Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mihai_cod a scris:Pai si daca ai drumuri doar prin oras si nu ti ai luat benzina ce faci? Mergi pe jos? Eu i am scos filtrul si merg doar pe oras, rar ies afara si nu am nicio problema. Probleme aveam cu filtru pus e pe forumul asta poza pusa de mine cu 16,8% consumul mediu. Acuma am 10%

Daca ai drumuri doar prin oras, si n-ai luat benzina, iti asumi Smile
Normal ca fara filtu masina merge mai "aerisita", dar e pacat ca la noi inca merg smecheriile astea. Afara daca te-au prins, te-au ars grav.
Pacat si ca ITP-ul e o gluma la noi Smile nu ma refer aici doar la DPF off, ci asa in general, la cate rable circula cu zeci de pb, trecand cu spagi de 50-100lei...
Skip ads

  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@ska
Nu cred ca e nimeni aici pe forum ce ar fi dispus sa dea peste 1000 euro pentru un filtru, cand are posibilitatea sa il scoata mult mai ieftin si in acelasi timp sa scape de eventuale probleme la motor plus alte avantaje. Eu unul m-am gandit de foarte multe ori la aceasta posibilitate.

Masina asta NU este gandita pentru oras sub nicio forma. Consuma mult, regenerari dese si in conditii proaste ce duc la foarte multe probleme.

Cat timp foloseam masina 80% in aglomeratia din Bucuresti aveam regenerari la maxim 400km. In ultima perioada de cand o folosesc 80% pe drumuri in afara orasului si-a facut regenerare dupa 1420km de la ultima.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
A ,aaaa.. majoritatea au înțeles cã toate problemele încep de filtru de particule la acest motor de Insignia cum o plinmbi numai în oraș cum o dai peste cap eu în autostrada cu motorinã aditivatã disel+ regenerarea o fãcea și la 1.000km.De 3 ani filtrul OFF și totul perfecta am trecut și de revizie la limitã cu motorul bine încãlzit și cu motorinã aditivatã

.
  • Aci9159

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2019

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:E foarte bun motorul, ce sa zic ... 334.000 de vizualizari numai pe acest topic si un ,,o-ring prapadit,, in baia de ulei care in mod natural cedeaza dupa doar 5-6ani de folosire continua, ma lasi ? D.p.d.v al fiabilitatii NU se compara cu niciun alt motor diesel care a fost pus pe Opel de la momentul cand Opel a ales sa foloseasca motoarele altora pe caroseriile lor pentru ca N-AU FOST CAPABILI sa dezvolte un motor diesel fiabil... nimeni de la Opel n-a dat nicio sansa motorului diesel si cand au vazut ca au ramas in urma au dat girul altor companii precum FIAT (ISUZU initial) sa puna motoare turbo-diesel pe caroseriile lor... opinia mea e ca motorul diesel de pe Insignia a fost calcaiul lui Achile care a tras in jos modelul Insignia sa nu concureze 1:1 cu carcasele de VW Passat, daca motorul de Insignia diesel era imbatabil Opel era mai sus, aproape de VW pe diesel asa cum probabil s-a si vrut, dar HEI!... calul troian...
Intr-un final, satul de colaborari si esecuri Opel si-a dezvoltat propriul motor turbo-diesel, mult prea tarziu in opinia mea... dar totusi asa se invata: din propriile greseli !

Stiu foarte bine unde zici ca se afla al 5-lea injector, doar ca nu se mai foloseste, a fost o alegere neinspirata. Acum e la moda cu Ad-blue, my friend... Cu pâna la 12 senzori la diesel pe partea de evacuare, ca sa aveti voi de lucru in service ,,pe saturate,, si sa faceti cas$$h flow.


Ori sunt eu prea calm, or sunt altii prea panicati!
Din cate am citit pânã acum pe acest forum (si pe unul asemãnãtor din Germania) problema cu o ringul existã, dar nu este chiar asa extinsã precum insinueazã unii!
Majoritatea celor care s-au plâns de acest defect au masini ce au depãsit 250000 de km, iar acele masini sunt fãrã cine stie ce istoric (si cam stim cu totii ce înseamnã sã nu faci când trebuie revizia unei masini!)...
Iar dacã depãsesti 250000 km si asta este una dintre putinele probleme .... pentru mine înseamnã cã totusi este o masinã destul de bine constituitã!
De altfel si testul acesta de andurantã demonstreazã acest lucru:

https://www.auto-motor-und-s...-tourer-2-0-cdti/

A caracteriza un motor cã este de proasta calitate numai din cauza unei garnituri ... Nu cred cã este ok!
In acest caz ce mai putem spune de motoarele VW TSI (lant distributie întins sau chiar rupt pe la 50.000 km) si celebrele TDI cu injectoare Siemens? Dar BMW 2.0
Cu motorul N47?

https://www.sellyourproblemc...engine-nightmare/

Stiu cã multi se leagã de faptul cã a20dth s este un motor de origine fiat, dar eu chiar nu am auzit de evenimente grave ce implica motoarele concepute de ei, cum este documentat esecul celor de la BMW de exemplu, o masinã care nu a costat niciodatã cât un fiat!
Masina mea are 68000 km in prezent si aproape 5 ani. Preventiv voi schimba garnitura buclucasã pe la 150.000 asta daca o voi mai avea atunci!
P.S. chiar dacã forumul a avut 300.000 vizualizãri asta nu înseamnã automat cã toti 300000 au avut probleme! Ci doar cã au auzit (asa cum am auzit si eu) si încearcã sã se documenteze!
Drumuri bune si ferite de evenimente va doresc!
Skip ads

  • Aci9159

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2019

  • Mesaj Privat
crapu7 a scris:@ska
Nu cred ca e nimeni aici pe forum ce ar fi dispus sa dea peste 1000 euro pentru un filtru, cand are posibilitatea sa il scoata mult mai ieftin si in acelasi timp sa scape de eventuale probleme la motor plus alte avantaje. Eu unul m-am gandit de foarte multe ori la aceasta posibilitate.

Masina asta NU este gandita pentru oras sub nicio forma. Consuma mult, regenerari dese si in conditii proaste ce duc la foarte multe probleme.

Cat timp foloseam masina 80% in aglomeratia din Bucuresti aveam regenerari la maxim 400km. In ultima perioada de cand o folosesc 80% pe drumuri in afara orasului si-a facut regenerare dupa 1420km de la ultima.


Rugãminte! Puteți preciza raportat la ce medie orarã ați obținut acel consum mãrit, și cât a fost acela?
Ex.: Astra J 2.0 cdti automata, fãrã start stop, 68000 km la bord, medie orarã 16km, București exclusiv, iarnã, drumuri scurte!
Consum mediu afișat: 10.8

Mers aprox. 65% extraurban, 2 pers și jumãtate Smile, bagaje, aer condiționat pornit, varã, medie orarã 58 km/h, 6.4l la 100.
Precizez cã îmi place stilul mai sportiv!

In condițiile date eu nu consider cã este un consum exagerat!

In aceste condiții, in 5000 km, ZERO regenerãri!

Dacã aveți o mașinã cu un numãr mare de km, activarea deasã a regenerãrii nu poate însemna decât un singur lucru: filtru particule supra încãrcat, la sfârșit de viațã!
Aceasta este și cauza pentru care aveți și un consum de combustibil exagerat! (Gazele de eșapament nu mai pot fi eliminate cu ușurințã, motorul lucreazã ca și cum ar fi permanent în sarcinã!)
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu bag mana in foc dar nicio regenerare in 5000km mi se pare greu de crezut. Sigur ai trecut peste câteva regenerãri fara sa iti dai seama.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ori sunt eu prea calm, or sunt altii prea panicati!
Din cate am citit pânã acum pe acest forum (si pe unul asemãnãtor din Germania) problema cu o ringul existã, dar nu este chiar asa extinsã precum insinueazã unii!
Majoritatea celor care s-au plâns de acest defect au masini ce au depãsit 250000 de km, iar acele masini sunt fãrã cine stie ce istoric (si cam stim cu totii ce înseamnã sã nu faci când trebuie revizia unei masini!)...
Iar dacã depãsesti 250000 km si asta este una dintre putinele probleme .... pentru mine înseamnã cã totusi este o masinã destul de bine constituitã!
De altfel si testul acesta de andurantã demonstreazã acest lucru:

https://www.auto-motor-und-s...-tourer-2-0-cdti/

A caracteriza un motor cã este de proasta calitate numai din cauza unei garnituri ... Nu cred cã este ok!
In acest caz ce mai putem spune de motoarele VW TSI (lant distributie întins sau chiar rupt pe la 50.000 km) si celebrele TDI cu injectoare Siemens? Dar BMW 2.0
Cu motorul N47?

https://www.sellyourproblemc...engine-nightmare/

Stiu cã multi se leagã de faptul cã a20dth s este un motor de origine fiat, dar eu chiar nu am auzit de evenimente grave ce implica motoarele concepute de ei, cum este documentat esecul celor de la BMW de exemplu, o masinã care nu a costat niciodatã cât un fiat!
Masina mea are 68000 km in prezent si aproape 5 ani. Preventiv voi schimba garnitura buclucasã pe la 150.000 asta daca o voi mai avea atunci!
P.S. chiar dacã forumul a avut 300.000 vizualizãri asta nu înseamnã automat cã toti 300000 au avut probleme! Ci doar cã au auzit (asa cum am auzit si eu) si încearcã sã se documenteze!
Drumuri bune si ferite de evenimente va doresc![/quote]

Bravo. Uite asta e unul dintre raspunsurile ok de pe topicu asta. Intretineti masinile. Nu va plangeti daca nu ati facut nimic la ele si va asteptati sa va tina sute de mii motoarele
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Aci9159 a scris:
Rugãminte! Puteți preciza raportat la ce medie orarã ați obținut acel consum mãrit, și cât a fost acela?
Ex.: Astra J 2.0 cdti automata, fãrã start stop, 68000 km la bord, medie orarã 16km, București exclusiv, iarnã, drumuri scurte!
Consum mediu afișat: 10.8
Mers aprox. 65% extraurban, 2 pers și jumãtate Smile, bagaje, aer condiționat pornit, varã, medie orarã 58 km/h, 6.4l la 100.
Precizez cã îmi place stilul mai sportiv!
In condițiile date eu nu consider cã este un consum exagerat!
In aceste condiții, in 5000 km, ZERO regenerãri!

Si eu am tot Astra J A20DTH automata, 2015, dar e si resoftata la 190cp/400nm. Consumul mediu calculat la pompa pe aprox 90.000km e de 7.9%, asta la o medie de 60% urban/40% extraurban, la un stil de mers normal, cateodata mai alert in extraurban.
Strict oras ( Oradea ) consumul e intre 8,5-9 vara si 9,5-10 iarna.
Momentam aproape de 120.000km.
Cat despre 5000km fara regenerare, mai mult ca sigur ca si-a facut cateva, dar fara sa-ti dai seama.
Asta e foarte enervat, ca atunci cand porneste renegerarea nu se aprinde un martor, sau ceva, si trebuie sa urmaresti consumul instant, sau turatia la relanti.
Eu sunt foarte multumit de masina. Nu regret deloc alegerea facuta.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:
mihai_cod a scris:Toate problemele astea apar pentru ca posesorii de insignia nu inteleg ca trebuie sa-si faca DPF off. Iar unii ignora intretinerea masinii. Eu in 3 ani nu am avut probleme. Am inlocuit O-ringul, DPF off, ulei schimbat toamna-primavara(chiar daca nu am kilometrii).

Nu trebuie neaparat DPF off. Eu am tinut-o 4 ani si nu am facut asa ceva si am facut cu ea vreo 200 de mii de km si avea ea 160 de mii cand am luat-o. Eu nu i-as fi facut DPF-off in ruptul capului, chiar daca mi-ar fi picat si motorul. Il reconditionam si mergeam linistit, ca 6-7 mii de lei cat ma costa reparatia motorului nu era un capat de tara. La marcile premium sunt probleme si reparatiile mai costisitoare decat la Insignia. Foloseam masina preponderent extraurban. Daca as fi facut km putini si preponderent urban, luam clar Insignia pe benzina.

1.Amice, ai fost norocos. Opel, mai nou, da inlocuirea DPf-ului , deci, este consumabil, ca sa nu apara alte probleme. la 150-170K. Tu ai mers doar 40K. Despre ce vorbim?
2. DPF off si inlocuirea oring-ului vietii este singura solutie viabila pentru ca acest motor sa nu pice,
3; vor fi carcotasi ce se leaga de poluare; noxele nu le da DPf-ul, ci catalizatorul. Dpf-ul mai reduce DOAR din particulele de cenusa emise. Ma pis pe toti copacii daca cineva imi spune ca-s rau daca as face dpf off. Cat polueaza un vapor? (unul...) Cat polueaza un autobuz RATB?Dar o autobasculanta?Dar o termocentrala?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
[quote="ska"]
mihai_cod a scris:
Normal ca fara filtu masina merge mai "aerisita", dar e pacat ca la noi inca merg smecheriile astea. Afara daca te-au prins, te-au ars grav.

Gresit, stiu cel putin 2 persoane cu dpf off si 'ITP' trecut in alte tari,. Care tari? Belgia si Olanda. Apoi, daca nici aia nu sunt stricti privind normele de poluare....am mai spus-o...daca ai catalizator in regula, nu emiti noxe peste limita. Una este particula de funingina filtrata de catreDPF, alta este poluarea data de noxe (catalizator).
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mie nu mi au iesit gazele la itp cu filtru pus. Deci...
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
ionut ciobanu a scris:
mihai_cod a scris:Toate problemele astea apar pentru ca posesorii de insignia nu inteleg ca trebuie sa-si faca DPF off. Iar unii ignora intretinerea masinii. Eu in 3 ani nu am avut probleme. Am inlocuit O-ringul, DPF off, ulei schimbat toamna-primavara(chiar daca nu am kilometrii).

Nu trebuie neaparat DPF off. Eu am tinut-o 4 ani si nu am facut asa ceva si am facut cu ea vreo 200 de mii de km si avea ea 160 de mii cand am luat-o. Eu nu i-as fi facut DPF-off in ruptul capului, chiar daca mi-ar fi picat si motorul. Il reconditionam si mergeam linistit, ca 6-7 mii de lei cat ma costa reparatia motorului nu era un capat de tara. La marcile premium sunt probleme si reparatiile mai costisitoare decat la Insignia. Foloseam masina preponderent extraurban. Daca as fi facut km putini si preponderent urban, luam clar Insignia pe benzina.

1.Amice, ai fost norocos. Opel, mai nou, da inlocuirea DPf-ului , deci, este consumabil, ca sa nu apara alte probleme. la 150-170K. Tu ai mers doar 40K. Despre ce vorbim?
2. DPF off si inlocuirea oring-ului vietii este singura solutie viabila pentru ca acest motor sa nu pice,
3; vor fi carcotasi ce se leaga de poluare; noxele nu le da DPf-ul, ci catalizatorul. Dpf-ul mai reduce DOAR din particulele de cenusa emise. Ma pis pe toti copacii daca cineva imi spune ca-s rau daca as face dpf off. Cat polueaza un vapor? (unul...) Cat polueaza un autobuz RATB?Dar o autobasculanta?Dar o termocentrala?

Colegule, nu am facut 40 de mii ci 200 de mii de km pe langa cei 160 de mii ai masinii si am vandut-o la 360 de mii de km . Am facut cu ea 50 de mii pe an. Cand am mers pe Opel Insignia mi-am facut niste calcule si am luat in consideratie si riscul de a o pati cu motorul ca stiam de problema cu oringul, dar mi-a iesit mai bine la calcul daca luam o marca mai scumpa si aveam alte probleme care sunt mai costisitoare decat motorul asta. Mai mult Insignia mi-a placut si sunt un fan Opel. Am avut Ascona, Astra H, doua Frontera A, Insignia A si acum am luat Insignia B noua. Am mai scris pe aici ca am amici cu marci premium si care au avut probleme costisitoare si se minunau de mine cu Insignia mea ca merge super, ca fugeau toti de ea ca i s-a dus vestea ca e proasta rau. Asa ca daca la Mercedes, BMW, Audi, WV sunt probleme, de ce ne miram de opel si il injuram?


MODEL: Insignia 2018
MOTOR: B20DTH -170 c.p
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
Gresit, stiu cel putin 2 persoane cu dpf off si 'ITP' trecut in alte tari,. Care tari? Belgia si Olanda. Apoi, daca nici aia nu sunt stricti privind normele de poluare....am mai spus-o...daca ai catalizator in regula, nu emiti noxe peste limita. Una este particula de funingina filtrata de catreDPF, alta este poluarea data de noxe (catalizator).

Fa TUV-ul in Germania sau Austria cu DPF off, sau vezi cand te prind aia cu DPF off pe autostrada la un control de rutina, cu astia de TUV langa ei...
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
2. DPF off si inlocuirea oring-ului vietii este singura solutie viabila pentru ca acest motor sa nu pice,
3; vor fi carcotasi ce se leaga de poluare; noxele nu le da DPf-ul, ci catalizatorul. Dpf-ul mai reduce DOAR din particulele de cenusa emise. Ma pis pe toti copacii daca cineva imi spune ca-s rau daca as face dpf off. Cat polueaza un vapor? (unul...) Cat polueaza un autobuz RATB?Dar o autobasculanta?Dar o termocentrala?

2. Gresit. Intretinerea corespunzatoare a masinii, si regenerarile facute corect, fac ca acest motor sa nu pice. Daca o cumperi la 150k km, marea majoritatea cu 250k+ km REALI, sa nu te mire ca la atatia km cu ulei GM si schimb la 30k, pot sa apara pb...
3. Corect cu vapoare, ratburi, rabe si alte mizerii care circula pe strazi. Tocmai de aia am exemplificat mai sus faptu ca, de s-ar face si la noi RAR-ul cum trebuie...
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@ska : eu am pus punctul 2 exact pentru cei care nu au habar (nu ii intereseaza) sa foloseasca un diesel.Eu am DPF-ul on,~am in jur de 90 K kilometri si nu il voi scoate. Cu intretinerea corespunzatoare am scris in posturi anterioare, ca trebuie facuta corespunzator, deci da.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa contrazic pe nimeni un motor ca cel de Opel Insignia rexistenza cel mult pînã la maxim 170.000 km 50/100 Urban si 50/100 extraurban dacã este folosit numai extraurban mai ales în afarã de exemplu autostrada rezistã mai multe. Dar mulți dintre posesori de Opel insigna au. fost atrași de confortul mașini de dotãrile pe care le are dar de motorizare nici nu se cindeau ce motor are. așa se întîmplã cînd alți au nu au mai avut mașini înainte și nici minimã idee ce înseamnã asta
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cunosc mai multi posesori de Insignia care au cu ele peste 250-300 de mii de km cu motoarele nerefacute. Eu zic ca daca sunt exploatate corect rezista mai mult, nu sta in picioare teoria ci 170 de mii. Sunt si Insignii care au picat si sub 100 de mii de km si peste, dar si care au depasit 300 de mii de km.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@ionut ciobanu :insigniile care au picat (cele diesel) pana in 100K au fost exploatate necorespunzator, gen regenerare, ce-i aia (ok, aici este de vina si constructorul ca nu a pus un martor in acest caz).Teoria cu 170 K nu este o teorie...Opel da DPF-ul ca si piesa de schimb , nu stiu exact dar, intre 150K si 170K. Daca acel filtru(cu toate exploatarile corespunzatoare ori ba- ma refer la regenerari) la un moment dat se infunda (si se va infunda-asta ti=o spun cu siguranta) , unde crezi ca toata caldura se va degaja?Au depasit 300K pentru ca unii chiar le-au luat la 180-200 K din afara si, probabil , a fost schimbat acel dpf SAU, unele nu mai au dpf iar posesorii actuali habar au ca masina nu mai are dpf.
AM scris argumente viabile in posturile anterioare in acest topic,despre regenerare, de ce se strica doar la 3 si 4, etc. , nu mai reiau, caci, mi-e lene. Cine are timp sa citeasca, va intelege, cine nu, ura si la ...(gara) service. Smile
Ca sa iti dau un argument solid: Biturbo, se spune ca era scapat de gripare la 3 si 4...total fals...mecanicul meu a achizitionat din DE un biturbo si ghici ce, cand a dat jos baia sa verifice, cuzinetii palier 3 si 4 erau deja afectati. Ok, o sa spuneti ca n-are legatura cu dpf-ul. CORECT ,DAR, are legatura cu ORING-UL. De ce?Pentru ca isi pierde elasticitatea in timp. SI inca ceva, la cele de 130 Cp si 160 CP, aceasta elasticitate se diminueaza mult mai mult fata de biturbo (acesta avand dpf-ul dupa motor). De ce? Din cauza regenerarilor si a caldurii degajate de DPF in timpul acestora. Sa nu mai vorbim despre regenerarile ratate care duc la dilutia uleiului foarte mult.
Eu cel putin , cand am facut distributia la 75 K , I-am spus mecanicului ;; hai sa schimbam si oring-ul minune. Mi0-a spus ca-s nebun(ce-i drept, intrasem si eu in paranoia). Oring-ul era perfect....de ce?Pentru ca stiu sa conduc un diesel . Si, atentie, numai in BUcuresti, cu regenerari la maxim 250 Km. Dar, pana la urma, Dpf-ul se va imbacsi, indiferent ca ii voi face toate regenerarile 'a la carte.
Sper ca am exemplificat cum trebuie.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ska a scris:
David_Andrei a scris:
Gresit, stiu cel putin 2 persoane cu dpf off si 'ITP' trecut in alte tari,. Care tari? Belgia si Olanda. Apoi, daca nici aia nu sunt stricti privind normele de poluare....am mai spus-o...daca ai catalizator in regula, nu emiti noxe peste limita. Una este particula de funingina filtrata de catreDPF, alta este poluarea data de noxe (catalizator).

Fa TUV-ul in Germania sau Austria cu DPF off, sau vezi cand te prind aia cu DPF off pe autostrada la un control de rutina, cu astia de TUV langa ei...

Eu am spus de Belgia si Olanda....nu vad legatura, in fine
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
mihai_cod a scris:Mie nu mi au iesit gazele la itp cu filtru pus. Deci...

Probabil ai catalizatorul infundat...deci?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR