Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Jupijohn, pentru noi, cei cu madini noi, este prea devreme sa afirmam asa ceva.
Vedem peste cativa ani...
Si eu am avut un Logan 1,6 90cp, 8 valve, produs 2005. Abia in 2017 au inceput problemele, minore, la el. Pana atunci, doar benzina si ulei...
Este adevarat ca vorbim de alt confort, alta tinuta de drum, alte dotari..., dar nu compara masini productie 2005 cu 2017.
Acum am un Logan MCV nou la serviciu, care, lasand la o parte motorul, are dotari comparabile cu Opelul.
Dupa minim 5 ani vom putea vorbi de fiabilitate...
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Sa dezbatem subiectul GPL, ca a ramas nedezbatut....
Problemele care pot aparea daca se trece la GPL sunt generate de:
- instalatie de proasta calitate sau instalatie montata defectuos si/sau reglata defectuos, care minte calculatorul masinii si face ca motorul sa functioneze neregulat, sa se aprinda martorul check engine.
- temperatura ceva mai mare in camera de ardere si pe evacuare. Daca instalatia este de proasta calitate sau nu este reglata/calibrata bine temperatura creste mai mult.
- la unele motoare, supapele si scaunele de supapa nu rezista si se uzeaza prematur datorita temperaturilor mai mari.

Motorul nostru are supapele si scaunele "intarite", dar pe mine ma ingrijoreaza temperatura mai mare a gazelor arse, care ajung in turbina si in catalizatorul aflat imediat dupa turbina,,,,,,,,,,,,,, .

Sfaturi pentru cei care au pus sau vor sa puna instalatie GPL:
Trebuie pusa o instalatie foarte buna, de preferat cea care a fost/este pusa de producatorul auto pe acel motor.
Instalatia trebuie pusa de profesionisiti si reglata foarte bine.
Trebuie folosit ulei foarte bun, obligatoriu full sintetic si care rezista la temperaturi cat mai mari. La turbos-ul nostru oricum trebuie folosit un astfel de ulei..... deoarece termostatul deschide la 104°C iar uleiul are 115°C (nu ca la altele la care deschide la 90°C si temp uleiului este de 100°C.
Uleiul trebuie schimbat la 8 - 10k km, cand se face si revizia la instalatia GPL. BTW, asa ar trebui sa facem toti.......
Trebuie ca motorul sa fie intotdeauna lasat sa functioneze pe benzina pana se incalzeste.
La max 3 plinuri de GPL, trebuie consumat si un plin de benzina. Motorul trebuie sa functioneze si pe benzina.
Instalatia sa fie reglata, astfel incat peste o anumita turatie (de ex: 3300 - 3500 rot/min) sa treaca automat pe benzina.

Nu exista ardere umeda si ardere uscata.....
GPL arde mai curat decat benzina, nu se depune calamina datorita arderii GPL.

Parerea mea......

PS: bine ca nu avem motorul cu injectie directa, ca subiectul GPL era inchis......
  • mosudan

  • Mesaje scrise: 644
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Va salut,pe mine nu ma incanta idea de a monta GPL ! Eu sunt multumit de consum si cum se comporta masina !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@Tai-Pan, termostatul este deschis complet la 105, dar el incepe sa se cracaneze mai devreme... Posibil sa inceapa pe la 90-95...
Termoastatul are o functionare de tip histerezis, nu e ca un buton on-off...

Apropo, cei care-si cumpara masini noi de acim nu vor mai primi motorizarea b14net ci d14net, care cred ca e euro 7...
Skip ads

  • AlexLaur

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:Sa dezbatem subiectul GPL,
...
Motorul nostru are supapele si scaunele "intarite", dar pe mine ma ingrijoreaza temperatura mai mare a gazelor arse, care ajung in turbina si in catalizatorul aflat imediat dupa ,,,

Salut!
Cum se poate afla daca avem valve "intarite"?
Eu am 1.6 aspirat B16XER, fara turbina si merge perfect pe GPL Landi Renzo montat in reprezentanta la 11k, iar acum am aprox 44k, fara probleme.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:@Tai-Pan, termostatul este deschis complet la 105, dar el incepe sa se cracaneze mai devreme... Posibil sa inceapa pe la 90-95...
Termoastatul are o functionare de tip histerezis, nu e ca un buton on-off...

Apropo, cei care-si cumpara masini noi de acim nu vor mai primi motorizarea b14net ci d14net, care cred ca e euro 7...


Este Euro 6.2.
Iar acceleratia 0-100 se face in 10,3 secunde.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris: ...Motorul nostru are supapele si scaunele "intarite", dar pe mine ma ingrijoreaza temperatura mai mare a gazelor arse, care ajung in turbina si in catalizatorul aflat imediat dupa turbina...


Tai-Pan, cat de veridica este aceasta informatie?
De unde o ai?
Mai exista o informatie pe care am gasit-o si eu in diverse articole: "la motoarele cu s/s, demarorul este calculat si construit astfel incat sa reziste la mult mai multe cicluri de pornire decat cele care se monteaza pe motoarele fara s/s".
Asta teoretic... dar este adevarat si in realitate?
A verificat cineva dupa codul de piesa la cate cicluri rezista demarorul nostru?
Ar trebui sa fie cam ca la tonere: un cod de toner iti face 2000 pag, alt cod iti face 4000 pag...
La economia facuta pe masina, oare polonezii au respectat acest lucru?
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
http://gmauthority.com/blog/gm/gm-engines/luv/
Demarorul pt S/S este diferit de cel normal.
Chestiunea cu vanzarea automobilelor cu discount mare si optionale oferite gratuit de GM tine de calcule economice.
GM a avut costuri initiale cu proiectarea si dezvoltarea modelului, avea costuri fixe de administratie (regie) si avea costurile directe de productie.
In mod normal, prin pretul de vanzare trebuie recuperate toate si sa ramana profit.
Probabil ca GM a renuntat la recuperarea costurilor de dezvoltare si de regie.
Avand in vedere ca urma sa iasa din Europa si acele costuri a avut nevoie de rulaj mai mare generator de cash si probabil de discount mai mare de la furnizori pt rulaj mai mare.
Prin pretul redus si-a recuparat costurile dorecte de productie si i-a ramas un profit operational.
Ma gandesc......
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan, multumesc.
In acelasi articol se mentioneaza si ca grupul turbocompresor are racire cu lichid.
Gasisem aceasta informatie pe undeva si o postasem aici, cu ceva retineri, dar acum se confirma ca fiind reala.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Cu pla....
Trebuie sa renuntam.la "gandirea romaneasca" conform careia "merge si asa"!
Marii prodicatori auto nu construiesc masini la misto, facand in mod deliberat rabat de la calitate.....
Asta s-a practicat si se practica pe la.noi, prin China, India si multe alte tari de acest gen.....
Parerea mea.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 836
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Rabat de la calitate s -a facut si se va face cu orice produs care este destinat-Europei de est-
România si Bulgaria nu au fost invitate sa adere la UE pentru performanțele lor economice !
Iar in ceea ce priveste "0pel astra j sedan " in reprezentantele din Germania nici macar nu exita la prezentare(vanzare) aceast model de mașina....
Oare de ce?
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Alexandru074, pentru ca occidentul nu are "cultura" sedanului, foarte raspandita in est (inclusiv Rusia, Turcia) din cauza saraciei.
In occident sunt folosite intens hatchback-urile pentru timpul saptamanii si break-urile pentru cumparaturi de sfarsit de saptamana si vacante. Pana si BMW, o masina mai mult sportiva, vei vedea o multime de break-uri...
In fostul lagar socialist, din cauza saraciei, oamenii nu-si permiteau minim 2 masini in familie, de aceea s-a apelat la o solutie de compromis: sedanul.
Ca atare, riscand volume mici de vanzari in vest, au preferat sa exporte sedanul.
Acesta poate fi un raspuns la observatia ta.
Eu prefer sedanul hatch-ului datorita volumului mai mare al portbagajului iar break-ului pentru ca nu vreau ca iarna/vara, atunci cand deschid portbagajul, sa racesc/incalzesc habitaclul, avand si un copil relativ mic...
Skip ads

  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 836
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Se acord cu tine PEmil...
Atunci o altã observație:
De ce toate mãrcile de mașini germane se vand cu succes in varianta sedan (aici includ si firma ford care se fabrica tot in germania pentru europa)si opelul sedan j nu are parte nici macar de promovare nu mai spun de vanzare?
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 836
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
De acord cu tine PEmil...
Atunci o altã observație:
De ce toate mãrcile de mașini germane se vand cu succes in varianta sedan (aici includ si firma ford care se fabrica tot in germania pentru europa)si opelul sedan j nu are parte nici macar de promovare nu mai spun de vanzare?
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut prieteni! Despre gpl se poate discuta foarte mult.Inainte de a monta gpl cred ca toti am facut un calcul .In cazul meu numai naveta la munca e 900 de km/ luna.Deci nu cred ca peste 100 mii sa rectifici o chiulasa e asa un mare efort financiar tinand cont de economia facut pana atunci.Cine a cumparat masina doar pentru plimbari de duminica, da nu se merita.Daca iti montezi gpl la nea Costica de langa bloc doar ca are un pret mai mic niciodata nu o sa ti mearga aceea instalatie bine.Cand am renuntat la garantie m am uitat c am cat ar costa anumite piese daca ar pica.O cutie e 15_20 mil sh, turbo reparat max 10 mil iar senzori de pe motor max 2 mil unu.Acum daca vrem sa fim mai catolici decat papa nu mai iesi nici afara din casa ca ti se poate intampla ceva😂.
Drumuri bune va doresc !
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Astra j sedan s-a vandut si in Germania...
Ca nu se mai vinde acum pentru ca este un model mai vechi si nu are cautare pe acolo, este alta poveste.
In occident, unde sunt salarii mult mai mari, limuzinele (sedanurile) sunt considerate cele de la clasa medie in sus...Insignia, Mondeo, Passat, Audi, BMW, Mercedes si sunt cumparate de catre cei din "middle class".
Amaratii lor cumpara Hatch si Break de casa compacta.
Cei mai amarati cumpara clasa mica.....
Eu nu pot sa cred ca motorul, cutia, articulatiile si toate celelalte piese componente de pe sedan sunt de calitate mai slaba decat cele de pe break sau hatch.....
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
https://www.auto-bild.ro/sti...pa-18-156275.html

https://m.facebook.com/story...d=205508442882821
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 836
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:Astra j sedan s-a vandut si in Germania...
Ca nu se mai vinde acum pentru ca este un model mai vechi si nu are cautare pe acolo, este alta poveste.
In occident, unde sunt salarii mult mai mari, limuzinele (sedanurile) sunt considerate cele de la clasa medie in sus...Insignia, Mondeo, Passat, Audi, BMW, Mercedes si sunt cumparate de catre cei din "middle class".
Amaratii lor cumpara Hatch si Break de casa compacta.
Cei mai amarati cumpara clasa mica.....
Eu nu pot sa cred ca motorul, cutia, articulatiile si toate celelalte piese componente de pe sedan sunt de calitate mai slaba decat cele de pe break sau hatch.....

Buna observație 😂😂
Nici eu nu cred ca motorul ,cutia, articulatii si tot ce tine de stabilitate și direcție ar fii mai slab calitativ... dar cred ca sunt alte componente care nu au aceeasi calitate in comparatie cu hatch...sau breakul:
Calitatea vopselei,materialele de interior(plasticele ,bordul ,fete de usi ...etc)
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Inca 2 pagini pana la 1000😏
Inca 2000 km pana la 30.000.😎
Inca 2 saptamani pana cand montez rotile pe 18. Deja nu mai am rabdare😑
Inafara de indoitura de pe aripa spate capatata acum 2 luni, pe care o voi remedia cu PDR, am trecut cu bine de iarna.
Pana acum toate bune, coafura rezista!👍


Numai bine tuturor!
Si .. scuzati-mi lipsa de activitate pe forum din ultima vreme.
  • adi slatina

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018 b14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Revin cu precizarea legata de scurgerea de ulei si mentionez ca m-am ambalat degeaba. Urmele erau de la solutia de etansare. Multumesc pentru sfaturi! Totusi cele spuse aici trebuiau zise inca de la inceput de mesterii mecanici de la Pitesti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR