada de lipsa de respect pentru client ,ca le-au dezvoltat pe genunchi ori dupa blocuri e treaba lor ,trebuiau rechemari si remediate problemele ca nu numai Romania e plina, e plina toata Europa de masini cu probleme.
Eu n-am suportat zgomotul dieselului si am luat 1.8 benzina ,la alea alte probleme presiune de ulei slaba ,se ard garniturile de chiulasa,erori de la clapete,defazoarele de la axe zdrangane la pornire,solenoizii de control o iau razna cateodata.
Insignia o sa mai am cand o sa ajung in tara unde am cu ce si mai ales cand sa o fac cum vreau ,pana atunci merg cu o masina la care singura grija e sa alimentez cu motorina .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR